Volgens mij ook, rechts achter Dirk Scheringa vanaf de camera gezien.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zat ie niet naast de deur?
Ja hem bedoel ik! de Kabouter!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij ook, rechts achter Dirk Scheringa vanaf de camera gezien.
Hij had een zwarte trui aan met een wit boordje. Toepasselijk..
Ja en de LPF bewindslieden hadden een lijntje met Pim.quote:
?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en de LPF bewindslieden hadden een lijntje met Pim.
Dat internet = democratie net zo'n holle frase is als de lijntjes omhoog.quote:
Linkse mensen zijn veelal wannabe analfabeten . Die lezen geen nieuws en volgen geen politiek. Die hebben niks om over te bloggen. Internetonderzoek heeft het aangetoond.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar iemand zal er toch wel achter zitten? Het valt me sowieso op dat op internet veel meer rechtse weblogs en sites zijn te vinden dan 'linkse'. En van die rechtse zijn het óf neo-nazistische sites (zoals vrijevolk) óf libertarisch gericht.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn veelal wannabe analfabeten . Die lezen geen nieuws en volgen geen politiek. Die hebben niks om over te bloggen. Internetonderzoek heeft het aangetoond.
Dat was laatst nog op het nieuws. Heb je dat niet gelezen?quote:
Ze hebben daar in Azie een paar litertjes meer bloed dan hier zo te zien.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:18 schreef Monidique het volgende:
http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1320139451
Awesome.
Da's om te compenseren dat ze zulke kleine piemels hebben.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben daar in Azie een paar litertjes meer bloed dan hier zo te zien.
Met zoveel bloed zou je toch behoorlijke erecties moeten kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's om te compenseren dat ze zulke kleine piemels hebben.
Maar de kinderen moeten zich altijd door de muggen laten bijten om ouders en grootouders ervan te vrijwaren, dus daar gaat het aan op.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met zoveel bloed zou je toch behoorlijke erecties moeten kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |