abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:07:34 #101
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58650322
quote:
Lovre alsnog op het matje bij KNVB

GRONINGEN - Goran Lovre heeft alsnog een verklaring moeten afleggen bij de KNVB voor zijn gedrag in de eerste play-off wedstrijd tegen FC Utrecht.

De middenvelder van FC Groningen kreeg een rode kaart en reageerde daarna zeer provocatief tegenover de supporters van FC Utrecht. Lovre kreeg werd vervolgens een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing. FC Groningen ging daarmee akkoord.

FC Groningen is zeer verbaasd dat Lovre alsnog op het matje wordt geroepen.

rtvnoord
Zeikerds daar bij de KNVB .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:18:59 #102
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58650592
Volgens mij is deze speler (Femi) nog gescout door Ole Fritsen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:52:33 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58651331
Zou best kunnen ja aangezien veldmate vorige week nog met hem gegeten heeft in Denemarken.
Ik ben benieuwd wat Femi moet gaan kosten. Ze worden steeds duurder..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58653799
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:45 schreef Thomas87 het volgende:

[..]

Suarez blijft wel een geniale voetballer. Berg is meer een echte killer, Suarez creeert echter veel meer voor zichzelf (en anderen). Denk dat Groningen wel 10 miljoen moet kunnen krijgen voor Berg
Inderdaad, verschillende type spelers. Een vergelijking maken is lastig, wat wel een feit is is dat het beide heel goede spelers zijn
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:51:12 #105
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58656077
quote:
FC Groningen trekt Deense Nigeriaan aan

FC Groningen gaat zich versterken met de Nigeriaan Agilore Oluwafemi van de Deense club FC Midtjylland. Het heeft een principe-akkoord bereikt met zowel de speler als de club. Oluwafemi, voetbalnaam Femi, moet nog wel een medische keuring ondergaan. FC Groningen hoopt de 23-jarige verdedigende middenvelder aan het eind van de week te kunnen presenteren.

Femi is de beoogde opvolger van Rasmus Lindgren die in de winterstop naar Ajax verkaste. FC Groningen moet diep voor hem in de buidel tasten. Om hem van FC Midtjylland los te kunnen weken moet het 3,3 miljoen euro voor hem op tafel leggen. Hij is daarmee de duurste aankoop ooit van FC Groningen. Dat was Marcus Berg, voor wie 3,1 miljoen euro is betaald.

DVHN
Die zal wel een aardig potje kunnen ballen dan...
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:10:16 #106
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58656480
Geen wonder dat ze max 2,5 miljoen wilden gaan voor Meeuwis, als je een 5 jaar jongere versie kunt halen voor 7 ton meer.
Mozes, deze bedragen word ik wel een beetje onpasselijk van, niet gewend als FC supporter.
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:12:12 #107
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58656510
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Prosac het volgende:
Geen wonder dat ze max 2,5 miljoen wilden gaan voor Meeuwis, als je een 5 jaar jongere versie kunt halen voor 7 ton meer.
Mozes, deze bedragen word ik wel een beetje onpasselijk van, niet gewend als FC supporter.
Ach over een paar jaar halen wij hem wel op voor het 3 voudige
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:15:21 #108
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58656570
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ach over een paar jaar halen wij hem wel op voor het 3 voudige
maak er afgerond 12,5 miljoen van en je mag hem nu ook al wel hebben hoor.

owh wacht, van Geel is al weg toch?
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:20:35 #109
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58656662
3.3 miljoen voor een verdedigende middenvelder is gewoon een behoorlijk bedrag, zeker voor club in de subtop. Maar goed, je geeft zo'n bedrag natuurlijk niet zomaar uit. Hij zal dus wel de nodige kwaliteiten hebben. Volgens mij konden we Meeuwis ook wel voor die prijs bij Roda loskweken (misschien een paar ton meer). Misschien was Groningen op twee fronten aan het onderhandelen? Toen bleek dat Femi haalbaar was de stekker uit het Meeuwis verhaal getrokken? Naja, we zien wel. Ik heb alle vertrouwen in de TS. Ben ZEER benieuwd naar deze speler!
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:23:03 #110
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58656703
3,3 miljoen? Hullie gaan ons achterna met die 'megatransfers'.. Als Groningen het weer net zo goed heeft gezien als bij Suarez, Berg (en Cahais?), dan zou ik over die 3,3 mln niet inzitten. Maar wat een geld zeg.. Wie had dat 2-3 jaar geleden durven voorspellen, dat 'subtoppers' zoals Groningen en Heerenveen nu ook al zulke miljoenentransfers doen 'alsof het niets is'..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_58657519
Klinkt goed. Volgend jaar in de zomer maar naar Amsterdam halen.
  woensdag 14 mei 2008 @ 01:51:43 #112
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58657557
Ik ben erg benieuwd. Jammer dat Fledje niet in de deal is betrokken.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:49:48 #113
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58659839
quote:
FC Groningen trekt Deense Nigeriaan aan
Femi duurste aankoop ooit: 3,3 miljoen euro

FC Groningen heeft de verdedigende middenvelder naar wie het op zoek was in huis gehaald. Agilore Oluwafemi, voetbalnaam Femi, is de man voor wie in de Euroborg het shirt met het rugnummer 6 klaar ligt en die Rasmus Lindgren moet gaan opvolgen. Femi is 23 jaar, komt uit Nigeria en speelt sinds 2004 in de hoogste Deense voetbalklasse bij FC Midtjylland uit Herning op Jutland. FC Groningen heeft met Femi een principe-akkoord met zowel de club als de speler. De Nigeriaan gaat een meerjarig contract tekenen. Hij moet nog wel medisch worden gekeurd. FC Groningen hoopt hem aan het eind van de week te kunnen presenteren.

Om Femi bij FC Midtjylland los te kunnen weken moet FC Groningen 3,3 miljoen euro op tafel leggen. Hij wordt daarmee de duurste aankoop ooit in de geschiedenis van FC Groningen. Dat was Marcus Berg voor wie 3,1 miljoen euro is betaald. Femi voetbalde in zijn vaderland bij FC Ebedei uit de hoofdstad Lagos. FC Midtjylland heeft een samenwerkingsverband met de Nigeriaanse club en Femi was de eerste speler die de overstap maakte naar Denemarken. Hij debuteerde op 19-jarige leeftijd in de hoofdmacht van FC Midtjylland, een fusieclub die in 1999 ontstond nadat Herning Fremad en Ikast FS samensmolten.

Femi geldt als een van de beste verdedigende middenvelders van Scandinavië. Hij heeft 76 wedstrijden voor FC Midtjylland gespeeld en was daarin vier keer succesvol. Hij komt ook uit voor het Olympisch team van Nigeria. Femi is 1 meter 84 en weegt 73 kilogram. Afgelopen vrijdag was hij met zijn zaakwaarnemer in Groningen, waar hij door de clubleiding van FC Groningen werd rondgeleid in het stadion, rond keek in de stad en ’s avonds op de tribune van de Euroborg zat bij de wedstrijden van Eurovoetbal. Femi is intensief door FC Groningen gescout en diverse keren bekeken door technisch manager Henk Veldmate en de scouts Roy Beukenkamp en Grads Fühler. Ron Jans zag hem alleen in actie op dvd’s.

"Wij kennen Femi al een aantal jaren", zegt manager technische zaken Henk Veldmate. "Maar toen Lindgren nog bij ons speelde hadden wij voor die positie niemand nodig. Femi heeft zowel verdedigende als opbouwende en aanvallende kwaliteiten. Hij heeft atletische kwaliteiten en is de baas op het middenveld" Femi komt uit de koker van FC Groningens Deense scout Ole Fritsen die, hoe wrang, afgelopen zaterdag plotseling kwam te overlijden. (bron: DvhN, Jan Mennega)
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:53:41 #114
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58659938
Mooi voor Ole Fritsen als dit ook een topper wordt.
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:04:54 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58660160
quote:
Jans: 'Niemand had dit laten lopen'

GRONINGEN
- Ron Jans had bij FC Twente bijna een keer zoveel kunnen verdienen als bij FC Groningen. 'Ik denk dat geen enkele trainer dit had laten lopen', kijkt hij nog een keer terug. 'Ik zie echter met FC Groningen nog zoveel mogelijkheden met dit elftal, dat ik het niet kon maken mijn meerjarig contract in te leveren. Maar ik voelde me zeer vereerd dat Joop Munsterman mij benaderde om een vakman als Fred Rutten op te volgen. Voor mezelf zie ik niet zo'n groot verschil tussen het ambitieuze FC Twente en het ambitieuze FC Groningen. De infrastructuur tussen beide clubs verschilt ook niet zoveel.' Bron: Twentesport.com
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:08:59 #116
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58660243
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:51 schreef Grulez het volgende:
Ik ben erg benieuwd. Jammer dat Fledje niet in de deal is betrokken.
Vind ik ook. Misschien krijgen ze hem er alsnog gratis bij, omdat de onderhandelingen zo goed zijn gegaan
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58660315
quote:
Hij heeft 76 wedstrijden voor FC Midtjylland gespeeld en was daarin vier keer succesvol.
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:01:21 #118
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58662345
Slechte zin zeg .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:44:05 #119
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58663028
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:13 schreef MaxPower het volgende:

[..]

ik las het, vond het een schitterende zin.
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:49:09 #120
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58663132
Marcus Berg zegt..
quote:
"Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek. (..) Als je de kans krijgt een stap hogerop te maken, moet je er natuurlijk wel over nadenken, maar er is nog niets concreet, dus denk ik er niet over na. Het enige dat ik er wel over wil zeggen is dat ik Europa nodig heb om een topper te worden.'
Ben benieuwd of Ajax ook interesse heeft als Huntelaar zou vertrekken.
Ze betalen natuurlijk wel vrij aardig daar. Denk dat Berg nog meer gaat opbrengen dan Suarez.

Anyway, in het interview zegt hij ook niet naar AZ te willen. Geen verbetering vind hij dat.
pi_58663405
Marcus Bergt snapt het wel . Alleen zie ik hem alleen komen als Huntelaar vertrekt.
pi_58663426
Waar komt het stuk vandaan trouwens?
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:07:04 #123
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58663482
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Marcus Bergt snapt het wel .
Nou ja, hij snapt gelukkig ook dat Ajax een Mythe is..

Het komt overigens uit de VI, daar staat een interview met Berg in.
pi_58663561
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3,3 miljoen? Hullie gaan ons achterna met die 'megatransfers'.. Als Groningen het weer net zo goed heeft gezien als bij Suarez, Berg (en Cahais?), dan zou ik over die 3,3 mln niet inzitten. Maar wat een geld zeg.. Wie had dat 2-3 jaar geleden durven voorspellen, dat 'subtoppers' zoals Groningen en Heerenveen nu ook al zulke miljoenentransfers doen 'alsof het niets is'..
is een beetje een trend he. Grote clubs betalen heel veel voor een speler van de Nederlandse Top, Die betalen weer veel voor spelers van de Subtop, die betalen weer veel voor een speler van een lagere club, enz enz

Denken jullie dat Berg bij Ajax zou kunnen slagen? ik hem hem nog niet veel gezien maar wat voor type is het.
Kan hij een bal goed aannemen en vasthouden of is het meer een type Rosenberg die gewoon een goede afmaker is.
No bitch to me
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:15:18 #125
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58663653
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:10 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

is een beetje een trend he. Grote clubs betalen heel veel voor een speler van de Nederlandse Top, Die betalen weer veel voor spelers van de Subtop, die betalen weer veel voor een speler van een lagere club, enz enz

Denken jullie dat Berg bij Ajax zou kunnen slagen? ik hem hem nog niet veel gezien maar wat voor type is het.
Kan hij een bal goed aannemen en vasthouden of is het meer een type Rosenberg die gewoon een goede afmaker is.
-Denken jullie dat Berg bij Ajax zou kunnen slagen? .. Weet ik wel zeker!
-Kan hij een bal goed aannemen .. Ja
-en vasthouden .. Ja (al kan hij nog wel sterker worden denk ik, wat uurtjes in de sportschool doen hem goed)

Verder heeft hij goed oog voor de ruimtes. Ook ziet hij vrij makkelijk de vrije man en heeft ie een aardige pass in huis. Verder is hij ijskoud in het afmaken van kansen en werkt hij hard. verdedigd dus ook mee.
Puur voetballend vind ik hem beter dan Huntelaar bijvoorbeeld. Qua afmaken van kansen komt hij ook wel aardig in de buurt. Berg is tweebenig en kopsterk.

Maar goedkoop zal hij niet zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 14-05-2008 13:22:06 ]
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:27:45 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58663860
je hoeft alleen maar te denken aan die 2 kopgoals die hij maakte tegen Ajax in de Arena. Was het toen niet Jans die zei: "das een meevaller, hij kan nog koppen ook zeg"

?
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:33:42 #127
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58663949
Jans wist natuurlijk donders goed dat Berg een prima kopper was. Berg had in het jaar ervoor toen hij bij IFK speelde ook al een aantal keer met de kop gescoord.

pi_58663976
Klinkt goed, wat moet dat kosten

Ik zal hem volgend jaar eens wat vaker gaan volgen, want ik hoop dat Huntelaar sowieso nog 1 jaar blijft.
No bitch to me
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:50:01 #129
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58664230
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
Jans wist natuurlijk donders goed dat Berg een prima kopper was. Berg had in het jaar ervoor toen hij bij IFK speelde ook al een aantal keer met de kop gescoord.
wie zei dat dan? Het kwam echt over alsof ze dat nog niet van hem gezien hadden.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:02:20 #130
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58664455
Hoeft Jans Takak ook niet meer te halen , zijn jullie ook weer blij
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:09:04 #131
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58664589
quote:
FC Groningen en Vitesse strijden om Kristensen

FC Groningen hoopt zich op korte termijn te kunnen versterken met Thomas Kristensen.
De 25 jarige middenvelder, die nu nog actief is voor het Deense FC Nordsjaelland, moet de eerste 'kwalitatieve impuls' worden, waardoor De Trots van het Noorden ook volgend seizoen kan strijden om een plek bij de eerste vijf.

Kristensen heeft één interland gespeeld voor Denemarken en zijn contract loopt nog tot komende winter. De afkoopsom daarvan bedraagt circa één miljoen euro.

Behalve FC Groningen heeft ook Vitesse serieuze interesse getoond in de aanvallend ingestelde speler, maar de voorkeur van Kristensen lijkt in Noord-Nederland te liggen.
Na de uitschakelijk door NEC in de playoffs om Europees voetbal wil FC Groningen zich fors gaan versterken om ook volgend seizoen weer in de top van de eredivisie te kunnen meespelen.
Behalve het middenveld wil de club ook de defensie versterken. De noordelingen zijn sinds afgelopen zondag een half miljoen euro rijker. Doordat het Fulham van Erik Nevland zich handhaafde in de Premier League, moesten de Londenaren de nabetaling voor de Noorse spits overmaken aan FC Groningen.

Papieren versie van de VI

[ Bericht 11% gewijzigd door venomsnake op 14-05-2008 14:38:08 ]
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:14:42 #132
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58664666
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Laat hem maar naar Vitesse komen

Las een tijdje geleden dat ook al andere clubs achter hem aanzitten waaronder BVB 09.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:15:14 #133
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58664678
Hopla, weer een miljoen. Schijntje.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:26:40 #134
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58664857
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:15 schreef Prosac het volgende:
Hopla, weer een miljoen. Schijntje.
.
Gelukkig staan er nog enkele op de rekening.
quote:
De Roover in Olympische voorselectie

Sepp De Roover behoort tot de 26-koppige Olympische voorselectie van België, die van 19 tot en met 25 mei een stage zal afwerken op Malta. Op de Olympische Spelen in Beijing is België ingedeeld in een groep met Brazilië, gastland China en Nieuw-Zeeland.

De Roover is één van de drie dispensatiespelers in de ploeg van bondscoach Jean-François de Sart. De leeftijdsgrens voor deelname aan de Spelen ligt op 1 januari 1985, een jaar hoger dan de leeftijdsgrens op het EK onder-21 van 2007 waar België zich als één van de vier Europese landen plaatste voor de Spelen.

Ook Tom Hiariej en Stefan Nijland maken nog altijd kan om naar de Spelen te gaan. Zij behoren tot de Olympische selectie van bondscoach Foppe de Haan en bereiden zich momenteel voor met Jong Oranje op een EK-kwalificatieduel met Zwitserland, dat vrijdag 23 mei wordt gespeeld.
Shkodran Metaj behoort tot de voorselectie van het Nederlands Beloftenelftal dat deelneemt aan het internationale toernooi van Toulon. Matias Cahais is opgenomen in de voorselectie van 56 spelers van het Argentijnse Olympisch Elftal.

Marcus Berg is één van de acht reserves voor de selectie van Zweden, dat komende zomer deelneemt aan het EK in Oostenrijk/Zwitserland.
Tim Matavz behoort tot de selectie van Slovenië dat op maandag 26 mei in Göteborg een vriendschappelijk duel afwerkt tegen de Zweden. Gibril Sankoh heeft bedankt voor een viertal WK-kwalificatie-interlands met Sierra Leone.

Bron: FC Groningen
quote:
Zaak rode kaart Lovre gesloten

Naar aanleiding van de verklaring die Goran Lovre heeft afgelegd over zijn gedrag na zijn rode kaart in Utrecht, heeft de KNVB besloten de Serviër, die er al een schorsing van drie duels op heeft zitten, niet verder te vervolgen.

FC Groningen accepteerde de schikkingsvoorstel van drie duels schorsing en één duel voorwaardelijk naar aanleiding van een overtreding van Lovre in het play-offduel in Utrecht. Daarmee was de zaak in de ogen van Groningen afgedaan. Toch werd Lovre nog gevraagd een verklaring af te leggen over zijn gedrag na het ontvangen van de rode kaart.

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft gezien het “gewekte vertrouwen dat de zaak omtrent de rode kaart door het accepteren van het schikkingsvoorstel afgedaan zou zijn”, besloten Lovre niet verder te vervolgen. Op die manier kan de middenvelder in het weekend van 29/30/31 augustus gewoon in actie komen in de eerste competitiewedstrijd van FC Groningen in het seizoen 2008/2009.

Bron: FC Groningen
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:28:09 #135
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58664889
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:14 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Laat hem maar naar Vitesse komen
Niks ervan.. Jullie hebben Claudemir al.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:28:20 #136
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58664894
Ik las het nu zelf in de VI en daar staat nog bij dat zijn intressse zou liggen bij jullie ( maar ja de VI schrijft wel meer ) , ik las een tijdje geleden ook dat Vitesse hem al een contract zou hebben aangeboden maar we wachten wel weer af.

Aan hem de keuze.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:38:48 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58665054
Shit ja, had het niet gezien. Stond op de volgende pagina...
Heb het even toegevoegd.
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:03:58 #138
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58665469
Berg over AZ in de VI:
quote:
Al hoorde ik deze week van een ploeggenoot dat AZ me in de gaten houdt. Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat niet echt een stap vooruit. In alkmaar willen ze, net als hier in Groningen, elk jaar Europees voetbal gaan spelen. Het enige verschil is volgens mij dat ze daar een rijke suikeroom hebben (Dirk Scheringa, red.), maar dat is voor mij geen reden voor een transfer.
Veder zegt Berg:
quote:
Wanneer ik nog zo'n seizoen als het afgelopen jaar draai, mag ik gaan nadenken over de volgende stap. Eerder niet. Dromen is leuk, maar je moet wel realistisch blijven.
Daarom: eerst presteren met FC Groningen, wat daarna mogelijk allemaal nog komt, is op dit moment nog toekomstmuziek.
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:09:04 #139
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58665554
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:03 schreef venomsnake het volgende:
Berg over AZ in de VI:
[..]

Veder zegt Berg:
[..]
dat tweede stuk klinkt gunstig, maar het zegt natuurlijk niks over hoe hij zal handelen zodra Ajax, PSV of een buitenlandse topper op de stoep staat.
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:10:56 #140
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58665597
het interview staat trouwens ook online inmiddels zie ik.
Voor de geinteresseerden: klik
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:12:58 #141
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58665627
Hmmm, als wij berg halen ben ik nogal bang dat de Euroborg volgend jaar niet meer heel blijft als Ajax langs komt.

Voor de rest mag hij zeker van mij komen, hij voetbalt veel meer mee dan Huntelaar en het goal weet hij ook aardig te vinden. (Trouwens ook nog een stuk jonger)

[ Bericht 0% gewijzigd door _Mike_ op 14-05-2008 15:19:39 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58665924
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef _Mike_ het volgende:

Voor de rest mag hij zeker van mij komen, hij voetbalt veel meer mee dan Huntelaar en het goal weet hij ook aardig te vinden. (Trouwens ook nog een stuk jonger)
Voetballend is ie wel beter ja, maar de dodelijke precisie van Huntelaar toen op deze leeftijd heeft hij zeker nog niet.
pi_58666002
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef _Mike_ het volgende:
Hmmm, als wij berg halen ben ik nogal bang dat de Euroborg volgend jaar niet meer heel blijft als Ajax langs komt.
Dat zijn we nooit geweest hoor.

En al die jeuden in dit topic
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:56:52 #144
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58666357
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:37 schreef Grunner het volgende:

[..]

Dat zijn we nooit geweest hoor.

En al die jeuden in dit topic
Volgens mij mogen wij hier gewoon posten, zolang het normale posts zijn?
pi_58666409
Wat hebben jullie de laatste 5 jaar aan transfergeld binnen gekregen en uitgegeven eigenlijk?
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:59:24 #146
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58666413
Berg blijft gewoon minstens nog 1 jaar.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:03:18 #147
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58666497
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat hebben jullie de laatste 5 jaar aan transfergeld binnen gekregen en uitgegeven eigenlijk?
een tijdje geleden stond daar een overzicht van in de VI dacht ik, zal eens zoeken. Volgens mij behoorlijk meer "in" dan "out"
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:46:58 #148
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58667222
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Berg blijft gewoon minstens nog 1 jaar.
En daarna naar Feijenoord
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:53:55 #149
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58667379
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:46 schreef don-diablo het volgende:

[..]

En daarna naar Feijenoord
Ik ben bang dat Feyenoord daar geen geld voor heeft.
Volgend jaar is Berg een fenomeen die de Nederlandse 'top' overslaat .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:09:56 #150
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58667695
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:53 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Feyenoord daar geen geld voor heeft.
Volgend jaar is Berg een fenomeen die de Nederlandse 'top' overslaat .
Daar ga ik ook van uit. Als hij dit seizoen weggaat dan verwacht ik naar Ajax voor een beste bult knaken. En als ie nog een seizoen blijft dan gaat ie sowieso naar het buitenland en ook voor een prima bedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')