Jouw vader is er zo een die midden op de snelweg op de rem trapt om zich in de berm te ontfermen over een stel achter gelaten oplaadbare-batterijen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Maar hij heeft een accu-fetisj. En kan het niet aanzien als er zo nodeloos met batterij-energie wordt omgesprongen.Gelukkig heeft hij ook zijn eigenwijsheid overgedragen aan zijn nageslacht.
Zou het familie van Gexqon zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jouw vader is er zo een die midden op de snelweg op de rem trapt om zich in de berm te ontfermen over een stel achter gelaten oplaadbare-batterijen?
Zeg!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou het familie van Gexqon zijn?
Vind je? Ik heb voor een lange tijd een capaciteit van 5280mAh gehad, en mijn Macbook hangt al weer sinds Juli permanent aan het stroom.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is juist slecht voor je accu als je laptop altijd aan het stopcontact zit.
Maar ik woon in drenthe en daar heb wij maar 1 stopcontact in't hele dorp weejewelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb voor een lange tijd een capaciteit van 5280mAh gehad, en mijn Macbook hangt al weer sinds Juli permanent aan het stroom.
Verder is het best triest als je meer dan 100 loadcycles hebt. Zelf woon ik in de randstad, en dan heb ik altijd binnen 5 meter een stopcontact of verlengsnoer in de buurt.
Dat vindt Apple.quote:
quote:For proper maintenance of a lithium-based battery, it’s important to keep the electrons in it moving occasionally. Apple does not recommend leaving your portable plugged in all the time.
Dat het kan, wil niet zeggen dat je het moet doen, Geksie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf woon ik in de randstad, en dan heb ik altijd binnen 5 meter een stopcontact of verlengsnoer in de buurt.
Okay dus ik neem aan dat dit een soort van fotosessie is voor een band ofzo... waarom staat in het hoekje die band te spelen en staat er dan rechts een groot scherm van de band waar dan lampen op zijn gerichtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:30 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn MBP in het wild. Z'n Pro status aan het bewijzen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie voor 200 dollar al PowerBook 12" aangeboden, dan moet een iBook zeker voor minder te vinden zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:32 schreef Sjoewe het volgende:
Voor 300 - 400 euro moet je er wel een kunnen vinden, zeker op eBay met de lage dollar.
+1 herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het kan, wil niet zeggen dat je het moet doen, Geksie.
Ik speel tijdens vergaderingen enzo altijd Last Laptop Standing. Altijd leuk als na 10 minuten de eerste dikke zwarte Windowslaptops al moeten afhaken en op zoek gaan naar een stopcontact terwijl m'n PowerBook nog 3 uur remaining heeft
Na 10 minuten? Of zijn batterij is fucked up of zijn laptop zit zo vol met hardware troep dat het eigenlijk zinloos is om een batterij te integrerenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het kan, wil niet zeggen dat je het moet doen, Geksie.
Ik speel tijdens vergaderingen enzo altijd Last Laptop Standing. Altijd leuk als na 10 minuten de eerste dikke zwarte Windowslaptops al moeten afhaken en op zoek gaan naar een stopcontact terwijl m'n PowerBook nog 3 uur remaining heeft
Dat kan haast niet de eindprijs zijn. In het laatste uur eindigen de 12" 1.25 PB's zo rond de 400 dollar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zie voor 200 dollar al PowerBook 12" aangeboden, dan moet een iBook zeker voor minder te vinden zijn.
Hooguit zul je de accu nog moeten vervangen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zie voor 200 dollar al PowerBook 12" aangeboden, dan moet een iBook zeker voor minder te vinden zijn.
Dat zou kunnen, ik ben niet zo'n eBay expert.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat kan haast niet de eindprijs zijn. In het laatste uur eindigen de 12" 1.25 PB's zo rond de 400 dollar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |