Verwacht jij veel breaks danquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:57 schreef APK het volgende:
Dit is 'em dus.
Robin breekt niet eens de eerste service game van Berrer.
Vorig jaar had hij ook al zo'n topjaar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel te doen met Kraai hoor....
Ik geloof 3 jaar... maar dit is wel heel sneu....quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij ook al zo'n topjaar.Hoeveel jaar is hij nu al toernooidirecteur (met dit jaar erbij), twee jaar?
Dat ligt echt aan je verbinding hoor, perfect hier (NOS-site).quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef N.i.c.k het volgende:
wat een verrotte kutstream hier.
Ja, alle tien de geplaatste spelers eruit na de eerstetweede ronde.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof 3 jaar... maar dit is wel heel sneu....
Tweede.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, alle tien de geplaatste spelers eruit na de eerste ronde.
Ja, inderdaad, stom.quote:
ah, die .asx stream ui de openingspost pakt hij wel goed, das fijn. De wmp-stream werkt hier niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan je verbinding hoor, perfect hier (NOS-site).
Haase tot nu toe de enige met breakkansen, maar nog gelijkop 3-3.
Heeft Tim gemaakt, ik heb hem ff aangepast !quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:23 schreef Guncta het volgende:
Wat irritant die stream , liever een nog iets lager kwaliteit, maar wel de bal kunnen zien dan dit.
Maar wel tof, goed gedaan die OP.
Hij krijgt er toch steeds meer druk op.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:26 schreef TheArt het volgende:
Berrer is in ieder geval erg sterk aan het serveren. Op de eerste service heeft Robin weinig kans, op de tweede service juist vrij veel, dus hopen dat die service wat minder gaat lopen straks.
Wouw Nalbyquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef Nalbandian het volgende:
Zo net terug van "bijltjesdag" uit Rotterdam ! Ondanks alle uitslagen een zeer geslaagde dag meegemaakt. Vanmorgen Gabashvili zien trainen tegen Karlovic, daarna Davydenko zowat omver gelopen, toen naar Nadal wezen kijken waarbij hij omringd werd door golddiggers terwijl er niemand op het baantje ernaast naar Robin keek. Ben ik er maar demonstratief gaan zitten
. Vervolgens Ferrer die in val van Sverev liep, daarna laatste set van Berdych - Karlovic op death row (de eerste rij stoelen achter de baseline - trillende handjes als Karlovic serveerde) gekeken. Toen weer naar Centre Court wat na de eerste set op een eitje voor Nadal leek uit te lopen, maar vervolgens stelde birthday-boy Seppi orde op zaken in drie sets
. Daarna nog even een setje van Youzhny/Kohlschreiber tegen een stel Polen meegepikt.
Al met al een superdag!
Hij riep toch geen scheldwoorden? En schelden mag, behalve in het Engelsquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gescheld van die Haase: "Jonge, jonge, jonge." En een waarschuwing ho maar.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dat gescheld van die Haase: "Jonge, jonge, jonge." En een waarschuwing ho maar.
Nee, was een joke toch.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij riep toch geen scheldwoorden? En schelden mag, behalve in het Engels.
quote:
Op love de service-game verliezen is nooit leuk. Ben benieuwd hoe Robin erop reageert.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef kleinzusje het volgende:
Dit wordt een 3e set![]()
Hoe cool !!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef kleinzusje het volgende:
Dit wordt een 3e set![]()
Hoe cool !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |