Hoe krijg je dit systeem aan de praat? Dat is mij nog nooit gelukt namelijk terwijl ik het wel graag zou willen spelen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef PBateman1978 het volgende:
De oogst van de 1e transferperiode in seizoen 2 met Salernitana.
[ afbeelding ]
Voorlopig is dit mijn basis-opstelling:
[ afbeelding ]
Op naar lijfsbehoud in de Serie B, begin is alvast lekker, 2 x gewonnen.
Zal vanavond mijn team-instructies even plaatsen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit systeem aan de praat? Dat is mij nog nooit gelukt namelijk terwijl ik het wel graag zou willen spelen...
Kan je dan ook gelijk de individuele instructies voor de 3 AM's en de spits posten ajb? Mijn probleem met deze opstelling is namelijk dat die spits altijd veel te lang moet wachten op aansluiting, waardoor de verdediging alweer terug is en er dus te weinig ruimte is om kansen te creeeren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zal vanavond mijn team-instructies even plaatsen.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan je dan ook gelijk de individuele instructies voor de 3 AM's en de spits posten ajb? Mijn probleem met deze opstelling is namelijk dat die spits altijd veel te lang moet wachten op aansluiting, waardoor de verdediging alweer terug is en er dus te weinig ruimte is om kansen te creeeren.
Ze kunnen helemaal niks..quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dus ontsla je ze of bied je ze een contract aan als gewoon coach als ze wel wat kunnen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:27 schreef BigKahuna het volgende:
omgik had allemaal brazilianen en argentijnen gekocht.
Krijg ik ineens te zien dat je maar 3 niet-EU spelers mag.
Misschien voortaan even de competitieregels doorlezenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:27 schreef BigKahuna het volgende:
In Italie mag je in de serie B maar 1 niet-EU-speler aantrekkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:27 schreef BigKahuna het volgende:
Ja in de serie A ook ( 1 per jaar ), maar ik had dus nog nooit in Spanje gecoacht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
In Italie mag je in de serie B maar 1 niet-EU-speler aantrekken
Bij Lecce weet ik dat er een Afrikaan speelt, Cedric Konan, maar ik weet niet of die ook een EU-paspoort heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
In de Serie B geen een zelfs volgens mij
Jawel, 1tje inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
In de Serie B geen een zelfs volgens mij
Hmm, bij mij mag ik in de Serie B er 0 aantrekken van buiten de EUquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, 1tje inderdaad.
Heb zelf die Marquinho gehaald als non-EU speler in de Serie B.
Ik speel elke dag FM.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eduardo ook met een doodschop eruit hier? Goed gespeeld.. Over die actie van Vaughan kan ik kort zijn: speel vaker FM(08/07/06)
Stand met Cisco Roma (2009/2010):
[ afbeelding ]
Selectie:
[ afbeelding ]
Dat is juist supereffectief om tegenstanders al vroeg in de opbouw te storen meen ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:36 schreef Strooper het volgende:
[ afbeelding ]
Rare coach bij Polen -19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |