Die slalom vind ik al niet meer bijzonder, dat doet hij een paar keer per wedstrijd. Maar zo'n bal letterlijk over de keeper heen lepelen met je verkeerde been vanuit zo'n hoek vind ik wel klasse hoor. Zeker als je bekijkt dat op welke manier hij achter de bal kwam, het lichaam stond niet recht achter de bal en dat maakte het ook nog een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Knappe actie daarvoor, maar dat lobje is niet zo heel lastig als die keeper zo uitkomt.
Vind de slalom daardoor ook mooier dan het doelpunt zelf
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:52 schreef One_conundrum het volgende:
Eerder een roze bril
Het is gewoon een geweldige speler. Ook door een groen-witte bril...quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef Blawh het volgende:
Maar ik bekijk natuurlijk alles door een zwart-witte bril.![]()
quote:Kut he?
Thu 20 March 2008 21:41u door DiegoArmandoMaradona
Als PSV de beste spelers wegkoopt en Ajax De Colin´s, Rommedahlen, Kennedy´s en Delorges van deze wereld krijgt he?
Gelukkig maar, ik dacht al even dat ik al niet eens meer objectief kon zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Het is gewoon een geweldige speler. Ook door een groen-witte bril...
Ja, is maar een kwartiertje werk ofzo. Paar stukjes er bij aan plakken en een nieuw muziekje als achtergrond geluid. Ik vind het gewoon een fantastische voetballer, de beste die ik live in het zwart-wit aan het werk heb gezien, maar daar waren jullie al achter denk ik.quote:
Morgen komt hij naar Willem 2.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:11 schreef Kingside het volgende:
Goede speler is het inderdaad. Had hem graag naar Willem II zien komen.
Ik wou het een beetje relativeren, uit mijn mond klinkt het niet zo geloofwaardig. Toch is een minpunt aan zijn spel dat hij de laatste 20 minuten vaak wat terugvalt. Hij blijft gewoon goed in de organisatie voetballen dan, maar echt beslissend is hij op het eind niet meer zo vaak. Maar je ziet zijn conditie met de week beter worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
hij is beter dan Affelay, rendement is hoger, team om hem heen is slechter, spel is vele malen beter, technisch sterker en fysiek sterker.
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Telegraaf is ie rond met Vitesse.
Hele mooie club voor hem.quote:Garcia Garcia weg bij Heracles
Gonzalo Garcia Garcia vertrekt definitief bij Heracles Almelo. De aanvaller kon geen overeenstemming bereiken met de Almelose eredivisionist en wil nu met andere clubs onderhandelen.
FC Groningen lijkt de beste papieren te hebben om de Uruguaan in te lijven. Ook Vitesse wil Garcia Garcia graag contracteren. De speler werd in de winterstop door Heracles gehuurd van Heerenveen.
www.rtvoost.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |