quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
<MooseOnDaLoose> Hey Mike
<goatboy> what?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> er?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> and?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> ...
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> i dont get it
<MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL.
<goatboy> bastard
Radiohead?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ben nog steeds druk bezig met allemaal artikelenMaar vanavond stappen
Ik ben em kwijtquote:
Welke opname van Radiohead bedoel je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Haha handig
Mad? Kwam 'ie van jou?
quote:Radiohead
August 28, 2006
Heineken Music Hall
Amsterdam, Netherlands
Equipment: MM-MCSM-4 cardioids -> MM-EBM-1 (Bass Roll Off @ 107hz) -> iRiver H120 (RockBox) @ 44.1 Khz WAV
Transfer: iRiver H120 (RockBox) -> USB 2.0 -> Cool Edit Pro (+6dB) -> FLAC (level 8, sector boundaries aligned)
Taper: MadMaster
Tracklist:
01 Intro
02 You And Whose Army?
03 The National Anthem
04 Morning Bell
05 15 Step
06 Arpeggi
07 Exit Music
08 Dollars And Cents
09 Videotape
10 Paranoid Android
11 Street Spirit
12 The Gloaming
13 Bangers N Mash
14 Nude
15 Myxomatosis
16 Spooks
17 Idioteque
18 How To Disappear Completely
Encore 1:
19 Like Spinning Plates
20 Bodysnatchers
21 There There
22 Everything In Its Right Place
Encore 2:
23 Fake Plastic Trees
24 All I Need
25 Lucky
Recommended CD-tracking:
Tracks 1 - 17 on CD1 (running time 1:12:07)
Tracks 18 - 25 on CD2 (running time 0:47:46)
Fade in/out at the start/end of the recording.
Extra info:
Radiohead at their last concert of their 2006 tour.
Originaly this concert was scheduled for May 10 2006, but due to the dead of Radioheads drummer Phil Selways mother that concert was cancelled.
Share this recording with whoever you want, but please remember to respect the taper's wishes:
* Not For The Money, Just For Fun.
* Do not sell this recording on Ebay, Marktplaats or anywhere else!!!
* Do not encode this recording to MP3, OGG, WMV or any other lossy format if not for personal use.
* To anybody who don't read/understand the line above: Do do not spread this recording in lossy format (= MP3) by using Megaupload, any other fileshare website, hubs or at newsgroups!!!
Thanks to Edgar -the taper of the Amsterdam May 9, 2006 Radiohead gig and many, many other great concerts- for sharing his knowledge about this 'job' and the always usefull hints!
It's a pitty you couldn't make it this time to Amsterdam to pick up this concert, Thom Yorke dedicated 'Bodysnatchers' to you also.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe kom je in het bezit van die opname Mad?
+quote:Taper: MadMaster
op dit tijdstipquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
Wordt het weer zo'n gezellig weekend hier?
Op zich ook niet erg, ik moet leren voor mijn tentamen.
Nou hoe je de tapes maakt is me duidelijk, maar ehhh....stel dat ik geïnteresseerd ben in zo'n opname en met name die van Radiohead, hoe zou ik dan aan een kopietje komen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat mijn hobbies/bezigheden bij de aanwezigen hier wel zo ongeveer bekend waren...
Zo niet:
[..]
+
[ afbeelding ]
Ik heb ook een examen na de vakantie maar ik leer lekker nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
Wordt het weer zo'n gezellig weekend hier?
Op zich ook niet erg, ik moet leren voor mijn tentamen.
ik denk alquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
Nee, niet nu, Etc. Maar wel dit weekend. Morgen dus.
O, ik dacht dat je bedoelde hoe ik er aan was gekomen, sorry...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou hoe je de tapes maakt is me duidelijk, maar ehhh....stel dat ik geïnteresseerd ben in zo'n opname en met name die van Radiohead, hoe zou ik dan aan een kopietje komen?
Mis ik soms iets, voor zover je iets aan lemming-diarree kan missen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, waar komt die lemming-diarree opeens vandaan?
Je kent het torrent-principe niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat torrent snap ik niet helemaal dus het gaat waarschijnlijk niet lukken ben ik bang.
Gisteren zag ik al een stuk of 15 topics over iets over een schutting gooien.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Mis ik soms iets, voor zover je iets aan lemming-diarree kan missen...
Die slechts beperkte mogelijkheid heb ik beschreven...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Is er niet een andere manier om een kopietje te krijgen?
Ha, die vraag heb ik ook al eens gesteld en ik heb nog antwoord gekregen ook...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
Stom vraagje, RB. Wie van de twee op de foto in je fb ben jij? En wie is de ander?
Kan je de opname niet even mailen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, die vraag heb ik ook al eens gesteld en ik heb nog antwoord gekregen ook...
En RB, misschien kan ik de opname nog wel eens beschikbaar stellen, maar in ieder geval nu even niet...
Je lacht als een meisje!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Hihihihi, dat vraagt iedereen, die van de vreemdelingendienst ben ik. De ander is Peter, de zanger van Peter Pan Speedrock.
700 MB?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kan je de opname niet even mailen?
Vind je?quote:
Lukt dat niet?quote:
Alleen Dennis, de rest is 'normaal' van uiterlijk, alleen de drummer lijkt op Animal van de Muppets.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:57 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat er alleen maar dikke vetzakken in Peter Pan Speedrock zaten, maar dat zal dan wel alleen die Dennis zijn.
Dennis ken ik nog van vroegah, skinhead- en Ajax-tijd...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:57 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat er alleen maar dikke vetzakken in Peter Pan Speedrock zaten, maar dat zal dan wel alleen die Dennis zijn.
700 MB mailen vind geen enkele provider en mailbox echt fijn.quote:
Ik hou ook van slaap, maar zo af en toe moet ik een paar uurtjes opofferen ten behoeve van niet al te slecht tentamenresultaat.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef Etcetera het volgende:
wat betreft 's avonds/'s nachts leren: ik kan het niet, en ik wil het ook nietslaap
Ja, ik ben je gelijk kwijt, dat snap je wel. Officieel heb ik wel webruimte, maar heb me er nooit in verdiept, dus hoe het werkt weet ik niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
700 MB mailen vind geen enkele provider en mailbox echt fijn.
Heb jij een plek waar ik kan dumpen, dan kan ik het wel FTP'en.
Is alleen wel in FLAC-formaat...
Volgens mij had 'ie toen alles nog en ook nog maar een paar tattoo's incl. één aan de binnenkant van z'n onderlip waar 'SKINS' te lezen valt. Vraag het maar eens aan hem en doe hem de groeten van me, als je hem spreekt...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Had ie toen nog een neusschotje? Of zat het toen al in een potje.Hele vreemde gast is het die Dennis, maar hij kan wel goed zingen vind ik.
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof gelijk dat zijn moeder trots op 'm is.
Jij bent de rechter. Je ziet er wel lief uit.
Ik ben benieuwd of z'n verkering met Denise nog aan is...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij slaapt in een lijkkist en heeft zijn neusschotje weggesnoven en in delen in een potje gestopt, dat bewaard hij en laat het aan iedereen zien die langskomt
Ik moet ook maar eens naar PPSR gaan dan, ik wil hem wel weer eens spreken...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij is hij vrijgezel, maar op concerten zie je wel allerlei meisjes om hem heen hangen.
Dan gaan we wel een keertje samen, dan neem ik gelijk een memorystick mee, dat lijkt me véél makkelijker dan FTP en ander moeilijk gedoe.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens naar PPSR gaan dan, ik wil hem wel weer eens spreken...
Ik pas op op mijn nichtje van ruim een jaar momenteel en ik moet geloof ik aan de bak...![]()
En zo heet Dennis niet van z'n achternaam, dus het is ergens kapot gegaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Die dochter van Willeke heet trouwens Denise Janzee
Ja, dan neem ik het gelijk op op je USB-sticky en dan laten we hem Dennis oproken, OK?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan gaan we wel een keertje samen, dan neem ik gelijk een memorystick mee, dat lijkt me véél makkelijker dan FTP en ander moeilijk gedoe.
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij slaapt in een lijkkist en heeft zijn neusschotje weggesnoven en in delen in een potje gestopt, dat bewaard hij en laat het aan iedereen zien die langskomt
Lijkt me een geil concept mên.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan neem ik het gelijk op op je USB-sticky en dan laten we hem Dennis oproken, OK?
Ik denk het welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Welke opname van Radiohead bedoel je?
Deze?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |