Er zaten wel wat spelletjes bij ja, geen idee welke..quote:Op zondag 24 februari 2008 23:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oeeh dit is echt freaky telepathische shit
Heb je ook Gameboy spellen?Double Dragon
![]()
Ducktales
Nee ik heb die nieuwe Gameboy, de (en nu komt dat onuitspreekbare woord) Nintendo DSquote:Op zondag 24 februari 2008 23:20 schreef MissBliss het volgende:
Er zaten wel wat spelletjes bij ja, geen idee welke..
Kopen? [ afbeelding ]
DS is tofquote:Op zondag 24 februari 2008 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee ik heb die nieuwe Gameboy, de (en nu komt dat onuitspreekbare woord) Nintendo DSZelfs afgekort naar DS rolt het niet makkelijk
Of ligt dat aan mij
Euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 24 februari 2008 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
D_A welke fokker luuuuuuuuuuuuuuuuv jij het meest?![]()
Yepquote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef MissBliss het volgende:
DS is tof
Die is toch met 2 schermpjes, 1 touchscreen?
Slijmbalquote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
MB
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
YepHet is wel tof ja
Alleen die naam
![]()
Mario Kart
![]()
Zelda
Oeeeeeeeeeeeew D_A & MB sitting in a tree, Re comes up and kicks D_A's beeee....quote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
MB
Alles voor jou lekkerdingquote:
Verder hou ik ook wel van BLquote:Op zondag 24 februari 2008 23:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeew D_A & MB sitting in a tree, Re comes up and kicks D_A's beeee....
...hind....Re & MB sitting in a tree, K I S S I N G
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeew D_A & MB sitting in a tree, Re comes up and kicks D_A's beeee....
...hind....Re & MB sitting in a tree, K I S S I N G S N E S S I N G
Bloodydingesquote:Op zondag 24 februari 2008 23:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Help effe? Heb nu een kruising in mn hoofd van Bright Eyes en CherryLips
De Snes doet het?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:31 schreef MissBliss het volgende:
Keileuk op festival, gaan we dronken in plassen stampen hand in handquote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Aaah oke die heb ik voorbij zien komen
Ja, dat laatstequote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De Snes doet het?
Of is het Re & MB sitting in a tree, Re climbes down to set up the Snes, MB stays behind to suck on a cig and fok aroundOh such happiness, joy joy joy
Volgens mij heb je langer plezier van een DS. Vooral omdat je die overal mee naar toe kunt nemen en dus lekker in de trein of op vakantie kunt gebruikenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:22 schreef Zhenar het volgende:
Kut, nu wil ik opeens weer een Wii. Of een DS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |