quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:29 schreef donroyco het volgende:
Ik ga weer verder met mijn Cisco Roma game
Dan wordt je training beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:31 schreef GGMM het volgende:
Wat voor zin heeft het eigenlijk om je training facilities uit te breiden?
Volgens mij draagt dat sowieso iets bij aan je trainingskwaliteit en aan de kwaliteit van de jeugd in je team. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:31 schreef GGMM het volgende:
Wat voor zin heeft het eigenlijk om je training facilities uit te breiden?
Ja. Want een 7*-training op een kut trainingscomplex is minder goed dan een 7*-training op een State of the art complex.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de zin van? Worden je spelers sneller beter?
Om er een beetje in te komen zou ik een team zoeken met een behoorlijk budget, maar niet al te hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:10 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is een goed team om mee te beginnen?
Waarom heb je in godsnaam Somers gehaald als ik vragen mag?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:29 schreef Happel het volgende:
Het begint te lopen met Feijenoord.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam Somers gehaald als ik vragen mag?
AZ had een off-day?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:29 schreef Happel het volgende:
Het begint te lopen met Feijenoord.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft gewoon dezelfde kleurtjes denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam Somers gehaald als ik vragen mag?
Een 4-4-2. Deze pagina heeft veel geholpen bij het opzetten van de tactiek. Heb naar eigen inzicht nog wat kleine aanpassingen gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
welk systeem speel je en met welke mensen?
O wacht, hij was gewoon in dezelfde kleur als jouw team, gewoon niet goed opgeletquote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Heb nog helemaal niemand voor de basis gehaalt in mijn eerste seizoen, alleen een jeugdspeler van 14. Alleen Bahia verkocht aan Lille.
Agouda, Jo Alves, Doudin, Lavezzi, Mauro Zarate, Milevskiy, Vela, Saivet, Gilardino, Pazzini, Janczyk, Hugo Almeida, Kerzhakov, Prudnikov, Sychev, Elmander, Eastwood, Fenin, Bendtner, Altidore, Eddie Johnson, Pelle, Billy Sharp, Gigliotti, Palacio, Falcao, Cristian Benitez, Cavenaghi, Rafael Sobis, Nilmar, Fred, Rodallega, Nery Castillo , Sanogo en Chamakh om enkele opties te geven.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef Fral het volgende:
Ik heb zojuist in de zomer van 2011 Huntelaar voor 35 Miljoen aan Juventus verpatst :-)
Heb alleen een klein probleempje nu. Ik kan geen geschikte vervanger vinden die ook wil komen. (speel met Ajax)
Hebben jullie nog suggesties? Heb zo' n 40 miljoen te besteden.
Op dit moment heb ik Vagner Love en Toto Tamuz als spitsen.
Dank jequote:Op zondag 24 februari 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Agouda, Jo Alves, Doudin, Lavezzi, Mauro Zarate, Milevskiy, Vela, Saivet, Gilardino, Pazzini, Janczyk, Hugo Almeida, Kerzhakov, Prudnikov, Sychev, Elmander, Eastwood, Fenin, Bendtner, Altidore, Eddie Johnson, Pelle, Billy Sharp, Gigliotti, Palacio, Falcao, Cristian Benitez, Cavenaghi, Rafael Sobis, Nilmar, Fred, Rodallega, Nery Castillo , Sanogo en Chamakh om enkele opties te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |