abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 februari 2008 @ 15:34:49 #51
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56948321
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:04 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

welk systeem speel je en met welke mensen?
Een 4-4-2. Deze pagina heeft veel geholpen bij het opzetten van de tactiek. Heb naar eigen inzicht nog wat kleine aanpassingen gedaan.

Opstelling:

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56949045
Het gaat nu erg goed bij VVV en het bestuur is zeer tevreden vooral omdat ik nu overdreven veel geld heb

Maar bij Praktijkwerkzaamheden heb ik eigenlijk altijd al 1 gehad, hoe krijg ik dit omhoog? En hoe krijg ik mijn tactische consequentheid omhoog?
Patat Friet
  zondag 24 februari 2008 @ 16:16:14 #53
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_56949298
Karim Benzema voor 59 miljoen naar AS Roma
C. Ronaldo voor 66 miljoen naar R. Madrid
Pandev voor 54 miljoen naar Arsenal

Het transfer geweld barst weer los.
pi_56949846
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb ik niet.

Heb nog helemaal niemand voor de basis gehaalt in mijn eerste seizoen, alleen een jeugdspeler van 14. Alleen Bahia verkocht aan Lille.
O wacht, hij was gewoon in dezelfde kleur als jouw team, gewoon niet goed opgelet
pi_56950867
Ben aan een goede reeks bezig met Salernitana, al 10 wedstrijden ongeslagen in de serie C1/B, en inmiddels op een nette 3e plaats.

Net een mooie pot gespeeld, held Emanuele Ferraro ging even los :

25 goals in 22 wedstrijden tot nu toe, en ik heb net zijn contract kunnen verlengen tot 2009.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56952118
Ik heb zojuist in de zomer van 2011 Huntelaar voor 35 Miljoen aan Juventus verpatst :-)
Heb alleen een klein probleempje nu. Ik kan geen geschikte vervanger vinden die ook wil komen. (speel met Ajax)
Hebben jullie nog suggesties? Heb zo' n 40 miljoen te besteden.
Op dit moment heb ik Vagner Love en Toto Tamuz als spitsen.
I like my sugar with coffee and cream!
Beastie Boys - Intergalactic
pi_56952384
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef Fral het volgende:
Ik heb zojuist in de zomer van 2011 Huntelaar voor 35 Miljoen aan Juventus verpatst :-)
Heb alleen een klein probleempje nu. Ik kan geen geschikte vervanger vinden die ook wil komen. (speel met Ajax)
Hebben jullie nog suggesties? Heb zo' n 40 miljoen te besteden.
Op dit moment heb ik Vagner Love en Toto Tamuz als spitsen.
Agouda, Jo Alves, Doudin, Lavezzi, Mauro Zarate, Milevskiy, Vela, Saivet, Gilardino, Pazzini, Janczyk, Hugo Almeida, Kerzhakov, Prudnikov, Sychev, Elmander, Eastwood, Fenin, Bendtner, Altidore, Eddie Johnson, Pelle, Billy Sharp, Gigliotti, Palacio, Falcao, Cristian Benitez, Cavenaghi, Rafael Sobis, Nilmar, Fred, Rodallega, Nery Castillo , Sanogo en Chamakh om enkele opties te geven.
pi_56952487
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Agouda, Jo Alves, Doudin, Lavezzi, Mauro Zarate, Milevskiy, Vela, Saivet, Gilardino, Pazzini, Janczyk, Hugo Almeida, Kerzhakov, Prudnikov, Sychev, Elmander, Eastwood, Fenin, Bendtner, Altidore, Eddie Johnson, Pelle, Billy Sharp, Gigliotti, Palacio, Falcao, Cristian Benitez, Cavenaghi, Rafael Sobis, Nilmar, Fred, Rodallega, Nery Castillo , Sanogo en Chamakh om enkele opties te geven.
Dank je
Het is Bendtner geworden had een bescheiden afkoopsom van 15 miljoen in zijn contract en wilde nog komen ook.
Zal de rest wel even scouten in ieder geval, altijd handig

Billy Sharp heb ik al aan Everton doorverkocht trouwens
I like my sugar with coffee and cream!
Beastie Boys - Intergalactic
pi_56953707
Tvp.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56954437
En Cisco zit volgend seizoen in de Serie A!
In 4 jaar tijd van de Serie C2 naar de Serie A
  zondag 24 februari 2008 @ 21:15:04 #61
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56955334
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
En Cisco zit volgend seizoen in de Serie A!
In 4 jaar tijd van de Serie C2 naar de Serie A
Nice!

Aankopen in seizoen 2009/2010 (Serie B, ook Cisco Roma):
Dennis Cagara, VL, 2K
Ivan Vicelich, o.a. VR, 6K
Jeremain Lens, AM RC S, gratis
Anes Mravac, VC, 90K
Oded Gavish, VC, 12K
Dickson Etuhu, MC, 600K
Diego Klimowicz, S, gratis
Javi Martinez, DM, 400K
Osvaldo, S, gehuurd van Fiorentina
Millan, S, 150K

Verkocht:
Adrian Pit, 1,2 miljoen
Erik Grendel, 1,5 miljoen
Rowin van Zaanen, 35K
Esmir Sabic, 1 miljoen

Eerste wedstrijd in de serie B de boot in bij Torina, ik denk dat mijn spelers moesten wennen aan het hoge niveau, het werd uiteindelijk 5-2, de uitslag is een beetje geflatteerd, zij waren wel de betere ploeg. Osvaldo scoorde beide treffers voor mij.

De tweede wedstrijd thuis tegen Livorno ging al een stuk beter, met rust leidde ik met 1-0 door Piatti.. Hoiland was niet geconcentreerd en werd eruit gehaald. Klimowicz mocht zijn debuut maken en hoe! Twee keer scoren en Cisco Roma de verdiende eerste overwinning in de serie B geven...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56955631
Eindstand serie B

Speler stats serie B

Helaas gaat Milevskiy weg naar Barcelona.
De voorzitter accepteerde een bod van in totaal 51 miljoen Euro.
Het ga je goed Artem, de man die in 1 seizoen meer doelpunten maakte dan 9 volledige Serie B teams.

Ook mijn aanvoerder en rots Ferrari gaat weg.
Voor 7,5 miljoen Euro gaat hij naar Racing toe in Spanje.
Geen slechte deal voor een speler die ik gratis had overgenomen.

Wat ik wel jammer vind is dat 2 spelers die eerste reserve waren maar in de loop van het seizoen basisspeler werden beiden gratis weggaan.
Velucci gaat naar Sampdoria en Forlin gaat naar Messina.

Ik hoop dat ik flink wat geld van die 7,5 miljoen + 51 moljoen mag besteden.
pi_56955926
tvp
pi_56957639
51 goals en 15 assists in 42 wedstrijden
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56958747
Seizoen 1 Salernitana, Serie C1/B

4e geworden in de reguliere competitie, dus doelstelling bereikt. (playoffs)

Halve finale playoffs tegen Taranto, 1-0 thuis, 1-1 uit, dus door naar de finale.
Finale tegen Arezzo, wederom 1-0 thuis, 2-2 uit, dus promotie naar de Serie B.

Wat screens :

pi_56960318
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je vergeet de échte held, ik neem aan dat hij een zelfde type wilt als Huntelaar.. maar dan heb je een betere speler in: Henok Goitom
:) (:
  maandag 25 februari 2008 @ 14:52:17 #67
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56964730
Nieuw talentje ontdekt in Kenia:

Gelijk maar even vastgelegd voor 0k + 35 %.
pi_56965210
Het eerste seizoen bij Kopenhagen zit er voor mij ook op. Uiteindelijk vrij makkelijk kampioen geworden, al had ik in de tweede seizoenshelft even een dipje. In die periode werd ik in de halve finale van de beker dan ook uitgeschakeld door AaB. CL groepsronde gehaald maar kwam daarin in een poule met Chelsea, Roma en Werder. Uiteindelijk toch nog 4 punten gehaald door een overwinning op Roma en een gelijkspel tegen Werder. Over mijn Europees avontuur ben ik dus ook wel tevreden.

Topscorer bij mij was absoluut Nordstrand en de man van de assist Hutchinson. Zal vandaag even wat screentjes posten.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:37:34 #69
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56965604
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nieuw talentje ontdekt in Kenia:
[ afbeelding ]

Gelijk maar even vastgelegd voor 0k + 35 %.
Koppen over het hoofd gezien? Techniek is op zich ook wel belangrijk..
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56969033
Daar gaat Piatti, 20 miljoen word het bod geaccepteerd door het bestuur.
Dan moet je op 28 januari nog eens een vervanger zoeken.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56969156
Mijn spitsen scoren niet meer.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 februari 2008 @ 18:40:46 #72
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56969196
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:39 schreef Happel het volgende:
Mijn spitsen scoren niet meer.
Wissel ze met je reservespitsen en laat ze even op de bank zitten
pi_56969267
Promoveer je naar de Serie B, krijg je een nieuwe sponsor die enorm veel betaalt....

pi_56969443
Damn.. Daar gaat Sharp dus ook voor 17 miljoen.. Lekker bestuur, daar gaan je sterspelers.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56969475
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Promoveer je naar de Serie B, krijg je een nieuwe sponsor die enorm veel betaalt....

[ afbeelding ]
mja dat zet echt zoden aan de dijk..
pi_56970033
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

mja dat zet echt zoden aan de dijk..
Heb ook een transferbudget gekregen van maar liefst 0 euro.

Ben nu dan ook al mijn reserves in de uitverkoop aan het doen, krijg er hooguit 10-50.000 euro voor in totaal, maar beter iets dan niets.
pi_56970443
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wissel ze met je reservespitsen en laat ze even op de bank zitten
Ik ben Feijenoord. Heb alleen Makaay, Mols en Slory.
Elite
Tegen TTIP
pi_56970726
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik ben Feijenoord. Heb alleen Makaay, Mols en Slory.
Lee kan ook in de spits (in het spel).

Ik maak trouwens erg veel gebruik van spelers trainen op een nieuwe positie. Ik stel elk jaar voor elke (jeugd)speler de juiste training in, en meteen een nieuwe positie. Binnen de kortste keren kun je je AM L ook rechts neerzetten, en je VC op VM/VR/VL/whatever, enzovoorts.

Zag trouwens een keer een speler voorbijkomen die spits was, maar eventueel ook inzetbaar als rechtsback (verder nergens inzetbaar).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_56971381
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lee kan ook in de spits (in het spel).

Ik maak trouwens erg veel gebruik van spelers trainen op een nieuwe positie. Ik stel elk jaar voor elke (jeugd)speler de juiste training in, en meteen een nieuwe positie. Binnen de kortste keren kun je je AM L ook rechts neerzetten, en je VC op VM/VR/VL/whatever, enzovoorts.

Zag trouwens een keer een speler voorbijkomen die spits was, maar eventueel ook inzetbaar als rechtsback (verder nergens inzetbaar).
Had ik met centrale verdediger en spits. Hoe lang duurt het trouwens om een volwassen speler om te trainen naar een nieuwe positie?

Gebruiken jullie trouwens wel eens spelers instructies voor de tegenstanders?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56971793
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb ook een transferbudget gekregen van maar liefst 0 euro.

Ben nu dan ook al mijn reserves in de uitverkoop aan het doen, krijg er hooguit 10-50.000 euro voor in totaal, maar beter iets dan niets.
hmmz das wel klote, maar goed aan de andere kant is het ook weer een uitdaging..
pi_56972092
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:13 schreef Ordinair het volgende:
Alleen als een tegenstander licht geblesseerd over het veld loopt. Dan zet ik Closing Down op Always en Tackling op Hard.
Elite
Tegen TTIP
pi_56972512
quote:

[..]

Had ik met centrale verdediger en spits. Hoe lang duurt het trouwens om een volwassen speler om te trainen naar een nieuwe positie?

Niet precies op gelet maar het hangt sowieso af van de precieze leeftijd en aanpassingsvermogen. Zal ook wel met de eigenschappen te maken hebben die nodig zijn. Zal ws. langer duren om van een spits een rechtsback of CV te maken ( ) dan AMC.

Zal er eens op letten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_56972517

Mijn transfers afgelopen seizoen.

Downing (AM L) en Vaughan (S) (wonderkind) zijn mij toptransfers.. Ederson was eigendom van mijn satellietclub Garminal Beerschot en kon ik gratis oppikken, redelijke verdediger maar evengoed nog maar een jaar uitgeleend aan Germinal. Goossens kon ik voor 200k oppikken en heeft redelijke stats voor een backup AM L. Seb Hines heb ik als opvolger gehaald voor Volz (VV R) die waarschijnlijk deze zomer vertrekt. Maar ik moet de VR C nog wel een omtrainen naar VV R, geen zorgen hij heeft de kwaliteiten van een VV R. Daarnaast heb ik Gardner gehaald als opvolger van Piatti, niet echt gelijkwaardig maar goed genoeg.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56973768
quote:

[..]

ik stel alleen bij de spitsen van de tegenstander in:
Tight marking: Always
Closing Down: Always
Show Onto Foot: Weaker (tenzij de tegenstander tweebenig is want dan heeft et niet zo veel nut)

Edit: Op een of andere manier loopt het voor geen meter meer.. krappe 1 - 0'tjes en als het lek dan boven lijkt... gaat de wedstrijd erna weer kut.. Vorig seizoen de meeste doelpunten gescoord en dit seizoen in 5 wedstrijden nog maar 5...

[ Bericht 18% gewijzigd door Wurdsje op 25-02-2008 22:24:58 ]
pi_56975121
Ik heb net bij Oranje Santi Kolk laten debuteren en hij geeft nog de assist voor de winnende goal ook
pi_56975588
Hier mijn eindstand van het eerste seizoen Kopenhagen:

En Nordstrand en Hutchinson waren zoals je kunt zien mijn toppers:

Nieuwe seizoen gaat ook wel goed, behalve dan dat ik de Supercup na pingels verloor van AaB. In de competitie heb ik nu 16 punten uit 7 wedstrijden en ik heb wederom de groepsfase van de CL gehaald door dit maal Lazio uit te schakelen
Zit nu in een poule met Bayern, Deportivo en Porto. Weer een lastige poule, maar ik moet vooral in thuiswedstrijden toch wel de nodige punten kunnen halen. Iig een betere poule dan die van vorig jaar (Chelsea, Roma en Werder). Mijn doel is dan ook de derde plek of stiekem meer.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56976124
tvp ben ook met cisco roma en vraag aan sjimz af hoe hij miljefskie heeft gehaalt :4
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 25 februari 2008 @ 23:23:08 #88
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56976179
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp ben ook met cisco roma en vraag aan sjimz af hoe hij miljefskie heeft gehaalt :4
Welk seizoen zit je?

sjimz zat in de serie B toen Milevskiy niet meer wilde spelen voor Dinamo en op eigen verzoek op de transferlijst stond voor een zacht prijsje (4,9 miljoen oid)..
pi_56976528
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat donroyco zegt.
Soms heb je geluk, het was toen iemand anders ook her op fok gelukt met Daniel Carvalho voor een lage duitse club.
pi_56976802
ben net begonnen 6 wedstrijden achter de rug 4verloren 2 gelijk heb nog geen spelers gekocht of verkocht
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_56977479

Heb voor het eerst echt kunnen shoppen met cisco!
pi_56977590
goed ik sta bijna laatste met cisco heeft iemand nog paar spelers om te gaan kopen? ik heb 2.7mil beschrikbaar
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:43:53 #93
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56977798
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:31 schreef Silver_Shark het volgende:
goed ik sta bijna laatste met cisco heeft iemand nog paar spelers om te gaan kopen? ik heb 2.7mil beschrikbaar
Ligt er natuurlijk aan wat je zoekt
pi_56977912
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:43 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan wat je zoekt
iedergeval wat beter wat ik nu heb
pi_56980258
Ik heb met mijn 0 euro transferbudget toch al zo'n 6 spelers gehaald voor in totaal 18k.

(Heb ook zo'n 11 spelers verkocht voor in totaal 50k)

Nog 2 weken te gaan tot het einde van de transferperiode, zal vanavond even een screen posten van mijn gratis aanwinsten.
pi_56980580
Ik ben nu twee avonden met RBC bezig, maar mis een beetje de Nederlandse handleiding. Vanaf mijn laptop krijg ik die niet uitgeprint, staat dat PDF-bestandje ook ergens online?

Heb namelijk nog wat puntjes, waar ik zelfs met de Engelse handleiding niet aan uitkom.

- Hoe geef ik individuele instructies aan spelers? Ik heb het spel nu niet voor me, want zit op mijn werk, maar ik weet dat je Teaminstructies kunt meegeven en daaronder staat Spelersinstructies', maar ik krijg daar niks aangevinkt.
- Hoe zoek ik transfervrije spelers? Het is me na twee avonden nog altijd neit gelukt om dat te filteren...

Verder is het een topspel natuurlijk. Behalve dan dat ik met RBC na vijf duels pas zes punten heb gepakt en inmiddels na strafschoppen door FC Dordrecht ben uitgeschakeld in het bekertoernooi.
pi_56980591
Dat staat gewoon in het boekje dat je bij het spel krijgt
pi_56980690
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:37 schreef Fargo het volgende:
Ik ben nu twee avonden met RBC bezig, maar mis een beetje de Nederlandse handleiding. Vanaf mijn laptop krijg ik die niet uitgeprint, staat dat PDF-bestandje ook ergens online?

Heb namelijk nog wat puntjes, waar ik zelfs met de Engelse handleiding niet aan uitkom.

- Hoe geef ik individuele instructies aan spelers? Ik heb het spel nu niet voor me, want zit op mijn werk, maar ik weet dat je Teaminstructies kunt meegeven en daaronder staat Spelersinstructies', maar ik krijg daar niks aangevinkt.
- Hoe zoek ik transfervrije spelers? Het is me na twee avonden nog altijd neit gelukt om dat te filteren...

Verder is het een topspel natuurlijk. Behalve dan dat ik met RBC na vijf duels pas zes punten heb gepakt en inmiddels na strafschoppen door FC Dordrecht ben uitgeschakeld in het bekertoernooi.
Als je even logisch nadenkt heb je het zo. Het is allemaal niet zo moeilijk, het is heel logisch opgebouwd.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56980730
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:38 schreef sjimz het volgende:
Dat staat gewoon in het boekje dat je bij het spel krijgt
Ik heb er gewoon ¤ 49,95 bij de Dynabyte voor betaald hoor, mocht je daar soms over twijfelen
Maar ik kom er met de Engelse handleiding niet uit. Hoe dan ook, ik zal vanavond dan nog eens goed kijken...
pi_56980778
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:47 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon ¤ 49,95 bij de Dynabyte voor betaald hoor, mocht je daar soms over twijfelen
Maar ik kom er met de Engelse handleiding niet uit. Hoe dan ook, ik zal vanavond dan nog eens goed kijken...
Spelersinstructies: Klik in het tactiek-scherm op het pijltje voor een speler (die op een positie staat)
Contractvrije spelers: filter op contract status -> expired (en voor aflopende contracten: expiring)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')