Trackpadquote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik wel. Als het tenminste de muis is die je niet langer dan een uur gebruikt.
Trackpad.
Ja, wat werkt er wél goed bij jou ..quote:Op maandag 25 februari 2008 17:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarna mijn middelste muisknop niet meer werkt. No thanks.
Weet je wat. Vijf euro is toch niks, dus als iemand de moeite doet om het op te halen, krijgt diegene het gratis.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een reepje van 512mb voor de MacBook Pro. Af te halen in Waalwijk, voor 5 euro mag iemand 'm hebben.
PM maar.
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind de MM nog steeds een erg prima muis.
Trackpad met Smart Scroll Xquote:Op maandag 25 februari 2008 17:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
TrackpadHeerlijk scrollen met 2 vingers
Er zijn er hier al een paar in bestelling van de users hier. Ik twijfel zelf ook nog of ik er 2 zal nemen voor mijn MacBook. Ze is van oktober vorig jaar, maar extra geheugen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker niet voor deze prijsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
http://www.1dayfly.nl/
Wat vinden jullie van dit merk? Zal ik er twee in mijn mbp gooien?
oke dus het past wel in een mbp?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er zijn er hier al een paar in bestelling van de users hier. Ik twijfel zelf ook nog of ik er 2 zal nemen voor mijn MacBook. Ze is van oktober vorig jaar, maar extra geheugen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker niet voor deze prijs
Best wat.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja, wat werkt er wél goed bij jou ..
Het is wel een goedkoop merk, maar het scheelt 20 euro met de reepjes die ik vorige week heb ontvangen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er zijn er hier al een paar in bestelling van de users hier. Ik twijfel zelf ook nog of ik er 2 zal nemen voor mijn MacBook. Ze is van oktober vorig jaar, maar extra geheugen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker niet voor deze prijs
5 loadcycles? Het is een laptop ffsquote:
Ik durf die van mij niet meer als laptop te gebruiken, maar hij doet het prima als desktop.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
5 loadcycles? Het is een laptop ffs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |