Verwacht jij veel breaks danquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:57 schreef APK het volgende:
Dit is 'em dus.
Robin breekt niet eens de eerste service game van Berrer.
Vorig jaar had hij ook al zo'n topjaar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel te doen met Kraai hoor....
Ik geloof 3 jaar... maar dit is wel heel sneu....quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij ook al zo'n topjaar.Hoeveel jaar is hij nu al toernooidirecteur (met dit jaar erbij), twee jaar?
Dat ligt echt aan je verbinding hoor, perfect hier (NOS-site).quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef N.i.c.k het volgende:
wat een verrotte kutstream hier.
Ja, alle tien de geplaatste spelers eruit na de eerstetweede ronde.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof 3 jaar... maar dit is wel heel sneu....
Tweede.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, alle tien de geplaatste spelers eruit na de eerste ronde.
Ja, inderdaad, stom.quote:
ah, die .asx stream ui de openingspost pakt hij wel goed, das fijn. De wmp-stream werkt hier niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan je verbinding hoor, perfect hier (NOS-site).
Haase tot nu toe de enige met breakkansen, maar nog gelijkop 3-3.
Heeft Tim gemaakt, ik heb hem ff aangepast !quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:23 schreef Guncta het volgende:
Wat irritant die stream , liever een nog iets lager kwaliteit, maar wel de bal kunnen zien dan dit.
Maar wel tof, goed gedaan die OP.
Hij krijgt er toch steeds meer druk op.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:26 schreef TheArt het volgende:
Berrer is in ieder geval erg sterk aan het serveren. Op de eerste service heeft Robin weinig kans, op de tweede service juist vrij veel, dus hopen dat die service wat minder gaat lopen straks.
Wouw Nalbyquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef Nalbandian het volgende:
Zo net terug van "bijltjesdag" uit Rotterdam ! Ondanks alle uitslagen een zeer geslaagde dag meegemaakt. Vanmorgen Gabashvili zien trainen tegen Karlovic, daarna Davydenko zowat omver gelopen, toen naar Nadal wezen kijken waarbij hij omringd werd door golddiggers terwijl er niemand op het baantje ernaast naar Robin keek. Ben ik er maar demonstratief gaan zitten
. Vervolgens Ferrer die in val van Sverev liep, daarna laatste set van Berdych - Karlovic op death row (de eerste rij stoelen achter de baseline - trillende handjes als Karlovic serveerde) gekeken. Toen weer naar Centre Court wat na de eerste set op een eitje voor Nadal leek uit te lopen, maar vervolgens stelde birthday-boy Seppi orde op zaken in drie sets
. Daarna nog even een setje van Youzhny/Kohlschreiber tegen een stel Polen meegepikt.
Al met al een superdag!
Hij riep toch geen scheldwoorden? En schelden mag, behalve in het Engelsquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gescheld van die Haase: "Jonge, jonge, jonge." En een waarschuwing ho maar.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gescheld van die Haase: "Jonge, jonge, jonge." En een waarschuwing ho maar.
Nee, was een joke toch.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij riep toch geen scheldwoorden? En schelden mag, behalve in het Engels.
quote:
Op love de service-game verliezen is nooit leuk. Ben benieuwd hoe Robin erop reageert.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef kleinzusje het volgende:
Dit wordt een 3e set![]()
Hoe cool !!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef kleinzusje het volgende:
Dit wordt een 3e set![]()
Hoe cool !!
Idd, had hem liever zien volgen deze derde set.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
6-3 Haase en zelf beginnen in de derde set.
Niks idd, ik niet. Beginnen is altijd een voordeel imo, als je dan gebroken wordt na 4-4 heb je nog een kans. Als je steeds achtervolgt MOET je service houden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:19 schreef Guncta het volgende:
[..]
Idd, had hem liever zien volgen deze derde set.
Leg dat eerste even uit aub.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:24 schreef jojomen4 het volgende:
Berrer verdient het gewoon. Staat geweldig te spelen, ook deze 1ste game weer. Hij gaat gelukkig ook winnen.
quote:
Eerste vind ik omdat die een stuk mooier KAN (ik schrijf het maar met hoofdletters omdat je soms nog wel eens over dingen heen wilt lezen, scheelt me alvast een extra post) spelen imo, en ik dat liever zie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg dat eerste even uit aub.
Waarom ben je niet voor een NL-er trouwens maar voor een mof?
Ik heb Berrer nog weinig anders zien doen dan hard serveren, verder heeft 'ie een aardige backhand, dat was het. Haase slaat smashes, drop shots, big serves en return winners. Maar goed, ieder z'n keuzequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Eerste vind ik omdat die een stuk mooier KAN (ik schrijf het maar met hoofdletters omdat je soms nog wel eens over dingen heen wilt lezen, scheelt me alvast een extra post) spelen imo, en ik dat liever zie.
Ik ben dus voor de persoon die ik leuker vind om naar te kijken, nationaliteit speelt daar geen grote rol in.
ja max. 10 plekkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:40 schreef Wopper1 het volgende:
Pak die dubbele break Robin!
Ooooh, wat zal die gaan stijgen op de ranking.
Lekker dan.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
lijnrechtertje lekker met de vut !
Ik had het vanmiddag even uitgerekend, maar wil nog niet te ver op de zaken vooruitlopen. Hij stijgt echt meer dan 10 plekken als hij nu wint, maar de exacte getallen zal ik na de wedstrijd wel geven (als Robin gewonnen heeft natuurlijk).quote:
NOS hequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Zul je zien dat ze de stream er weer op een beslissend moment uitknikkeren Woppert.
Zit er dik in ja.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:52 schreef TheArt het volgende:
Ik wist gewoon dat Berrer ging terugbreaken en helaas is dat de waarheid geworden
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
ROBIN![]()
Dit mag je NIET weggeven !!!!!!
Wat is er geweldig? Het is toch 40-30 voor Berrer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:55 schreef Wopper1 het volgende:
Geweldig Robin!
Ik zet in op die backhand van Haase naar 15-30.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er geweldig? Het is toch 40-30 voor Berrer?
Oké, ja, ik zie hier niks. Zie alleen af en toe de score. Nam aan dat er een break aankwam toen ik die enthousiaste reactie zag.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zet in op die backhand van Haase naar 15-30.
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand beelden van dat hij viel? Ik hoorde het net maar ik heb geen beeld.
Bedankt. Ik vind het echt knap dat je dat kunt.quote:
Dus als ik het goed begrijp vragen ze 22 Euro om de wedstrijd Simon - Gabashvili bij te wonenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Schema Morgen:
Ochtend
Erlich (ISR) / Ram (ISR) - Benneteau (FRA) / Mahut (FRA)
dubbel, ronde 2 Lokatie: Centre Court, tijd: 11:00
Middag
Karlovic (24, KRO) - Zverev (98, GER)
enkel, ronde 3 Lokatie: Centre Court, tijd: 13:00
Haase (94, NED) - Llodra (58, FRA)
enkel, ronde 3 Lokatie: Centre Court, tijd: 14:30
Haase (NED) / Wessels (NED) - Berdych (CZE) / Tursunov (RUS)
dubbel, ronde 2 Lokatie: Centre Court, tijd: 16:00
Avond
Simon (36, FRA) - Gabashvili (132, RUS)![]()
enkel, ronde 3 Lokatie: Centre court, tijd: 21:00
Er is nog een avondwedstrijd, maar die hangt af van de partij die nog bezig is (Soderling-Verdasco).quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:12 schreef sipper het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vragen ze 22 Euro om de wedstrijd Simon - Gabashvili bij te wonen
Dan heb ik niks gezegd. Wordt dus Soderling (naar alle waarschijnlijkheid) - Seppiquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is nog een avondwedstrijd, maar die hangt af van de partij die nog bezig is (Soderling-Verdasco).
6-4 Soderling eerste set.
Echt super zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:30 schreef TheArt het volgende:
Zoals gezegd hier de posities van Haase bij het bereiken van de verschillende rondes:
Nu zeker: rond plek 75
Bij een halve finale: rond plek 61
Bij finale: rond plek 48
Bij winst: rond plek 41
Maar zover durf ik nog niet te denken
Ik ben er ook enorm blij mee!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:15 schreef BVO het volgende:
Haase en Karlovic morgen, precies de twee die ik wilde!
en dan heeft de NOC/NSF nog van die belachelijke regels voor hem aan de spelen te laten deelnemenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Echt super zeg.
Maar dit jaar kan hij bijna alleen maar punten winnen toch?
Dan lijkt zelfs een top 30 plek aan het einde van dit jaar zelfs mogelijk![]()
.
Hij heeft ook punten van vorig jaar staan he, die verliest hij weer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:30 schreef TheArt het volgende:
Zoals gezegd hier de posities van Haase bij het bereiken van de verschillende rondes:
Nu zeker: rond plek 75
Bij een halve finale: rond plek 61
Bij finale: rond plek 48
Bij winst: rond plek 41
Maar zover durf ik nog niet te denken
Vrijdagavond was misschien op voorhand al uitverkocht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
Dat ze Haase in de middag zetten snap ik ook echt niet !!!![]()
Heeft net een avond partij gespeeld, is Nederlandse topper WTF !!!
Bedoel je, als je het bekijkt vanuit de organisatie ? Qua inkomsten en publiekstrekker ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:01 schreef XL het volgende:
[..]
Vrijdagavond was misschien op voorhand al uitverkocht?
Als vrijdagavond uitverkocht is, en vrijdagmiddag niet, dan zet je hem juist op de vrijdagmiddag om meer kaarten te verkopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bedoel je, als je het bekijkt vanuit de organisatie ? Qua inkomsten en publiekstrekker ?
Oh zo !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als vrijdagavond uitverkocht is, en vrijdagmiddag niet, dan zet je hem juist op de vrijdagmiddag om meer kaarten te verkopen.
Die zijn natuurlijk al meegerekend hierbij. Hij heeft 15 punten van vorig jaar staan (2e ronde), maar het toernooi is opgewaardeerd, dus er vallen een stuk meer punten te rapen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:52 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft ook punten van vorig jaar staan he, die verliest hij weer.
quote:Qatar National Bank (QNB) and Qatar Tennis Federation (QTF) signed an agreement by which QNB will be the Official Bank of the Mens and Womens upcoming tours of the Association of Tennis Professionals (ATP) in Doha.
The players expected to participate this year include big names such as: Nikolay Davydenko, Tommy Robredo, Andy Murray, Ivan Ljubicic, Ivo karlovic.
Volgens mij 25 punten van vorig jaar, maar die 10 punten maken niet heel veel verschil. Volgende week raakt hij nog wel 50 punten uit Wolfsburg kwijt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk al meegerekend hierbij. Hij heeft 15 punten van vorig jaar staan (2e ronde), maar het toernooi is opgewaardeerd, dus er vallen een stuk meer punten te rapen.
Karlovic heeft z'n andere slagen (o.a. z'n voorhand iddquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie net dat Karlovic al 28 of 29 is. Vreemd dat die dan toch niet hoger staat. Hij heeft op mij de afgelopen de beste indruk gemaakt. Z'n service is natuurlijk erg goed maar ook z'n voorhand is geweldig. Het lijkt alsof die de bal altijd harder terug kan beuken dan z'n tegenstander.
Ik heb ook de indruk dat die de bal met een voorhand altijd op een hoger punt raakt dan z'n tegenstander. Dit heeft volgens mij niet zoveel met z'n lengte te maken, omdat tegenstanders de bal in principe ook op het hoogste punt zouden kunnen raken.
Mooie speler dus.
Nee 15. Dat zeg ik, het toernooi is opgewaardeerd. Vorig jaar was een tweede ronde nog maar 15 punten waard, dit jaar 25. En voor de rest staat alles mooi in die post van mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij 25 punten van vorig jaar, maar die 10 punten maken niet heel veel verschil. Volgende week raakt hij nog wel 50 punten uit Wolfsburg kwijt.
Omdat hij er al één verprutste in de tweede game na een half-volley van Haase die op de lijn was, maar Llodra zag hem uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
Dat publiek reageert op het Hawk-Eye net als klappen bij het landen met een chartervlucht![]()
Wrom heeft Lodra nog maar 1 challenge te gaan in de wedstrijd ? ( werd net gezegd ??)
Ok !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat hij er al één verprutste in de tweede game na een half-volley van Haase die op de lijn was, maar Llodra zag hem uit.
In normale toernooien krijg je er twee per set + één in een eventuele tiebreak. Bij Grand Slams krijg je er drie per set + één in een tiebreak.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok !
Ik raak altijd in de war bij de hoeveelheid challenges die ze krijgen!
Dacht dat het per set was, ipv per wedstrijd ?
En ook extra in een TB !?
Thxquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
In normale toernooien krijg je er twee per set + één in een eventuele tiebreak. Bij Grand Slams krijg je er drie per set + één in een tiebreak.
Geen idee wat er gezegd werd, maar als hij dat zo zei, klopt het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
Maar dan klopt het toch niet dat hij nog maar 1 challenge heeft voor "de wedstrijd" ( zo als werd gezegd)
Maar voor deze set ?
Of ben ik nu echt dement aan het worden ??
Klopt, maar voor de rest doet hij het goed. In België noemen ze telkens de voornaam van hun landgenoot. Dat vind ik zelfs nog irritanter.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:05 schreef Wopper1 het volgende:
Ik erger mij echt aan die commentator.
Continue de volledige namen noemen, Michael Lllodra/Robin Haase etc...
Denk zeker al een keer of 100.
Nu is het net of dat we een radioverslag hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, maar voor de rest doet hij het goed. In België noemen ze telkens de voornaam van hun landgenoot. Dat vind ik zelfs nog irritanter.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:11 schreef XL het volgende:
Robin Haase, dus he... voor de duidelijkheid
Hij heeft je gehoordquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef Wopper1 het volgende:
4-2 In het voordeel van Michael Llodra, Robin Haase mag nog 1 keer serveren...
Als tennis om uiterlijk ging keken we wel WTAquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom staat er zo'n lelijke, linkshandige serve-volleyer uit Frankrijk de eerste set te winnen
Ik zit op mn werk, kan geen commentaar horen, alleen maar zienquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:05 schreef Wopper1 het volgende:
Ja zekers: vooral Henin- Serenaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:21 schreef XL het volgende:
[..]
Als tennis om uiterlijk ging keken we wel WTA
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
* neemt eerdere reactie terug
Vroeger vond ik Chris Evert heel leuk, maar er is nu echt geeneen speelster die ik mooi vind.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:21 schreef XL het volgende:
[..]
Als tennis om uiterlijk ging keken we wel WTA
Gelukkig ben ik geen man maar een vrouwquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vroeger vond ik Chris Evert heel leuk, maar er is nu echt geeneen speelster die ik mooi vind.
Jou bedoelde ik niet hoor. Ben jij dat trouwens op je avatar?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen man maar een vrouw![]()
Haase is het broertje van de vriend van een meisje uit de klas van iemand die ik van Fok! ken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:31 schreef Foppema het volgende:
Haase is het broertje van de vriend van een meisje uit mijn klas
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jou bedoelde ik niet hoor. Ben jij dat trouwens op je avatar?
Wat ga je doen als het niet terecht was?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:34 schreef N.i.c.k het volgende:
Heeft Robin Haasse de eerste set terrecht verloren van Michael Lodra ?
Oké, leuk.quote:
CHALLENGE!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ga je doen als het niet terecht was?Ga je de beslissing dan aanvechten?
Wij als mannen ook niet hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
en ik weet het ik doelde alleen op Nadal en nog wat leuke mannelijke tennissers... Ik als vrouw heb niets te klagen![]()
Graag gedaan. Ik wilde het pm'en maar dat kon niet.quote:
Vind ik ook.quote:3-2Nu wel een break vind ik
Kan niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik wilde het pm'en maar dat kon niet.![]()
[..]
Vind ik ook.
Nee, er staat dat je inbox niet beschikbaar is. Blijkbaar staat in je instellingen dat je geen pm's wilt kunnen ontvangen.quote:
Ja, goeie zaak.quote:Ik dacht weer love game maar neeeeee Haasse komt terug
hi-fucking-laric.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ga je doen als het niet terecht was?Ga je de beslissing dan aanvechten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Geen idee, ik ken alleen zijn zusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe heet die Haase eigenlijk van zn voornaam?
Tommy?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Robin, dat wordt continu gezegd hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
Hm toch mijn instellingen maar eens nakijken.....
Suf is dat altijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:51 schreef TheArt het volgende:
Sjonge jonge, helemaal niet live. Gaan ze het oppakken bij 5-5
Het is geen davis cupquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:56 schreef N.i.c.k het volgende:
dat dat publiek eens gaat zingen ofzo ! bier is toch gratis in het abn village.
Sarcasme.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:48 schreef Federer-fan het volgende:![]()
[..]
Robin, dat wordt continu gezegd hoor.
Je kunt moeilijk een grand slam vergelijken met een gewoon toernooi. Daar komen mensen uit de hele wereld speciaal naartoe voor het tennis. Hier komt het tennis naar de mensen. De sfeer is meer dan prima in Ahoy.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Op een bijbaan down-under wordt meer aangemoedigd dan hier.
Wellicht BS was het antwoord van FF ook sarcasmequote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sarcasme.
Goeie grap, Boez!
FF is toch een soort KZ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:04 schreef XL het volgende:
[..]
Wellicht BS was het antwoord van FF ook sarcasme
Voor het eerst in jaren een hoopvolle speler,in zijn eigen land op het grootste nationale toernooi. En jij vind de sfeer prima.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk een grand slam vergelijken met een gewoon toernooi. Daar komen mensen uit de hele wereld speciaal naartoe voor het tennis. Hier komt het tennis naar de mensen. De sfeer is meer dan prima in Ahoy.
Mis inderdaad ook wel het oranje e.d. maar dat komt denk ik omdat Ahoy ander publiek trekt..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:08 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Voor het eerst in jaren een hoopvolle speler,in zijn eigen land op het grootste nationale toernooi. En jij vind de sfeer prima.
Het thuisvoordeel zou hem net dat duwtje in de rug kunnen geven. (zegt hij zelf ook overigens).
Nee, dan heb ik vele malen passievollere wedstrijden meegemaakt op ordina/heineken.
Kijk vanavond eens een partijtje in San Jose! Dan heb je wel referentiemateriaal. Of ga eens naar Ahoy en beleef het daar. Dat is echt niets anders dan Ordina Open. Stukken beter dan Dutch Open. Wellicht brengt ABN veel bobo's in, maar in de eerste en tweede ring zit prima publiek. Ordina Open heeft geen 8.000 man rond het centre court hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:08 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Voor het eerst in jaren een hoopvolle speler,in zijn eigen land op het grootste nationale toernooi. En jij vind de sfeer prima.
Het thuisvoordeel zou hem net dat duwtje in de rug kunnen geven. (zegt hij zelf ook overigens).
Nee, dan heb ik vele malen passievollere wedstrijden meegemaakt op ordina/heineken.
Ben ook bij alle aanwezig geweest, het geen salon-kritiek. Jammer dat in Nederland het geld zo aanwezig is bij het tennis.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben meerdere keren naar DC uit en DC thuis geweest, als ook ABN, Rosmalen en Dutch Open.
Voor mij is er geen mooiere sfeer dan DC uit, gevolgd door DC thuis. Gewone toernooitjes zijn altijd half ruk qua publiek. Beetje klappen en thats it.
Ik hou het bij DC, Skopje here I come
18 euro ben je al bij zo wedstrijd in ahoy tochquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:13 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ben ook bij alle aanwezig geweest, het geen salon-kritiek. Jammer dat in Nederland het geld zo aanwezig is bij het tennis.
been there all. Ordina hoogst waarschijnlijk vaker dan jij. Het gaat niet om het aantal, is niet bepalend voor de sfeer. En san jose boeit me niet. Nederland heeft toch een naam als het om aanhang gaat. Hier in ahoy is 50 % op uitnodiging van een werkgever/ sponsor whatever, mensen die er geen fuck om geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:11 schreef XL het volgende:
[..]
Kijk vanavond eens een partijtje in San Jose! Dan heb je wel referentiemateriaal. Of ga eens naar Ahoy en beleef het daar. Dat is echt niets anders dan Ordina Open. Stukken beter dan Dutch Open. Wellicht brengt ABN veel bobo's in, maar in de eerste en tweede ring zit prima publiek. Ordina Open heeft geen 8.000 man rond het centre court hoor.
bedoel 'het geld' n overdrachtelijke zin.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
18 euro ben je al bij zo wedstrijd in ahoy toch
behalve in weekend dan
Tsja, dat is inderdaad vreselijk irritant. De kennissen en de juppies van de sponsor, daarvan komen er heel veel naar vooral het WTT en de Ordina Open (die skyboxen daar zijn ook vreselijk). En die mensen trekken zich geen reet aan van zo'n partij, zoals vandaag ook. Haase staat een minuut te wachten op een juppie in net pak die rusitg aan naar zijn stoeltje loopt en zich nergens wat van aantrekt, terwijl het publiek hem aan het uitfluiten is. Bah, bah, bah. Weigeren moeten ze die mensenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:13 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ben ook bij alle aanwezig geweest, het geen salon-kritiek. Jammer dat in Nederland het geld zo aanwezig is bij het tennis.
In het buitenland vinden ze het Nederlandse publiek altijd bij de besten ter wereld horen. Maar dat leiden ze af aan toernooien in het buitenland en vooral de Grand Slams. Daar komen natuurlijk alleen de echte tennisliefhebbers en maken dan ook gigantische sfeer. Hier is de helft relatie van de sponsor en geeft geen reet om tennis. Dat zouden ze inderdaad eens grondig moeten veranderen. Oppleuren met die vele skyboxen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:16 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
been there all. Ordina hoogst waarschijnlijk vaker dan jij. Het gaat niet om het aantal, is niet bepalend voor de sfeer. En san jose boeit me niet. Nederland heeft toch een naam als het om aanhang gaat. Hier in ahoy is 50 % op uitnodiging van een werkgever/ sponsor whatever, mensen die er geen fuck om geven.
Als Nederland al een naam om aanhang heeft, dan maken ze dat zeker waar. Het is tientallen keren beter dan op vergelijkbare andere toernooien. ATP tennis is geen lomp carnaval van Oranje uitgedoste compensatie-carnavallers. Als je dat zoekt moet je op zoek naar andere sporten. Darts, Schaatsen, voetbal, hockey, roeien....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:16 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
been there all. Ordina hoogst waarschijnlijk vaker dan jij. Het gaat niet om het aantal, is niet bepalend voor de sfeer. En san jose boeit me niet. Nederland heeft toch een naam als het om aanhang gaat. Hier in ahoy is 50 % op uitnodiging van een werkgever/ sponsor whatever, mensen die er geen fuck om geven.
Maar zet die bobo's tussen het gewone publiek en ze hebben ook een leuke middag. Er zijn zo gigantisch veel skyboxen. Laat ze eens minstens met de helft afnemen en dan bereik je al heel veel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat in Nederland de scheiding erg groot is. Natuurlijk, de bobo's zijn redelijk aanwezig, en redelijk irritant. Maar goed, zij maken het toernooi dan ook wel mede mogelijk natuurlijk. Niet dat dat een excuus is, maar toch.
Maar het "gewone" tennispubliek is wel gewoon leuk en goed publiek.
Dan komen ze niet hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar zet die bobo's tussen het gewone publiek en ze hebben ook een leuke middag.
Hier kan ik alleen maar volmondig mee instemmen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:23 schreef XL het volgende:
[..]
Als Nederland al een naam om aanhang heeft, dan maken ze dat zeker waar. Het is tientallen keren beter dan op vergelijkbare andere toernooien. ATP tennis is geen lomp carnaval van Oranje uitgedoste compensatie-carnavallers. Als je dat zoekt moet je op zoek naar andere sporten. Darts, Schaatsen, voetbal, hockey, roeien....
Je kunt niet verwachten dat ze in Ahoy met een soort carnaval de tent afbreken terwijl de rest van de wereld niet eens 30% van de kaarten verkoopt. Al helemaal niet als de NOS geen aandacht aan tennis besteed. Je lijkt gewoon de sport niet te begrijpen.
wat doe je nou aanmatigend. Ik weet heus wel waar ik het over heb. Het hoeft niet carnavalesk van mij, maar wel sportief enthousiast. Neem australie en zweden als voorbeeldquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:23 schreef XL het volgende:
[..]
Als Nederland al een naam om aanhang heeft, dan maken ze dat zeker waar. Het is tientallen keren beter dan op vergelijkbare andere toernooien. ATP tennis is geen lomp carnaval van Oranje uitgedoste compensatie-carnavallers. Als je dat zoekt moet je op zoek naar andere sporten. Darts, Schaatsen, voetbal, hockey, roeien....
Je kunt niet verwachten dat ze in Ahoy met een soort carnaval de tent afbreken terwijl de rest van de wereld niet eens 30% van de kaarten verkoopt. Al helemaal niet als de NOS geen aandacht aan tennis besteed. Je lijkt gewoon de sport niet te begrijpen.
Dan hebben ze maar pech. Een kaartje is een kaartje en anders flikkeren ze maar op. Een schijthekel heb ik er aan. Ook als je als 'normale' toeschouwer in het publiek zit. Op de Ordina Open, als ik er zelf zit, erger ik me er ook altijd dood aan. Al die debielen daar in die witte VIP tenten boven je en maar lachen en pratenquote:
De Zweden doen ook alleen maar zo op de Slams en in de Davis Cup. Dat toernooi in Stockholm is nog niet eens de helft zo sfeervol als het WTT is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:26 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
wat doe je nou aanmatigend. Ik weet heus wel waar ik het over heb. Het hoeft niet carnavalesk van mij, maar wel sportief enthousiast. Neem australie en zweden als voorbeeld
Nouja, we verschillen van mening. Ik ben weg. Zie je bij de davis cup weer
Dat is ook alleen bij de Davis Cup hoor.... daar doet Nederland net zo hard mee. Zelfs in Skopje als het nergens overgaat in een promotie/degradatiewedstrijd op een waardeloos niveau.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:26 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
wat doe je nou aanmatigend. Ik weet heus wel waar ik het over heb. Het hoeft niet carnavalesk van mij, maar wel sportief enthousiast. Neem australie en zweden als voorbeeld
Nouja, we verschillen van mening. Ik ben weg. Zie je bij de davis cup weer
Skopjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:31 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is ook alleen bij de Davis Cup hoor.... daar doet Nederland net zo hard mee. Zelfs in Skopje als het nergens overgaat in een promotie/degradatiewedstrijd op een waardeloos niveau.
Kijk bijv. naar ATP Sydney en ATP Stockholm... Niets te beleven. M.a.w. Ik heb niet het gevoel dat je weet waarover je praat.
Op Ordina Open ben ik ook wel eens VIP hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan hebben ze maar pech. Een kaartje is een kaartje en anders flikkeren ze maar op. Een schijthekel heb ik er aan. Ook als je als 'normale' toeschouwer in het publiek zit. Op de Ordina Open, als ik er zelf zit, erger ik me er ook altijd dood aan. Al die debielen daar in die witte VIP tenten boven je en maar lachen en praten
Wij zijn het met elkaar eensquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:31 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is ook alleen bij de Davis Cup hoor.... daar doet Nederland net zo hard mee. Zelfs in Skopje als het nergens overgaat in een promotie/degradatiewedstrijd op een waardeloos niveau.
Kijk bijv. naar ATP Sydney en ATP Stockholm... Niets te beleven. M.a.w. Ik heb niet het gevoel dat je weet waarover je praat.
Wat ik zeg dus, 25, al sinds 2000 levert een 2e ronde 25 punten op.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee 15. Dat zeg ik, het toernooi is opgewaardeerd. Vorig jaar was een tweede ronde nog maar 15 punten waard, dit jaar 25. En voor de rest staat alles mooi in die post van mij.
Mon excuses, begreep je verkeerdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat ik zeg dus, 25, al sinds 2000 levert een 2e ronde 25 punten op.
Same here. Je kunt veel van Ted zeggen, maar slechter dan dit is hij echt niet hoor. Ook constant zinnen van 1 woord.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:05 schreef Wopper1 het volgende:
Nee, echt?quote:
Geen ruzie maken om mijn flauwe garpje jongensquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:04 schreef XL het volgende:
[..]
Wellicht BS was het antwoord van FF ook sarcasme
Bedoel je een kloon? Nee hoor.quote:
Het gros van die mensen komt daar meer om te netwerken. Het is drukker in het VIP-dorp dan in de loges zelf. Al moet ik zeggen dat de loge waarin ik toen zat wel mee viel. Voor de rest is het een komen en gaan van mensen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar zet die bobo's tussen het gewone publiek en ze hebben ook een leuke middag. Er zijn zo gigantisch veel skyboxen. Laat ze eens minstens met de helft afnemen en dan bereik je al heel veel.
Oké.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Geen ruzie maken om mijn flauwe garpje jongens
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een paupers zeg,
heb je geen racket over, mag ik je handoek, mag ik je zweedband
Dit is een grap neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:51 schreef jmac het volgende:
Het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam is vrijdag door de spelervakbond ATP uitgeroepen tot toernooi van het jaar. Toernooidirecteur Richard Krajicek kreeg de bijbehorende onderscheiding uitgereikt door supervisor Thomas Karlberg van de ATP.
Wat is er grappig aan? De organisatie is uitstekend.quote:
Ow.quote:
Het deelnemersveld na de 2e ronde.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan? De organisatie is uitstekend.
Wat flauw, ik ben er vandaag weer eens geweest, het is een fantastisch georganiseerd toernooi, met veel publiek, toch een relaxte sfeer, en een uitstekend deelnemersveld. Dat die er allemaal na twee rondes uitliggen heeft verder niks met het toernooi op zichzelf te maken.quote:
Wat hoM3r zegt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het deelnemersveld na de 2e ronde.
Het was niet flauw bedoeld. Toen ik het las, dacht ik dat het een grap was. Vorig jaar had je al die afzeggingen dit jaar lag iedereen er na twee ronden uit. En Krajicek als toernooidirecteur (of als wat dan ook) vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:45 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Wat flauw, ik ben er vandaag weer eens geweest, het is een fantastisch georganiseerd toernooi, met veel publiek, toch een relaxte sfeer, en een uitstekend deelnemersveld. Dat die er allemaal na twee rondes uitliggen heeft verder niks met het toernooi op zichzelf te maken.
Het is inderdaad nogal stil geworden in dit topic. Ik heb helaas gister geen wedstrijden gezien, maar vindt het jammer dat Gabashvili heeft verloren. Ik heb hem op donderdag zien trainen tegen Karlovic en hij kwam echt op me over als een relaxte vent (overigens heeft Karlovic me ook positief verrastquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:44 schreef Tim86 het volgende:
heel leuke avond gehad..opvallend rustig in dit topic. Soderling speelde een wedstrijd van een hoog niveau en liet nagenoeg geen steekjes vallen. Aangezien Seppi op zijn normale niveau speelde was hij dus kansloos. Simon tegen held Gabashvili was echt een fantastische wedstrijd. Simon, die echt 0,0 uitstraling heeft overigens, speelde foutloos en haalde bijna elke bal. Het publiek was volledig voor Gaba die weer heerlijk alles of niks speelde en een wagonlading aan wereldballen sloeg. Hij miste het alleen net op de beslissende momenten en Simon benutte bijna direct zijn breakkansen..stand is erg geflatteerd. Het publiek was in ieder geval nu ook Gaba fan
Hier kan ik mij helemaal in vinden. Had aan het begin bij de tweede set tussen Simon en Gaba nog hoop dat het enorm spannend zou worden en het een driesetter zou worden. Viel uiteindelijk een beetje tegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:44 schreef Tim86 het volgende:
heel leuke avond gehad..opvallend rustig in dit topic. Soderling speelde een wedstrijd van een hoog niveau en liet nagenoeg geen steekjes vallen. Aangezien Seppi op zijn normale niveau speelde was hij dus kansloos. Simon tegen held Gabashvili was echt een fantastische wedstrijd. Simon, die echt 0,0 uitstraling heeft overigens, speelde foutloos en haalde bijna elke bal. Het publiek was volledig voor Gaba die weer heerlijk alles of niks speelde en een wagonlading aan wereldballen sloeg. Hij miste het alleen net op de beslissende momenten en Simon benutte bijna direct zijn breakkansen..stand is erg geflatteerd. Het publiek was in ieder geval nu ook Gaba fan
Begint om 14.00 uur. http://www.abnamrowtt.nl/programma.aspx?SN=291quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat begint de middagpartij? Ik vind http://www.abnamrowtt.nl/content.aspx?SN=293 zo'n onhandige site. Ik kon eerder ook al dingen niet vinden en nu ook al niet op welk tijdstip ze gaan beginnen.
Werden de halve finales ook niet live uitgezonden op de publieke omroep ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Begint om 14.00 uur. http://www.abnamrowtt.nl/programma.aspx?SN=291
Reken er maar niet op. Er is vandaag ook schaatsen, dus je kunt wel weer raden wat er belangrijker is. Op NOS-TT 224 staat ook dat ze een samenvatting uitzenden van de eerste en tweede halve finale. Staat verder niks op over een live-uitzending.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:01 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Werden de halve finales ook niet live uitgezonden op de publieke omroep ?
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Begint om 14.00 uur. http://www.abnamrowtt.nl/programma.aspx?SN=291
Verbaasde me er over dat er niemand klaagde over de samenvattingen die gisteren eerder begonnen vanwege het schaatsenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Er is vandaag ook schaatsen, dus je kunt wel weer raden wat er belangrijker is. Op NOS-TT 224 staat ook dat ze een samenvatting uitzenden van de eerste en tweede halve finale. Staat verder niks op over een live-uitzending.
Komt het ook op tv dan? Ik ben er al aan gewend dat ik streams moet volgen. Ik was helemaal gelukkig met de kwaliteit van deze streamquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verbaasde me er over dat er niemand klaagde over de samenvattingen die gisteren eerder begonnen vanwege het schaatsen
Top !!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb een toffe dag gehad in Ahoy, morgen wel een verslagje met foto's!
Eindelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:44 schreef Tim86 het volgende:
Elke middag samenvatting was het deze week, een uurtje ofzo, of de finale live komt weet ik niet, zeker nu er geen 'namen' in staan...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:00 schreef XL het volgende:
[..]
Komt het ook op tv dan? Ik ben er al aan gewend dat ik streams moet volgen. Ik was helemaal gelukkig met de kwaliteit van deze stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |