Het is gewoon echt waar, die achterlijke Antilliaan, geboren te Breukelen, woonachtig in Almere, is nog steeds aan het PsP-en...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:20 schreef John316 het volgende:
BRIAN MAAKT TVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
Doen ze om het spannend te houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:23 schreef fossil_fossil het volgende:
huh sl op 2 streams??
volgens mij willen ze niet laten zien dat brian valsspeelt.... ze moeten hem ook in ales beschermen....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doen ze om het spannend te houden
quote:
Doe es ff een nieuwe sc openenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat ie para op de psp te stampen?
volgens mij was dat het ja..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat ie para op de psp te stampen?
Is het ooit anders geweest?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:30 schreef fossil_fossil het volgende:
en morgenmiddag kan brian maar niet uit zijn bed komen.......ra ra hoe komt dat.....
Eendje wiebelt alleen als er vers fokjeugd rondscharreltquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
[SC #617] Eendje, kom maar wiebelen, wiebelen!![]()
Trustenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:37 schreef fossil_fossil het volgende:
goed ik ga er van tussen... tot later!
Thanksquote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:44 schreef pullup het volgende:
Toffe OPLekker snel en ik weet tenminste meteen dat ik hier verder niet hoef bij te lezen vanwege het hoge SC gehalte
Mogge Pullupquote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:44 schreef pullup het volgende:
Toffe OPLekker snel en ik weet tenminste meteen dat ik hier verder niet hoef bij te lezen vanwege het hoge SC gehalte
Bij dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
Thanks
Veel plezier, en de groeten aan de ochtendploeg.![]()
Hey Lobascaquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey Lobasca![]()
Nog een bakkieen dan hoop ik dat ik weer wakker genoeg ben om aan het werk te kunnen
Ik ben roeicoach en werk met sporters die twee keer per dag trainen richting de spelen. Verder ben ik nog trainingscoordinator bij twee verenigingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien het SC-gehalte hier hoogtij viert, wat voor werk doe je?
Cool!!Leuk om te weten! Serieus!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben roeicoach en werk met sporters die twee keer per dag trainen richting de spelen. Verder ben ik nog trainingscoordinator bij twee verenigingen.
Leuk werk hoor, alleen je ritme ligt wat anders dan normaal omdat de trainingstijden altijd om de werktijden gepland worden. De weekeinden zitten in ieder geval vol en ik ben er nu ook vandoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cool!!Leuk om te weten! Serieus!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk werk hoor, alleen je ritme ligt wat anders dan normaal omdat de trainingstijden altijd om de werktijden gepland worden. De weekeinden zitten in ieder geval vol en ik ben er nu ook vandoor![]()
Dat trouwen wist ik nog niet, wel dat ze een 'relaassie' hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:18 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Zit ik met mijn duffe slaapkop de Veronica door te bladeren, zie ik een berichtje staan dat Nicolaas gaat trouwen met Marietje Kwakman ofwel Maribelle (voormalig Eurovisie songfestival deelneemster). Wisten jullie dit al of heb ik weer oud nieuws![]()
Nou ja het is ook niet erruwg
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:46 schreef Ziet het volgende:
ja trouwen was bekend,
de bewoners hadden het er vorige week nog over.
dat het trouwen na zes maanden niet zo erg was als een kind na drie maanden
(Bijpraten aan de keukentafelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:56 schreef fossil_fossil het volgende:
huub verteld nu hoe relaxed de avond was...
dat ze twee uur aan de eettafel hebben gezeten met zn allen..
lekker hebben zitten kletsen..
Ben benieuwd wie er vandaag weer voor veel oproering * zorgt.quote:10:30 Spraakmakend!
Toen de kersverse avondbutler Tommie zijn entree in de Villa maakte afgelopen week zorgde dat voor veel oproering. Ook gisteravond zorgde zijn collega, avondbutler Ricardo, voor de nodige sfeer! Hij stelde allerlei pikante vragen aan Brian en Amanda. Bijvoorbeeld of Amanda een kale pruim heeft of een plukje shag. En de tampeloeres van Brian liet hem ook niet koud, daar zou hij wel eens een ritje op willen maken. Amanda en Brian brullen het uit! Wat een spraakmakende avondbutler die Ricardo!
Bron: Villa Vandaag, 23-02-2008
Is dit echt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
OMG... how low can you go?! Ik dacht dat ik in deze COS al genoeg laag bij de gronds had gezien, maar verdomd, VV weet het weer te overtreffen![]()
Yepz.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz.
Ik verwacht zo een live verslag van een sekssessie:
"Terwijl de rest van de bewoners zich nog een keer omdraait in hun slaap, zijn Brian en Amanda al zeer actief bezig. Geen sport in de gym, maar onder de lakens wordt flink gezwoegd. Brian duwt zijn harde tampeloeres diep in Amanda's kale pruim en maakt woeste heupbewegingen die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten. Terwijl hij zijn genotsknots in en uit de Amsterdamnse pompt, schreeuwt zijn vriendinnetje het uit van geil genot. Haar shagloze pruim wordt goed te grazen genomen. Plots draait Brian zijn geile vriendinnetje om zodat hij haar in haar nauwe anus kan neuken. Ook dat wordt uiteraard door Amanda met veel genotskreetjes ondergaan. En dan is het uur U aangebroken en spuit Brian met veel oeh's en ah's zijn hete zaad bij Amanda naar binnen. Mission accomplished!
Tja, calorieën verbranden hoeft niet per se in de gym plaats te vinden!"
Disclaimer: Dit is fake!!!
Ik zie het al, jij leest teveel vieze boekjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
Yepz.
[..]
Yepz.
"Terwijl de rest van de bewoners zich nog een keer omdraait in hun slaap, zijn Brian en Amanda al zeer actief bezig. Geen sport in de gym, maar onder de lakens wordt flink gezwoegd. Brian duwt zijn harde tampeloeres diep in Amanda's kale pruim en maakt woeste heupbewegingen die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten. Terwijl hij zijn genotsknots in en uit de Amsterdamnse pompt, schreeuwt zijn vriendinnetje het uit van geil genot. Haar shagloze pruim wordt goed te grazen genomen. Plots draait Brian zijn geile vriendinnetje om zodat hij haar in haar nauwe anus kan neuken. Ook dat wordt uiteraard door Amanda met veel genotskreetjes ondergaan. En dan is het uur U aangebroken en spuit Brian met veel oeh's en ah's zijn hete zaad bij Amanda naar binnen. Mission accomplished!
[..]
Yepz.
[..]
Yepz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |