Niet een in het bijzonder, maar je zou bijvoorbeeld deze of deze even moeten vermijden als je geen Ellaroo wiltquote:Op maandag 14 april 2008 14:11 schreef texelonia het volgende:
Over welke Amerikaanse webshop hebben jullie het nu?
Via thebabywearer.com was ik inmiddels inderdaad bij Carry me away geweest. mocht ik iets willen bestellen dat denk ik dat ik het via hun doe. En aangezien we zojuist een heuse boon met knipperend en klinkend hartje hebben mogen aanschouwen vind ik dat ik voldoende reden heb om dat te vieren met een mooie doekquote:Op maandag 14 april 2008 14:49 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Niet een in het bijzonder, maar je zou bijvoorbeeld deze of deze even moeten vermijden als je geen Ellaroo wilt
en veel van die anderen met een apenstaart ervoor op de Ellaroo verkoopadressen pagina
Ik ben gewoon een hebbert.quote:Op maandag 14 april 2008 10:52 schreef Ardenlyn het volgende:
BE: die doek is wel erg mooi!
Wil eigenlijk een andere met mooiere kleuren maar deze die ik heb is nog goed![]()
Beetje zonde om een nieuwe te kopen lijkt mij maarja........
quote:Op maandag 14 april 2008 15:33 schreef p_iglet het volgende:
Thx owlet daar kan ik wat mee!!
Filmpjes met bewegende baby's geeft toch iets reëler beeld dan zo'n promotieknoopgids
jordan's back carry variation dit lijkt me wel wat
Vooral met zo'n beweeglijk kind wat ondertussen de magneetjes van de koelkast probeert te plukken
Nu niet zo veel behalve dan 's avonds op de bank liggen met de Storch om hem soepel te krijgen (op aanraden van o.a. owlet).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |