Er zaten wel wat spelletjes bij ja, geen idee welke..quote:Op zondag 24 februari 2008 23:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oeeh dit is echt freaky telepathische shit
Heb je ook Gameboy spellen?Double Dragon
![]()
Ducktales
Nee ik heb die nieuwe Gameboy, de (en nu komt dat onuitspreekbare woord) Nintendo DSquote:Op zondag 24 februari 2008 23:20 schreef MissBliss het volgende:
Er zaten wel wat spelletjes bij ja, geen idee welke..
Kopen? [ afbeelding ]
DS is tofquote:Op zondag 24 februari 2008 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee ik heb die nieuwe Gameboy, de (en nu komt dat onuitspreekbare woord) Nintendo DSZelfs afgekort naar DS rolt het niet makkelijk
Of ligt dat aan mij
Euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 24 februari 2008 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
D_A welke fokker luuuuuuuuuuuuuuuuv jij het meest?![]()
Yepquote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef MissBliss het volgende:
DS is tof
Die is toch met 2 schermpjes, 1 touchscreen?
Slijmbalquote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
MB
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
YepHet is wel tof ja
Alleen die naam
![]()
Mario Kart
![]()
Zelda
Oeeeeeeeeeeeew D_A & MB sitting in a tree, Re comes up and kicks D_A's beeee....quote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
MB
Alles voor jou lekkerdingquote:
Verder hou ik ook wel van BLquote:Op zondag 24 februari 2008 23:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeew D_A & MB sitting in a tree, Re comes up and kicks D_A's beeee....
...hind....Re & MB sitting in a tree, K I S S I N G
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeew D_A & MB sitting in a tree, Re comes up and kicks D_A's beeee....
...hind....Re & MB sitting in a tree, K I S S I N G S N E S S I N G
Bloodydingesquote:Op zondag 24 februari 2008 23:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Help effe? Heb nu een kruising in mn hoofd van Bright Eyes en CherryLips
De Snes doet het?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:31 schreef MissBliss het volgende:
Keileuk op festival, gaan we dronken in plassen stampen hand in handquote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Aaah oke die heb ik voorbij zien komen
Ja, dat laatstequote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De Snes doet het?
Of is het Re & MB sitting in a tree, Re climbes down to set up the Snes, MB stays behind to suck on a cig and fok aroundOh such happiness, joy joy joy
Volgens mij heb je langer plezier van een DS. Vooral omdat je die overal mee naar toe kunt nemen en dus lekker in de trein of op vakantie kunt gebruikenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:22 schreef Zhenar het volgende:
Kut, nu wil ik opeens weer een Wii. Of een DS
In die tijd waren retro spellen ook echt iets voor supernerds, en ik heb er nooit bij stilgestaan dat je zo'n Gameboy beter kunt houden voor later opstijgend jeugdsentiment dan verkopen voor 20 gulden (of iets in die richtingquote:Op maandag 25 februari 2008 09:46 schreef babette21 het volgende:
ik heb er nog steeds spijt van dat ik m'n gameboy verkocht heb (in 1998)
er gaat toch niets boven een ouderwets spelletje Tetris![]()
20 gulden?? ik heb er 250 voor gevangen!!! (incl. 4 spelletjes en adopter ofzo)quote:Op maandag 25 februari 2008 09:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
In die tijd waren retro spellen ook echt iets voor supernerds, en ik heb er nooit bij stilgestaan dat je zo'n Gameboy beter kunt houden voor later opstijgend jeugdsentiment dan verkopen voor 20 gulden (of iets in die richting)
Soort vanquote:
Waren ze niet allemáál roze?quote:
Nee, ook paars bijvoorbeeld.quote:
Ik heb een groenequote:
Welke spelletjes?quote:
die had m'n zus. Damn, wat wat ik jaloers (ik had zo'n stomme bloempopplequote:Op maandag 25 februari 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ook paars bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
die had m'n zus. Damn, wat wat ik jaloers (ik had zo'n stomme bloempopple)
die van mij ligt misschien nog wel ergens op zolder! hebben?quote:Op maandag 25 februari 2008 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel spijt dat ik ooit mn Duftyhuis + -poppetjes heb verkocht
een adopterquote:Op maandag 25 februari 2008 10:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
20 gulden?? ik heb er 250 voor gevangen!!! (incl. 4 spelletjes en adopter ofzo)![]()
Tetris, Mario 2, Addams Familyquote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Welke spelletjes?![]()
Ik had Lucky Luke, een of ander racespelletje, Jungle Book
en Looney Tunes
.
Zo'n apparaat dat Chinese weeskindjes onder zijn hoede neemtquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef Zhenar het volgende:
Zo'n apparaat dat Chinese weeskindjes onder zijn hoede neemt
Zoek Russische Vrouwquote:
oh dat lijkt me niet meer erg gebaseerd op de gameboyverhalen (daarnet stond er van alles over online games).quote:Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
www.RussianEuro.com
dan beginnen we nu toch gewoon aan wat anders?!quote:Op maandag 25 februari 2008 18:11 schreef Zhenar het volgende:
Ja, nu staat deze pagina dus ook vol van de Russische vrouwen ads
what the hell?!? ik zit nog steeds met die Russen!quote:Op maandag 25 februari 2008 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Snel 5 kg afvallen?
Vermager 5 kg per week met Trimgel, de afslankhype uit Amerika
Gratis Hete Paginasquote:Op maandag 25 februari 2008 20:51 schreef babette21 het volgende:
Nou, ik zit hier nog steeds tussen de contactadvertenties hoor
15 uur?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:25 schreef MissBliss het volgende:
Hoeveel uur lezen de mensen in India gemiddeld per week? (zij lezen het meest van alle landen)
Oke, ik werd op het verkeerde been gezet door "lezen het meeste."quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:31 schreef MissBliss het volgende:
Nee
10,7 uur.
And 1 team got close, with 9,8 hours... and that's Team Bliss!
Er hebben al vier mensen op je gestemdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:01 schreef Zhenar het volgende:
Team Bliss is zo vol triviale kennis, dat ik er geil van word
Ik sta (terecht) niet eens tussen de kandidaten, biaaatch!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er hebben al vier mensen op je gestemd!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:Griep Chronisch ziek zijn Weer zieke pa die opgenomen moet worden
GEZELLIG![]()
Maar, over een paar maanden... je eigen huisie die je mooi kan inrichten (met ikea)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx darlings
Het zit allemaal ff niet mee op de een of andere manier
Ikea?! Daar richt je toch alleen je allereerste huis (zeg maar dat kot ná je studentenkamer) mee in?!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:01 schreef Dizer het volgende:
Maar, over een paar maanden... je eigen huisie die je mooi kan inrichten (met ikea)
En die van mij binnenkortquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ikea?! Daar richt je toch alleen je allereerste huis (zeg maar dat kot ná je studentenkamer) mee in?!
zoals mijn huis dus![]()
Nou, ik ben van plan om voor de bruine leren Kramfors te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Precies, want jij mag dat nog!
ga je dan ook voor de Klipan-bank en de Roomdevider?!
met dank aan google: ziet er wel mooi uit, maar lijkt me niet erg comfortabel: de rugleuning is zo laag dat het nauwelijks goed kan ondersteunen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:15 schreef Dizer het volgende:
Nou, ik ben van plan om voor de bruine leren Kramfors te gaan.
Tjah... of ergens anders wat... ik zie het dan wel. Je hebt aardig wat leuke en mooie bankstellen tegenwoordig voor de Ikea prijzenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
met dank aan google: ziet er wel mooi uit, maar lijkt me niet erg comfortabel: de rugleuning is zo laag dat het nauwelijks goed kan ondersteunen.
Das waar.. maar Re & Leonie hebben die ook en dat ding zit gewoon lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Een beetje rugleuning is wel aan te raden ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |