Trackpadquote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik wel. Als het tenminste de muis is die je niet langer dan een uur gebruikt.
Trackpad.
Ja, wat werkt er wél goed bij jou ..quote:Op maandag 25 februari 2008 17:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarna mijn middelste muisknop niet meer werkt. No thanks.
Weet je wat. Vijf euro is toch niks, dus als iemand de moeite doet om het op te halen, krijgt diegene het gratis.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een reepje van 512mb voor de MacBook Pro. Af te halen in Waalwijk, voor 5 euro mag iemand 'm hebben.
PM maar.
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind de MM nog steeds een erg prima muis.
Trackpad met Smart Scroll Xquote:Op maandag 25 februari 2008 17:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
TrackpadHeerlijk scrollen met 2 vingers
Er zijn er hier al een paar in bestelling van de users hier. Ik twijfel zelf ook nog of ik er 2 zal nemen voor mijn MacBook. Ze is van oktober vorig jaar, maar extra geheugen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker niet voor deze prijsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
http://www.1dayfly.nl/
Wat vinden jullie van dit merk? Zal ik er twee in mijn mbp gooien?
oke dus het past wel in een mbp?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er zijn er hier al een paar in bestelling van de users hier. Ik twijfel zelf ook nog of ik er 2 zal nemen voor mijn MacBook. Ze is van oktober vorig jaar, maar extra geheugen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker niet voor deze prijs
Best wat.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja, wat werkt er wél goed bij jou ..
Het is wel een goedkoop merk, maar het scheelt 20 euro met de reepjes die ik vorige week heb ontvangen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er zijn er hier al een paar in bestelling van de users hier. Ik twijfel zelf ook nog of ik er 2 zal nemen voor mijn MacBook. Ze is van oktober vorig jaar, maar extra geheugen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker niet voor deze prijs
5 loadcycles? Het is een laptop ffsquote:
Ik durf die van mij niet meer als laptop te gebruiken, maar hij doet het prima als desktop.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
5 loadcycles? Het is een laptop ffs
Gratis. Dank.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb 'm even voor je opgezocht:
Klik
Sinds ik hem als desktop gebruik heb ik anders totaal geen problemen meer mee. Toen ik hem nog actief als sleur en pleur laptop in gebruik had.... topcase, bezel, twee logicboards, adapter, accu, het ging allemaal kapot.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:30 schreef Sjoewe het volgende:
Maar jij bent gewoon een beetje een gekkertje.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds ik hem als desktop gebruik heb ik anders totaal geen problemen meer mee. Toen ik hem nog actief als sleur en pleur laptop in gebruik had.... topcase, bezel, twee logicboards, adapter, accu, het ging allemaal kapot.
Heb je 'm al bij monumentenzorg aangemeld?quote:
Bij mij staat er ook 4400 Maar volgens coconut is mijn lader ook niet aangesloten, wat dus echt wel zo is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:52 schreef Tijn het volgende:
Ik heb 4400 loadcycles
[edit] Laat maar, m'n Coconut is gek geworden, alles wat 'ie zegt slaat nergens opVolgens System Profiler heb ik 433 loadcycles, dat lijkt me realistischer.
Ja, dit is ook niet de originele accu.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
In de profiler staat dat ik maar 288 cycles heb.Maar ik heb ook tussendoor een nieuwe accu gehad.
Dan zeg je tegen Pa de Techneut dat hij een stopcontact aan moet leggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
72
Mijn pa de techneut zegt ook de hele tijd dat ik'm aan het snoer moet doen tenzij er echt geen stopcontact in de buurt is, maar ik vind het zo relaxed, boekje op de bank..
Wat voor batterij heb jij met 12600 mAh?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:08 schreef Tijn het volgende:
Alle getallen lijken wel een veldje opgeschoven te zijn ofzo
[ afbeelding ]
Gratis replacement accu van Applequote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor batterij heb jij met 12600 mAh?
Boeiend. Daar heb je toch een laptop voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
72
Mijn pa de techneut zegt ook de hele tijd dat ik'm aan het snoer moet doen tenzij er echt geen stopcontact in de buurt is, maar ik vind het zo relaxed, boekje op de bank..
Het is juist slecht voor je accu als je laptop altijd aan het stopcontact zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
72
Apple zegt zelf dat je ongeveer 1 keer per week de Accu moet leegtrekken om de Elektronenbeweging in topconditie te houden. Dus dat doe ik maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is juist slecht voor je accu als je laptop altijd aan het stopcontact zit.
Een mede groot-cyclerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Coconut![]()
System Profiler![]()
[ link | afbeelding ]
Vind ik dus ook. Maar hij heeft een accu-fetisj. En kan het niet aanzien als er zo nodeloos met batterij-energie wordt omgesprongen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Boeiend. Daar heb je toch een laptop voor.
Ik heb mijn laptop nog niet eens 300 dagenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een mede groot-cycler
Je bent pas een man als je meer dan 300 cycles hebt
Alsof je maar 1x per dag kan cyclenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop nog niet eens 300 dagen.
Ik ook nog lang nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop nog niet eens 300 dagen.
Tijn en ik zijn tofquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een mede groot-cycler
Je bent pas een man als je meer dan 300 cycles hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |