O, ik dacht dat je bedoelde hoe ik er aan was gekomen, sorry...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou hoe je de tapes maakt is me duidelijk, maar ehhh....stel dat ik geïnteresseerd ben in zo'n opname en met name die van Radiohead, hoe zou ik dan aan een kopietje komen?
Mis ik soms iets, voor zover je iets aan lemming-diarree kan missen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, waar komt die lemming-diarree opeens vandaan?
Je kent het torrent-principe niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat torrent snap ik niet helemaal dus het gaat waarschijnlijk niet lukken ben ik bang.
Gisteren zag ik al een stuk of 15 topics over iets over een schutting gooien.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Mis ik soms iets, voor zover je iets aan lemming-diarree kan missen...
Die slechts beperkte mogelijkheid heb ik beschreven...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Is er niet een andere manier om een kopietje te krijgen?
Ha, die vraag heb ik ook al eens gesteld en ik heb nog antwoord gekregen ook...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
Stom vraagje, RB. Wie van de twee op de foto in je fb ben jij? En wie is de ander?
Kan je de opname niet even mailen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, die vraag heb ik ook al eens gesteld en ik heb nog antwoord gekregen ook...
En RB, misschien kan ik de opname nog wel eens beschikbaar stellen, maar in ieder geval nu even niet...
Je lacht als een meisje!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Hihihihi, dat vraagt iedereen, die van de vreemdelingendienst ben ik. De ander is Peter, de zanger van Peter Pan Speedrock.
700 MB?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kan je de opname niet even mailen?
Vind je?quote:
Lukt dat niet?quote:
Alleen Dennis, de rest is 'normaal' van uiterlijk, alleen de drummer lijkt op Animal van de Muppets.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:57 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat er alleen maar dikke vetzakken in Peter Pan Speedrock zaten, maar dat zal dan wel alleen die Dennis zijn.
Dennis ken ik nog van vroegah, skinhead- en Ajax-tijd...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:57 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat er alleen maar dikke vetzakken in Peter Pan Speedrock zaten, maar dat zal dan wel alleen die Dennis zijn.
700 MB mailen vind geen enkele provider en mailbox echt fijn.quote:
Ik hou ook van slaap, maar zo af en toe moet ik een paar uurtjes opofferen ten behoeve van niet al te slecht tentamenresultaat.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef Etcetera het volgende:
wat betreft 's avonds/'s nachts leren: ik kan het niet, en ik wil het ook nietslaap
Ja, ik ben je gelijk kwijt, dat snap je wel. Officieel heb ik wel webruimte, maar heb me er nooit in verdiept, dus hoe het werkt weet ik niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
700 MB mailen vind geen enkele provider en mailbox echt fijn.
Heb jij een plek waar ik kan dumpen, dan kan ik het wel FTP'en.
Is alleen wel in FLAC-formaat...
Volgens mij had 'ie toen alles nog en ook nog maar een paar tattoo's incl. één aan de binnenkant van z'n onderlip waar 'SKINS' te lezen valt. Vraag het maar eens aan hem en doe hem de groeten van me, als je hem spreekt...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Had ie toen nog een neusschotje? Of zat het toen al in een potje.Hele vreemde gast is het die Dennis, maar hij kan wel goed zingen vind ik.
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof gelijk dat zijn moeder trots op 'm is.
Jij bent de rechter. Je ziet er wel lief uit.
Ik ben benieuwd of z'n verkering met Denise nog aan is...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij slaapt in een lijkkist en heeft zijn neusschotje weggesnoven en in delen in een potje gestopt, dat bewaard hij en laat het aan iedereen zien die langskomt
Ik moet ook maar eens naar PPSR gaan dan, ik wil hem wel weer eens spreken...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij is hij vrijgezel, maar op concerten zie je wel allerlei meisjes om hem heen hangen.
Dan gaan we wel een keertje samen, dan neem ik gelijk een memorystick mee, dat lijkt me véél makkelijker dan FTP en ander moeilijk gedoe.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens naar PPSR gaan dan, ik wil hem wel weer eens spreken...
Ik pas op op mijn nichtje van ruim een jaar momenteel en ik moet geloof ik aan de bak...![]()
En zo heet Dennis niet van z'n achternaam, dus het is ergens kapot gegaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Die dochter van Willeke heet trouwens Denise Janzee
Ja, dan neem ik het gelijk op op je USB-sticky en dan laten we hem Dennis oproken, OK?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan gaan we wel een keertje samen, dan neem ik gelijk een memorystick mee, dat lijkt me véél makkelijker dan FTP en ander moeilijk gedoe.
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij slaapt in een lijkkist en heeft zijn neusschotje weggesnoven en in delen in een potje gestopt, dat bewaard hij en laat het aan iedereen zien die langskomt
Lijkt me een geil concept mên.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan neem ik het gelijk op op je USB-sticky en dan laten we hem Dennis oproken, OK?
Ik denk het welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Welke opname van Radiohead bedoel je?
Deze?
[..]
Ik heb Marco B. ooit mogen regisseren.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dennis ken ik nog van vroegah, skinhead- en Ajax-tijd...
Hij had verkering met de dochter van Willeke van Ammelrooy wat ik niet wist.
Hij vroeg me op het Leidseplein of ik meeging 'z'n meissie' ophalen.
Neemt 'ie me mee naar een huis achter het Concertgebouw en zit ik ineens met Marco B., Willeke van A. en haar dochter Denise + Dennis (niet echt mager, maar ik gopk toch zo'n 50 à 60 kilo lichter dan nu) om de tafel.
Vreemde gewaarwording was dat...
Groeten vanuit Mokum!quote:Op zondag 24 februari 2008 10:57 schreef LadyBlack het volgende:vanuit Gent!
Even een uitstapje naar Fok terwijl er croissantjes voor me gehaald wordenHeb ik nog spannende dingen gemist?
Een username/wachtwoord?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval zijn de leveringsvoorwaarden bekend...
Geen flauw idee. Ik denk wel dat er wat was maar ik denk wellicht niet heel groot. De brandweer was er trouwens in 8 minutenquote:Op zondag 24 februari 2008 11:53 schreef Etcetera het volgende:![]()
dat laatste is lullig trouwens
en was er nu ook brand
Dat heb ik ook een keer gedaan. Slecht ideequote:ik ben gister ongeveer 6u online geweest op WoWachterelkaar
![]()
Als je een FTP-omgeving hebt, dan kan ik de opname naar je doorzetten.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Een username/wachtwoord?
Is de vorige niet actief meer? Of had ik er nog geen gegeven?
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een FTP-omgeving hebt, dan kan ik de opname naar je doorzetten.
Ik heb echter nog nooit een username/pwssword van je gehad...
Ik zit nu in een shoot dus dat wordt iet laster op de dag, is dat okay?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt u maar, zal de opname vast van externe HD afhalen...
2 Kaarten voor 260 Euri's, inclusief aangetekende verzending.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:05 schreef wyccie het volgende:
Hmm, dat had ik ook best wel willen zien. Het zal wel een klein fortuin hebben gekost, die kaarten.
Rustig aan, PM me maar als het uitkomt.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit nu in een shoot dus dat wordt iet laster op de dag, is dat okay?
Drinkt die kleine nu al koffie? Schande!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:15 schreef iamredleader het volgende:
En vanavond even bij DaviniaHR en PhysicsRules enEli
langs voor een kopje koffie
Ook voor ons is het een aardig bedrag, maar ik heb hem, ondanks diverse pogingen overal in Europa, nog nooit live kunnen zien...quote:Op zondag 24 februari 2008 16:15 schreef wyccie het volgende:
Scheisse, dat is veel geld (voor mij).
Als ik op tijd was had ik het heel misschien gedaan. Maar dan zou ik daar in mijn eentje naartoe gaan.Niemand anders die ik ken gaat zoveel geld uitgeven voor iets dat ze niet kennen.
Wanneer is het eigenlijk?
En ben je niet bang dat je betrapt wordt? Is het al eens gebeurd?
Ik ga hier niet uit de doeken doen hoe ik het doe, maar de apparatuur zit op geen enkel moment op een intieme plek...quote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef wyccie het volgende:
Klinkt alsof je de spullen op een intieme plaats hebt geplakt.
That's the onequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke opname van Radiohead bedoel je?
Deze?
[..]
Ook bij Fake Plastic Trees, ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden over die opname ben, alhoewel de bassen wat wegvielen op de opname.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:26 schreef MaJo het volgende:
That's the oneEn dan hadden we het over Exit Music, zo mooi
Je kunt een speld horen vallen...
Wel toevallig dat je mij dan hier treft...quote:Maar ben de opname kwijt dus![]()
![]()
Wel grappig om de setlist nu terug te zien, nummers die ik toen niet kende ken ik nu heel goed
Audio of video?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:32 schreef MaJo het volgende:
Ik was vroeger trouwens ook fervent bootlegger, van musicalsDus als je interesse hebt in een musical bootleg als ruil laat maar even weten
Ik ken alleen Exit Music en Street Spirit van jouw opname. Met name die eerste is mooi, loepzuiverquote:Op zondag 24 februari 2008 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook bij Fake Plastic Trees, ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden over die opname ben, alhoewel de bassen wat wegvielen op de opname.
Erg toevallig inderdaadquote:Wel toevallig dat je mij dan hier treft...
Alleen audio helaas. Heb wel een videobootleg van Miss Saigon maar die is echt vreselijk slecht. Van Les Mis heb ik wel een mooie audio opname uit Londen, eens kijken of ik die uberhaupt nog terug kan vindenquote:Audio of video?
Zou nog wel een mooie video-opname op DVD willen hebben van Les Mis.
Ik heb dat Anniversary Concert in de Royal Albert Hall op DVD, maar dan een echte gespeelde versie in een theater dus...
Ik heb alleen de FLAC-versie beschikbaar, ik verspreid er geen MP3's vanwege principiële redenen. En je adres heb ik niet, geloof ik, wel je bankrekening...quote:Op zondag 24 februari 2008 17:46 schreef MaJo het volgende:
Ik ken alleen Exit Music en Street Spirit van jouw opname. Met name die eerste is mooi, loepzuiverBij Street Spirit gaat ie wel een beetje de mist in, maar dat geeft niet want dat is mijn favoriete nummer
Ben erg benieuwd naar Paranoid Android en Fake Plastic Trees
Als je de behoefte voelt om er een paar te mailen, je weet mijn adres
![]()
Kip en eiquote:Erg toevallig inderdaadKan me nog wel vaag herinneren uit het Radiohead topic van destijds dat je een opname had gemaakt en toen ik deze hoorde heb ik dat altijd aan jou gelinkt. Het is dus eerder toeval dat je hier bent gaan posten
Hmmm, niet mijn musical dat Miss Saigon.quote:Alleen audio helaas. Heb wel een videobootleg van Miss Saigon maar die is echt vreselijk slecht. Van Les Mis heb ik wel een mooie audio opname uit Londen, eens kijken of ik die uberhaupt nog terug kan vindenDe meeste bootlegs zijn van Miss Saigon, nederlands, engels en Amerikaans
Email bedoelde ikquote:Op zondag 24 februari 2008 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen de FLAC-versie beschikbaar, ik verspreid er geen MP3's vanwege principiële redenen. En je adres heb ik niet, geloof ik, wel je bankrekening...![]()
Nembrionic krijgt de opname van me via FTP, misschien kan je iets met hem regelen, aangezien jullie elkaar regelmatig ontmoeten, meen ik?
Zou ook wat lastig gaan aangezien ik met de AKQ ben begonnenquote:Kip en ei, maar jij was hier inderdaad eerder...
quote:Hmmm, niet mijn musical dat Miss Saigon.
Topquote:Op zondag 24 februari 2008 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
Zodra het geupload is dan stuur ik je de link MaJo
Ik ga nu even wat FTP prut aanmaken.
Ikkequote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ikke
Heb nu 4 van de 7 artikelen geschreven die ik moest schrijvenNu nog 1,5 tikken, en voor de andere 1,5 moet ik morgen nog wat telefoontjes plegen
Ja Utrecht is tofquote:Op zondag 24 februari 2008 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]![]()
Gisterenavond in utrecht wezen stappen, stiekem is dat best een leuke stad![]()
Alleen die stairway to heaven tent is wel wat jammer
Kings bar of kings cafe ofzo, dat was wel gezellig. Verder had ik niet al te veel tijd, maar ik ga er vanuit dat ik met pasen van jou nog wel een rondleiding krijg langs alle gezellige tentjes ??quote:Op zondag 24 februari 2008 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja Utrecht is tofEn Stairway is vet kansloos inderdaad
Mag hopen dat je ook nog ergens anders bent geweest?
gelukkig heb ik dat nog nooit gekeken, heb ik tenminste een goed excuus om er niet over mee te hoeven pratenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Sssstttt, Boer zoekt Hoer is nog bezig...
Over Boer zoekt Hoer praat je ook niet, het is gewoon humor van de bovenste plank...quote:Op zondag 24 februari 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
gelukkig heb ik dat nog nooit gekeken, heb ik tenminste een goed excuus om er niet over mee te hoeven praten
Vooral het gespeeld verlegen lachje op het bankjequote:Op zondag 24 februari 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:
ik heb me weer slap gelachen om Frans![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |