jij dus..quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat je trots bent op je land. En dat gevoel boven alles gaat.
Ik word liever 1 keer in mn leven Wereldkampioen met kutvoetbal dan dat PSV 10 maal op rij de CL wint met fantastisch voetbal.
Over de verloren WK-finale van '74 wordt nog gepraat. Ook in de rest van de wereld. Wie buiten Amsterdam om heeft het nog over 1995?
Niets meer aan toe te voegen!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:14 schreef DarkShine het volgende:
Clubvoetbal, heerlijk.
Waarom zou je naar 11 bij elkaar geraapte en/of genaturaliseerde spelers kijken (Oranje dus) waarbij de tribune bevolkt word door josti's en cliniclowns?
Als het dan over landenvoetbal gaat, geef me dan maar Ireland en Scotland! Landen waar de spelers vechten tot ze erbij neervallen voor hun land. Waar men op de tribune nog wat wat passie en beleving is!
En als je het over de beste landen ter wereld hebt komen ze met Oranje in 1974quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
jij dus..
Overal in Europa als je het over Ajax hebt hebben ze het gelijk over het Almachtige Ajax dat de wereld veroverde in 1995.
[..]
Niets meer aan toe te voegen!!
Ik vind UEFA-cup dus wel ook gewoon Europees Kampioen... Wat vind je van de rest van mijn verhaal dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Feyenoord en Pi-air zijn geen Europees kampioen geworden hoor...
ik hoop dat ik nu niet je hele dag heb verpest...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:01 schreef VoreG het volgende:
Shit ik ben het eens met Tennessee...
Eerlijk is eerlijk, Ajax en Top Oss liggen behoorlijk uit elkaar natuurlijk. Net zoiets als bijvoorbeeld voor Ajax zijn en Volendam het beste gunnen. Kan ik wel inkomen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat snap ik dan nou weer niet.
Hoe je voor twee binnenlandse clubs kunt zijn. Sympathie voor een andere club ok...
Men neme een forum, men neme een grote bek en men gaat dat soort dingen schreeuwen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde met die types die die-hard voor Real voor zijn als met de mensen die voor Schotland zijn ipv voor Nederland namelijk dat ze zich zo weinig identificeren voor iets met Nederland dat het een beetje lachwekkend is.
In het buitenland zul je niet snel mensen horen zeggen voor een ander land te zijn, in italie ken ik NIEMAND die ook maar voor iets anders is dan Italie puur en alleen omdat ze trots zijn italiaan te zijn, daarom vind ik het ook enorm gek dat er zoveel mensen zijn die het vertegenwoordigen van Nederland zo onbelangrijk vinden...
Uitleg iemand?
Ik ben zelf Amsterdammer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
jij dus..
Overal in Europa als je het over Ajax hebt hebben ze het gelijk over het Almachtige Ajax dat de wereld veroverde in 1995.
[..]
Niets meer aan toe te voegen!!
Blijkbaar niet, anders hadden ze het in heel Europa nog over het Ajax van begin jaren 70 ipv het Ajax van 1995... Zal ook wel met leeftijd te maken hebben denk ik.... 1974 is inmiddels ook meer dan dertig jaar geleden...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef Zwansen het volgende:
...
Maar zou dat over 20 jaar nog zo zijn? ...
Alsof dat effect zou hebben gehad?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef Tennessee het volgende:
Ik wou dat jullie het allemaal net zo met me eens waren als ik zeg dat we onze bondscoach moeten steunen inplaats van onderuit halen...
Als Hagenees?quote:Ik ben al mijn hele leven voor alle Nederlandse sporters in internationale evenementen. Ik heb gejuicht toen Ajax Europees en Wereldkampioen werd, ik ben zelfs naar Amsterdam geweest om de mannen toe te juichen
Het is niet 'mijn' bondscoach en ook niet 'mijn' Oranje. Ben het wel met je eens dat Marco onterecht hard word aangepakt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef Tennessee het volgende:
Ik wou dat jullie het allemaal net zo met me eens waren als ik zeg dat we onze bondscoach moeten steunen inplaats van onderuit halen...
Ik zie mezelf in de eerste plaats als Nederlander, dan Wereldburger/Europeaan, dan Hagenees, en dan een heel klein beetje als Zwitser/Pool. Hoe zit dat bij jou dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Hagenees?
Dat vind ik best knap eerlijk gezegd hehe, maargoed mooi verhaal maar zo zal ik er nooit over denken.
Tsja ik voel me natuurlijk wel Nederlander, maar ben een rasechte Amsterdammer dus dat zit zeker ook hoog bij me, maar ik zou nooit voor andere Nederlandse clubs gaan juichen, ja misschien als Heerenveen de UEFA cup een keer wint dat ik het wel mooi vind voor ze.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zie mezelf in de eerste plaats als Nederlander, dan Wereldburger/Europeaan, dan Hagenees, en dan een heel klein beetje als Zwitser/Pool. Hoe zit dat bij jou dan?
Ik kan me dat wel voorstellen... Als ik een hardcore ADO-supporter was had ik waarschijnlijk ook een hardcore-hekel aan Ajax... Ik ben denk ik gewoon liever hardcore-muziekliefhebber en kijk met veel plezier naar een internationale voetbalwedstrijd... Het nationale gebeuren vind ik veel minder interessant, alleen ADO zie ik dan graag winnen maar dat hardcore gebeuren hoeft voor mij niet meer zo... vroeger vond ik dat wel spannend, dat geef ik toe... misschien heeft ook dat met leeftijd te maken....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:34 schreef Jasza het volgende:
Maar niet voor clubs als psv, feye en ado bijv.
Als je Ryan Giggs heet is dat heel normaal.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:58 schreef PSvau het volgende:
Over de TT: Is dat gek of heel normaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |