ziet er toppie uit!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar, even nummer melden, moeilijk hoor tellen.....
Leuke helm!quote:
Kijk eens in de kast van Brian zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:09 schreef Lobasca het volgende:
Verhip, Mike heeft geen Swarovskisteen meer in zijn oor.
Volgens VV is zijn vertrek definitief ...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:20 schreef Larisje het volgende:
Gaat eric vandaag echt weg of is het alleen voor een schnabbel?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:34 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Jij kunt niet meer lezen wat er eerst stond.
Ben weer weg.
Is vast al via de ster van dellie bij kennie afgeleverdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk eens in de kast van Brian zou ik zeggen.
Vast een copie, dan is het geen persoonlijk bezit meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is vast al via de ster van dellie bij kennie afgeleverd
Waaaat??? Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mentor Kubatz spreekt Mike op zijn ongehoorzaamheid aan
Ja zijn amandelen moeten eruitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
Iemand enig idee, waar die zware neusademhaling van Mike vandaan komt?
De ster van dellie is wel degelijk persoonlijk bezitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vast een copie, dan is het geen persoonlijk bezit meer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens VV is zijn vertrek definitief ...
Van Brian?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De ster van dellie is wel degelijk persoonlijk bezit![]()
Oeh..lekker pijnlijk op die leeftijdquote:
zullen we dan massaal ophouden met kijken??????quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:27 schreef Larisje het volgende:
[..]godver. HIj was natuurlijk "te gevaarlijk" voor de positie van Mannie en Brain en dat kan niet he.
ben ik al mee begonnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:28 schreef trettie het volgende:
[..]
zullen we dan massaal ophouden met kijken??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |