abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58548818

Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC

• Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner

[X] Transfer Meeuwis naar Groningen gaat wel/niet* door (doorhalen wat niet van toepassing is)
    [X] .......
    [X] .......

Situatie op de transfermarkt:
    quote:
    NIEUW:

Oluwafemi "Femi" Ajilore (FC Midtjylland)
    Matias Cahais (Boca Juniors, gehuurd)
    Danny Holla (FC Zwolle, was verhuurd)
    Berry Powel (De Graafschap)
    Sepp de Roover (Sparta Rotterdam)

WEG:

Mark-Jan Fledderus (n.n.b.)
    Marnix Kolder (n.n.b.)
    Arnold Kruiswijk (Anderlecht)
    Martijn van der Laan (verhuur, n.n.b.)
    Tim Matavz (verhuur, n.n.b.)
    Ondrej Svejdik (n.n.b.)

Rasmus Lindgren (Ajax)
    Erik Nevland (Fulham FC)
    Bruno Silva (Ajax)

Download hier de OP!

[ Bericht 7% gewijzigd door venomsnake op 19-05-2008 22:05:27 ]
  •   donderdag 8 mei 2008 @ 09:46:30 #2
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58548895
    quote:
    Weer beweging in transfer Marcel Meeuwis

Roda JC heeft contact opgenomen met FC Groningen om te vragen of die club nog geïnteresseerd is in Marcel Meeuwis.

Het verzoek om de eerder vastgelopen transfer weer op gang te krijgen is afkomstig van de speler zelf. ,,We willen niet het verwijt krijgen de overgang te hebben geblokkeerd”, aldus algemeen directeur Huub Narinx, die nog niets heeft vernomen van Groningen. ,,We hebben het contract onlangs opengebroken met de intentie Marcel langer bij ons te houden.

Maar hij heeft nogmaals aangegeven dit als een enorme uitdaging te zien. Daarom heeft hij ons gevraagd of we weer om de tafel willen gaan zitten.”

Meeuwis verklaarde enkele weken geleden niet meer met trainer Raymond Atteveld te willen werken en een overstap naar Groningen te ambiëren. Aangezien het verschil tussen vraag en aanbod veel te groot was, haakten de noorderlingen af.

Roda vroeg vijf miljoen euro, terwijl Groningen niet verder wilde gaan dan 2,5 miljoen.

Roda hoopte de door Meeuwis aangekaarte vertrouwensbreuk te kunnen lijmen. Die poging lijkt, zoals verwacht mocht worden, te zijn mislukt, nu de club op verzoek van de speler het initiatief heeft genomen de besprekingen te heropenen.

Bron: LD
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_58548955
    Laatste nieuws: transfer Meeuwis naar Groningen gaat wel/niet* door (doorhalen wat niet van toepassing is)
    Dat misschien of eh... Sankoh wil hogerop? Toevoegen?
    pi_58549357
    Ik vraag me af of AZ serieus een poging gaat doen om Berg te halen. Voor 3,2 miljoen gehaald, dat betekent dat er pas gepraat gaat worden vanaf 10 miljoen ofzo.
    pi_58549411
    Goede TT
    quote:
    Directeur Roda JC sms’t over Meeuwis

Er zit weer beweging in een mogelijke overgang van Marcel Meeuwis van Roda JC naar FC Groningen. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen ontving deze week een sms’je van zijn collega Huub Narinx van de Limburgse club met de woorden: ’Heeft het nog zin om weer over Meeuwis te gaan praten?’ Nijland zegt daarop niet te hebben gereageerd. "Ik vind dat geen manier van communicatie."

FC Groningen bracht vorige maand een bod uit op Meeuwis van twee miljoen euro en verhoogde dat later naar 2,5 miljoen euro. Voor Roda JC was dat een onbespreekbaar bedrag. De leiding van de club uit Kerkrade wilde vijf miljoen euro voor de verdedigende middenvelder ontvangen. "Maar dat is geen reëel bedrag en dat gaan wij ook zeker niet betalen", laat Nijland weten. En zo is volgens hem nog steeds de status. Berichten als zouden FC Groningen en Roda JC een akkoord naderen, wuift hij weg. "Dat is niet waar. Wij hebben niet meer onderhandeld over Meeuwis sinds Roda ons bod heeft afgewezen."

FC Groningen heeft Meeuwis niet geschrapt van het lijstje met kandidaten voor de positie van verdedigende middenvelder. Nijland: "Maar daar staan veel meer spelers op. Wij wachten niet. Als wij niks horen van Roda schakelen wij door naar een andere kandidaat."

Meeuwis (27) heeft bij de clubleiding van Roda JC aangegeven weg te willen, ondanks een nog vier jaar doorlopend contract. Sinds de winterstop is zijn relatie met trainer Raymond Atteveld ernstig verstoord geraakt. Afgelopen zondag haalde Atteveld zijn aanvoerder in de play-offwedstrijd tegen NEC in de 90ste minuut naar de kant, nadat hij in de rust al zware kritiek op hem had uitgeoefend.

Trainer en speler gunden elkaar bij de wissel van Meeuwis geen blik waardig. Met Edwin Linssen van provinciegenoot VVV Venlo heeft Roda JC de opvolger van Meeuwis bovendien al in huis gehaald. Om niet voortdurend te worden geconfronteerd met zijn perikelen bij Roda JC heeft Meeuwis gewisseld van telefoonnummer. Hij heeft van Roda JC bovendien een spreekverbod gekregen. (bron: DvhN, Jan Mennega)
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 8 mei 2008 @ 11:05:54 #6
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58550357
    Lekkere soap rondom Meeuwis, ik zie hem nog wel komen.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      donderdag 8 mei 2008 @ 11:33:46 #7
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_58550946
    Love will tear us apart (Joy Division)
      donderdag 8 mei 2008 @ 11:35:38 #8
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_58550987
    Hahaha geweldig hoe die Nijland dit speelt.
    Zul je zien dat Meeuwis nog komt ook voor 2,5 miljoen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 8 mei 2008 @ 12:14:33 #9
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58551773
    Interview met Sankoh is weinig schokkends, niet eens een briesje in de glas water. Leuk interview zelfs.
    pi_58551928
    Lullig alleen dat hij weg wil deze zomer, nog erger is dat hij AZ als topclub ziet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 8 mei 2008 @ 12:32:23 #11
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58552163
    Ik wil ook weg deze zomer, hij kan wel meer zeggen, hij schopt tenminste nergens tegenaan. Ja, tegen de sfeer in de groep, maar die verklaart hij ook direct weer.
    AZ als topclub, ja.. de media heeft goed zijn werk gedaan.
    pi_58552940
    Nog ff anderhalf uur werken en dan straks richting Nijmeguh!
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_58556368
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 09:49 schreef captain.lefteye het volgende:
    Laatste nieuws: transfer Meeuwis naar Groningen gaat wel/niet* door (doorhalen wat niet van toepassing is)
    Dat misschien of eh... Sankoh wil hogerop? Toevoegen?
    Dat Sankoh hogerop wil, blijkt helemaal niet zó schokkend te zijn. Althans dat is mijn mening
    Het wel en wee rond Meeuwis heb ik er even bij gezet, want dat wordt hopelijk nog binnen dit topic bekend.
    En ik vond het grappig.
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 12:14 schreef Prosac het volgende:
    Interview met Sankoh is weinig schokkends, niet eens een briesje in de glas water. Leuk interview zelfs.
    Dat waren mijn gedachten ook. Alle eventueel schokkende opmerkingen zijn als kop afgedrukt en dus uit hun context gehaald.. pff.

Wat ik wel opvallend vond, is dat Lovre blijkbaar weggaat deze zomer. Heb ik liggen slapen of was dat nog niet bekend?
    pi_58556508
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 10:13 schreef MaxPower het volgende:
    Ik vraag me af of AZ serieus een poging gaat doen om Berg te halen. Voor 3,2 miljoen gehaald, dat betekent dat er pas gepraat gaat worden vanaf 10 miljoen ofzo.
    Groningen moet dan gewoon hetzelfde voor hem gaan vragen als Heerenveen met Alves heeft gedaan.
    Wie weet zijn ze zo wanhopig op den duur naar scorend vermogen dat ze ook nog een miljoen of 16 gaan betalen ook.
      donderdag 8 mei 2008 @ 16:21:46 #15
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58556672
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 16:04 schreef Ephemera het volgende:

Wat ik wel opvallend vond, is dat Lovre blijkbaar weggaat deze zomer. Heb ik liggen slapen of was dat nog niet bekend?
    Die geruchten gaan al langer. Een echte topclub zal het niet worden, want dat zie ik echt niet in hem. Niet constant genoeg en lui ogend. Echter een leuke duitse/spaanse/engelse middenmotor toch wel.
    NAC schijnt zich gemeld te hebben, maar ik denk niet dat Lovre voor een schijntje vertrekt, daarvoor is hij toch echt wel te belangrijk hoor.
      donderdag 8 mei 2008 @ 16:24:50 #16
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58556729
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 16:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Groningen moet dan gewoon hetzelfde voor hem gaan vragen ......
    Ik hoop dat Nijland na afgelopen periodes door heeft dat je nu gewoon extreme bedragen moet gaan vragen als je een speler niet kwijt wilt. Gewoon een prijs noemen, heb je pech dan betalen ze dat ook en haal je gewoon de nummer 1 van je schaduwlijst.
    pi_58556838
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 16:21 schreef Prosac het volgende:

[..]

Die geruchten gaan al langer. Een echte topclub zal het niet worden, want dat zie ik echt niet in hem. Niet constant genoeg en lui ogend. Echter een leuke duitse/spaanse/engelse middenmotor toch wel.
    NAC schijnt zich gemeld te hebben, maar ik denk niet dat Lovre voor een schijntje vertrekt, daarvoor is hij toch echt wel te belangrijk hoor.
    ah.. ja, ik dacht al zoiets. Maar in de VI leek het alsof het al redelijk concreet was. Maar voor hetzelfde geld blijft hij dus.
    pi_58562157
    Jans, moven!
    pi_58562535
    Jans
    Sankoh
    V Loo

Over de wedstrijd: Kut met peren!

Maaaaaaaar, NEC heeft vergeten het af te maken.
    Kruiswijk er ook niet bij zondag, kunnen we Cahais eens aan het werk zien.

Kortom, kut avond maar thuis is alles nog mogelijk!
    pi_58562590
    Oh, en er moeten echt aankopen gedaan worden hoor. En dan met name een controlerende middenvelder. Middenveld werd weer compleet overlopen. Met als dieptepunt Fledderus en Hiariej.
      donderdag 8 mei 2008 @ 22:04:37 #21
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_58562736
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 21:59 schreef venomsnake het volgende:
    Oh, en er moeten echt aankopen gedaan worden hoor. En dan met name een controlerende middenvelder. Middenveld werd weer compleet overlopen. Met als dieptepunt Fledderus en Hiariej.
    Grote vriend Fledderus speelde weer een dijk van een wedstrijd dus? Maar het is jammer dat Hiariej als controlerende man moet spelen, want dat is gewoon geen positie voor hem..
    pi_58563280
    Waar was de KRIEG??
    Twinning = boring
      donderdag 8 mei 2008 @ 22:42:26 #23
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58563783
    Heb de wedstrijd ook gezien. Niet fantastisch opgelet maar Groningen was niet best nee. Alle kansen zijn er nog, maar dan moet er wel uit een ander vaatje getapt worden zondag.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_58564011
    Lovre, Sankoh en Kruiswijk geschorst zondag.

Ach ja... Svejdik en Cahais kunnen dan eens laten zien wat ze kunnen.
    Bij NEC is die dikke geschorst.

Als het net als tegen Utrecht 3-1 wordt ben ik tevreden.

[ Bericht 17% gewijzigd door venomsnake op 08-05-2008 22:55:55 ]
      donderdag 8 mei 2008 @ 22:59:19 #25
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_58564283
    Sankoh legde de schuld na afloop bij Wiedemeijer, Sankoh moet zelf die tweede gele kaart natuurlijk niet pakken, maar voor zover ik kon beoordelen (ik schakelde in de rust in en heb dus maar één herhaling gezien) was die eerste gele kaart een keurige tackle op de bal. Scheidsrechters in Nederland kijken veel te vaak naar de felheid van een tackle in plaats van de intentie.

Van Loo heeft vandaag eindelijk eens 'punten' gepakt. Die lange stond goed te keepen!

Jans kwam weer met vreemde wissels. Wederom een wissel waardoor er drie positiewisselingen gedaan moesten worden (Cahais voor De Roover). Een wissel waardoor je countermogelijkheden vermoord (Svejdik voor Berg). Wanneer je de trage Kolder, die wel goed inviel, er meteen weer uithaalt kun je met Berg en Nijland er misschien nog een keertje snel uitkomen. Maar goed, daar is Jans te sociaal voor.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_58564527
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 16:04 schreef Ephemera het volgende:
    En ik vond het grappig.
    Missie geslaagd
      vrijdag 9 mei 2008 @ 00:07:56 #27
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58566504
    die gele kaarten voor Sankoh

FC Groningen

van Loo
      vrijdag 9 mei 2008 @ 00:34:21 #28
    81412 Werner_Koekoeksklok
    Tikt nog steeds...
    pi_58567098
    Jammer. Zondag pakken we ze!
    Paan!
    pi_58569522
    Zoooo, een bijna hilarisch slechte avond gisteren. Kon na het laatste fluitsignaal alleen opbrengen om voor die lange in het doel te klappen. Wat waren we slecht zeg
    Nog slechter natuurlijk van NEC om het niet gigantisch af te maken, dat mogen ze zichzelf aanrekenen. Maar goed, mij hoor je er niet over, nu spelen we nog niet kansloos komende zondag.

Maar er moet zeker uit een ander vaatje getapt worden!!
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:28:50 #30
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_58570710
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef S-Two het volgende:
    Heb de wedstrijd ook gezien. Niet fantastisch opgelet maar Groningen was niet best nee. Alle kansen zijn er nog, maar dan moet er wel uit een ander vaatje getapt worden zondag.
    Niet goed opgelet? Jij was zeker uit een bepaald vaatje aan het tappen

Vond de eerste gele kaart onterecht van Sankoh en de tweede ook vrij zwaar. Maar hoorde dat Sankoh vrij veel overtredingen nodig had, dus dan zou het onder de mom van 'optelsom' beiden verklaarbare kaarten zijn.
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:20:51 #31
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58571889
    quote:
    Marcel Meeuwis komt niet naar FC Groningen

GRONINGEN - De komst van Roda JC-speler Marcel Meeuwis naar FC Groningen is definitief van de baan.

FC Groningen heeft donderdag nog onderhandeld met de leiding van Roda JC, maar het verschil tussen vraag en aanbod is te groot. Eerder deze week liet de Limburgse club weten dat het vier miljoen euro wil hebben voor de middenvelder.

Meeuwis had de opvolger moeten worden van Rasmus Lindgren die in januari naar Ajax vertrok. Groningen heeft het vizier inmiddels gericht op andere kandidaten en oriënteert zich op de Scandinavische markt.

rtvnoord
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:31:10 #32
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58572117
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 11:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

We gaan echt niet onze aanvoerder verkopen aan een rechtstreekse concurrent voor een "schijntje".
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:33:43 #33
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58572177
    Ik kan er niet wakker van liggen. Scouting is prima in orde en voor dat soort bedragen (3m + ) lopen in het buitenland prima (zo niet betere/jongere) alternatieven rond.

Meeuwis is een geweldige speler hoor, maar geen 4 miljoen+ waard in mijn ogen. Ook gezien zijn leeftijd.
    Als hij nu een jaar of 22 zou zijn.
    pi_58572637
    Inderdaad, lig ik er ook niet wakker van. Voor hem liever een ander dan. Roda moet hem maar es weg zien te krijgen voor zo'n prijs. Lullig, als ie ook al niet alles wil geven voor Atteveld. De groet'n en op naar een Scandi!
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:58:43 #35
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58572736
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 11:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]
    jammer, maar goed, 4 miljoen is niet niks voor Groningen. Dan maar weer een buitenlander.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 12:04:49 #36
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58572872
    Als die niet alles geeft heeft ie enkel zichzelf ermee.

Los daarvan hoeft Meeuwis ook niet weg.
    Planning:
    -
    pi_58572962
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 09:26 schreef clauwheee het volgende:
    Zoooo, een bijna hilarisch slechte avond gisteren.
    Wij hebben er in ieder geval alles aan gedaan met dat optreden in de rust
    pi_58573622
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 12:04 schreef DarkShine het volgende:
    Als die niet alles geeft heeft ie enkel zichzelf ermee.

Los daarvan hoeft Meeuwis ook niet weg.
    Ja, zichzelf, en Roda, want die probeert hem te verpatsen voor een te hoog bedrag. Dus Meeuwis boos, Roda zit met een speler die er geen zin meer in heeft en had beter iets van de prijs af kunnen doen, iedereen blij.

Los daarvan had Meeuwis mogen komen, maar hoeft Meeuwis niet te komen, ik vertrouw op de scout.
    pi_58573637
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 12:08 schreef EKterror het volgende:

[..]

Wij hebben er in ieder geval alles aan gedaan met dat optreden in de rust
    Ja, zal het daar aan gelegen hebben bij die spelers van NEC? Dat was ook wel drama idd
      vrijdag 9 mei 2008 @ 12:52:20 #40
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_58573838
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 12:41 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja, zichzelf, en Roda, want die probeert hem te verpatsen voor een te hoog bedrag. Dus Meeuwis boos, Roda zit met een speler die er geen zin meer in heeft en had beter iets van de prijs af kunnen doen, iedereen blij.

Los daarvan had Meeuwis mogen komen, maar hoeft Meeuwis niet te komen, ik vertrouw op de scout.
    Zou me niet verbazen als Roda hem alsnog aan Groningen aanbiedt voor 3mln, maar Groningen dan al een vervanger op het oog heeft en bijna rond is. En vervolgens Meeuwis aan een andere club verpatsen (NAC ofzo).

Zou zomaar kunnen
      vrijdag 9 mei 2008 @ 13:00:33 #41
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58573955
    Als Meeuwis nog een jaartje blijft kan die naar de Bundesliga.

Maargoed, ego Meeuwis kan het niet hebben dat Linssen komt (zijn niet bepaald vrienden van elkaar). Hij kan het niet hebben dat Atte hem eens kritiek gaf. En probeert nu voor de 3de keer met ruzie een vertrek te forceren...

Als voetballer
    Als mens
    Planning:
    -
    pi_58573987
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 12:41 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dat lijkt wel op de gang van zaken bij Suarez en Silva!
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:00:40 #43
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_58575055
    Dikke stront gisteren.
    Jans had echt moeten ingrijpen voor de rode kaart want wij zagen hem allemaal aankomen.
    Goed ik heb het er ook niet meer over. Tot zondag dan maar weer .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_58575119
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 13:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat lijkt wel op de gang van zaken bij Suarez en Silva!
    Nou dat lijkt me niet, Groningen blijft niet zeuren hoor. Die hebben Meeuwis nu uit het hoofd gezet en jammer dan. Hans ligt er ook niet wakker van denk ik!
    Van Meeuwis' kant misschien, maar als dat ook zo'n figuur is is dat het probleem van Roda en hoef ik hem sowieso al niet. Daar zijn we in Grunn wel klaar mee.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:32:20 #45
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58575624
    quote:
    Jans: "Tot het gaatje gaan"

Trainer Ron Jans was donderdagavond na de uitwedstrijd tegen NEC opgelucht dat de score niet hoger was uitgevallen dan 1-0. Daags na de wedstrijd wilde hij alweer zo snel mogelijk uitkijken naar de wedstrijd van zondagavond: “We willen deze wedstrijd zo snel mogelijk weer van ons afschudden. Op voorhand had ik de beide ploegen als gelijkwaardig ingeschat, maar gisteren waren ze beduidend beter. Wij hebben hun opbouw niet onder druk kunnen zetten en zij hebben ons juist voortdurend onder druk weten te houden. Eigenlijk speelden zij zoals wij graag willen dat we zelf spelen.”

“Na gisteren is NEC wel favoriet, maar het is nog geen enkele garantie dat ze de volgende ronde zullen halen. Zij hebben het gisteren niet afgemaakt, dus zijn er nog volop kansen. Tot zondag kijken we alleen naar de mogelijkheden en niet meer naar de onmogelijkheden. We zullen mentaal en fysiek snel moeten schakelen. Het moet een echte Euroborg-wedstrijd worden waarin alle spelers tot het gaatje gaan en het publiek er fanatiek achter komt te staan. We zijn op voorhand absoluut niet kansloos.”

Schorsingen
    Dat hij naast vier geblesseerden en de geschorste Lovre nu ook Sankoh en Kruiswijk moet missen in de return, is voor Jans geen enkele reden de handdoek in de ring te gooien: “We stellen gewoon weer elf spelers op. Er zal een ander centrum van de verdediging staan. Maar dat er andere spelers staan dan gebruikelijk, hoeft nog niet te betekenen dat de spelers zich op elke positie niet voor de volle honderd procent kunnen geven. Want dat is een voorwaarde om een ronde verder te kunnen komen. Het seizoen duurt nog tot 18 mei. En als we een ronde verder komen, hebben we zomaar weer drie frisse spelers extra.”

Mario Been
    De trainer van NEC, Mario Been, zat na afloop van de heenwedstrijd met een dubbel gevoel achter de perstafel. “We hebben gewonnen, maar hadden na de 1-0 minimaal nog twee of drie keer moeten scoren. Dan was het zondag geen wedstrijd meer geweest. Nu heeft FC Groningen nog een kans. Het enige smetje op de avond was de gele kaart voor Jhon van Beukering, waardoor hij er zondag niet bij kan zijn. Maar ik had nog zeven fitte spelers op de tribune zitten, dus dat lossen we ook wel weer op. We gaan naar Euroborg niet om een gelijkspelletje weg te slepen, maar gaan gewoon voor de volle winst.”

Bron: FC Groningen
      vrijdag 9 mei 2008 @ 17:07:25 #46
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58578814
    quote:
    'Het was lang niet leuk om Jordi te zijn’
    Door STEFAN RAATGEVER

GRONINGEN - Af en toe vliegt hij, zo zegt hij, ‘nog wel eens uit de bocht’. Dan winnen emoties het van rationaliteit en is hij even stuurloos. Zoals vorige week. Toen hij zijn contract tekende bij het tweede team van FC Groningen.

Vijf jaar na zijn laatste wedstrijd bij PSV is Jordi Hoogstrate weer voetballer. ,,Even wist ik er niet goed mee om te gaan. De herinneringen aan de jaren dat het niet goed met me ging kwamen boven en botsten met de positieve gevoelens van de laatste tijd. ,,O, wat nu?,’’ dacht ik even. Ik had het niet zien aankomen. Was ontzettend blij, maar ineens waren ook alle gedachten aan vroeger terug. Van mij hoeft dat niet, maar het is gewoon deel van het verwerkingsproces.’’

Dat het proces nog niet is afgerond, weet Hoogstrate. Maar hij is een eind op weg en heeft voldoende zelfvertrouwen om de plek op te zoeken waar hij zo’n zes jaar geleden voor het eerst het geloof in zichzelf verloor. Daar, op het veld van FC Groningen, sloeg de twijfel toe.

Was hij wel de topvoetballer voor wie Nederland hem hield? Had hij wel het benodigde talent? Waarom voetbalde hij eigenlijk? En: wie was eigenlijk Jordi Hoogstrate? Een stortvloed aan levensvragen die de jonge voetballer, na één ijzersterk seizoen bij Groningen al getransfereerd naar PSV, in een identiteitscrisis stortte.

Hij werd nooit de nieuwe Mark van Bommel voor wie PSV hem hield, maar kwam terecht in, zoals hij zegt, een ‘molen van psychotherapeuten en behandelingen’. Twee keer verbleef hij een half jaar ‘intern’ in een kliniek. De tweede keer als reactie op een psychose. ,,Ik stelde me bij alles vragen. Dat sloeg door,’’ zegt hij nu. ,,Zelfs bij een eenvoudig balletje breed sloeg ik aan het twijfelen. Ik deed niets anders dan piekeren. Ik blokkeerde.’’

Terug naar 2002. In dat jaar denkt PSV in het hoge noorden een nieuwe parel te vinden. Net als Arjen Robben een jaar eerder moet ook Jordi Hoogstrate nog een seizoen rijpen bij FC Groningen. Maar daarna ligt er een dik vijfjarig contract klaar voor de aanvoerder van het Nederlands elftal onder 19 jaar. In Hoogstrate schuilt, vinden ze bij PSV, de opvolger van Mark van Bommel: een keiharde werker op het middenveld, met tactisch inzicht en de mentaliteit van een onvermoeibare krijger.

Maar in dat overgangsjaar gaat het mis. Hoogstrate: ,,Er ontstond druk. Dat had ik nooit ervaren. Er werd wat van me verwacht. Tenminste, zo voelde ik dat. Ik was immers tot speler van het jaar gekozen en ging naar PSV.

,,Met de verwachtingen kwam ook de onzekerheid. Ik twijfelde aan mijn eigen kunnen. Nee, een reden was er niet. Ik speelde goed, maar bleef zoeken naar de oorzaak van die negatieve gedachten. Dat moet je, weet ik nu, helemaal niet proberen.’’

Het zorgt voor een ontembare stroom van twijfels. Via FC Groningen zoekt Hoogstrate hulp bij een psychotherapeut, maar de vragenvloed wordt niet ingedamd.

Het seizoen loopt af en hij vertrekt naar PSV. ,,Achteraf gezien was dat een vlucht. Ik nam mijn problemen mee van Groningen naar Eindhoven, waar ik op m’n eentje ging wonen. Wat niet hielp. Ik raakte in mezelf gekeerd. Was niet met voetballen bezig, maar keek naar anderen. Ik vergeleek talent. Hoe ver is Arjen Robben, vergeleken met mij? Of: wat heeft Robin van Persie een goede vrije trap voor zijn leeftijd. Heeft hij meer talent dan ik? Dat soort vragen. Ik werd ook onzeker in de omgang, buiten het voetbalveld.’’

Aan de lunchtafel bij zijn nieuwe club zondert hij zich af. ,,Daar zat ik dan tussen Van Bommel en Hofland. Ik durfde niets te zeggen, ging bewust aan het eind van de tafel zitten. Ik probeerde hun gesprekken wel te volgen, maar me concentreren op mijn boterhammen was al moeilijk genoeg. Steeds bleef ik denken: ‘hoor ik hier wel? Heb ik talent genoeg voor PSV?’ Die twijfel hoort niet bij een speler van een topclub, vond ik. Ik kreeg medicijnen. Angstremmers. Noodzakelijk om rustig te blijven.’’

Hoogstrate vertelt het met een zekere gereserveerdheid. Hij beseft dat zijn moeilijke jaren voor altijd deel van hem zijn, maar wil er niet meer in detail over spreken. ,,Als ik dat doe, zit ik er weer middenin en voel ik de pijn weer. Dat wil ik niet. Het was toen gewoon niet leuk om Jordi te zijn.’’

Een paar maanden na de eerste twijfels meldt hij zich ziek. Na een half jaar van behandeling in een kliniek keert hij terug bij zijn club. Hij spreekt over zijn mentale zoektocht in de voltooid verleden tijd, maar blijkt al vlug niet los te zijn van zorgen. Het blijft malen in zijn kop. Deze keer gaat het echt fout. Hoogstrate krijgt een psychose en wordt opnieuw opgenomen.

,,Toen heb ik me wel geschaamd voor mijn problemen,’’ zegt hij. ,,Dat het weer mis ging, was echt een klap. Een psychose is niet één moment, maar een langer proces. Ik kwam er niet uit. Mijn hoofd raakte vol, te vol met vragen. Ik zag geen uitweg. Twee jaar later kreeg ik knieblessures. Dat was niet leuk, maar een stuk beter te overzien. Ik wist waar de pijn vandaan kwam. Als er iets in je hoofd niet goed zit, is dat lastiger. Dan moet je veel praten om dat helder te krijgen.’’

Dat doet Hoogstrate in verscheidene therapieën. ,,Je hebt geen idee hoeveel vragenlijsten over mijn karakter ik heb ingevuld, of hoe vaak ik mijn levensverhaal heb verteld. Ik heb mezelf echt goed leren kennen.’’

Zijn retraite doet hem uiteindelijk goed. Hoogstrate gaat diep, maar komt boven. ,,Als je geen diepe dalen hebt gekend, geniet je niet van de toppen,’’ constateert hij nu. Onomwonden zegt hij dat hij soms nog steeds worstelt met levensvragen. Maar er is wel iets veranderd. ,,Vroeger hield ik zo’n gedachte vast. Ging piekeren. Nu constateer ik wat me dwarszit en denk: wat ga ik daaraan doen?’’

Op die momenten pakt hij een schrift en begint te schrijven. Dagboekteksten, maar ook gedichten. ,,Dat doe ik vaak als ik opgewonden ben. Het is een uiting van emoties. En één van de dingen die me helpen mijn gedachten te ordenen. Ook na het tekenen van mijn contract bijvoorbeeld. De meeste mensen kunnen dat uit zichzelf. Ik heb dat moeten leren.

,,Ik herken negatieve symptomen nu beter. Zelfmedelijden en zelfverwijt bijvoorbeeld. Daar schiet ik dus niets mee op, weet ik nu. Mezelf met anderen vergelijken evenmin. Laatst zag ik Jonathan de Guzman bij Jong Oranje. Eerder had ik vast gedacht: ‘Die zit al bij Feyenoord. Dat moet ik ook.’ Nu denk ik: leuk voor hem, maar waar word ík gelukkig van? Dat is voor mij het belangrijkste.’’

Dat laatste is het enige doel dat de 24-jarige Hoogstrate zich voor de toekomst wil stellen. Hij revalideerde succesvol na drie zware knieblessures en loopt tot het eind van dit seizoen stage als jeugdtrainer bij FC Groningen.

Na de zomer is hij zelf weer speler. Hij zegt fit te zijn en ziet er ook zo uit. Gespierd en blakend van gezondheid. ,,Mijn eigen streven is te genieten van het voetbal. Over aansluiten bij het eerste heb ik met Groningen geen moment gesproken. Natuurlijk is het wel spannend: kijken of ik het fysiek en mentaal aan kan. Maar ik zie er niet tegenop, kijk er juist naar uit.

,,Vroeger speelde ‘ik moet de nieuwe Van Bommel worden’ of ‘ik moet in het eerste van PSV spelen’ door mijn hoofd. Nu is voetbal geen obsessie meer, maar een middel om gelukkig te zijn. Ja, ik voel me nu ook gelukkig. Begrijp me goed: ik ben heus wel ambitieus, daarvoor ben ik topsporter. Maar het enige dat ik zelf in de hand heb is mijn spelplezier. Voor resultaten als een finale of een selectie halen ben ik afhankelijk van anderen.

,,Ik weet dat dat allemaal erg verstandig en volwassen klinkt. En natuurlijk lukt het me ook niet altijd zo te denken. Soms wil ik nog iets te snel, of word ik boos als het niet lukt. Ik ben een perfectionist. Ook in mijn sociale leven. Dan moet een avond per se gezellig zijn of exact verlopen zoals ik die heb gepland. Veel is bij mij nog een trainingsproces. De volgende stap is dingen minder bewust te doen. Goed nadenken is natuurlijk niet verkeerd, maar kost veel energie.

,,Of ik op het veld straks steeds aan vroeger wordt herinnerd? Ach, vast wel. En ik ben best af en toe bang dat die moeilijkheden terugkeren. Maar ik ben ergens ook blij dat het is gebeurd. Ik ben tevreden met wat het heeft opgeleverd: de persoon die ik nu ben.’’

Hij lacht. ,,En misschien moet ik dan maar eens schitterend scoren in de Champions League om iedereen te laten zien dat ik ook aardig kan voetballen.’’

AD
      vrijdag 9 mei 2008 @ 22:02:15 #47
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58583880
    quote:
    Daverende verrassing op openingsavond
    9 mei, 21:38 uur

FC Groningen is Eurovoetbal gestart met een daverende stunt tegen het Spaanse Real Madrid. De ploeg van trainer Peter Moltmaker won met 1-0 door een doelpunt van Leandro Bacuna.

De FC begon in de volgende samenstelling tegen de Spaanse ploeg waarvan het eerste elftal onlangs de landstitel binnensleepte: Steffen Bakker, Steffen Vader, Koos Werkman, Mart Dijkstra, Danny Menting, Dave Hertog, Leandro Bacuna, Norair Mamadov, Tiemen van Hezel, Luis Pedro da Silva Fereira en Roy de Bruin.

De rest van de selectie voor de komende twee dagen bestaat uit: Klaas Kleiker, Serrano Ribbink, Paulo Francisco, Henk Bos, Arjan Akkerman, Nick Nakker, Thomas Careman, Ardavazd Gazarjan, Hilal Ben Moussa en Yousouf Zinga.

Woei!!
    pi_58583968
    Heerlijk, heerlijk . Real kan niet vaak genoeg verliezen!
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_58585047
    quote:
    Nick Nakker
    Zijn broertje heet Nek Nakker.
    pi_58587128
    .
    pi_58591063
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zijn broertje heet Nek Nakker.
    Het is een spelfout. Het moet Nick Bakker zijn
    pi_58592006
    quote:
    FC Groningen ziet af van Meeuwis

FC Groningen ziet definitief af van de komst van Marcel Meeuwis van Roda JC. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen sprak gisteren opnieuw met zijn collega Huub Narinx van de Limburgse club over de voorwaarden de verdedigende middenvelder naar de Euroborg te halen, maar de partijen konden wederom geen overeenstemming bereiken over de hoogte van de vergoedingssom.

"Daarom hebben wij besloten nu definitief een streep door de transfer van Marcel Meeuwis te zetten", zegt Nijland. "De zaak sluimert al bijna een maand en we komen er niet uit. We schakelen nu door naar andere spelers en benaderen zaakwaarnemers. We willen niet langer wachten. We willen duidelijkheid."

Roda JC wilde aanvankelijk vijf miljoen euro ontvangen voor Meeuwis. FC Groningen bood in eerste instantie twee miljoen euro en verhoogde het bod later naar ruim 2,5 miljoen euro. Roda liet de prijs zakken naar een bedrag tussen de 3,5 miljoen en de vier miljoen euro.

Nijland: "Het is natuurlijk Roda’s volste recht te vragen voor Meeuwis wat het wil, maar wij vinden ruim 2,5 miljoen euro een heel mooi bedrag voor een speler van 27 die dit jaar nog 28 wordt. Dat is een transferprijs die je moet afschrijven, want het is niet aannemelijk dat je een speler van die leeftijd nog weer doorverkoopt. We doen bij FC Groningen wel eens gekke dingen, maar geen idiote dingen." (DvhN)
    .
      zaterdag 10 mei 2008 @ 12:42:35 #53
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_58592406
    Er schijnt een Nigeriaanse speler uit Denemarken op de koffie te zijn geweest bij Nijland.
    Er werd gespeculeerd dat de beste man Salami heette .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_58592461
    Salami
    lekker spul

Chelsea wilde die kerel een tijd geleden nog hebben..
    pi_58592841
    'We doen wel eens gekke dingen, maar geen idiote dingen'.

.
    pi_58592915
    pi_58595116
    Beelden van FC Grunn - PSV (0-0)
    Beetje pech met die bal op de lat.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 17:49:19 #58
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_58596699
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 12:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.
    Ik denk dat Roda 3,75mln wil hebben en daarmee heb ik toch de prijs geraden van hoeveel die uiteindelijk zou kosten. Maar ik heb niet geraden dat ie niet zou komen. Nahjah teveel geld ook als je het aan mij vraagt. 3mln max.
      zondag 11 mei 2008 @ 00:00:08 #59
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58603207
    quote:
    Ole Fritsen (66) plotseling overleden

Oud-speler van GVAV en scout van FC Groningen, Ole Fritsen, is vandaag op 66-jarige leeftijd plotseling aan een hartstilstand overleden. De oud-Deens international speelde zes seizoenen voor GVAV en was het afgelopen decennium als scout aan de club verbonden. Manager technische zaken Henk Veldmate spreekt van een “onwerkelijke” en “zeer trieste” situatie.

De Deen zal uit zijn GVAV-tijd vooral herinnerd worden als de speler die ooit scoorde in de legendarische uitwedstrijd tegen Ajax die de Groningers met 1-0 wonnen. De bescheiden Fritsen – die het bij GVAV als buitenlander tot aanvoerder schopte – schoof alle eer voor de zeldzame overwinning in Amsterdam steevast door aan doelman Tonny van Leeuwen, die begin jaren ’70 door een auto-ongeval om het leven kwam.

Onwerkelijk
    Manager technische zaken Henk Veldmate kan het verlies van Fritsen nog maar nauwelijks bevatten. “Het is een zeer trieste zaak en vooral ook heel onwerkelijk. Ik had Ole gisteravond nog aan de lijn en we zaten nota bene woensdagavond nog een hapje te eten in Denemarken, nadat we samen een wedstrijd in de Deense competitie hadden bekeken.”

Van 1965 tot 1971 speelde Fritsen voor GVAV waar hij in 135 Eredivisieduels 33 maal tot scoren kwam. In die periode speelde hij ook zes interlands voor Denemarken waarin hij driemaal een doelpunt scoorde. Na nog vier seizoenen bij ‘zijn’ club Vejle BK ging Fritsen het trainersvak in. Drie periodes was hij hoofdtrainer van de club waar hij als voetballer ook speelde: van 1981 tot 1984, van 1988 tot 1990 en tenslotte van 1994 tot 1999 toen hij met een jong team startte en het tot Europees voetbal schopte.

De afgelopen jaren was Fritsen niet meer als coach actief en richtte hij zich op de scouting in Denemarken. Met zijn uitstekende kennis van de Deense voetbalmarkt bezocht hij vaak zo’n twee á drie wedstrijden in de week. Met zijn overlijden is behalve de persoon Fritsen ook een enorme ‘know how’ verloren gegaan. Zondagavond zal ter nagedachtenis in Euroborg een minuut stilte in acht worden genomen, voorafgaand aan het play-offduel FC Groningen – NEC.

RIP
      zondag 11 mei 2008 @ 11:36:32 #60
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_58607117
    Rust in vrede Ole.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 11 mei 2008 @ 17:54:24 #61
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58612590
    Fulham is niet gedegradeerd.
    500.000 euro naar de FC.
    pi_58614387
    Ik heb misschien een beetje een groen witte bril op hoor, maar worden wij hier nou godverdomme hard genaaid door de grensrechters of wat? Eerste doelpunt nec, buitenspel ook al was het maar 15 cm. Zuiver doelpunt groningen afgekeurd (berg stond no way buitenspel) penalty ontzegt, berg krijgt notabene vrij trap tegen terwijl hij innig omhelst wordt door zijn directe tegenstander de eerlijkheid gebied mij trouwens te zeggen dat davids ook niet buitenspel stond bij die goede kans. Maar toen had groningen alweer met 2-1 voor moeten staan. Grensrechters nijenhuis nog steeds goede scheids, is toch afhankelijk van zijn assistenenten. Die hebben hun inzicht echter thuis laten liggen vandaag bah genaaid worden voelt niet fijn
      zondag 11 mei 2008 @ 20:05:10 #63
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58614461
    Ach ja, Nijhuis is sowieso een dikke lulhannes.

Waar we missen gewoon teveel spelers door blessures, schorsingen en niet te vergeten de wintertransferperiode.
      zondag 11 mei 2008 @ 20:30:10 #64
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58614946
    Zo, dat was het dan dit seizoen.
    De wintertransferwindow en alle blessures en schorsingen hebben ons de das om gedaan. Het elftal wat er vanmiddag stond is gewoon niet op elkaar ingespeeld en het middenveld is te zwak.

Vandaag waren er niet bij: Kruiswijk, Sankoh, Lovre, Holla en nog wat geblesseerden waaronder VD Laak. En dan nog de vertrokken spelers waarvan Lindgren het meest gemist wordt.
    Tja, dan wordt het een moeilijk verhaal natuurlijk.
    Snap ook niet waarom Powel niet in de basis begon. Dat is ook geen geweldenaar, maar nogal beter dan Kolder.

Anyway, ik ben benieuwd welke versterkingen er gaan komen nu. (en wie er vertrekken, Berg, Sankoh en Lovre bijvoorbeeld)
    Niet vergeten om in de nieuwe contracten een regel op te nemen dat je in de winter niet mag vertrekken.
    Ow, en ik wil een nieuwe keeper..... Ik wil weer eens de nul houden.

Komend seizoen weer helemaal opnieuw beginnen met een bijna compleet nieuw elftal.

Overigens zei die verslaggever dat Berg bovenaan het lijstje van Feyenoord staat. Ik vraag me af ze hem wel kunnen betalen in Rotterdam.
      zondag 11 mei 2008 @ 20:53:37 #65
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58615388

zondag 11 mei 2008 @ 21:19:48 #66
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58615803
    Kansloos vanavond en afgelopen donderdag. Met name het kansloos vanavond doet ontzettend pijn. Niks lukte. Alles wat de eerste helft van het seizoen was, was de 2e helft van het seizoen niet. Beetje omgekeerd NEC.
    Triest einde voor Kruiswijk.

Conclusie seizoen 07/08:
    Kut-wintertransfer periode.
      zondag 11 mei 2008 @ 21:21:03 #67
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_58615821
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 20:53 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

Kruiswijk bedankt en het ga je goed
      zondag 11 mei 2008 @ 21:33:40 #68
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_58616080
    Tsja deze wedstrijd past helemaal in het beeld van de 2e seizoenshelft...
      zondag 11 mei 2008 @ 21:49:30 #69
    133747 Lippie85
    Maar ik rook niet
    pi_58616388
    Wat een schijtwedsstrijd met een schijtscheids.
    Bah, jammer dat er al mensen vertrokken na 70 minuten.
    Het was echt slecht.
    Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
      zondag 11 mei 2008 @ 22:12:41 #70
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_58616873
    quote:
    'Marcus Berg bovenaan verlanglijstje Feyenoord'

Marcus Berg staat bovenaan het verlanglijstje van Feyenoord, dit meldde de commentator van Tele2 tijdens de wedstrijd FC Groningen - NEC (1-3). De Zweed zou de Rotterdammers volgend seizoen samen met Roy Makaay van doelpunten moeten voorzien.

Dat de spits (21) met scoren geen moeite heeft bewees hij de afgelopen jaren. Voor zijn komst naar de Noorderlingen werd hij topscorer in de Zweedse competitie. Berg is de duurste aankoop uit de clubhistorie van FC Groningen, dat een kleine 4 miljoen voor hem neertelde. Dit seizoen maakte hij 15 goals maakte in 25 competitiewedstrijden.
    Ben benieuwd.
      zondag 11 mei 2008 @ 22:13:43 #71
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_58616899
    Heeft Grunn er nou 500.000 bij voor de transfer van Nevland?
      zondag 11 mei 2008 @ 22:14:37 #72
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58616929
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
    Al een rijke investeerder gevonden dan?
    Wat Berg is niet goedkoop, duurder dan Suarez.
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 22:13 schreef Grulez het volgende:
    Heeft Grunn er nou 500.000 bij voor de transfer van Nevland?
    Ja.
      zondag 11 mei 2008 @ 22:19:36 #73
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_58617048
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wat Berg is niet goedkoop, duurder dan Suarez.
    En beduidend beter imo
    pi_58617502
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 11:01 schreef Grunner het volgende:

[..]

Het is een spelfout. Het moet Nick Bakker zijn
    Was wel grappig: ik was vanmiddag bij Eurovoetbal en iedereen op de tribune expres Nick Nacker roepen
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      zondag 11 mei 2008 @ 22:41:39 #75
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_58617544
    Ik schat Berg op een miljoen of 10 a 11.
      zondag 11 mei 2008 @ 22:54:15 #76
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_58617830
    Waardeloze wedstrijd van Groningen. NEC was twee keer de betere en is terecht door.

Wederom een zwakke wedstrijd van Jans...
      zondag 11 mei 2008 @ 22:55:40 #77
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_58617873
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 22:41 schreef twi het volgende:
    Ik schat Berg op een miljoen of 10 a 11.
    idem
      zondag 11 mei 2008 @ 22:58:36 #78
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58617943
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 22:54 schreef The_Verve het volgende:
    Wederom een zwakke wedstrijd van Jans...
    dit keer eens. Waarom Powel voor Kolder?? laat Marnix toch staan, 3 spitsen, we moeten scoren.
    Waarom Veldmate en Metaj, 1 van beide had Matavz moeten zijn.
      zondag 11 mei 2008 @ 23:24:06 #79
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_58618496
    En Fledder mag natuurlijk blijven staan. Het blijven opstellen van Fledderus begint haast dogmatische vormen aan te nemen.

Op naar volgend seizoen! Zonder Fledderus...
      maandag 12 mei 2008 @ 09:27:29 #80
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_58622295
    Dus, dit mislukte seizoen is ook weer voorbij. Er zal nog lang worden verwezen naar de winterstop en de ruggegraat die eruit werd gerukt.

En ik ben Jans en zijn rare opstel- en wisselbeleid ook spuugzat.

Maar dit is allemaal al gezegd. Tot volgend seizoen!
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_58623860
    We kwamen kwaliteit en puf tekort, terecht dat we eruit liggen. Dit was echt het maximale. Rare wissels als je vol voor de doelpunten moet gaan trouwens.

Kruis
      maandag 12 mei 2008 @ 12:45:27 #82
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_58625048
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 22:19 schreef don-diablo het volgende:

[..]

En beduidend beter imo
    Suarez blijft wel een geniale voetballer. Berg is meer een echte killer, Suarez creeert echter veel meer voor zichzelf (en anderen). Denk dat Groningen wel 10 miljoen moet kunnen krijgen voor Berg
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
      maandag 12 mei 2008 @ 12:48:23 #83
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58625105
    Als we voor Berg minimaal 12/15 miljoen kunnen krijgen, dan mag hij weg. Rendement van minimaal 100% laat je niet lopen. Halen we wel weer een nieuwe topper.

Fledderus, Sankoh en misschien Lovre gaan we ook niet meer terugzien na de zomer. Svejdik en Cahais deden het goed gisteren, maar er mag sowieso nog een verdediger bij, liefst 2. Het middenveld heeft echt een kwaliteitsinjectie nodig. Twee erbij.
      maandag 12 mei 2008 @ 13:34:55 #84
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58625871
    Het schijnt dat er deze week een nieuwe speler wordt gepresenteerd. Zijn naam: Oluwafemi Ajilore
    Het is een speler (centrale middenvelder) van de Deense club FC Midtjylland.. Zijn bijnaam is Femi.

quote:
    The first player who transferred to FC Midtjylland was Ajilore Oluwafemi. The midfielder debuted for FC Midtjylland in 2004, and earned a permanent place in the starting line-up in the 2006-07 Superliga season. He plays the role of a defensive midfielder, and is buy many considered a very important player.

Bron

[ Bericht 29% gewijzigd door venomsnake op 12-05-2008 13:52:18 ]
      maandag 12 mei 2008 @ 13:54:17 #85
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_58626129
    Blegh, op naar volgend seizoen met een paar beste versterkingen mag ik hopen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 12 mei 2008 @ 13:58:02 #86
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_58626186
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 13:34 schreef venomsnake het volgende:
    Het schijnt dat er deze week een nieuwe speler wordt gepresenteerd. Zijn naam: Oluwafemi Ajilore
    Het is een speler (centrale middenvelder) van de Deense club FC Midtjylland.. Zijn bijnaam is Femi.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    [..]
    Dan is het te hopen dat ADO niet promoveert
      maandag 12 mei 2008 @ 14:14:48 #87
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58626470
    Met het eventuele vertrek van Sankoh, zouden we wat tekort in onze negers komen te zitten, dus goede aankoop.
      maandag 12 mei 2008 @ 19:30:48 #88
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_58631352
    Het schijnt dat Robin Nelisse op het punt staat te tekenen bij jullie.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 12 mei 2008 @ 19:47:20 #89
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_58631724
    Robin Nelisse mag lekker oprotten en blijven waar die zit.
    Eerst Utreg verkiezen boven Groningen, maar nu toch hierheen willen?
    Nee bedankt.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 12 mei 2008 @ 20:11:50 #90
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_58632159
    Ik hoop het niet zeg.
      maandag 12 mei 2008 @ 23:22:01 #91
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58635758
    aub niet zeg, dat stadium zouden we toch inmiddels wel voorbij moeten zijn?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 00:54:12 #92
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58637311
    Ron Jans in NoordSport

Gaat oa over het afgelopen seizoen, over Kruiswijk, over het interview van Sankoh in VI, en over de toekomst.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 10:03:30 #93
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_58639909
    Het nieuwste gerucht is dat Nelisse gaat tekenen bij Rapid Wien, dus wees gerust.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 10:12:29 #94
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_58640040
    Zijn we eindelijk van hem verlost op de Nederlandse velden.
    Planning:
    -
      dinsdag 13 mei 2008 @ 10:23:29 #95
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58640216
    quote:
    Sankoh bedankt voor elftal Sierra Leone

GRONINGEN - FC Groningen-speler Gibril Sankoh heeft de uitnodiging om in het elftal van zijn vaderland Sierra Leone te spelen niet geaccepteerd.

Sankoh was gevraagd voor vier WK-kwalificatiewedstrijden. De verdediger probeert echter om de Nederlandse nationaliteit te krijgen. Binnenkort krijgt hij te horen of dat verzoek wordt gehonoreerd. Als Sankoh in de toekomst wil uitkomen voor het Nederlands elftal, mag hij geen interlands voor Sierra Leone hebben gespeeld.

RTVNOORD
      dinsdag 13 mei 2008 @ 17:59:27 #96
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58648780
    quote:
    FC Groningen wil middenvelder uit Denemarken

GRONINGEN - FC Groningen wil Oluwafemi Ajilore, oftewel Femi, overnemen van het Deense FC Midtjylland.

De Nigeriaanse middenvelder moet de positie van controlerende middenvelder in gaan vullen.

Groningen is in onderhandeling met zowel de club als de speler. Femi speelde de afgelopen vier seizoenen voor Midtjylland.

RTVNOORD
    Gansta!!
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:31:37 #97
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58649502
    Berg niet geselcteerd voor EK. Hij heeft nog een kleine kans, hij staat op de reservelijst.
    Bij Zweden hebben ze voor de oudjes gekozen zoals Marcus Allbäck en Larsson.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:32:41 #98
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_58649526
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 17:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gansta!!
    Ik ken de beste man niet, is het een goede speler?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:41:51 #99
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_58649752
    Weet ik niet. Ik heb hem ook nog nooit zien spelen.
    Maar ze zullen hem al wel een hele poos in de gaten hebben gehouden. Ook zijn de berichten in de media positief over deze speler. Het schijnt een goede en hele belangrijke speler voor die ploeg te zijn.

Zit in ieder geval een goede agressieve kop op.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:52:11 #100
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_58650010
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef venomsnake het volgende:
    Weet ik niet. Ik heb hem ook nog nooit zien spelen.
    Maar ze zullen hem al wel een hele poos in de gaten hebben gehouden. Ook zijn de berichten in de media positief over deze speler. Het schijnt een goede en hele belangrijke speler voor die ploeg te zijn.

Zit in ieder geval een goede agressieve kop op.
    Zit idd een goede kop op Maar als de scouting hem al een hele tijd in de gaten houdt, dan verwacht ik ook dat ie goed is. Het vertrek van Lindgren heeft toch een grote leegte met zich meegebracht. Zo spijtig dat die gast is vertrokken..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')