Totaal onduidelijk wat het is, iets met kinderen die zingen. En dan ook nog die griezel van een Natasia erbij, jakkes wat doe je die kinderen aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar hij ging er dus uit voor dat muziekgebeuren? Raar!
nee.. of het is gescript....... het enige wat je bij hun ziet.. zijn de gesprekken over hoe geweldig ze het ook al weer gedaan hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:52 schreef mootie het volgende:
Toen ik vanavond dat gegiechel en gegiebel hoorde, dacht ik ineens: Hebben Brian en Amanda ooit wel eens gewoon ongecompliceerde lol? Gewoon lekker giebelen om niks?
Daarvoor moet je aan zelfrelativatie kunnen doen. Dus nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:52 schreef mootie het volgende:
Toen ik vanavond dat gegiechel en gegiebel hoorde, dacht ik ineens: Hebben Brian en Amanda ooit wel eens gewoon ongecompliceerde lol? Gewoon lekker giebelen om niks?
Die hebben nooit lolquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:52 schreef mootie het volgende:
Nee, lol is iets te gecompliceerds voor Brian en Amandaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:52 schreef mootie het volgende:
Als ze al iets van lol hebben, is het altijd seksueel getint, bedenk ik net. Koetsie koetsie koetsie aan de tietjes of richting Amanda's billen of kruis.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, lol is iets te gecompliceerds voor Brian en Amanda
zal het iets te maken hebben met het milieu waarin ze zijn opgegroeid?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze al iets van lol hebben, is het altijd seksueel getint, bedenk ik net. Koetsie koetsie koetsie aan de tietjes of richting Amanda's billen of kruis.
Eigenlijk is het gewoon heel erg zielig dat ze nooit een lekker, kinderachtig, stupide, melig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze al iets van lol hebben, is het altijd seksueel getint, bedenk ik net. Koetsie koetsie koetsie aan de tietjes of richting Amanda's billen of kruis.
amanda lacht pas echt als er iemand anders pijn lijd, of afgezeken word, of iets dergelijks. alleen maar om leedvermaak iig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Zielig, och. Het past heel goed bij hun intellectuele capaciteiten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon heel erg zielig dat ze nooit een lekker, kinderachtig, stupide, melig kunnen zijn.
Gut ja, dat zie je helemaal goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
amanda lacht pas echt als er iemand anders pijn lijd, of afgezeken word, of iets dergelijks. alleen maar om leedvermaak iig.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Echnie!
Heb je liever 'siliconenprammen' dan?
op de meest vreselijke manieren volgens eric......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:02 schreef mootie het volgende:
De soccaboys-engerd was er weer. Hij probeerde Palma te versieren.
Huub lacht: Palma is ruim een halve meter groter dan hem.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:02 schreef mootie het volgende:
De soccaboys-engerd was er weer. Hij probeerde Palma te versieren.
Nee echt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:06 schreef fossil_fossil het volgende:
brian nog steeds aan het pspen
Ik heb de hoodredacteur (Ton de Wit) met z'n secretaresse (affaire met..?) ooit eens gesproken op de golfbaan. Ze waren toen nog hard bezig om binnen te komen, wat ze ook gelukt is. Inmiddels liggen ze er dan uit, of niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:04 schreef Prospera het volgende:
Over de party: ze zeggen geen onwaarheden omdat ze anders hier niet meer welkom zijn.
Gelijk heeft ie, alleen Wiske heeft meer pit dan Claire.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:13 schreef fossil_fossil het volgende:
volgens eric liggen huub en claire als suske en wiske in het bed toe te kijken... claire moet morgen van hem ee rood strikje in
over het algemeen dan........... ze heeft stuiptrekkingen.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, alleen Wiske heeft meer pit dan Claire.
Het is gewoon echt waar, die achterlijke Antilliaan, geboren te Breukelen, woonachtig in Almere, is nog steeds aan het PsP-en...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:20 schreef John316 het volgende:
BRIAN MAAKT TVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
Doen ze om het spannend te houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:23 schreef fossil_fossil het volgende:
huh sl op 2 streams??
volgens mij willen ze niet laten zien dat brian valsspeelt.... ze moeten hem ook in ales beschermen....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doen ze om het spannend te houden
quote:
Doe es ff een nieuwe sc openenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat ie para op de psp te stampen?
volgens mij was dat het ja..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat ie para op de psp te stampen?
Is het ooit anders geweest?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:30 schreef fossil_fossil het volgende:
en morgenmiddag kan brian maar niet uit zijn bed komen.......ra ra hoe komt dat.....
Eendje wiebelt alleen als er vers fokjeugd rondscharreltquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
[SC #617] Eendje, kom maar wiebelen, wiebelen!![]()
Trustenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:37 schreef fossil_fossil het volgende:
goed ik ga er van tussen... tot later!
Thanksquote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:44 schreef pullup het volgende:
Toffe OPLekker snel en ik weet tenminste meteen dat ik hier verder niet hoef bij te lezen vanwege het hoge SC gehalte
Mogge Pullupquote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:44 schreef pullup het volgende:
Toffe OPLekker snel en ik weet tenminste meteen dat ik hier verder niet hoef bij te lezen vanwege het hoge SC gehalte
Bij dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
Thanks
Veel plezier, en de groeten aan de ochtendploeg.![]()
Hey Lobascaquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey Lobasca![]()
Nog een bakkieen dan hoop ik dat ik weer wakker genoeg ben om aan het werk te kunnen
Ik ben roeicoach en werk met sporters die twee keer per dag trainen richting de spelen. Verder ben ik nog trainingscoordinator bij twee verenigingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien het SC-gehalte hier hoogtij viert, wat voor werk doe je?
Cool!!Leuk om te weten! Serieus!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben roeicoach en werk met sporters die twee keer per dag trainen richting de spelen. Verder ben ik nog trainingscoordinator bij twee verenigingen.
Leuk werk hoor, alleen je ritme ligt wat anders dan normaal omdat de trainingstijden altijd om de werktijden gepland worden. De weekeinden zitten in ieder geval vol en ik ben er nu ook vandoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cool!!Leuk om te weten! Serieus!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk werk hoor, alleen je ritme ligt wat anders dan normaal omdat de trainingstijden altijd om de werktijden gepland worden. De weekeinden zitten in ieder geval vol en ik ben er nu ook vandoor![]()
Dat trouwen wist ik nog niet, wel dat ze een 'relaassie' hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:18 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Zit ik met mijn duffe slaapkop de Veronica door te bladeren, zie ik een berichtje staan dat Nicolaas gaat trouwen met Marietje Kwakman ofwel Maribelle (voormalig Eurovisie songfestival deelneemster). Wisten jullie dit al of heb ik weer oud nieuws![]()
Nou ja het is ook niet erruwg
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:46 schreef Ziet het volgende:
ja trouwen was bekend,
de bewoners hadden het er vorige week nog over.
dat het trouwen na zes maanden niet zo erg was als een kind na drie maanden
(Bijpraten aan de keukentafelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:56 schreef fossil_fossil het volgende:
huub verteld nu hoe relaxed de avond was...
dat ze twee uur aan de eettafel hebben gezeten met zn allen..
lekker hebben zitten kletsen..
Ben benieuwd wie er vandaag weer voor veel oproering * zorgt.quote:10:30 Spraakmakend!
Toen de kersverse avondbutler Tommie zijn entree in de Villa maakte afgelopen week zorgde dat voor veel oproering. Ook gisteravond zorgde zijn collega, avondbutler Ricardo, voor de nodige sfeer! Hij stelde allerlei pikante vragen aan Brian en Amanda. Bijvoorbeeld of Amanda een kale pruim heeft of een plukje shag. En de tampeloeres van Brian liet hem ook niet koud, daar zou hij wel eens een ritje op willen maken. Amanda en Brian brullen het uit! Wat een spraakmakende avondbutler die Ricardo!
Bron: Villa Vandaag, 23-02-2008
Is dit echt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
OMG... how low can you go?! Ik dacht dat ik in deze COS al genoeg laag bij de gronds had gezien, maar verdomd, VV weet het weer te overtreffen![]()
Yepz.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz.
Ik verwacht zo een live verslag van een sekssessie:
"Terwijl de rest van de bewoners zich nog een keer omdraait in hun slaap, zijn Brian en Amanda al zeer actief bezig. Geen sport in de gym, maar onder de lakens wordt flink gezwoegd. Brian duwt zijn harde tampeloeres diep in Amanda's kale pruim en maakt woeste heupbewegingen die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten. Terwijl hij zijn genotsknots in en uit de Amsterdamnse pompt, schreeuwt zijn vriendinnetje het uit van geil genot. Haar shagloze pruim wordt goed te grazen genomen. Plots draait Brian zijn geile vriendinnetje om zodat hij haar in haar nauwe anus kan neuken. Ook dat wordt uiteraard door Amanda met veel genotskreetjes ondergaan. En dan is het uur U aangebroken en spuit Brian met veel oeh's en ah's zijn hete zaad bij Amanda naar binnen. Mission accomplished!
Tja, calorieën verbranden hoeft niet per se in de gym plaats te vinden!"
Disclaimer: Dit is fake!!!
Ik zie het al, jij leest teveel vieze boekjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
Yepz.
[..]
Yepz.
"Terwijl de rest van de bewoners zich nog een keer omdraait in hun slaap, zijn Brian en Amanda al zeer actief bezig. Geen sport in de gym, maar onder de lakens wordt flink gezwoegd. Brian duwt zijn harde tampeloeres diep in Amanda's kale pruim en maakt woeste heupbewegingen die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten. Terwijl hij zijn genotsknots in en uit de Amsterdamnse pompt, schreeuwt zijn vriendinnetje het uit van geil genot. Haar shagloze pruim wordt goed te grazen genomen. Plots draait Brian zijn geile vriendinnetje om zodat hij haar in haar nauwe anus kan neuken. Ook dat wordt uiteraard door Amanda met veel genotskreetjes ondergaan. En dan is het uur U aangebroken en spuit Brian met veel oeh's en ah's zijn hete zaad bij Amanda naar binnen. Mission accomplished!
[..]
Yepz.
[..]
Yepz.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ga jij eensch snel solliciteren naar de baan van Poekieroekie
Vind het werkelijk niet normaal dat ze zolang in hun nest mogen blijven meuren.!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef Kinga het volgende:
Damn. Liggen ze nog steeds in hun nest....
Is Eric trouwens weer terug? Ik dacht dat ie definitief weg ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |