En dat ze zich zo niet kunnen afschermen voor de vele indrukken die op hen afkomen...quote:Op donderdag 10 april 2008 18:56 schreef p_iglet het volgende:
Hier word Pepijn ook regelmatig door Papa gedragen.
Wel veel minder vaak als door mij, maar toch nog wel regelmatig.
Vandaag nog is Pepijn bij papa in de draagdoek naar een begrafenis geweest.
Met de buik naar voren gebeurt hier niet. Pepijn zal het ongetwijfeld erg leuk vinden, maar ze zitten dan zo onnatuurlijk dat dat echt niet goed voor rug en heupjes is. Ze kunnen dan niet om jou heenvouwen, met een bolle rug en de beentjes gebogen langs je.. maar zitten met holle rug en gestrekte benen in de doek..
Wel gaan we zodra het geen jassen weer meer is proberen om Pepijn op de rug te knopen
6 knoopdoeken (verschillende lengtes, een tricot, anderen geweven), 2 niet-knoop doeken (beiden zelfgemaakt), 5 voorgevormde dragers (waarvan twee gekregen).quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:19 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Macka!
Dit zet de teller van door jou in bezit aantal doeken op?
en nu willen we natuurlijk een rijtje foto's.. eentje van elke doekquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
6 knoopdoeken (verschillende lengtes, een tricot, anderen geweven), 2 niet-knoop doeken (beiden zelfgemaakt), 5 voorgevormde dragers (waarvan twee gekregen).
Valt best mee toch?Van alles bij elkaar heb ik alleen twee knoopdoeken en een drager nieuw gekocht. Rest van de knoopdoeken en dragers is tweedehands.
Maar je zal mij niet meer horen zeggen dat ik geen nieuwe doek meer zal kopen![]()
Ellaroo is heel luchtigquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:51 schreef E.T. het volgende:
Wat is trouwens de ultieme doek die koeler is dan de tricot?
De tricot (met kind erin) vind ik best warm en ik kan me voorstellen dat als het straks lekkerder weer is, dat het dan best zweten is..
Een koelere variant zoek ik dus.. voor een kind van een maand of 3
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ellaroo is heel luchtigVerkooppunt in Nederland
Ook luchtige doeken maar geen distributie in Nederland: Bära Barn (uit Zweeeeden) en Vatanai (uit Tsjechië).
De meeste tricot doeken zijn 6m lang. En ze zijn inderdaad vooral geschikt voor kleinere babies. Als je 5.20m te lang vindt dan is 6m geen goede optie. Maar als die doek nou echt erg mooi is... Je kunt 'm natuurlijk zelf inkorten tot 5m ofzo. Maak je van die ene meter een opbergtasje of babymutsje en -slofjesquote:Op zondag 13 april 2008 21:38 schreef Asyniur het volgende:
Even een vraagje over een tricot doek. Welke lengte is gebruikelijk?
Ik heb namelijk een hele mooie gezien. Hij is echter 6 meter lang.
Ik heb een Storchewiege van 5.20m en die vind ik al behoorlijk lang. Na knopen houd ik nog behoorlijk wat eind over. Nu kan ik me voorstellen dat dat handig is als je kind groter is, maar in een tricotdoek draag je toch over het algemeen de kleine baby's?
Ik ben ongeveer 1.65m en heb kledingmaat 40/42. Ga ik er spijt van krijgen als ik deze 6m lange doek aanschaf?
Experts alvast bedankt voor jullie antwoord!
Dan zou je vast voor je aankomende babietje een korte (maatR-2.70 m of maat XS-3.60 m) LaRae kopen bij een Amerikaanse webshop nu de dollar zo laag staatquote:Op maandag 14 april 2008 09:07 schreef owlet het volgende:
Oh..... LaRae....Ik mag van mezelf geen doek kopen maar áls ik er toch een zou kopen....
Hoe goed is je Duits, Troel? Ik vind dat de Didymos site wel goede adviezen geeft over vanaf wanneer welke houding kan. En van een aantal houdingen geven ze ook een duidelijke knoophandleiding. *klik*quote:Op maandag 14 april 2008 11:16 schreef Troel het volgende:
Ruben vindt het kikkeren maar niets meer, hij begint te miepen dat ie niets kan zien. Welke andere methoden kan ik op dit moment gebruiken? Hij is morgen drie maanden? Als ik kijk dan zou hij met zijn beentjes wijd kunnen, maar is dat al wel verstandig?
quote:Op maandag 14 april 2008 10:57 schreef p_iglet het volgende:
dat moet je anders zien ardenlyn.
een 2e is super handig, voor als de 1e ondergespuugd word, in de was zit etc..
of een andere maat of stof kopen, voor andere draagsituaties.
Wat een goede tip! Een korte doek! Ik dacht al, wat mist er nou zo in mijn leven maar dat is gewoon een korte doekquote:Op maandag 14 april 2008 10:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dan zou je vast voor je aankomende babietje een korte (maatR-2.70 m of maat XS-3.60 m) LaRae kopen bij een Amerikaanse webshop nu de dollar zo laag staat![]()
die maten zijn in Nederland en Duitsland niet verkrijgbaar
en ik wil zelf heel erg géén Vatanai Maruyama
Ik zat ook al te zoeken..quote:Op maandag 14 april 2008 14:11 schreef texelonia het volgende:
Over welke Amerikaanse webshop hebben jullie het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |