Ik heb vorige week al wel muntthee gedronken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Autodidact het volgende:
Maar nee, ik denk niet hij de macht of het charisma heeft om mensen te 'verwilderen'. Ik vond dat trouwens zo'n raar idee van Terpstra. Alsof wij hier nu lekker zitten te verwilderen. Of, hetzelfde, wat anderen zeggen, alsof wij zitten te islamiseren. Ben jij nu ook zo heerlijk aan het islamiseren?
De SP doet dat een stuk beter hoor. Heeft een actief kader, een meedenkend bureau en zijn bezig om de ambtenarencorpsen en vakbonden te infiltreren. Als ze zo door gaan zijn ze binnen 10 jaar klaar voor het pluche.quote:
Oh ja? Waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:38 schreef Klopkoek het volgende:
Het enige wat hij heeft is geld afkomstig van de bouwmafia.
Of uit Iran natuurlijk. Maar dan heeft de linkse regering waarschijnlijk te weinig gedaan om hem te verdedigen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:41 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens houd ik m'n hart vast voor Wilders. Als hij wordt doodgeschoten zal de kogel weer van links zijn gekomen.
De pers en uitspraken van Wilders zelf.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja? Waar heb je dat vandaan?
ik had niet het idee dat Terpstra zei dat Wilders de oorzaak van het verwilderen is...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Autodidact het volgende:
Maar nee, ik denk niet hij de macht of het charisma heeft om mensen te 'verwilderen'. Ik vond dat trouwens zo'n raar idee van Terpstra. Alsof wij hier nu lekker zitten te verwilderen.
Of "bouwmaffia"...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De pers en uitspraken van Wilders zelf.
Het zal ook wel in het jaarverslag te zien zijn. Alle politieke partijen moeten jaarverslagen inleveren bij Binnenlandse Zaken. Bij giften boven een bepaald bedrag moet erbij staan uit welke sector dat afkomstig is (bijv.: 'advocatenkantoor').
Natuurlijk, natuurlijk. Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:44 schreef Monidique het volgende:
Maar poolvernietiger, Islam = links, je weet toch...
Waterstofperoxide rondspuiten en daarna goed het tuinhek dichthouden om te voorkomen dat het onkruid opnieuw de kop opsteekt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:47 schreef Reya het volgende:
Mijn tuin is aan het verwilderen.
Dat zijn de gevaarlijkste.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef Autodidact het volgende:
Comié van ex-ongelovigen
Leuk. Nu nog een ex-comité van niet-ex-ongelovigen.
Nee, van een huurmoordenaar op het dak van het Mediapark.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:41 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens houd ik m'n hart vast voor Wilders. Als hij wordt doodgeschoten zal de kogel weer van links zijn gekomen.
De kraaien zijn nep.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:35 schreef Monidique het volgende:
Dan eerst maar een vrolijk nummertje.
Vanavond toch maar naar iets vrolijkere muziek.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:35 schreef Monidique het volgende:
Dan eerst maar een vrolijk nummertje.
Wat zouden ze het publiek betaald hebben?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vanavond toch maar naar iets vrolijkere muziek.
Gezien de top 40 hoef je mensen niet eens te betalen om ze kwalitatief matige muziek te laten luisteren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat zouden ze het publiek betaald hebben?
Nee, inderdaad, Wilders stond op het moment van afsplitsing op 20 zetels in de peilingen, en dat aantal is SGPesque constant gebleven. De reden dat ik het fout heb is omdat ik het bekeken in dit universum, stom van mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik denk dat die invloed niet op zijn aanhang is (die hebben die mening al lang),
Ik sprak net wat oudere mensen. Die vonden dat wij ons telkens moesten aanpassen aan de moslims, na aanleiding van het spaarvarken van Fortis. "Wilders heeft dan toch een punt". Terwijl, ze, kwijlend en stompzinnig dat ze zijn, die conclusie niet zelf hebben kunnen bedenken maar door oneliners en media-aandacht makkelijk beinvloedbaar zijn.quote:Of, hetzelfde, wat anderen zeggen, alsof wij zitten te islamiseren.
Nou, M. was er, en Autodidact kwam ook even (kort) langs, en dat zijn leuke jongensquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:29 schreef Floripas het volgende:
Vertel eens over de meet.
... en weer tot 5u pilsen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben echt kapot. Gister een 1,5 oefenwedstrijd gehad tegen een veel te fit team en vervolgens met het hele team tot 5u in de kroeg staan pilsen.
En morgenochtend weer een oefenwedstrijd...
Waarom ga je er heen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef Autodidact het volgende:
Oh, trouwens. Morgen kunnen jullie de Autodidact misschien spotten in het publiek van Buitenhof.
Wel heel opvallend kijken en zwaaien.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef Autodidact het volgende:
Oh, trouwens. Morgen kunnen jullie de Autodidact misschien spotten in het publiek van Buitenhof.
BlankePolitiekCorrectElite!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:48 schreef Autodidact het volgende:
Omdat ik dan in beeld kom natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |