quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens VV is zijn vertrek definitief ...
Ik heb geen idee, zie hem ook niet pakken ofzo. Volgens mij weten B en A het wel, die 2 zijn de hele dag al opvallend vrolijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef petraa het volgende:
Weet Huub al dat Eric wegblijft na vanavond ?
Dit kan toch echt niet, zie 'm nu pas.quote:
vage vraag, vaag antwoord.quote:Beste xxxx
Huub heeft inderdaad een sanctie gekregen en mag voorlopig de villa niet uit.
Waarom hij deze sanctie heeft gekregen kun je vanavond zien in de Gouden Kooi.
Uiteraard doen we er alles aan om hem toch naar Baja te laten komen, maar of dat lukt is helaas nog niet zeker.
See You @ Baja!
Met vriendelijke groet,
Baja Beach Club
Zijn koude bloedeloze hartquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:15 schreef Lobasca het volgende:
waar 'staat 'die witte ranzige armband van Brian eigenlijk voor? alleenstaande moeders, volgeschopt door wifebeaters?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef petraa het volgende:
Weet Huub al dat Eric wegblijft na vanavond ?
Dat kun je lezen op DGK site. Ze zullen wel ingeseind zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:16 schreef avonne het volgende:
Opvallend is dat ze precies weten wat in de uitzending komt.
Wel vaag dat ze niet duidelijk zeggen of hij wel of niet komt.
Wrs. weten zelf ook niet of Huub wel of niet komt.quote:Vrijdag om 19:30 op RTL5. Huub draait helemaal door...
Dat is nou net het verschil tussen al die nitwit gastspelertjes voor Brian & Amanda en een gastspeler die voor Huub (en Jaap) komt: Van het ene soort kun je er ongegeneerd iedere week 2 verse inzetten, het enige wat ze doen is in de weg lopen.... spelinfo hebben ze niet:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:27 schreef Larisje het volgende:
[..]godver. HIj was natuurlijk "te gevaarlijk" voor de positie van Mannie en Brain en dat kan niet he.
Zoals? Huub heeft wel plannen als hij weer mag drinkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef akveor het volgende:
Wat ik niet van Huubbegrijp is dat wanneer hij geen uitjes mag hij niet zorgt dat er vertier de villa inkomt. Zonder die paupers lijkt het me een prima gelegenheid om zelf iets leuks in de villa te ondernemen.
nee die staan lekker info uit te wisselen in de douchequote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:46 schreef petraa het volgende:
Bra en Am liggen zeker weer te meuren op hun nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |