Het gaat hier om een keeper hequote:Op woensdag 27 februari 2008 18:45 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat is juist supereffectief om tegenstanders al vroeg in de opbouw te storen meen ik.
quote:
Ik wil hem ook in de basis hebben maar dat kan dus niet. Maar niemand heeft dit eerder meegemaakt en/of weet wat ik er aan kan doen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik speel elke dag FM.Alleen nog nooit gezien.
@ hierboven: Poepon is in mijn game bij Ajax vaste waarde naast KJH.
thnx..quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Op verzoek wat instructies van mijn 4-2-3-1 opstelling :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit geldt voor beide wingers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het zo simpel mogelijk gehouden eigenlijk, en ondanks dat het geen super tactiek is waarmee je alles wint, wordt er bij vlagen heel aardig gespeeld, en haal ik genoeg punten.
Speel uit en thuis ook precies hetzelfde, maakt niet uit tegen wie.
Verdedigend ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
thnx..
waar ik vooral ook benieuwd naar ben is.. of je je centrale middenvelders verdedigend hebt ingesteld of daar verder niks mee hebt gedaan..
Het systeem begint te draaien.. eerst al een 0 - 1 overwinning op AaB en in de voorronde van de CL thuis met 3 - 1 gewonnen van Fenerbahce (met een kans of 24) en dat terwijl ik uit helemaal weggespeeld was en 3 - 1 verloor.. Op penals me weten te kwalificeren voor CLquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb in de 2e transferperiode 6.75 miljoen euro gekregen van het bestuur om uit te geven, en heb dan ook gelijk 3 versterkingen gehaald, allen met iig een gedeeltelijke italiaanse nationaliteit.
- Matias Masiero van Rimini voor 2.4 miljoen als nieuwe linksbuiten.
- Dario Bottinelli van San Lorenzo voor 1 miljoen als nieuwe rechtsbuiten.
- Stefano Crisci van Parma voor 1.8 miljoen als toekomstig opvolger van spits Ferraro.
Hopelijk geen miskopen.
[..]
Verdedigend ja.
Shaktar moet je wel kunnen hebben denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:54 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Het systeem begint te draaien.. eerst al een 0 - 1 overwinning op AaB en in de voorronde van de CL thuis met 3 - 1 gewonnen van Fenerbahce (met een kans of 24) en dat terwijl ik uit helemaal weggespeeld was en 3 - 1 verloor.. Op penals me weten te kwalificeren voor CL
Bij de loting ingedeeld bij Barcelona, AS Roma en Shakhtar .. ik vermoed dat het weer een 4de plek gaat worden in de groep![]()
Dank je! Ik ga het eens proberenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Op verzoek wat instructies van mijn 4-2-3-1 opstelling :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit geldt voor beide wingers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het zo simpel mogelijk gehouden eigenlijk, en ondanks dat het geen super tactiek is waarmee je alles wint, wordt er bij vlagen heel aardig gespeeld, en haal ik genoeg punten.
Speel uit en thuis ook precies hetzelfde, maakt niet uit tegen wie.
Beter dan dat je verliest...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:57 schreef Wurdsje het volgende:
Hier word ik soms zo moe van...
[ afbeelding ]
pas in de laatste minuut van de verlenging weet ik te scoren.. Echt niet best..
Dat is een kutregelquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:
Geen EC1 omdat Juventus de EC1 heeft gewonnen en zo dus mijn plaats krijgt
Dan maar de UEFA Cup winnen.
Doudin? Hoiland?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand nog een leuk spitsje voor minder dan een miljoen?
Doudin heb ik al, maar vind ik nog niet goed genoeg voor de basis. Hoiland vindt ie nietquote:
Doudin moet je gewoon laten spelen (welk team ook alweerquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Doudin heb ik al, maar vind ik nog niet goed genoeg voor de basis. Hoiland vindt ie niet
Altidore mag denk ik pas vanaf 18 jaar komenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:28 schreef Ordinair het volgende:
Altidore?
Ik nam aan dat hij al in de winterstop zat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Altidore mag denk ik pas vanaf 18 jaar komen
Huren? Dat kan natuurlijk ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |