Een 4-4-2. Deze pagina heeft veel geholpen bij het opzetten van de tactiek. Heb naar eigen inzicht nog wat kleine aanpassingen gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
welk systeem speel je en met welke mensen?
O wacht, hij was gewoon in dezelfde kleur als jouw team, gewoon niet goed opgeletquote:Op zondag 24 februari 2008 14:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Heb nog helemaal niemand voor de basis gehaalt in mijn eerste seizoen, alleen een jeugdspeler van 14. Alleen Bahia verkocht aan Lille.
Agouda, Jo Alves, Doudin, Lavezzi, Mauro Zarate, Milevskiy, Vela, Saivet, Gilardino, Pazzini, Janczyk, Hugo Almeida, Kerzhakov, Prudnikov, Sychev, Elmander, Eastwood, Fenin, Bendtner, Altidore, Eddie Johnson, Pelle, Billy Sharp, Gigliotti, Palacio, Falcao, Cristian Benitez, Cavenaghi, Rafael Sobis, Nilmar, Fred, Rodallega, Nery Castillo , Sanogo en Chamakh om enkele opties te geven.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef Fral het volgende:
Ik heb zojuist in de zomer van 2011 Huntelaar voor 35 Miljoen aan Juventus verpatst :-)
Heb alleen een klein probleempje nu. Ik kan geen geschikte vervanger vinden die ook wil komen. (speel met Ajax)
Hebben jullie nog suggesties? Heb zo' n 40 miljoen te besteden.
Op dit moment heb ik Vagner Love en Toto Tamuz als spitsen.
Dank jequote:Op zondag 24 februari 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Agouda, Jo Alves, Doudin, Lavezzi, Mauro Zarate, Milevskiy, Vela, Saivet, Gilardino, Pazzini, Janczyk, Hugo Almeida, Kerzhakov, Prudnikov, Sychev, Elmander, Eastwood, Fenin, Bendtner, Altidore, Eddie Johnson, Pelle, Billy Sharp, Gigliotti, Palacio, Falcao, Cristian Benitez, Cavenaghi, Rafael Sobis, Nilmar, Fred, Rodallega, Nery Castillo , Sanogo en Chamakh om enkele opties te geven.
Nice!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
En Cisco zit volgend seizoen in de Serie A!
In 4 jaar tijd van de Serie C2 naar de Serie A
Je vergeet de échte held, ik neem aan dat hij een zelfde type wilt als Huntelaar.. maar dan heb je een betere speler in: Henok Goitomquote:Op zondag 24 februari 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Agouda, Jo Alves, Doudin, Lavezzi, Mauro Zarate, Milevskiy, Vela, Saivet, Gilardino, Pazzini, Janczyk, Hugo Almeida, Kerzhakov, Prudnikov, Sychev, Elmander, Eastwood, Fenin, Bendtner, Altidore, Eddie Johnson, Pelle, Billy Sharp, Gigliotti, Palacio, Falcao, Cristian Benitez, Cavenaghi, Rafael Sobis, Nilmar, Fred, Rodallega, Nery Castillo , Sanogo en Chamakh om enkele opties te geven.
Koppen over het hoofd gezien?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nieuw talentje ontdekt in Kenia:
[ afbeelding ]
Gelijk maar even vastgelegd voor 0k + 35 %.
Wissel ze met je reservespitsen en laat ze even op de bank zittenquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Promoveer je naar de Serie B, krijg je een nieuwe sponsor die enorm veel betaalt....
[ afbeelding ]
Heb ook een transferbudget gekregen van maar liefst 0 euro.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja dat zet echt zoden aan de dijk..
Ik ben Feijenoord. Heb alleen Makaay, Mols en Slory.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wissel ze met je reservespitsen en laat ze even op de bank zitten
Lee kan ook in de spits (in het spel).quote:Op maandag 25 februari 2008 19:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben Feijenoord. Heb alleen Makaay, Mols en Slory.
Had ik met centrale verdediger en spits. Hoe lang duurt het trouwens om een volwassen speler om te trainen naar een nieuwe positie?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lee kan ook in de spits (in het spel).
Ik maak trouwens erg veel gebruik van spelers trainen op een nieuwe positie. Ik stel elk jaar voor elke (jeugd)speler de juiste training in, en meteen een nieuwe positie. Binnen de kortste keren kun je je AM L ook rechts neerzetten, en je VC op VM/VR/VL/whatever, enzovoorts.![]()
Zag trouwens een keer een speler voorbijkomen die spits was, maar eventueel ook inzetbaar als rechtsback (verder nergens inzetbaar).![]()
![]()
hmmz das wel klote, maar goed aan de andere kant is het ook weer een uitdaging..quote:Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb ook een transferbudget gekregen van maar liefst 0 euro.
Ben nu dan ook al mijn reserves in de uitverkoop aan het doen, krijg er hooguit 10-50.000 euro voor in totaal, maar beter iets dan niets.
Alleen als een tegenstander licht geblesseerd over het veld loopt. Dan zet ik Closing Down op Always en Tackling op Hard.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:13 schreef Ordinair het volgende:
Gebruiken jullie trouwens wel eens spelers instructies voor de tegenstanders?
Niet precies op gelet maar het hangt sowieso af van de precieze leeftijd en aanpassingsvermogen. Zal ook wel met de eigenschappen te maken hebben die nodig zijn. Zal ws. langer duren om van een spits een rechtsback of CV te maken (quote:Op maandag 25 februari 2008 20:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Had ik met centrale verdediger en spits. Hoe lang duurt het trouwens om een volwassen speler om te trainen naar een nieuwe positie?
ik stel alleen bij de spitsen van de tegenstander in:quote:Op maandag 25 februari 2008 20:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Had ik met centrale verdediger en spits. Hoe lang duurt het trouwens om een volwassen speler om te trainen naar een nieuwe positie?
Welk seizoen zit je?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp ben ook met cisco roma en vraag aan sjimz af hoe hij miljefskie heeft gehaalt :4
Wat donroyco zegt.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:21 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp ben ook met cisco roma en vraag aan sjimz af hoe hij miljefskie heeft gehaalt :4
Ligt er natuurlijk aan wat je zoektquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:31 schreef Silver_Shark het volgende:
goed ik sta bijna laatste met cisco heeft iemand nog paar spelers om te gaan kopen? ik heb 2.7mil beschrikbaar
iedergeval wat beter wat ik nu hebquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je zoekt
Als je even logisch nadenkt heb je het zo. Het is allemaal niet zo moeilijk, het is heel logisch opgebouwd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:37 schreef Fargo het volgende:
Ik ben nu twee avonden met RBC bezig, maar mis een beetje de Nederlandse handleiding. Vanaf mijn laptop krijg ik die niet uitgeprint, staat dat PDF-bestandje ook ergens online?
Heb namelijk nog wat puntjes, waar ik zelfs met de Engelse handleiding niet aan uitkom.
- Hoe geef ik individuele instructies aan spelers? Ik heb het spel nu niet voor me, want zit op mijn werk, maar ik weet dat je Teaminstructies kunt meegeven en daaronder staat Spelersinstructies', maar ik krijg daar niks aangevinkt.
- Hoe zoek ik transfervrije spelers? Het is me na twee avonden nog altijd neit gelukt om dat te filteren...
Verder is het een topspel natuurlijk. Behalve dan dat ik met RBC na vijf duels pas zes punten heb gepakt en inmiddels na strafschoppen door FC Dordrecht ben uitgeschakeld in het bekertoernooi.
Ik heb er gewoon ¤ 49,95 bij de Dynabyte voor betaald hoor, mocht je daar soms over twijfelenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:38 schreef sjimz het volgende:
Dat staat gewoon in het boekje dat je bij het spel krijgt
Spelersinstructies: Klik in het tactiek-scherm op het pijltje voor een speler (die op een positie staat)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon ¤ 49,95 bij de Dynabyte voor betaald hoor, mocht je daar soms over twijfelen
Maar ik kom er met de Engelse handleiding niet uit. Hoe dan ook, ik zal vanavond dan nog eens goed kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |