Nostalgisch geleuter...quote:
Ranzige sletten jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hou van ranzig sorry [afbeelding]
Das wel duidelijk....quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:42 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Kauwgomballen trut op een brommersita
![]()
Ik vind der echt lelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:42 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Kauwgomballen trut op een brommer
Mij ook liever, maar ik ben nu eenmaal niet zo kieskeurigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Doe mij maar een lekker halfbloedje
Morgenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Doe mij maar een lekker halfbloedje
Morgen om 1700 pasquote:
Succesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef JortK het volgende:
Mijn weekend is al begonnen... ik ben nog alleen met de secretaresse en ga nu bier met dr drinken
Jij ookquote:
En wat vindt Georgina daarvanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef JortK het volgende:
Mijn weekend is al begonnen... ik ben nog alleen met de secretaresse en ga nu bier met dr drinken
Muy es bien!quote:
Die smilies geven het goed weer...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:16 schreef eer-ik het volgende:
Een maat van me heeft sinds kort een inloopkoelkast![]()
![]()
keurig, keurig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:19 schreef OA het volgende:
[..]
Muy es bien!![]()
[..]
Die smilies geven het goed weer...
Dus je wilt een inloopkoelkast?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig, keurig.
drukke werkweek achter de rug geloof ik?
ik moet zeggen dat een inloopkoelkast wel érg ftw is hoor
heb het even bekeken en het is echt makkelijk
Ik heb vaak snel ruimte tekort in koelkast
Gadverdamme, daar zou ik m'n hond nog vanaf slaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:42 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Kauwgomballen trut op een brommer
Als ik een huis had waar het in zou passen wel ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Dus je wilt een inloopkoelkast?
Ja maar helemaal niet nodig, en verspilling van ruimte.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik een huis had waar het in zou passen wel ja.
Inloopkoelkasten zijn écht ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |