Bij gebrek aan elektriek gaan er 's ochtend kaarsen aan. En het knapperend haardvuur..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je omschrijft het altijd zo sfeervol en romantisch. Terwijl vroegopstaan helemaal niet zo romantisch is![]()
Vervelende reeks.quote:[..]
Ach, in mijn bedrijfsgoddelijke topics ben ik hele tijd nog wel actief geweest. Maar druk met andere dingen
Ach degenen die er op publiceren zijn vaak al erg blij met elk stukje aandacht. Maar als persoon zit zo te zien Ivo Renkema erachter, hij noemt zich ook wel Duns Ouray.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar iemand zal er toch wel achter zitten? Het valt me sowieso op dat op internet veel meer rechtse weblogs en sites zijn te vinden dan 'linkse'. En van die rechtse zijn het óf neo-nazistische sites (zoals vrijevolk) óf libertarisch gericht.
Beefeaterum?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:54 schreef Autodidact het volgende:
Hmm. Ik heb rum.
Het kenmerk van de ware alcoholist.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb rum. De goedkoopste.
Ik had al eerder dit romantisch beeld. Volgens mij woon jij harstikke leuk en leidt je een mooi romanitsch levenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij gebrek aan elektriek gaan er 's ochtend kaarsen aan. En het knapperend haardvuur..
Best echt romantisch hoor. Even terug bij liefste in bed.
Wat is daar vervelend aan?quote:Vervelende reeks.
Had je niet ook de vrijbuiter van de vomar, dat is de allergoedkoopste als je gedestilleerd spul zoektquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kenmerk van de ware alcoholist.
Ai. Idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kenmerk van de ware alcoholist.
De echte vrijbuiter stookt natuurlijk zelf.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Had je niet ook de vrijbuiter van de vomar, dat is de allergoedkoopste als je gedestilleerd spul zoekt
Doe je dat? Ik dacht dat je best conservatief was ..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef Reya het volgende:
[..]
De echte vrijbuiter stookt natuurlijk zelf.
Hobo Winequote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef Reya het volgende:
De echte vrijbuiter stookt natuurlijk zelf.
Ben ik ook, hoor. Zometeen tijd voor sambuca, uit de flesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Doe je dat? Ik dacht dat je best conservatief was ..
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:42 schreef Reya het volgende:
Ben ik ook, hoor. Zometeen tijd voor sambuca, uit de fles
Logisch. Rechts moet wel ondergronds vanwege de constante bedreigingen van links.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar iemand zal er toch wel achter zitten? Het valt me sowieso op dat op internet veel meer rechtse weblogs en sites zijn te vinden dan 'linkse'. En van die rechtse zijn het óf neo-nazistische sites (zoals vrijevolk) óf libertarisch gericht.
Bizarre naam toch altijd wieder..quote:
Of veel simpeler; de Nederlander is gewoon veel rechtser dan dat Klopkoek denkt. Alleen hebben de media de gewone burger nooit geoed vertegenwoordigd. Internet = democratie.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Logisch. Rechts moet wel ondergronds vanwege de constante bedreigingen van links.
Zat ie niet naast de deur?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:31 schreef Aoristus het volgende:
heeft iemand Autodidact al gespot bij buitenhof?
Volgens mij ook, rechts achter Dirk Scheringa vanaf de camera gezien.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zat ie niet naast de deur?
Ja hem bedoel ik! de Kabouter!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij ook, rechts achter Dirk Scheringa vanaf de camera gezien.
Hij had een zwarte trui aan met een wit boordje. Toepasselijk..
Ja en de LPF bewindslieden hadden een lijntje met Pim.quote:
?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en de LPF bewindslieden hadden een lijntje met Pim.
Dat internet = democratie net zo'n holle frase is als de lijntjes omhoog.quote:
Linkse mensen zijn veelal wannabe analfabeten . Die lezen geen nieuws en volgen geen politiek. Die hebben niks om over te bloggen. Internetonderzoek heeft het aangetoond.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn veelal wannabe analfabeten . Die lezen geen nieuws en volgen geen politiek. Die hebben niks om over te bloggen. Internetonderzoek heeft het aangetoond.
Dat was laatst nog op het nieuws. Heb je dat niet gelezen?quote:
Ze hebben daar in Azie een paar litertjes meer bloed dan hier zo te zien.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:18 schreef Monidique het volgende:
http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1320139451
Awesome.
Da's om te compenseren dat ze zulke kleine piemels hebben.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben daar in Azie een paar litertjes meer bloed dan hier zo te zien.
Met zoveel bloed zou je toch behoorlijke erecties moeten kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's om te compenseren dat ze zulke kleine piemels hebben.
Maar de kinderen moeten zich altijd door de muggen laten bijten om ouders en grootouders ervan te vrijwaren, dus daar gaat het aan op.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met zoveel bloed zou je toch behoorlijke erecties moeten kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |