Totaal onduidelijk wat het is, iets met kinderen die zingen. En dan ook nog die griezel van een Natasia erbij, jakkes wat doe je die kinderen aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar hij ging er dus uit voor dat muziekgebeuren? Raar!
nee.. of het is gescript....... het enige wat je bij hun ziet.. zijn de gesprekken over hoe geweldig ze het ook al weer gedaan hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:52 schreef mootie het volgende:
Toen ik vanavond dat gegiechel en gegiebel hoorde, dacht ik ineens: Hebben Brian en Amanda ooit wel eens gewoon ongecompliceerde lol? Gewoon lekker giebelen om niks?
Daarvoor moet je aan zelfrelativatie kunnen doen. Dus nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:52 schreef mootie het volgende:
Toen ik vanavond dat gegiechel en gegiebel hoorde, dacht ik ineens: Hebben Brian en Amanda ooit wel eens gewoon ongecompliceerde lol? Gewoon lekker giebelen om niks?
Die hebben nooit lolquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:52 schreef mootie het volgende:
Nee, lol is iets te gecompliceerds voor Brian en Amandaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:52 schreef mootie het volgende:
Als ze al iets van lol hebben, is het altijd seksueel getint, bedenk ik net. Koetsie koetsie koetsie aan de tietjes of richting Amanda's billen of kruis.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, lol is iets te gecompliceerds voor Brian en Amanda
zal het iets te maken hebben met het milieu waarin ze zijn opgegroeid?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze al iets van lol hebben, is het altijd seksueel getint, bedenk ik net. Koetsie koetsie koetsie aan de tietjes of richting Amanda's billen of kruis.
Eigenlijk is het gewoon heel erg zielig dat ze nooit een lekker, kinderachtig, stupide, melig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze al iets van lol hebben, is het altijd seksueel getint, bedenk ik net. Koetsie koetsie koetsie aan de tietjes of richting Amanda's billen of kruis.
amanda lacht pas echt als er iemand anders pijn lijd, of afgezeken word, of iets dergelijks. alleen maar om leedvermaak iig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Zielig, och. Het past heel goed bij hun intellectuele capaciteiten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon heel erg zielig dat ze nooit een lekker, kinderachtig, stupide, melig kunnen zijn.
Gut ja, dat zie je helemaal goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
amanda lacht pas echt als er iemand anders pijn lijd, of afgezeken word, of iets dergelijks. alleen maar om leedvermaak iig.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Echnie!
Heb je liever 'siliconenprammen' dan?
op de meest vreselijke manieren volgens eric......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:02 schreef mootie het volgende:
De soccaboys-engerd was er weer. Hij probeerde Palma te versieren.
Huub lacht: Palma is ruim een halve meter groter dan hem.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:02 schreef mootie het volgende:
De soccaboys-engerd was er weer. Hij probeerde Palma te versieren.
Nee echt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:06 schreef fossil_fossil het volgende:
brian nog steeds aan het pspen
Ik heb de hoodredacteur (Ton de Wit) met z'n secretaresse (affaire met..?) ooit eens gesproken op de golfbaan. Ze waren toen nog hard bezig om binnen te komen, wat ze ook gelukt is. Inmiddels liggen ze er dan uit, of niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:04 schreef Prospera het volgende:
Over de party: ze zeggen geen onwaarheden omdat ze anders hier niet meer welkom zijn.
Gelijk heeft ie, alleen Wiske heeft meer pit dan Claire.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:13 schreef fossil_fossil het volgende:
volgens eric liggen huub en claire als suske en wiske in het bed toe te kijken... claire moet morgen van hem ee rood strikje in
over het algemeen dan........... ze heeft stuiptrekkingen.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, alleen Wiske heeft meer pit dan Claire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |