abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:20:47 #151
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57827756
Volgens mij had BM ook een combi-cotti in het begin Wellicht dat zij nog handigheidjes weet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:21:10 #152
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57827764
Daar staat dus dat je met 3 weken al met de benen buiten de doek mag (vandaar mijn vraag over het kruisen) .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:22:33 #153
14746 k_i_m
pi_57827793
Ik wil gewoon niet per ongeluk mijn kind stukmaken .
In my life
Why do I smile
pi_57827831
Ik doe liever niet de beentjes naar buiten voor 3 maanden. Weleens gehoord dat het niet zo goed is voor de heupjes. Magneet draagt Gwen hier ook nog niet in de buikdrager omdat ik het niks vind.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:53:39 #155
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57829737
K_i_m ik heb ook in het begin een 3 delige doek gehad, van Prenatal. Dat was dus fout nummer 1, bij prenatal advies vragen over draagdoeken (ze verkopen daar enkel die driedelige of babybjorns, ik heb daar nog wel eens met mijn storch staan showen!)
Ik ben ietsje later gaan dragen, waardoor ik al vrij vlug de beentjes eruit kon doen, met 12 weken. De kikkerzit kan ook, de zwarte knoopband moet je dan gewoon heel strak om de billetjes en de rug doen, zodat het goed blijft zitten. De kruisbanden zijn waarschijnlijk nog te ruim om dat alleen te kunnen doen.

Een tricotdoek uit een stuk is fijner, die kun je in zijn geheel strakker zetten. Hoeft niet duur te zijn, bij de stoffenhal een meter of tricot halen en laten omzomen door oma/buurvrouw.

En kijk kleine Nienke daar!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:58:21 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57829852
k_i_m, lastig he, al die doeken!
Ik kan je van harte de doek van 'draagdoek.nl' aanraden. Hele fijne doek, in elke kleur die je wil en een duidelijke gebruiksaanwijzing erbij.

Maar goed, zo heeft iedereen zijn favoriet natuurlijk.

Waar woon je ergens? Ik zou best evt. eens mijn doek willen komen brengen zodat je het eens zou kunnen proberen. De mei-meeting is net weer een paar weekjes te ver weg om te wachten.
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:26:35 #157
14746 k_i_m
pi_57832617
Ik ga straks als ze wakker is wel even kijken of ik haar erin krijg. En als er ook maar iets niet naar mijn zin gaat breng ik hem terug. Dan kijk ik over een paar weken wel voor een andere, als het minder kwaad kan .

BE, Hilversum. Is niet het eind van de wereld, maar ook niet direct in de buurt .
In my life
Why do I smile
pi_57833073
Ik heb nog een babietje nodig! Wat geweldig is dit dan!
En Kim, een tricotslen is erg fijn en heel gemakkelijk om te knopen, want zelfs als je -em bijvoorbeeld wat strakkig hebt kan je door de rek toch nog heel makkelijk je kindje erin doen. Thomas is een heel stevige baby, maat het gaat allemaal prima en hij vindt het heerlijk. Vandaag zijn we even naar de winkel geweest met hem in de kikkerhouding in de doek. Hij had een capuchonvestje aan en zijn koppie, met kikkergroen mutsje van zijn vest erop, piepte nog net boven de doek uit. Tja, dan heb je dus inderdaad wel bekijks.

Oh, dit is niet mijn , maar ik had eens zitten joetjoeben op tricot slen, draagdoek, baby sling etc. en papa's met een doek zijn absolutely adorable.

[ Bericht 34% gewijzigd door Webkim op 04-04-2008 18:20:54 ]
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:22:14 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57833527
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga straks als ze wakker is wel even kijken of ik haar erin krijg. En als er ook maar iets niet naar mijn zin gaat breng ik hem terug. Dan kijk ik over een paar weken wel voor een andere, als het minder kwaad kan .

BE, Hilversum. Is niet het eind van de wereld, maar ook niet direct in de buurt .

Ik heb daar morgenmiddag een verjaardag! Dus... ik zou eventueel even met doek (en Sasha) bij je langs kunnen rijden voor een snelle demo. Kan je iig even kijken of je het wat vindt. Zeg het maar?
pi_57833621
Oeh, k_i_m, Sahsa op visite, daar kan je toch simpelweg geen nee tegen zeggen?!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:22:12 #161
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57834677
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:53 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nog een babietje nodig! Wat geweldig is dit dan!
En Kim, een tricotslen is erg fijn en heel gemakkelijk om te knopen, want zelfs als je -em bijvoorbeeld wat strakkig hebt kan je door de rek toch nog heel makkelijk je kindje erin doen. Thomas is een heel stevige baby, maat het gaat allemaal prima en hij vindt het heerlijk. Vandaag zijn we even naar de winkel geweest met hem in de kikkerhouding in de doek. Hij had een capuchonvestje aan en zijn koppie, met kikkergroen mutsje van zijn vest erop, piepte nog net boven de doek uit. Tja, dan heb je dus inderdaad wel bekijks.

Oh, dit is niet mijn , maar ik had eens zitten joetjoeben op tricot slen, draagdoek, baby sling etc. en papa's met een doek zijn absolutely adorable.
Deze dan..

En voor iedereen die twijfelt over een draagdoek, kijk dit nou dan!
(ik ga er zelf echt ongelooveloos van klapperen!)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:28:35 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57834791
Die laatste! Echt te schattig! Ik klapper hier ook zowat van mijn stoel van hoor!
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:31:40 #163
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57834848
Michiel vroeg al wat ik inhemelsnaam achter de pc aan het doen was.
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:02:43 #164
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57835514
o wat heerlijk he zo een doek. Mijn doek is tweede hands en merk dat hij nu behoorlijk uitgezakt raakt Zoë zakt eerder en ik krijg hem minder strak geknoopt. Morgen gaan we stof halen even omstikken en dan heb ik een nieuwe doek. Joehoe kan er nu al blij van worden.

Ik draag Zoë nu soms met de beentjes uit de doek. Ze vind zelf als kikkertje lekkerder zitten dan is ze meer ontspannen en slaapt snel.
Met haar gezicht naar voren word afgeraden omdat ze vaak dan met een holle rug hangen ivm borstepartij waar ze tegen aan leunen.

Ik heb van Zoë een hele schattige foto in de doek maar hoe o hoe kan ik die hier plaatsen?

liefs joyce
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:03:49 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57835547
Naar mij mailen? Dan upload ik hem wel en stuur ik je het linkje.
brighteyed [apestaartje] fok.nl
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:20:32 #166
14746 k_i_m
pi_57835896
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb daar morgenmiddag een verjaardag! Dus... ik zou eventueel even met doek (en Sasha) bij je langs kunnen rijden voor een snelle demo. Kan je iig even kijken of je het wat vindt. Zeg het maar?
Nahjaaaa . Klinkt heel goed, maar we zijn niet thuis morgen . We gaan bij de opa's en oma's langs, zodat we er zeker van zijn dat ze niet onaangekondigd bij ons op de stoep staan . Ik denk dat ik hem maar gewoon ga ruilen morgen, als we dan toch al "buiten" zijn.
In my life
Why do I smile
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:23:45 #167
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57835962
Brighteyes,
heb het geprobeerd maar krijg mijn mail terug.
Enig idee of dat aan jou ligt?
groetjes joyce
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:27:35 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57836059
Heb je het met of zonder de tikfout gedaan. die 'd' moet uiteraard een 's' zijn.
Ik PM je mijn gewone mailadres wel even.
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:32:12 #169
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57836182
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je het met of zonder de tikfout gedaan. die 'd' moet uiteraard een 's' zijn.
Ik PM je mijn gewone mailadres wel even.
hahahaha heb hem gekopieerd je adres en alleen het [apenstaartje] veranderd in @.
Domme doos die ik ben.
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:41:14 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57836367
Ik vermoedde al zoiets. Je hebt mail nu.
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:45:04 #171
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57836466
Met wat hulp van Brighteyes een paar foto's van Zoë in de draagdoek. Zal ook even kijken of ik er nog een paar heb in de kikkerhouding.

Och als ik dat zo zie zie ik ook pas hoe vreselijk geel ze nog was en snap ook het bloedprikken nu wel goed.
pi_57836529
Owwww Saint, wat vre-se-lijk schattig!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:06:43 #173
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57836976
Saint, wat mooi en lief!
En die vader. Ow meeeen.
Dank voor de hulp, maandag ga ik het meteen proberen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_57837672
Oefenen zonder Thomas te vervelen:

Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:20:16 #175
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57840206
Oh zo`n kreunie heb ik ook Lief
Whehe ziet er goed uit webkim
Saint lief
Saartje
pi_57844717
Saint : wat liefff

Webkim: . Toch elke keer apart als ik een foto zie van een user dat ik dan een heul ander beeld voor me had.

Gisteren Maarten weer mee in de doek naar het centrum. Meneer heeft lekker geslapen terwijl wij voor hem aan het shoppen waren voor kleding
pi_57848295
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 06:53 schreef Ardenlyn het volgende:

Webkim: . Toch elke keer apart als ik een foto zie van een user dat ik dan een heul ander beeld voor me had.

Ik lijk daar ook nog niet zo op mezelf hoor Normaal ben ik 25 kilo lichter, draag ik contactlenzen en heb ik niet zo'n bos stro op mijn hoofd.
Hoe had jij me je dan voorgesteld?
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:00:06 #178
94046 PM-girl
pi_57848859
Hihi, ben ik dan de enige die behalve met een beer ook met een zak aardappels oefende? Dit gewicht leek me realistisch, net zoals het zwaartekrachtidee ervan!
*
pi_57849090
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:00 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, ben ik dan de enige die behalve met een beer ook met een zak aardappels oefende? Dit gewicht leek me realistisch, net zoals het zwaartekrachtidee ervan!
No way! Zijn daar foto's van?!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:30:36 #180
94046 PM-girl
pi_57849289
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:16 schreef Webkim het volgende:

[..]

No way! Zijn daar foto's van?!
Nee, dat heb ik natuurlijk verboden!
Maar echt, een beer of knuffel is licht en hangt niet, ik vond de aardappels realistischer! Alleen had die weer geen pootjes..!
Misschien nog ooit een beer openen, vulling eruit en aardappels erin als oefenpop!
*
pi_57850693
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:30 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Misschien nog ooit een beer openen, vulling eruit en aardappels erin als oefenpop!
...................

(gepaste stilte)
Hardloper.
IG @webkim
pi_57854378
mijn vier kilo zware kat vond het ook wel lekker om proefkonijn te zijn
K_i_m, als je de keuze hebt om over te stappen dan zou ik lekker een lange tricotdoek kopen. vééééééél makkelijker en prettiger dan een combi cotti volgens mij.

Oh, heb ik al gezegd dat ik niet kan wachten tot ik weer met een frummeltje in de doek mag lopen? Ik ben zo benieuwd hoe het is om een piepkleine baby in de storchenwiege te hebben!
  Jubileum moderator zaterdag 5 april 2008 @ 19:43:52 #183
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57854505
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:00 schreef PM-girl het volgende:

Ik heb met een zak aardappels gefietst ooit, om te oefenen met een voorzitje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 5 april 2008 @ 21:59:30 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57857350
ET Wat ontzettend leuk om zo te zien.

Echt prachtige foto's Saint.

Die papa is zo leuk. *zwijmel*

Onze kat was ook een dankbaar oefenobject. Vond ik, zij was het daar niet zo mee eens.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57953374
Sinds dinsdag heb ik Gwen met haar beentjes uit de doek. Ik durf de kikkerhouding niet meer aan met haar. Ze wil namelijk niet haar beentjes buigen zodat ze opgevouiwen zit. Ze blijft gewoon staan in de doek. Uiteindelijk zakt ze wel in, maar dan moet ik haar weer helemaal uit de doek halen omdat doek dan niet goed meer zit. Ze is er bijna een keer uitgevallen omdat de buitenste schouderband niet meer goed over haar heen zat. Ik wist het even niet meer. Wel merk ik dat ze het wel prettig vindt en lekker gaat slapen. Kan het nu erg veel kwaad? Ze is morgen 12 weken.
pi_57953690
Zolang je de stof goed in de knietjes spreidt lijkt me dat geen probleem. Hier zijn we met die houding gestart op 13weken - 1 dag. De kommahouding heeft ze bij mij nooit leuk gevonden (bij vriendlief wel) en de kikkerhouding wilde nooit goed lukken, na verschillende keren knopen en herknopen bleef ze ergens halfweg buik en borsten hangen, te laag dus om prettig te dragen. Ik was dus erg blij met de beentjes-buiten-de-doek-houding, en Liande was het daar heel erg mee eens
pi_57953702
En als ze drie dagen eerder was geboren was ze dinsdag al twaalf weken geweest.
Gewoon doen hoor. Ik neem aan dat ze in de doek automatisch lekker diep zit (billetjes lager dan de knietjes) en niet op haar kruis hangt.
Met haar gezichtje naar voren zou ik nog niet doen (maar dat zou ik sowieso niet doen )
pi_57953826
Nee, gezichtje naar voren heb ik bij Merlijn pas met een maand of 4,5 gedaan weet eigenlijk niet wanneer dat ook weer mocht. Toen kon hij beter om zich heen kijken in de dierentuin.

Gwen zat met booodschappen doen heerlijk en ik ben blij dat ik me geen zorgen meer hoef te maken of de doek nog goed zit. Nu kan ze niet meer echt verschuiven. Ze hangt ook lekker want ze zat lekker rond te kijken en viel even later in slaap. Vond deze houding bij Merlijn ook altijd veel fijner.
pi_57955953
Maarten vind de kikkerhouding nog steeds fijn
Ik merk alleen wel dat hij er toch een beetje te groot ervoor word maar zolang het kan is het prima.
Af en toe doe ik z'n beentjes wel erbuiten.
pi_57956917
Eergisteren gingen we naar de Macro (pampers in de aanbieding) en Baby zat in de draagdoek.. Mán, ik leek wel een attractie ofzo! Niet gedacht dat ik zoveel bekijks zou hebben. 'Ik denk wat heeft zij nou!? oh! een babytje!'
Echt ongelooflijk hoe mensen kunnen blijven staren. Die kleine meisjes van een jaar of 9 die nog eens terug kwamen om voor me te gaan staan kijken vond ik wél lief eigenlijk
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2008 @ 15:41:58 #191
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57959013
Icicle, ik zou ook ongegeneerd staren als ik jullie tegenkwam hoor

Nou dacht ik dat er voor Maja geen nieuwe doek aangeschaft hoefde te worden. Maar dat was een Vreselijke Vergissing Zo'n ieniemini draagt namelijk helemaal niet lekker in een doek met teveel staart. En onze te lange kortste doeken hebben stoere kleuren, terwijl Maja echt zo'n fijn meisje is. Marktplaats bood gelukkig onverwachte uitkomst: morgen arriveert Maja's hoogstpersoonlijke draagdoek, een Bära Barn in kleurstelling Chili (Zweeds merk draagdoek, heel licht en los geweven, altijd 2m70 lang)

[ Bericht 5% gewijzigd door Macka66 op 11-04-2008 14:44:34 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57959076
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:41 schreef Macka66 het volgende:
Icicle, ik zou ook ongegeneerd staren als ik jullie tegenkwam hoor
Iemand die óók een frummeltje in een draagdoek heeft, die mág dat!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_57959968
Oh men, wat onwijs schattig dit allemaal! Ik moet nog even wachten maar ik zit hier enorm te rammelen. Ik vraag me wel af: lopen jullie mannen ook met die tricot-dingen? Die zien er toch wat minder stoer uit denk ik dan bijv. die babybjornachtige dingen, of valt dat mee?
pi_57960620
Mijn man loopt niet met de draagdoek, dat is gewoon echt iets van mij. Voor zichzelf heeft hij een babybjorn.
pi_57961131
Berry liep altijd graag met de buikdrager, hoe dat met een doek zou gaan weet ik zo net niet, die buikdrager is dan toch wat mannelijker. Ben ook bang dat 't hem van de zomer te heet wordt en dat de kleine dus vooral in een wagen gaat belanden. Jammer, maar ben zo bang dat we/ze oververhit raken.
  donderdag 10 april 2008 @ 17:32:00 #196
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57961247
Michiel heeft wel een paar keer met Hanne in de tricot gelopen toen ze nog heel klein was.
(maar da's dan wel op één hand te tellen)
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2008 @ 17:33:49 #197
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57961278
Mijn lief heeft z'n eigen stoere draagdoek geen tricot doek maar een geweven doek (Hoppediz Osaka).
Onze Ergo drager is ook stoer, maar die vindt hij minder snel aan te doen dus die gebruikt hij niet.

DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57961341
Oh wat leuk zo!

Mijn vechtgenoot waagt zich niet aan de draagdoek..die vind het maar raar
Saartje
  donderdag 10 april 2008 @ 17:47:51 #199
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_57961551
Wat een schattige foto's allemaal!

Babies in draagdoeken zijn zo !

Ik draag Floortje tegenwoordig met de beetjes naar buiten ja, vind ze heerlijk... Ik denk dat ze nóg liever met haar buik naar voren zou willen, maar daar wacht ik nog maar even mee!
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:45 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Och als ik dat zo zie zie ik ook pas hoe vreselijk geel ze nog was en snap ook het bloedprikken nu wel goed.
Totaal offtopic, maar dat gele van de eerste dagen zagen wij ook pas op de foto's terug
  donderdag 10 april 2008 @ 18:05:02 #200
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_57961877
Ik heb ook nog een vraagje als ik Zoë in de doek met de beentjes er uit doe hangt ze lang niet zo lekker. Ze zit dan wat scheef en als ik haar recht wil doen dan gaat ze huilen. Zo ook met beentjes wijd dan gaat ze ook erg huilen. OP het cb ging ze oook uit haar dak bij controle van de heupjes bij het spreiden. Nu word dat extra in de gaten gehouden bij de volgende controle maar hoelang kan ze nog in de kikkerhouding? En hoe krijg ik haar dan lager. Ze zit nu omdat ze wat langer is hoger dan ze zat zeg maar.

De liedje Zoë is erg lang geel geweest hebben zelfs bloed moeten laten prikken terwijl ik het wel mee vond vallen maar als ik dat zo zie hmmm toch niet voor niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')