regenboogforelquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is in godsnaam homovis?
LOLquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je snapt het niet?
Hij hoopt op meer support van achter ook al is dat een kansloze zaak want de kindjes van god moeten winnen anders is johnny de Mol niet meer veilig.
simpelquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:48 schreef Lady-night het volgende:
Melissa kan ook niet geloven dat Amanda op twee staat
Ik probeer het ook iedere keer maar trek die gesprekken echt niet meer. We missen veel info zo, dat is natuurlijk wel jammer maar dat lees ik wel op VOL in het SV.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
Brian is tevreden dat Amanda zich zo opstelt t.o.v Huub
Volgens Brian gaat Huub de pan uit flippen, omdat Amanda hem zo koel benaderd
en ik mute het zooitje weer
Heeft ze het over muggen (en haar muggenbulden) of over BAM?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
Amanda: Hun allemaal zijn supergemeen tegen die beessies... niet normaal.
Hij gaat bij zich zelf af denk ik, de enige die daar al om gaat flippen is hij zelf, hij weet niet dat Eric al lang heeft verteld dat Amanda hem uit kotst, maar goed, laat ze nog maar even op hun roze wolkje zitten, al denk ik dat Brian zich wel achter z'n oren krabt over deze popo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
Brian is tevreden dat Amanda zich zo opstelt t.o.v Huub
Volgens Brian gaat Huub de pan uit flippen, omdat Amanda hem zo koel benaderd
en ik mute het zooitje weer
Ik probeerde echt het sneue drietal te volgen maar het is niet te harden zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het ook iedere keer maar trek die gesprekken echt niet meer. We missen veel info zo, dat is natuurlijk wel jammer maar dat lees ik wel op VOL in het SV.
Nee joh, je weet toch wel wie 'hun' zijn? Hun die die in de keuken staan en wiens eten je weigert, die hun, die je van alles en nog wat mag beschuldigenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze het over muggen (en haar muggenbulden) of over BAM?
Wat heeft hij waar ingestoken? Ondertiteling aub? Is het wel te snappen als je de streams kijkt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Brian 'wil de discussie houden op het plan waarop die gisteren is ingestoken'.
Vertaling: als Huub of een ander een discussie begint, moet je de afgesproken lijn aanhouden: erom lachen of negeren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heeft hij waar ingestoken? Ondertiteling aub? Is het wel te snappen als je de streams kijkt?![]()
De jeugd die het een beetje volgt,begrijpt het toch ook niet meer,leugens van de febo,die RAT heeft de k1 gewonnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
simpel
aantal streamers neemt af
dus de paar pubers die sms"n tellen nu ook mee
Diezelfde tunnel visie als hij heeft wanneer hij Amanda onder de dekens slaat of de douche door rost?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
Brian zit nog steeds in het gevecht en de 2e trap kwam omdat hij in een tunnelvisie zat...
yeah right!
Weet ik toch, wilde alleen Amanda's muggenbulden (misschien wel schurft of vlooienbeten)even noemen en ik BAM beesten vind.quote:[b]Op donderdag 21 februari 2008 19:58 schreef Disana het volgende:[/]
Nee joh, je weet toch wel wie 'hun' zijn? Hun die die in de keuken staan en wiens eten je weigert, die hun, die je van alles en nog wat mag beschuldigen
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertaling: als Huub of een ander een discussie begint, moet je de afgesproken lijn aanhouden: erom lachen of negeren.
Die muggenbulten zijn toch ook de schuld van 'hun'? Zo opgefokt zijn ze momenteel wel dat ze alles zullen beweren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik toch, wilde alleen Amanda's muggenbulden (misschien wel schurft of vlooienbeten)even noemen en ik BAM beesten vind.
Ik weet dat het muggenbulten is hoor, maar Amanda zegt bulden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
En ondertussen wordt er aan tafel relaxed gesmuld van Huubs eten.
Echt, dat zal je nog verbazen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:03 schreef mspoez het volgende:
Yuk, ik vind het knap hoor dat je zelfs met het roken van een sigaret ranizge geluidjes kan maken. Die Mike zal vast véél reacties krijgen!
Lijkt me heerlijk dat je de streams met haar er op kunt muten en toch de tafelconversatie kunt volgen, heel typisch trouwens dat BAM gingen kijken of ze werden afgeluisterd, eens zien hoe lang het duurt voor ze dat zelf gaan doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat het muggenbulten is hoor, maar Amanda zegt bulden.
Heerlijk, een avondmaal zonder dat trash en die slabek van Amanda.
weer staaltje van huubs ijzersterke debating skillsquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Brian komt boven en Huub vraagt waarom ze niet mee willen eten.
Brian: Snap je dat niet met je domme verstand?
Huub: Een persoon is dom, verstand niet. Of snap je dat niet met je slimme verstand?
Go Huub.![]()
![]()
![]()
Deze uitslag roept weerstand op, waardoor er volgende maand meer mensen gaan stemmen.(=kassa)quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:23 schreef avonne het volgende:
popipoll
1. Huub 42 %
2. Amanda 21 %
3. 19% Brian
4 en 5 Jaap (identiteitscrisis) en Claire (de kijker nog niet overtuigen) 9%
Volgens mij hebben de sigaretten ook te maken met Brians eerste para-actie: De sigaretten van Stefan in het zwembad omdat hij er zo'n last van hadquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Ik vind het dan wel weer grappig dat Claire, Eric en Huub meteen een peuk opsteken als B en A beginnen met eten.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Claire en Huub moeten zich weer verantwoorden t.o. Brian over het Tommie gebeuren....daar gaan we weer.
Het viel mij juist op dat Amanda weer eens schaapachtig zat te lachen en geen antwoord heeft..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
Melisa: Jammer dat je Yuri natrapte, was helemaal niet nodig geweest. De sfeer werd daarna ook erg grimmig........doodse stilte.
Huub blijft iig beschaafd, Amanda begint alweer te blèren. Hij neemt B en A alle wind uit de zeilen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef schatje het volgende:
En Huub beantwoordt weer netjes de vragen van Brian en Amanda.
Maar je kunt toch niet ontkennen dat Huub vaak zeer onbeschaafd zijn muil opentrekt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub blijft iig beschaafd, Amanda begint alweer te blèren. Hij neemt B en A alle wind uit de zeilen.
Nee, dat kan ik niet ontkennen, met name als hij gedronken heeft. Ik moet je eerlijk zeggen dat er de grootst mogelijk bagger uit mijn mond zou komen als Brian en Amanda mijn "gesprekspartners" zouden zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar je kunt toch niet ontkennen dat Huub vaak zeer onbeschaafd zijn muil opentrekt.
Ja hoor, de boxring. Ben benieuwd of je voorspelling uitkomtquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:26 schreef blomst het volgende:
weer op de bank
zou er dan een filmpje komen van het gevecht, waar het boe geroep is uit geknipt?
Cap iemand? BVDquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:28 schreef Dark het volgende:
Zit Brian nu bijna te janken?
mannies visie is vrij simpel en logiesquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het viel mij juist op dat Amanda weer eens schaapachtig zat te lachen en geen antwoord heeft..
"Het was cooollll...hahaha....supercool...hahaha...."en nog blijven geloven in haar eigen gelijk..
zoiets dus.
Dat heb je goed gezien.......raar hè?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:29 schreef jassy het volgende:
MOGEN WIJ NU SERIEUS DE PLASMA BEELDEN NIET ZIEN
Tamelijk onzinnig LIJKT het, maar de streamers hebben het filmpje allemaal gezien en krijgen nu de reacties op de gezichten te zien. Ook wel interessantquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
Welke stream is het filmpje.... of draaien ze die bewust weg zodat we niet zien dat ze die natrap niet laten zien? Wat is de bedoeling?
Leuk hè, dat knippen plakken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen boe gehoord...
In dit geval per ongeluk precies in context, tunnelvisie wat betreft zijn 'prestatie'.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef Dementor het volgende:
Brian met zijn tunnelvisie.
Die gast heeft altijd last van een verkeerde woordkeuze.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:32 schreef akveor het volgende:
Ja hoor Amanda zat er weer bij...
[ afbeelding ]
Wat blomst voorspeldde...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen boe gehoord...
Gooi de befaamde glazen deuren nog maar eens in dan, oh nee, dat lag aan de scharnieren.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:37 schreef fossil_fossil het volgende:
brian wil respect.....en gooit het nu weer op huub dat huub een plasma heeft stuk geslagen etc... ja hoor we dwalen weer van het eigenlijke onerwerp af...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian: "Doe het mij maar na, doe het mij maar na... (10x).."
Nou Brian, liever niet, ik denk niet dat velen mensen zo'n lafbek als jij willen zijn met zo'n smerige natrap, die je niet durft toe te geven.
......en aan Huub natuurlijk....quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gooi de befaamde glazen deuren nog maar eens in dan, oh nee, dat lag aan de scharnieren.....
Yep, met dank aan Flens.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Was Brian zijn beker echt de winaar beker?
Ik zag nl niet gelijk.
Hans hondekop is toch ook al de volgende dag vertrokken naar Brazilie? Die zag de bui denk ik al hangen. Als hij zo trots op de rat was geweest had hij de publiciteit wel opgezocht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hans heeft helemaal niet gezegd dat hij Brian een winnar vond, hij heeft gezegd, dat Brian zichzelf niet heeft bewezen, dus Brian lult gewoon uit zijn nek.
Er zit een plaatje met winnaar op geplakt, er zal wel geen beker met 'no contest' zijn gemaakt, bovendien was het een mini-playback show idee, iedereen kreeg een beker, we weten ook niet wat er op de beker van Yuri stond natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Was Brian zijn beker echt de winaar beker?
Ik zag nl niet gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |