In die tijd waren retro spellen ook echt iets voor supernerds, en ik heb er nooit bij stilgestaan dat je zo'n Gameboy beter kunt houden voor later opstijgend jeugdsentiment dan verkopen voor 20 gulden (of iets in die richtingquote:Op maandag 25 februari 2008 09:46 schreef babette21 het volgende:
ik heb er nog steeds spijt van dat ik m'n gameboy verkocht heb (in 1998)
er gaat toch niets boven een ouderwets spelletje Tetris![]()
20 gulden?? ik heb er 250 voor gevangen!!! (incl. 4 spelletjes en adopter ofzo)quote:Op maandag 25 februari 2008 09:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
In die tijd waren retro spellen ook echt iets voor supernerds, en ik heb er nooit bij stilgestaan dat je zo'n Gameboy beter kunt houden voor later opstijgend jeugdsentiment dan verkopen voor 20 gulden (of iets in die richting)
Soort vanquote:
Waren ze niet allemáál roze?quote:
Nee, ook paars bijvoorbeeld.quote:
Ik heb een groenequote:
Welke spelletjes?quote:
die had m'n zus. Damn, wat wat ik jaloers (ik had zo'n stomme bloempopplequote:Op maandag 25 februari 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ook paars bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
die had m'n zus. Damn, wat wat ik jaloers (ik had zo'n stomme bloempopple)
die van mij ligt misschien nog wel ergens op zolder! hebben?quote:Op maandag 25 februari 2008 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel spijt dat ik ooit mn Duftyhuis + -poppetjes heb verkocht
een adopterquote:Op maandag 25 februari 2008 10:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
20 gulden?? ik heb er 250 voor gevangen!!! (incl. 4 spelletjes en adopter ofzo)![]()
Tetris, Mario 2, Addams Familyquote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Welke spelletjes?![]()
Ik had Lucky Luke, een of ander racespelletje, Jungle Book
en Looney Tunes
.
Zo'n apparaat dat Chinese weeskindjes onder zijn hoede neemtquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef Zhenar het volgende:
Zo'n apparaat dat Chinese weeskindjes onder zijn hoede neemt
Zoek Russische Vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |