quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:40 schreef Disana het volgende:
Ze zaten te klooien met licht en geluid. Er zit nog een fikse brom over het geluid heen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:42 schreef Yavido het volgende:
Auw, daar krijg je echt een migraine aanval van als je het maar hard genoeg aan hebt staan
En Guuskeee, is het gelukt?quote:
Brian heeft schilderaspiraties, ach ja je bent multitalent of je bent het niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:10 schreef Verida het volgende:
Hij vertelde gisteren dat hij verf en doeken wilde bestellen en dan in 'kliederstijl' wilde gaan schilderen en dan deze schilderijen wil verkopen![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:57 schreef beequeen het volgende:
Er is nog geen douche of iets van water aan te pas gekomen......
Het is toch ook geen wonder dat die huidpruster gisteren zei dat Amanda's huid onrein is, Amanda is onrein, punt.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:52 schreef beequeen het volgende:
Dit bericht kwam ik tegen op VOL en het zou mij helemaal niet verbazen als het echt zo is.
De ontbijttafel, de rust duurde niet zo lang want:quote:Ze komen beneden en ze vinden het heel erg stinken ,naar op onderzoek te zijn geweest DENKEN ze dat het uit die tassen komt naast amanda der bed!
LET WEL ze denken het!!!!
En zoals Huub zei ...ZOU kunnen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
Ging weer lekker net. Sneak Brian zegt dat José de eieren van de booschappelijst schrapt omdat ze geen zin heeft om eieren te bakken. Huub haakt daarop in en zegt dat hij baalt dat ze dat doet. Brian houdt zijn mond en Huub krijgt de volle laag van José. Huub is sjaggo volgens José omdat hij vannacht wrs niet op de kut van Claire mocht.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef cobain94 het volgende:
Palma tegen claire: Met je poffertjesface...![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
Huub zei het zelfs: José, het lijkt wel of je jaloers bent op Claire. Toch jammer dat Claire geen enkele reactie geeft, dat kan toch ook zonder schreeuwen of vloeken?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap tegen Palma; "Aangezien er al een personeelslid minder is, is het dan niet verstandiger om aan het werk te gaan ipv discussies aan te gaan?"
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef cobain94 het volgende:
Ik doe vandaag lekker niks meer in deze fijne villa...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me kapot om het puzzelen van José: Delfplaats....een urn.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:47 schreef cobain94 het volgende:
Alvast een voorproefje van een wassen beeld van amanda..
De laatste van die 2 in de kooi, Eric gaat weg vandaag, maar ja, er zijn wel vaker gasten terug gekomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:49 schreef beequeen het volgende:
Ik schrik me kapot maar het is een spitting image, vooral het haar en slabek.
Dit lijkt me een beetje te hoog gegrepen, we zullen zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
Brian denkt dat Amanda wel een soort Paris Hilton kan worden. Jezelf verkopen door je te koppelen aan een bepaald merk, daarnaast wat controversiële dingen doen zoals je bh in het publiek gooien en je zit gespijkerd. Een soort 2e Teasers oprichten lijkt hem ook wel wat maar dan met echt leuke dames, geen plebs.
Toch leuk voor Amanda om dit te horen.![]()
Thanks! Lekkah schjnel!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:27 schreef kahaarin het volgende:
op komt er aan
quote:
Een schakende Jaap en een puzzelende Eric en Claire.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:40 schreef Copycat het volgende:
Gebeurt er nog iets op de streams of is het weer eens droevenis troevenis?
En zich maar verbazen waarom hij zo laag scoort in de Popoquote:
24/7 slavequote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef AnTjUh het volgende:
amanda mag geen nette sokken aan van brian
ze moet sportsokken aan
en luistert gewillig natuurlijk
zieligquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:00 schreef Lobasca het volgende:
Brian heeft een shirt met de tekst 'K. O. fighter'
Ja, ik las het..maar dat wisten wij Lookies allang al, zo dom zijn we nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:03 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
zielig
heel jammer dat er niks over gezegt mag worden
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:04 schreef Marrije het volgende:
Geen ruzie? Dan kom ik later nog wel weer eens kijken
ziet er toppie uit!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar, even nummer melden, moeilijk hoor tellen.....
Leuke helm!quote:
Kijk eens in de kast van Brian zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:09 schreef Lobasca het volgende:
Verhip, Mike heeft geen Swarovskisteen meer in zijn oor.
Volgens VV is zijn vertrek definitief ...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:20 schreef Larisje het volgende:
Gaat eric vandaag echt weg of is het alleen voor een schnabbel?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:34 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Jij kunt niet meer lezen wat er eerst stond.
Ben weer weg.
Is vast al via de ster van dellie bij kennie afgeleverdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk eens in de kast van Brian zou ik zeggen.
Vast een copie, dan is het geen persoonlijk bezit meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is vast al via de ster van dellie bij kennie afgeleverd
Waaaat??? Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mentor Kubatz spreekt Mike op zijn ongehoorzaamheid aan
Ja zijn amandelen moeten eruitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
Iemand enig idee, waar die zware neusademhaling van Mike vandaan komt?
De ster van dellie is wel degelijk persoonlijk bezitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vast een copie, dan is het geen persoonlijk bezit meer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens VV is zijn vertrek definitief ...
Van Brian?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De ster van dellie is wel degelijk persoonlijk bezit![]()
Oeh..lekker pijnlijk op die leeftijdquote:
zullen we dan massaal ophouden met kijken??????quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:27 schreef Larisje het volgende:
[..]godver. HIj was natuurlijk "te gevaarlijk" voor de positie van Mannie en Brain en dat kan niet he.
ben ik al mee begonnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:28 schreef trettie het volgende:
[..]
zullen we dan massaal ophouden met kijken??????
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens VV is zijn vertrek definitief ...
Ik heb geen idee, zie hem ook niet pakken ofzo. Volgens mij weten B en A het wel, die 2 zijn de hele dag al opvallend vrolijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef petraa het volgende:
Weet Huub al dat Eric wegblijft na vanavond ?
Dit kan toch echt niet, zie 'm nu pas.quote:
vage vraag, vaag antwoord.quote:Beste xxxx
Huub heeft inderdaad een sanctie gekregen en mag voorlopig de villa niet uit.
Waarom hij deze sanctie heeft gekregen kun je vanavond zien in de Gouden Kooi.
Uiteraard doen we er alles aan om hem toch naar Baja te laten komen, maar of dat lukt is helaas nog niet zeker.
See You @ Baja!
Met vriendelijke groet,
Baja Beach Club
Zijn koude bloedeloze hartquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:15 schreef Lobasca het volgende:
waar 'staat 'die witte ranzige armband van Brian eigenlijk voor? alleenstaande moeders, volgeschopt door wifebeaters?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef petraa het volgende:
Weet Huub al dat Eric wegblijft na vanavond ?
Dat kun je lezen op DGK site. Ze zullen wel ingeseind zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:16 schreef avonne het volgende:
Opvallend is dat ze precies weten wat in de uitzending komt.
Wel vaag dat ze niet duidelijk zeggen of hij wel of niet komt.
Wrs. weten zelf ook niet of Huub wel of niet komt.quote:Vrijdag om 19:30 op RTL5. Huub draait helemaal door...
Dat is nou net het verschil tussen al die nitwit gastspelertjes voor Brian & Amanda en een gastspeler die voor Huub (en Jaap) komt: Van het ene soort kun je er ongegeneerd iedere week 2 verse inzetten, het enige wat ze doen is in de weg lopen.... spelinfo hebben ze niet:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:27 schreef Larisje het volgende:
[..]godver. HIj was natuurlijk "te gevaarlijk" voor de positie van Mannie en Brain en dat kan niet he.
Zoals? Huub heeft wel plannen als hij weer mag drinkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef akveor het volgende:
Wat ik niet van Huubbegrijp is dat wanneer hij geen uitjes mag hij niet zorgt dat er vertier de villa inkomt. Zonder die paupers lijkt het me een prima gelegenheid om zelf iets leuks in de villa te ondernemen.
nee die staan lekker info uit te wisselen in de douchequote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:46 schreef petraa het volgende:
Bra en Am liggen zeker weer te meuren op hun nest.
Ik denk dat het sowieso energie vreet als je permanent boos en vijandig doet tegen iemand waar je 24/7 mee in een huis zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:52 schreef Katewalker het volgende:
Huub doet weer vriendelijk tegen Mike..pfff..hij kan het ook niet hè...lang boos en vijandig doen..
Ik had hem al gezien maar schiet weer opnieuw spontaan in lachen uit...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit kan toch echt niet, zie 'm nu pas.
Ik begrijp dat A en B aan het douchen zijn. Heeft ze die bos stro eindelijk een keer gewassen, dat moet toch ontzettend meuren na een training met Carlos?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien maar schiet weer opnieuw spontaan in lachen uit...
Eric gaat naar een talentenjacht in Purmerend en zit daar in de jury met Palma..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
Hé, ik hoor Eric zeggen tegen Huub: Tot vannacht, ik ben wrs dronken.
Oh gelukkig. Wat een domme stukjes schrijven ze toch op VV, ze houden er totaal geen rekening mee dat de aanwezigheid van Eric voor sommige streamers misschien wel eens belangrijk kan zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:58 schreef AnTjUh het volgende:
eric zegt tegenhuub tot vanacht ergens en dan ben ik dronken!!
dus hij komt wel terug neem ik aan.
I know dear, Natasja is er ook zegt Eric maar, waar het mij om gaat is dat PoekieRoekie op VV schreef dat Eric vandaag definitief naar huis gaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:02 schreef Mokum020 het volgende:
Eric gaat naar een talentenjacht in Purmerend en zit daar in de jury met Palma..
geen idee of Natasia daar dan ook is..
Volgens VV wel.. maar dat zegt natuurlijk ook nixquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eric gaat naar een talentenjacht in Purmerend en zit daar in de jury met Palma..
geen idee of Natasia daar dan ook is..
quote:17:31 - Van de ene naar de andere camera
Eric staat zichzelf op te tutten. Vanavond verlaat de gastspeler definitief de Villa maar hij gaat meteen door naar zijn volgende optreden voor de camera. Samen met Palma en ex-Miljonair Natasia gaat hij jureren in een zangwedstrijd. Eric trekt een zwart shirt aan met daarop de tekst ‘Louder’ gedrukt, daar is over nagedacht. Neurotisch loopt hij door de Villa. “Mijn boerenkool is helemaal niet aangekomen, hoe gek is dat? Wat moet ik nou weer eten, de pizza’s zijn ook al op”, roept hij rond. Maar zijn uiterlijk is natuurlijk belangrijker, dus voordat hij zijn buikje vult schakelt hij de hulp van Claire in om zijn gezicht in orde te krijgen met wat zalfjes en poeder. Eric, ‘the camera loves you!’
Het kan toch niet anders dan dat heur pruik ontzettend stinkt? Ze slaapt ermee en het is weken geleden dat ze dat vod gewassen heeft, jakkes. Die matten pleurt ze 's nacht ook zomaar in een doos.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:18 schreef Disana het volgende:
Wat is het toch viezig allemaal, dat haar is ook niet gewassen.
Zo lang geleden al? Bij een normaal mens zou het dan toch ook vreselijk kriebelen? Getver, we moeten hier nog eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan toch niet anders dan dat heur pruik ontzettend stinkt? Ze slaapt ermee en het is weken geleden dat ze dat vod gewassen heeft, jakkes.
Een week toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ja Eric zal wel even blijven. Eric heeft toch geen leven.
Twee weken geleden kwam Eric binnen aldus de twee.
Selene wordt ook wel erg gemist he ? Is er uberhaupt nog gesproken over haar sinds dat ze weg is ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een week toch?![]()
En ze vergeten voor het gemak Selene?
Wat zegt dat volgens hun dan over Luc en Selene, ben ik wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ja Eric zal wel even blijven. Eric heeft toch geen leven.
Twee weken geleden kwam Eric binnen aldus de twee.
Sorry hoor, ik sta ook in de pannen te roeren en zet de gedachte aan het haar van Amanda maar even van me af.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Zo lang geleden al? Bij een normaal mens zou het dan toch ook vreselijk kriebelen? Getver, we moeten hier nog eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |