Het is gewoon echt waar, die achterlijke Antilliaan, geboren te Breukelen, woonachtig in Almere, is nog steeds aan het PsP-en...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:20 schreef John316 het volgende:
BRIAN MAAKT TVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
Doen ze om het spannend te houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:23 schreef fossil_fossil het volgende:
huh sl op 2 streams??
volgens mij willen ze niet laten zien dat brian valsspeelt.... ze moeten hem ook in ales beschermen....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doen ze om het spannend te houden
quote:
Doe es ff een nieuwe sc openenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat ie para op de psp te stampen?
volgens mij was dat het ja..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat ie para op de psp te stampen?
Is het ooit anders geweest?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:30 schreef fossil_fossil het volgende:
en morgenmiddag kan brian maar niet uit zijn bed komen.......ra ra hoe komt dat.....
Eendje wiebelt alleen als er vers fokjeugd rondscharreltquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
[SC #617] Eendje, kom maar wiebelen, wiebelen!![]()
Trustenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:37 schreef fossil_fossil het volgende:
goed ik ga er van tussen... tot later!
Thanksquote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:44 schreef pullup het volgende:
Toffe OPLekker snel en ik weet tenminste meteen dat ik hier verder niet hoef bij te lezen vanwege het hoge SC gehalte
Mogge Pullupquote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:44 schreef pullup het volgende:
Toffe OPLekker snel en ik weet tenminste meteen dat ik hier verder niet hoef bij te lezen vanwege het hoge SC gehalte
Bij dezequote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
Thanks
Veel plezier, en de groeten aan de ochtendploeg.![]()
Hey Lobascaquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey Lobasca![]()
Nog een bakkieen dan hoop ik dat ik weer wakker genoeg ben om aan het werk te kunnen
Ik ben roeicoach en werk met sporters die twee keer per dag trainen richting de spelen. Verder ben ik nog trainingscoordinator bij twee verenigingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien het SC-gehalte hier hoogtij viert, wat voor werk doe je?
Cool!!Leuk om te weten! Serieus!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben roeicoach en werk met sporters die twee keer per dag trainen richting de spelen. Verder ben ik nog trainingscoordinator bij twee verenigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |