Och...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef bixister het volgende:
tsja, die lust echt bijna niks! erg he!
Ik sla een rondje broccoli over hoor.quote:omdat ie moetbij wijze van goed voorbeeld neemt ie voor de vorm vaak wel wat stukjes broccoli (bijv.) en doet of hij 't heerlijk vindt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef bixister het volgende:
omdat ie moetbij wijze van goed voorbeeld neemt ie voor de vorm vaak wel wat stukjes broccoli (bijv.) en doet of hij 't heerlijk vindt.
Hoe een charmant plaatje ik nu in mijn hoofd heb van jouw man bix!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:21 schreef bixister het volgende:
lijkt me ook niet hoor Moonah!
en oja, jij zag G dan ook wel op z'n erg onvoordeligst, in vistenue. dat wil zeggen: 7 truien over elkaar, 3 broeken, en ook 3 paar sokken met pedaalemmerzakken ertussen.maar hij is ook wel degelijk te zwaar, daar niet van. sinds hij gestopt is met roken (
) zijn de kilo's eraangevlogen. nou ja, liever kilo's dan rook denk ik dan maar.
neeeeh, da's míjn mening! (zouden piet & anna tegenwoordig zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:23 schreef Moonah het volgende:
Oh Bixie, je hoeft je niet te verantwoorden!
Volgens mij heb je een heel leuke man!
Maar da's mjin mening, whehe...![]()
Mijn schoonzusje dronk dat altijd warm. Even in de magnetron en dan met een rietje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:08 schreef KD-fotografie het volgende:
Wij eten weinig snoep, 2 stuks fruit op een dag, bruin brood met boter! en regelmatig vis maar wat echt fout is en dat weet ik is dat we hier enorm veel Taxi drinken!
Demi is er ook helemaal gek op, nu zijn we al aan het afbouwen en mag ze maar 2 bekers taxi op een dag, 's ochtends 2 en 'smidags 1, de rest water met een klein beetje ranja.
Maar ik drink het zelf ook graag dus snap haar wel.
Ik ben ook erg bleek en Demi ook, ze heeft mijn huid maar Demi lust niet eens friet of fricandellen, we doen haar geen plezier met de friettent, italiaans daarintegen, daar is ze dol op en ook verse soepen gaan er bij haar prima in.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:47 schreef renzell het volgende:
Maar als ik dan een moeder op straat zie lopen met twee kleine, bleke kindertjes van 1,5 en 3 jaar en ze hebben alledrie zo'n gore frikandel in hun handen, dan denk ik echt; "Mens,. wat bezielt je?!"![]()
ah gadver, dat lijkt me echt goor!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje dronk dat altijd warm. Even in de magnetron en dan met een rietje.
*ril*
Ze aten tot voor kort super gezond Moonah. Groenten en aardappels en alles ging erin. Nu hebben ze allebei een niet-willen-eten-fase en willen ze dus niks. Behalve als ik er stukjes komkommer of tomaat op leg, dan eten ze het ineens wel weer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar verderop zeg je dat ze geen aardappels en groenten lusten, behalve dan komkommer. dat is toch niet SUPERgezond?
[..]
Huh? Waarom expres?
Oh, en als je "Cracottes" uitspreekt zoals het moet dan zeg je "Krakot", ook in het meervoud dus.![]()
Pinq, tnx voor je uitleg, ik snap.
Llewella, in cola light zit toch een hoop zooi als aspartaam of andere kunstmatige zoetstoffen? dat is toch schijngezond?
SHE, jammer dat je niet vertelt wat wél gezond is in jouw opinie. Ik ben wel benieuwd.
Als het je zo aan het hart gaat, verspreid je kennis dan! Daar hebben 'we' in OUDmeer aan dan aan een rel.
Mee eens hoor, tegenwoordig is alles kankerverwekkend lijkt het wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:12 schreef Suzanna het volgende:
Precies...
Er zijn ook mensen die zeggen dat vers fruit en verse groente in Nederland zowiezo ongezond is. Want... teveel gifstoffen gebruikt bij insektenbestrijding. Er zijn ook een hoop producten die 'kankerverwekkend' zouden zijn, maar als je die vermijdt, komen ze volgend jaar wel weer met iets wat je elke dag eet en dat ook kankerverwekkend kan zijn (misschien een wat cynische kijk erop, maar het komt er mijns inziens wel een beetje op neer) ...
Dat was toch met een jongetje in Engeland van ik dacht 4 dat weet ik hoeveel kilo woog, echt belachelijk veel in elk geval. Die kreeg zo ongeveer alleen maar pizza en patat want anders at ie niksquote:Maar goed, ik vind dat ik het best goed doe, als ik het vergelijk met mensen zoals in jouw voorbeeld Moussy, want hier krijgen ze geen mayo als broodbelegen ex-vrienden van mij gaven hun kinderen de hele dag door snoep en koek en chips, want, dat was ook eten. Als ze maar wat aten.
(echt waar!!!)
en zo kan het kind niet alleen baggervet worden, maar ook nog eens ondervoed raken...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
Mee eens hoor, tegenwoordig is alles kankerverwekkend lijkt het wel.
[..]
Dat was toch met een jongetje in Engeland van ik dacht 4 dat weet ik hoeveel kilo woog, echt belachelijk veel in elk geval. Die kreeg zo ongeveer alleen maar pizza en patat want anders at ie niksAl at die een week niks, dat zou best goed voor hem zijn denk ik
Nou, dat vind ik eigenlijk van wel. En ja, soms kom je dan op het aloude en gevreesde 'omdat ik het zeg!' uit, maar dat is dan maar niet anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:36 schreef texelonia het volgende:
Maar ik vind niet dat ik de hele dag frisdrank mag drinken en Noah het met water te laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |