Wat had je een 'normaal' bedrag gevonden dan? Wat zal het budget zijn van Vitesse voor zo'n speler, 450.000?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wie speelt er hier een spelletje nog altijd Garcia Garcia met als doel waar die het meeste kon verdienen , SC Heerenveen en Vitesse waren er namelijk al uit.
[..]
Toch vind ik het nog veel en vraag ik me af of SC Heerenveen er nog een schepje bovenop heeft gedaan nadat Groningen op bezoek kwam terwijl ze er met Vitesse al uit waren.
Prima.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gaarne quotes grunner!
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax koopt volgend jaar GGG dus weest gewaarschuwd!
quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Klinkt goed. Volgend jaar in de zomer maar naar Amsterdam halen.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:35 schreef TornadoDK het volgende:
Klinkt goed, wat moet dat kosten![]()
Ik zal hem volgend jaar eens wat vaker gaan volgen, want ik hoop dat Huntelaar sowieso nog 1 jaar blijft.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:35 schreef Prosac het volgende:
Welkom Femi, succes bij Ajax over 2 seizoenen.
Zomaar wat willekeurige berichten over aankopen van FCG. Begint een beetje afgezaagd te worden.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is vooral leuk voor Markus dat ie naar de club van zijn dromen gaat om Huntelaar op te volgen!
Vitesse heeft hij niets misdaan hoor, hij is daarmee nooit tot een akkoord gekomen. Heracles was al mondeling akkoord met Garcia en ook rond met Heerenveen, wij zijn dus het enige echte slachtoffer van smerige spelletjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wie speelt er hier een spelletje nog altijd Garcia Garcia met als doel waar die het meeste kon verdienen , SC Heerenveen en Vitesse waren er namelijk al uit.
Ik denk dat Molhoek wel iets duurder was dan 450k.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:12 schreef Grulez het volgende:
Wat had je een 'normaal' bedrag gevonden dan? Wat zal het budget zijn van Vitesse voor zo'n speler, 450.000?
Ik ben bang dat de zaak Vitesse wel eens heel erg veel zou kunnen lijken op die van Heracles. Hij mag van mij dan ook een slecht seizoen hebben bij Groningen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vitesse heeft hij niets misdaan hoor, hij is daarmee nooit tot een akkoord gekomen. Heracles was al mondeling akkoord met Garcia en ook rond met Heerenveen, wij zijn dus het enige echte slachtoffer van smerige spelletjes.![]()
Ik baalde er goed van, maar ik had van tevoren al gerekend op het feit dat Garcia naar een mooie subtopper zou gaan. Hij is simpelweg te goed voor Heracles en Vitesse.
[..]
Ik denk dat Molhoek wel iets duurder was dan 450k.
quote:Garcia Garcia heet komend seizoen Garcia
11 juli 2008
Op het shirt van Gonzalo Garcia Garcia valt in het nieuwe seizoen slechts eenmaal de naam Garcia te lezen. De Uruguyaan heeft dit op advies van zijn nieuwe werkgever FC Groningen besloten.
"Zowel zijn vader als moeder heet van achteren Garcia en vandaar dat hij Garcia Garcia wordt genoemd. Maar één keer Garcia leek ons ook genoeg", aldus technisch manager Henk Veldmate. De aanvallende middenvelder, deze zomer overgenomen van SC Heerenveen, kon zich vinden in de wijziging.
Bron: FCUpdate.nl
Scheelt anders ook in de inkomsten van de shirtverkoop.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Scheelt weer in de kosten van de bedrukking he.
quote:Garcia: "Groningen heeft meer potentie dan Vitesse"
Gonzalo Garcia Garcia had deze zomer de clubs voor het uitkiezen na zijn succesvolle verhuurperiode bij Heracles Almelo. Hoewel Vitesse de beste papieren leek te hebben, ging de Uruguayaan in op een aanbieding van FC Groningen. "Ik zei vooraf al tegen mijn zaakwaarnemer: als ik naar Groningen kan, dan grijp ik die kans."
De 24-jarige Garcia, die namens AGOVV debuteerde in het Nederlandse profvoetbal, stond de afgelopen twee jaar bij SC Heerenveen onder contract. In het Abe Lenstra Stadion had hij dit seizoen geen toekomst meer. Vitesse bereikte met de Friese club een akkoord over de transfersom van de aanvaller, maar FC Groningen trok uiteindelijk aan het langste eind. De Zuid-Amerikaan tekende in de Euroborg een verbintenis tot medio 2012.
"FC Groningen heeft altijd een zeer positieve indruk op mij gemaakt. Ik heb alleen maar goede verhalen over de club en de trainer gehoord. Zelfs toen ik voor Heerenveen uitkwam, had ik al een zwak voor FC Groningen", legt Garcia zijn keuze uit aan FCUpdate.nl. "Ik denk dat FC Groningen meer potentie heeft dan Vitesse. De club heeft een heldere toekomstvisie. Dat zie je onder meer terug in de goede spelers die worden aangetrokken."
"Ik heb ook met Vitesse gesproken, maar de berichten dat ik al een persoonlijk akkoord had bereikt, zijn uit de lucht gegrepen. Ik ga me natuurlijk niet aan FC Groningen verbinden als ik al rond ben met een andere club. Heerenveen was het wél eens geworden met Vitesse, maar ik niet. Met Groningen had ik weinig tijd nodig om een overeenkomst af te sluiten. Ik zei vooraf al tegen mijn zaakwaarnemer: als ik naar Groningen kan, dan grijp ik die kans."
De Uruguayaan voelt zich na drie jaar helemaal thuis in Nederland. "Ik ben een grote fan van het Nederlandse voetbal. De ploegen spelen over het algemeen aantrekkelijk voetbal en als speler krijg je voldoende ruimte om je kwaliteiten te laten zien. Ik kan op verschillende posities goed uit de voeten. Zowel in de aanval als op het middenveld. Dat hangt af van de speelwijze van het elftal. Ik mag bovendien graag in een vrije rol tussen de linies zwerven."
Garcia, die in de jeugopleiding van Real Madrid speelde, wil bij FC Groningen de volgende stap in zijn ontwikkeling zetten. "FC Groningen heeft de afgelopen seizoenen bewezen een stabiele subtopper te zijn. Dit jaar beschikt de club opnieuw over een goede selectie. Ik hoop me te kunnen bewijzen als een toegevoegde waarde. Met FC Groningen richt ik me op een plek bij de eerste vijf. Kwalificatie voor Europees voetbal is een realistisch doel."
fcupdate
quote:Ron Jans ontevreden over Garcia
GRONINGEN - FC Groningen trainer Ron Jans heeft Gonzalo Garcia buiten de selectie voor de wedstrijd tegen Ajax gelaten, omdat hij ontevreden is het over functioneren van de aanvaller.
Jans is niet tevreden over de inzet en drive van Garcia tijdens de trainingen en wedstrijden van de laatste weken. Afgelopen vrijdag hebben Jans en Garcia hierover een gesprek gehad en de trainer van FC Groningen heeft daarbij aangegeven dat de Uruguayaan maar eens goed na moet denken over wat hij verder wil bij FC Groningen.
Het is de tweede keer dat de techische staf ontevreden is over Garcia. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen is het functioneren van Garcia ook al aan de orde geweest.
RTVNOORD
Dat zat hem bij Heerenveen ook al dwars inderdaad. En bij Heracles zal hij het ook wel gehad hebben, maar daar was hij gewoon (een van) de beste speler(s) van de selectie. Die zet je er dan niet zomaar uit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Geheel onverwacht is het ook weer niet, dat luie zal er gewoon uit moeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |