quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga straks als ze wakker is wel even kijken of ik haar erin krijg. En als er ook maar iets niet naar mijn zin gaat breng ik hem terug. Dan kijk ik over een paar weken wel voor een andere, als het minder kwaad kan.
BE, Hilversum. Is niet het eind van de wereld, maar ook niet direct in de buurt.
Deze dan..quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:53 schreef Webkim het volgende:Ik heb nog een babietje nodig! Wat geweldig is dit dan!
En Kim, een tricotslen is erg fijn en heel gemakkelijk om te knopen, want zelfs als je -em bijvoorbeeld wat strakkig hebt kan je door de rek toch nog heel makkelijk je kindje erin doen. Thomas is een heel stevige baby, maat het gaat allemaal prima en hij vindt het heerlijk. Vandaag zijn we even naar de winkel geweest met hem in de kikkerhouding in de doek. Hij had een capuchonvestje aan en zijn koppie, met kikkergroen mutsje van zijn vest erop, piepte nog net boven de doek uit.Tja, dan heb je dus inderdaad wel bekijks.
Oh, dit is niet mijn, maar ik had eens zitten joetjoeben op tricot slen, draagdoek, baby sling etc. en papa's met een doek zijn absolutely adorable.
![]()
Nahjaaaaquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb daar morgenmiddag een verjaardag! Dus... ik zou eventueel even met doek (en Sasha) bij je langs kunnen rijden voor een snelle demo. Kan je iig even kijken of je het wat vindt. Zeg het maar?
hahahaha heb hem gekopieerd je adres en alleen het [apenstaartje] veranderd in @.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je het met of zonder de tikfout gedaan.die 'd' moet uiteraard een 's' zijn.
Ik PM je mijn gewone mailadres wel even.
Ik lijk daar ook nog niet zo op mezelf hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 06:53 schreef Ardenlyn het volgende:
Webkim:. Toch elke keer apart als ik een foto zie van een user dat ik dan een heul ander beeld voor me had.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:00 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, ben ik dan de enige die behalve met een beer ook met een zak aardappels oefende?Dit gewicht leek me realistisch, net zoals het zwaartekrachtidee ervan!
Nee, dat heb ik natuurlijk verboden!quote:
...................quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:30 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Misschien nog ooit een beer openen, vulling eruit en aardappels erin als oefenpop!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:00 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, ben ik dan de enige die behalve met een beer ook met een zak aardappels oefende?Dit gewicht leek me realistisch, net zoals het zwaartekrachtidee ervan!
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:41 schreef Macka66 het volgende:
Icicle, ik zou ook ongegeneerd staren als ik jullie tegenkwam hoor![]()
Totaal offtopic, maar dat gele van de eerste dagen zagen wij ook pas op de foto's terugquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:45 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Och als ik dat zo zie zie ik ook pas hoe vreselijk geel ze nog was en snap ook het bloedprikken nu wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |