Die slalom vind ik al niet meer bijzonder, dat doet hij een paar keer per wedstrijd. Maar zo'n bal letterlijk over de keeper heen lepelen met je verkeerde been vanuit zo'n hoek vind ik wel klasse hoor. Zeker als je bekijkt dat op welke manier hij achter de bal kwam, het lichaam stond niet recht achter de bal en dat maakte het ook nog een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Knappe actie daarvoor, maar dat lobje is niet zo heel lastig als die keeper zo uitkomt.
Vind de slalom daardoor ook mooier dan het doelpunt zelf
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:52 schreef One_conundrum het volgende:
Eerder een roze bril
Het is gewoon een geweldige speler. Ook door een groen-witte bril...quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef Blawh het volgende:
Maar ik bekijk natuurlijk alles door een zwart-witte bril.![]()
quote:Kut he?
Thu 20 March 2008 21:41u door DiegoArmandoMaradona
Als PSV de beste spelers wegkoopt en Ajax De Colin´s, Rommedahlen, Kennedy´s en Delorges van deze wereld krijgt he?
Gelukkig maar, ik dacht al even dat ik al niet eens meer objectief kon zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Het is gewoon een geweldige speler. Ook door een groen-witte bril...
Ja, is maar een kwartiertje werk ofzo. Paar stukjes er bij aan plakken en een nieuw muziekje als achtergrond geluid. Ik vind het gewoon een fantastische voetballer, de beste die ik live in het zwart-wit aan het werk heb gezien, maar daar waren jullie al achter denk ik.quote:
Morgen komt hij naar Willem 2.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:11 schreef Kingside het volgende:
Goede speler is het inderdaad. Had hem graag naar Willem II zien komen.
Ik wou het een beetje relativeren, uit mijn mond klinkt het niet zo geloofwaardig. Toch is een minpunt aan zijn spel dat hij de laatste 20 minuten vaak wat terugvalt. Hij blijft gewoon goed in de organisatie voetballen dan, maar echt beslissend is hij op het eind niet meer zo vaak. Maar je ziet zijn conditie met de week beter worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
hij is beter dan Affelay, rendement is hoger, team om hem heen is slechter, spel is vele malen beter, technisch sterker en fysiek sterker.
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Telegraaf is ie rond met Vitesse.
Hele mooie club voor hem.quote:Garcia Garcia weg bij Heracles
Gonzalo Garcia Garcia vertrekt definitief bij Heracles Almelo. De aanvaller kon geen overeenstemming bereiken met de Almelose eredivisionist en wil nu met andere clubs onderhandelen.
FC Groningen lijkt de beste papieren te hebben om de Uruguaan in te lijven. Ook Vitesse wil Garcia Garcia graag contracteren. De speler werd in de winterstop door Heracles gehuurd van Heerenveen.
www.rtvoost.nl
Jawel, ze hebben er maar 1x naast gezeten voor zover ik me kan herinneren. Toen zeiden ze dat Everton voor 2 jaar zou tekenen, 2 dagen later kwam het echter pas rond en tekende hij voor 4 jaar.quote:
Van een Heraclessupporter:quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef MaxPower het volgende:
Hij is dus aan het shoppen voor het hoogste salaris.
quote:Ik ben gisteren bij de sponsoren bijeenkomst geweest en daar werd tekst en uitleg gegeven over de Garcia afwikkeling. Het is niet aan mij om jullie de details te vertellen maar feit is dat Garcia NIET meer zou verdienen bij Vitesse dan bij Heracles. Dus iedereen die nu dacht dat Vitesse meer kan en wil betalen als Heracles voor deze speler heeft het mis! Hij was deze week MONDELING rond met Heracles, hij heeft zijn woord gegeven a/d club. Maar hij en zijn zaakwaarnemer zijn met het voorstel van Heracles gaan shoppen en het was gisteren binnen Heracles bekend dat er een 3e club in beeld was. Welke was niet bekend. Toen heeft Heracles gezegd, zoek jij het maar lekker uit mijnheer Garcia!! Want een man een man een woord een woord en daar is geen speld tussen te krijgen, hierin heeft Heracles in mijn optiek op de juiste wijze gehandeld. Heracles is heel ver met hem gegaan, een uitstekend salaris geboden, maar mijnheer houdt zich niet aan de mondelinge afspraken. Er is maar een actie daartegen, opzouten met die man, hij past niet bij een club als Heracles. Het is jammer voor ons want ik had hem er graag bijgehouden maar de club heeft juist gehandeld.
Verder moet ik het nog zien of hij bij een subtopper zal slagen, want bij zo'n club lopen ook genoeg goede spelers rond. Meer egotrippers als bij Heracles, spelers die zichtzelf belangrijk vinden en geen stapje extra willen verzetten omdat mijnheer Garcia weer balverlies heeft geleden op het middenveld en niet gaat meeverdedigen!
Das nog aardig wat , maar veel plezier ermeequote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:13 schreef venomsnake het volgende:
Voor ¤ 650.000.
Voor FC Groningen is dat tegewoordig een koopjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Das nog aardig wat , maar veel plezier ermee
Ik denk dat dat stempel wat uitvergroot is door zijn periode bij Heerenveen. Ik denk dat als hij vertrouwen krijgt hij zeker niet te beroerd is om verdedigend ook zijn steentje bij te dragen (zoals in almelo).quote:Op maandag 23 juni 2008 08:55 schreef pfaf het volgende:
Hmm, benieuwd hoe Jans met z'n nukken om zal gaan. Hij is Gronignen natuurlijk niet meer per definitie de grote man, iets waar hij volgens mij niet zo goed mee om kan gaan...
Jawel, wel om het feit dat hij bij Groningen gaat spelen. Je zegt het namelijk na vrijwel iedere aankoop van Groningenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Topper met hoofdletter T, dikke kans dat hij volgend jaar door Ajax gekocht wordt. Natuurlijk niet om het feit dat hij bij Groningen speelt.
Wie speelt er hier een spelletje nog altijd Garcia Garcia met als doel waar die het meeste kon verdienen , SC Heerenveen en Vitesse waren er namelijk al uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
smerige spelletjes van Groningen en Vitesse. hij had gewoon bij Heracles moeten zitten.
Toch vind ik het nog veel en vraag ik me af of SC Heerenveen er nog een schepje bovenop heeft gedaan nadat Groningen op bezoek kwam terwijl ze er met Vitesse al uit waren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:27 schreef Grulez het volgende:
Voor FC Groningen is dat tegewoordig een koopje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |