abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 14:49:55 #251
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58043376
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:11 schreef texelonia het volgende:
Over welke Amerikaanse webshop hebben jullie het nu?
Niet een in het bijzonder, maar je zou bijvoorbeeld deze of deze even moeten vermijden als je geen Ellaroo wilt
en veel van die anderen met een apenstaart ervoor op de Ellaroo verkoopadressen pagina
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_58043523
iemand een idee voor een knoopmethode om een heeeeeeeeeeeeeeel beweeglijk jongetje op mijn rug te knopen??

heb zo'n heel boek met hoppediz knopen, leuk al die foto's met pop, maar mijn spookje ligt dus echt NIET stil.
pi_58043800
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:49 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Niet een in het bijzonder, maar je zou bijvoorbeeld deze of deze even moeten vermijden als je geen Ellaroo wilt
en veel van die anderen met een apenstaart ervoor op de Ellaroo verkoopadressen pagina
Via thebabywearer.com was ik inmiddels inderdaad bij Carry me away geweest. mocht ik iets willen bestellen dat denk ik dat ik het via hun doe. En aangezien we zojuist een heuse boon met knipperend en klinkend hartje hebben mogen aanschouwen vind ik dat ik voldoende reden heb om dat te vieren met een mooie doek

P_iglet, ik was altijd erg tevreden met Jordan's back carry. Even googlen geeft veel filmpjes.
pi_58044168
Thx owlet daar kan ik wat mee!!

Filmpjes met bewegende baby's geeft toch iets reëler beeld dan zo'n promotieknoopgids

jordan's back carry variation dit lijkt me wel wat
Vooral met zo'n beweeglijk kind wat ondertussen de magneetjes van de koelkast probeert te plukken
  maandag 14 april 2008 @ 15:36:07 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58044205
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:52 schreef Ardenlyn het volgende:
BE: die doek is wel erg mooi!
Wil eigenlijk een andere met mooiere kleuren maar deze die ik heb is nog goed
Beetje zonde om een nieuwe te kopen lijkt mij maarja........
Ik ben gewoon een hebbert.

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 14-04-2008 15:47:15 ]
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 18:27:35 #256
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58047223
Owlet, goeie reden

BE, dan zou ik een super-hebbert zijn...
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 14 april 2008 @ 18:29:17 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_58047262
Die draagdoek van 15 euro was trouwens een fout bij draagdoek.nl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58047990
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:33 schreef p_iglet het volgende:
Thx owlet daar kan ik wat mee!!

Filmpjes met bewegende baby's geeft toch iets reëler beeld dan zo'n promotieknoopgids

jordan's back carry variation dit lijkt me wel wat
Vooral met zo'n beweeglijk kind wat ondertussen de magneetjes van de koelkast probeert te plukken
Ik heb het eens geprobeerd met de slen, volgens de handleiding, en netjes op bed.... pffff dat lukte voor geen meter.

Veronderstel wel dat de jordan's back carry ook niet aan te raden is met een rekbare doek?
Het kleintje hier is net zo beweeglijk als de koelkastplukkende uk uit het filmpje.
  maandag 14 april 2008 @ 19:16:15 #259
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58048179
joehoe kan iemand mij advies geven over de stof om zelf een niet rekbare doek te maken. Ik heb helaas geen vergelijkings matriaal of wat dan ook dus hoor graag ervaring.

Heeft een van jullie de draagzak van cybex i go al eens gezien. Ik zag hem vandaag voor het eerst en vond het best schokkend. Dat kan toch voor geen meter liggen of ben ik nou gek. Die beentjes zweven ergens in de lucht rond en het ziet er gewoon raar uit.
Als je bij google cybex i go in typt en zoekt op afbeeldingen kom je ze tegen.
  maandag 14 april 2008 @ 19:43:59 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58048883
Ik ben veel erger dan jullie allemaal bij elkaar!
Ik heb mijn 2e draagdoek al besteld en er zijn niet eens plannen op korte termijn voor een kindje

Maar ik heb dus nu een heerlijk soepele Storchewiege Ulli (ik lig er elke avond mee op de bank en zei: ooh dat is handig, je kan hem dus voor meer dingen gebruiken ) en op korte termijn dus ook een tricotdoek .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 april 2008 @ 19:46:24 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58048951
@ S-A-I-N-T, kan me idd niet voorstellen dat het lekker ligt

@Asyniur wat doe je er verder dan mee?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_58049029

Wat een raar ding! Het lijkt me helemaal niet prettig om zo voor je moeder te zweven zonder vastigheid van armen of doek.

Stof voor een niet rekbare doek kan lastig zijn. Althans, het ligt er een beetje aan wat je wilt. De wat duurdere doeken zoals storchenwiege zijn op zo'n manier gemaakt dat ze licht maar oersterk zijn en dat ze net even wat strakker en mooier om je kind plooien dan recht geweven doeken.

"normaal" geweven stof kán wel hoor maar dat moet wel heel soepel en dun (en toch sterk) zijn wil het comfortabel zitten en niet als een soort toga om je geen vallen.

Er zijn ook wel goedkopere doeken zoals bijvoorbeeld de Amazonas. die uiteindelijk waarschijnlijk zelfs goedkoper zijn dan vijf meter goede stof bij de stoffenwinkel.
  maandag 14 april 2008 @ 19:52:10 #263
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58049135
Ynske,
bedankt voor het plaatsen van de foto. Ik kan me er ook niets bij voorstellen om zo te lopen, niet ontspanne voor jezelf en voor je kind.
  maandag 14 april 2008 @ 19:59:49 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58049431
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:46 schreef Ynske het volgende:

@Asyniur wat doe je er verder dan mee?
Nu niet zo veel behalve dan 's avonds op de bank liggen met de Storch om hem soepel te krijgen (op aanraden van o.a. owlet).
DIe tricotdoek zag ik en ik moest hem gewoon hebben.
Verder heb ik overigens nog helemaal niks aan babyspullen gekocht hoor!

en ik wil wel op korte termijn kindertjes, maar nog niet
pi_58052478
Zeg, nu we toch aan het Ellaroo-en zijn, heeft er iemand hier een Majia?
Op sommige foto's op Thebabywearer lijkt hij mooi ijzig blauw maar op andere foto's lijkt er weer veel groen en paars door te zitten.

Mijn storch anna is al zo kleurijk, misschien heb ik nog liever een wat koeler ogende doek er bij dan weer zo'n roodachtig ding (hoewel LaRae érg blijft trekken).
  maandag 14 april 2008 @ 21:36:36 #266
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_58052918
owlet, ik vind de storchenwiege mooi om te zien en ook die be als plaatje heeft geplakt een stukje terug. Maar zijn deze doeken ook fijn in gebruik. Ik heb namelijk echt werkelijkg een idee.

groetjes joyce
  maandag 14 april 2008 @ 21:39:36 #267
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58053015
Ik vind die LaRae erg mooi En die is dus koeler met dragen dan een tricot?
4.60m lang genoeg voor iemand van 1.70 en kledingmaat 40/42?

Tempting...

nu nog een webshop vinden die naar NL verstuurt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58053114
Of het fijn is in gebruik is zo persoonlijk... Ik vind mijn storch heerlijk maar ik vind hem tegelijk wat dik en zwaar. Dat kan ook komen omdat hij net even een maatje te groot is en ik daardoor nog een heel stuk doek weg moet knopen.. Eigenlijk zou ik hem moeten inkorten maar dat durf ik niet

Je zou een keer kunnen kijken en proberen bij iemand die een of meerdere doeken heeft. Je kan ook naar een verkooppunt van beginnings gaan. Dan kan je van alles uitproberen en eventueel meteen kopen.
pi_58053147
ET, ik ben maat 40 en 1.68 en heb meer dan genoeg aan 4.60
mijn ella roo doeken komen van www.voedingskleding.nl gewoon een nl webwinkel...
pi_58053227
ET, ik heb net een mailtje gestuurd naar Carry me away. Zal ik het even laten weten als ze naar NL versturen? Eventueel wil ik er wel twee bestellen dat je hem weer van me overneemt. Als ze verzenden naar NL dan wil ik over niet al te lange tijd bestellen zodat ik hem een beetje in kan dragen voor Ronja zo zwaar is en ik zo dik ben dat dat niet meer gaat
pi_58053456
owlet als je een koelere kleur ella roo overweegt... ik heb de christiane en vind die echt prachtig.
Die verkopen ze in 3.60m uitvoering ook bij die voedingskleding website... dat scheelt je importeren
pi_58053637
P_iglet, bedankt maar die vind ik weer te blauw Ik heb wel voedingskleding.nl even gemaild met de vraag wat een 3,60 doek zou kosten maar ik vrees dat het nog steeds behoorlijk wat meer is dan een geimporteerde doek. Mits Carrymeaway bereid is het als gift te versturen, anders is de kans op extra douanekosten me te groot, voor dat extra geld zou ik een 4,20 kunnen kopen en hem in kunnen korten
  maandag 14 april 2008 @ 22:00:25 #273
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58053848
Ik vind juist de doeken van Didymos erg mooi, en dan met name die Indio patterns. Iemand daar ervaring mee?
Zijn alleen zo duuuuur...

Ik word altijd helemaal tureluurs van al die doeken met (dunne)streepjes, omdat de doek ook nog plooit/kreukt tijdens het dragen natuurlijk.

Deze vind ik bijv erg mooi:

Houden jullie er ook nog rekening mee hoe een doek staat bij je kleding? Uiteraard kun je één doek vast niet bij al je kleding passend hebben. Maar als je een drukke doek hebt met veel kleurtjes lijkt me het een stuk moeilijker dan als je een wat rustigere doek hebt. Of dat ik dan alleen nog maar een paar shirtjes eronder aan kan, omdat de rest niet bij die doek staat. Misschien maak ik me druk om niks, maar dat lijkt me nu echt iets waar ik me aan zou kunnen irriteren
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 14 april 2008 @ 22:30:16 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58054900
Tex, daarom had ik dus een hele saaie grijze gekocht, lekker neutraal, kan overal bij. Maar juist zo'n veel gekleurde kan ook weer overal bij, omdat er van heel veel wel iets in zit zeg maar.
  maandag 14 april 2008 @ 22:38:30 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58055197
Ja dat is ook wel weer waar. Maar ja, ik word dus tureluurs van die dunne streepjes En een effen kleur vind ik ook weer zo saai. Moeilijk, moeilijk. Gelukkig ben ik nog lang niet zwanger en heb ik dus nog ruim de tijd

Waarschijnlijk neem ik eerst maar een goedkopere, en als het goed bevalt kan ik me altijd nog aan een duurdere wagen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')