jawel... maar ook over mogelijk emotionele aanpak van een probleem ..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:18 schreef sigme het volgende:
Wilders heeft bijvoorbeeld invloed op wat mensen als mogelijke politieke aanpak van een probleem zien.
Ik denk dat die invloed niet op zijn aanhang is (die hebben die mening al lang), maar hij heeft wel degelijk invloed op mensen die tegen hem zijn. Het laat wel een beetje zien wie er volwassen mee kan omgaan dat iemand een mening heeft die haaks staat op wat hij vindt. Die hysterie...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:14 schreef Monidique het volgende:
Lijkt mij inderdaad wisselwerking. In het andere topic las ik dat je van mening bent dat Wilders geen invloed heeft, laat staan veel, maar ik ben daar nog niet zo van overtuigd. Natuurlijk, mensen worden niet zomaar moslimhaters als ze Wilders horen, maar dat betekent niet dat Geert Wilders geen invloed heeft op mensen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:26 schreef Klopkoek het volgende:
Laat Wilders SP maar eens regeren, zo'n kabinet knapt binnen 70 dagen.
Ja, of niet, en dan zit je met zo'n minister die zich drukmaakt over "de islamisering van de sport"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:26 schreef Klopkoek het volgende:
Laat Wilders maar eens regeren, zo'n kabinet knapt binnen 70 dagen.
Natuurlijk. De reactie op Geert Wilders is debiel, is vaak debiel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Autodidact het volgende:
Het laat wel een beetje zien wie er volwassen mee kan omgaan dat iemand een mening heeft die haaks staat op wat hij vindt. Die hysterie...
Elke zondagochtend zou ik dat willen...quote:Ben jij nu ook zo heerlijk aan het islamiseren?
Ik heb vorige week al wel muntthee gedronken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Autodidact het volgende:
Maar nee, ik denk niet hij de macht of het charisma heeft om mensen te 'verwilderen'. Ik vond dat trouwens zo'n raar idee van Terpstra. Alsof wij hier nu lekker zitten te verwilderen. Of, hetzelfde, wat anderen zeggen, alsof wij zitten te islamiseren. Ben jij nu ook zo heerlijk aan het islamiseren?
De SP doet dat een stuk beter hoor. Heeft een actief kader, een meedenkend bureau en zijn bezig om de ambtenarencorpsen en vakbonden te infiltreren. Als ze zo door gaan zijn ze binnen 10 jaar klaar voor het pluche.quote:
Oh ja? Waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:38 schreef Klopkoek het volgende:
Het enige wat hij heeft is geld afkomstig van de bouwmafia.
Of uit Iran natuurlijk. Maar dan heeft de linkse regering waarschijnlijk te weinig gedaan om hem te verdedigen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:41 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens houd ik m'n hart vast voor Wilders. Als hij wordt doodgeschoten zal de kogel weer van links zijn gekomen.
De pers en uitspraken van Wilders zelf.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja? Waar heb je dat vandaan?
ik had niet het idee dat Terpstra zei dat Wilders de oorzaak van het verwilderen is...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Autodidact het volgende:
Maar nee, ik denk niet hij de macht of het charisma heeft om mensen te 'verwilderen'. Ik vond dat trouwens zo'n raar idee van Terpstra. Alsof wij hier nu lekker zitten te verwilderen.
Of "bouwmaffia"...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De pers en uitspraken van Wilders zelf.
Het zal ook wel in het jaarverslag te zien zijn. Alle politieke partijen moeten jaarverslagen inleveren bij Binnenlandse Zaken. Bij giften boven een bepaald bedrag moet erbij staan uit welke sector dat afkomstig is (bijv.: 'advocatenkantoor').
Natuurlijk, natuurlijk. Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:44 schreef Monidique het volgende:
Maar poolvernietiger, Islam = links, je weet toch...
Waterstofperoxide rondspuiten en daarna goed het tuinhek dichthouden om te voorkomen dat het onkruid opnieuw de kop opsteekt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:47 schreef Reya het volgende:
Mijn tuin is aan het verwilderen.
Dat zijn de gevaarlijkste.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef Autodidact het volgende:
Comié van ex-ongelovigen
Leuk. Nu nog een ex-comité van niet-ex-ongelovigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |