abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:47:02 #151
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_57306510
belastingtechnische vraag:

nu ik stage loop, heb ik de loonheffingskorting aangevraagd voor mn stagevergoeding en stopgezet bij AH.
Maar ga ik nu 40% belasting betalen over ALLE inkomsten die ik nog bij ah heb? dus naast loon ook over:
Aanvullende winstuitkering?
Personeelkorting?
Vakantiegeld?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:54:11 #152
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_57306634
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:42 schreef Babbatuur het volgende:
Wat zal mijn salaris zijn als ik 19 ben dan?
Dat moet je ff opzoeken op oude loonstrookjes: wat je als loonsverhoging kreeg toen je 18 werd, krijg je er nu ook weer ongeveer bij.
pi_57307333
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:39 schreef blrrrt het volgende:
Wij hebben vrij veel jongens op de kassa waaronder 3 Teamleiders (waaronder weer ikzelf).

En nee; het merendeel van de jongens is geen homo.
Het merendeel
Ben ik wel benieuwd van wie jij dan denkt dat ze het wel zijn
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:46:17 #154
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_57307535
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:35 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Het merendeel
Ben ik wel benieuwd van wie jij dan denkt dat ze het wel zijn
Gemiddeld 1 op de 10, dus ze zullen er echt wel tussen zitten. :
Het leven is geen krentenbol.
pi_57327228
Hoihoi,

Even een misverstand recht zetten je kan binnen verkoopklaar doorgroeien naar verkoper B maar dan word van je verwacht dat je het talenten/teamleider traject ingaat.
Hoe kan verder je contract met een jaar verlengd worden als je er al bijna 4 jaar zit. Volgens mij hoor je dan toch echt inmiddels een OT contract te krijgen.

Zal me nog even voorstellen aangezien ik nieuw ben: Ivo Schipper, Parttime Teamleider Verkoopklaar

GRTZ
Ivo Jan
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_57330202
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:10 schreef ikbenschipper het volgende:
Hoihoi,

Even een misverstand recht zetten je kan binnen verkoopklaar doorgroeien naar verkoper B maar dan word van je verwacht dat je het talenten/teamleider traject ingaat.
Hoe kan verder je contract met een jaar verlengd worden als je er al bijna 4 jaar zit. Volgens mij hoor je dan toch echt inmiddels een OT contract te krijgen.

Zal me nog even voorstellen aangezien ik nieuw ben: Ivo Schipper, Parttime Teamleider Verkoopklaar

GRTZ
Ivo Jan
Volgens mij naar 2 en een half jaar al, wettelijk mag een contract namelijk maar 3 keer verlengd worden: eerst krijg je een half jaar, dan een jaar, dan nog een jaar en uiteindelijk word je ontslagen of krijg je OT...
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:41:22 #157
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_57331033
Het is bij mij nogal een ingewikkeld verhaal, maar het komt erop neer dat ik door ziekte weg moest (toen m'n laatste contract bijna afliep, na 2.5 jaar dus) en ze m'n contracten weer opnieuw gingen tellen toen ik terugkwam. Die 4 jaar is dus exclusief een pauze van bijna een jaar. Toen ik terugkwam heb ik wel meteen een jaarcontract gekregen trouwens.

En wat dat verkoper B betreft: ik ben het na een jaar ong. geworden en ze hebben nooit gezegd dat dat was omdat ik teamleider/vulploegleider zou worden. Mij werd verteld dat iedereen die 17 is, langer dan een jaar bij AH werkt en hard genoeg werkt verkoper B wordt. Het enige verschil is bij ons dat je meer loon krijgt.

[ Bericht 14% gewijzigd door morgane op 12-03-2008 17:48:45 ]
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:02:33 #158
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_57332814
Jezus, is dat gebakkelei over het Verkoper B-gebeuren nou nog niet afgelopen? Gaan we nog één keer, en nou bookmarken die handel.

Stel, je wordt aangenomen als Verkoper A of caissière A
Dan is de regel dat je na een jaar dienstverband 'B' wordt. Hier kan, als hier duidelijk aanwijsbare redenen voor zijn, van worden afgeweken.

Stel, je wordt aangenomen als Vulploegmedewerker
Dan is deze regel cq. verplichting er niet.

Al het andere is gelul. Dit betekent onder meer:
- Dat ook een vulploegmedewerker na een jaar Verkoper B kan worden. Of eerder. Of later
- Dat een Verkoper A ook eerder dan een jaar Verkoper B kan worden. Hell, je kan als B worden aangenomen.
- Dat er geen verschil zit in functieomschrijvingen. Nergens staat geschreven dat een B meer moet kunnen (of willen) dan een A.
- Dat alle in de vorige 69 topics beschreven verschillen, voortvloeien uit lokale politiek en de opstelling van je SM, ASM en TL's hierin of eventuele opdrachten van de OM in deze. Het moge geen geheim zijn dat AH sinds een jaar of wat voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en het liefst zo veel mogelijk goeikoop volk in dienst heeft (hé, een vakkenvuller van 16 kan natuurlijk exact hetzelfde als een van 20, maar dan voor 3 euro per uur, toch? toch?).
- Dat de winkel, en de winkel alleen, bepaalt hoeveel mensen er Verkoper/caissière B worden en onder welke condities.

Vragen? Geen vragen? Mooi, gaan we door.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:59:38 #159
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_57334162
Eindelijk!
Dat er geen verschil zit in functieomschrijvingen. Nergens staat geschreven dat een B meer moet kunnen (of willen) dan een A.

Dat zei ik dus al een paar topics lang
pi_57334862
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:02 schreef hooibaal het volgende:
Jezus, is dat gebakkelei over het Verkoper B-gebeuren nou nog niet afgelopen? Gaan we nog één keer, en nou bookmarken die handel.

Stel, je wordt aangenomen als Verkoper A of caissière A
Dan is de regel dat je na een jaar dienstverband 'B' wordt. Hier kan, als hier duidelijk aanwijsbare redenen voor zijn, van worden afgeweken.

Stel, je wordt aangenomen als Vulploegmedewerker
Dan is deze regel cq. verplichting er niet.

Al het andere is gelul. Dit betekent onder meer:
- Dat ook een vulploegmedewerker na een jaar Verkoper B kan worden. Of eerder. Of later
- Dat een Verkoper A ook eerder dan een jaar Verkoper B kan worden. Hell, je kan als B worden aangenomen.
- Dat er geen verschil zit in functieomschrijvingen. Nergens staat geschreven dat een B meer moet kunnen (of willen) dan een A.
- Dat alle in de vorige 69 topics beschreven verschillen, voortvloeien uit lokale politiek en de opstelling van je SM, ASM en TL's hierin of eventuele opdrachten van de OM in deze. Het moge geen geheim zijn dat AH sinds een jaar of wat voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en het liefst zo veel mogelijk goeikoop volk in dienst heeft (hé, een vakkenvuller van 16 kan natuurlijk exact hetzelfde als een van 20, maar dan voor 3 euro per uur, toch? toch?).
- Dat de winkel, en de winkel alleen, bepaalt hoeveel mensen er Verkoper/caissière B worden en onder welke condities.

Vragen? Geen vragen? Mooi, gaan we door.
maar moet een team leider wel meer kunnen als een verkoper b?
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:40:16 #161
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_57335023
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef crx-boy het volgende:

[..]

maar moet een team leider wel meer kunnen als een verkoper b?
Een benoemde teamleider wel ja. Alleen heb ik het idee dat de functie teamleider nogal aan inflatie onderhevig is en daarnaast te pas en te onpas onjuist gebruikt wordt vulploegleiders, hoofdcaissières of voor mijn part de chef bedrijfsrestauratie/kantinejuffrouw. Daarnaast zijn er inmiddels ook de nodige parttime teamleiders, iets wat bij introductie van de functie (oftewel, de wijziging van het SM/VM/VS systeem) uitdrukkelijk niet de bedoeling was. Ook dit maakt het onderscheid niet bepaald helderder.

Een teamleider geeft leiding, dat is het grootste verschil met een verkoper. Daarnaast vallen ook bestellen, voorraadbeheer en nog wat van dat soort technische zaken onder zijn taakomschrijving. Wat (en daar gaan we weer) natuurlijk niet wil zeggen dat er geen verkopers-B zijn die dat niet ook kunnen en op reguliere basis doen.
pi_57336762
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Een benoemde teamleider wel ja. Alleen heb ik het idee dat de functie teamleider nogal aan inflatie onderhevig is en daarnaast te pas en te onpas onjuist gebruikt wordt vulploegleiders, hoofdcaissières of voor mijn part de chef bedrijfsrestauratie/kantinejuffrouw. Daarnaast zijn er inmiddels ook de nodige parttime teamleiders, iets wat bij introductie van de functie (oftewel, de wijziging van het SM/VM/VS systeem) uitdrukkelijk niet de bedoeling was. Ook dit maakt het onderscheid niet bepaald helderder.

Een teamleider geeft leiding, dat is het grootste verschil met een verkoper. Daarnaast vallen ook bestellen, voorraadbeheer en nog wat van dat soort technische zaken onder zijn taakomschrijving. Wat (en daar gaan we weer) natuurlijk niet wil zeggen dat er geen verkopers-B zijn die dat niet ook kunnen en op reguliere basis doen.
Ik moet één ding denk ik recht zetten en dat is dat het juist wel de bedoeling was dat er teamleiderunctie meer part-time zou worden uitgevoerd. Misschien is dt nie overal zo gezegt maar onze oude OM heeft meegeholpen aan de ontwikkeling ervan en dit is vanaf het begin af wel de bedoeling geweest.
Voor de rest ben ik het met je eens dat de benoemingen je momenteel om de oren vliegen.....
pi_57339326
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef hooibaal het volgende:

[..]

ok dan snap ik het!
bedankt!
pi_57350634
Bah binnenkort gaat mijn filiaal tot 9 uur open zijn, je wordt zeker niet meer dan normaal uitbetaald voor na 8en..
Krijgen we bij ons volgende salaris nou echt 38% winstuitkering? Dit betekent toch gewoon 38% van je gemiddelde salaris vorig jaar?
pi_57350764
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:36 schreef Kadooosh het volgende:
Bah binnenkort gaat mijn filiaal tot 9 uur open zijn, je wordt zeker niet meer dan normaal uitbetaald voor na 8en..
Krijgen we bij ons volgende salaris nou echt 38% winstuitkering? Dit betekent toch gewoon 38% van je gemiddelde salaris vorig jaar?
Oui, oui en oui.

Na 8 uur krijg je niet extra betaald, we krijgen idd. volgende periode nog eens 38% winstuitkering dat betekent idd. dat je 38% van je gemiddelde bruto salaris van vorig jaar krijg.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:13:19 #166
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_57353636
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:42 schreef SjaakSjofel het volgende:

[..]

Oui, oui en oui.

Na 8 uur krijg je niet extra betaald, we krijgen idd. volgende periode nog eens 38% winstuitkering dat betekent idd. dat je 38% van je gemiddelde bruto salaris van vorig jaar krijg.
Als je een contract hebt van meer dan 48 uur per periode, en/of je in een bepaalde week meer dan 12 uur werkt, dan krijg je tussen 20:00 uur en 21:00 uur een toeslag van 33%. Op zaterdag geldt tussen 20:00 en 21:00 een toeslag van 50%.

Die 38% winstdeling wordt uiteraard berekend over je gemiddelde bruto periodesalaris van vorig jaar.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:31:52 #167
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_57354058
Ik zit op 10,5 uur per week, dus das net niet toch jammer de 48 uur haal ik ook niet, ik zit op 32.
pi_57379057
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:07 schreef crx-boy het volgende:

[..]

die jij bedoeld is echt geen TL hoor!
en is ook ziek op dit moment!
plus dat die jij bedoeld echt tof is.. en niet zo stom als beschreven in het voorbeeld
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:29:07 #169
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_57403518
Leuk hoor vandaag! Afgelopen week waren de smurfen op, gelukkig. Kregen we ze vandaag weer binnen! Kreeg ik alle leuke verhalen bij de informatie balie van:
"Ja afgelopen week deed ik voor *zet hier hoog bedrag neer* euro boodschappen en wil *zet hier aantal smurfen neer* smurfen hebben.. "
Wel erg verdacht dat iedereen opeens voor ongeveer 100 euro boodschappen deed.. Maargoed, we hebben het weer overleefd, nog 1 week. Zijn we er ook weer van af!
pi_57408755
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:29 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Leuk hoor vandaag! Afgelopen week waren de smurfen op, gelukkig. Kregen we ze vandaag weer binnen! Kreeg ik alle leuke verhalen bij de informatie balie van:
"Ja afgelopen week deed ik voor *zet hier hoog bedrag neer* euro boodschappen en wil *zet hier aantal smurfen neer* smurfen hebben.. "
Wel erg verdacht dat iedereen opeens voor ongeveer 100 euro boodschappen deed.. Maargoed, we hebben het weer overleefd, nog 1 week. Zijn we er ook weer van af!
hahaha das vrij normaal.. is volgens mij met elke actie nog zo geweest.. in ieder geval heb ik al 2 mannetjes smurfen geregeld bij die aardige mensen van kanaleneiland
pi_57413141
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Als je een contract hebt van meer dan 48 uur per periode, en/of je in een bepaalde week meer dan 12 uur werkt, dan krijg je tussen 20:00 uur en 21:00 uur een toeslag van 33%. Op zaterdag geldt tussen 20:00 en 21:00 een toeslag van 50%.

Die 38% winstdeling wordt uiteraard berekend over je gemiddelde bruto periodesalaris van vorig jaar.
En kleine extra aanvulling hierop.

Als je een contract hebt van meer dan 48 uur per periode, en/of je in een bepaalde week meer dan 12 uur werkt, heb je recht op toeslaguren. Dit betekend op:
maandag t/m vrijdag tussen 20:00 en 21:00 33%
maandag t/m vrijdag tussen 21:00 en 06:00 50%
zaterdag tussen 18:00 en 24:00 50%

De Zondagtoeslag bedraagt 100% maar geldt voor een ieder die werkt.
pi_57413600
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Als je een contract hebt van meer dan 48 uur per periode, en/of je in een bepaalde week meer dan 12 uur werkt, heb je recht op toeslaguren. Dit betekend op:

dus als ik een contract van 40uur per periode heb, maar bijvoorbeeld elke week 20uur werk.. of in ieder geval meer dan 12, krijg ik alsnog altijd die toeslag??

en dr staat bijvoorbeeld toeslaguren: 2.75 hoe wordt dat dan berekend??:P
pi_57421008
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen waarom je op zaterdagochtend voor 6.00 uur geen toeslag krijgt? Dat is toch achtelijk, ma t/m vrij wel, maar zaterdag niet, terwijl de 'avond'toeslag op zaterdag veel ruimer is!
pi_57421094
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:55 schreef mausb het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen waarom je op zaterdagochtend voor 6.00 uur geen toeslag krijgt? Dat is toch achtelijk, ma t/m vrij wel, maar zaterdag niet, terwijl de 'avond'toeslag op zaterdag veel ruimer is!
Die krijg je wel dat is namelijk de toeslag die vrijdag van 21:00 tot 06:00 loopt ofwel ook dan krijg je 50% toeslag.
pi_57421228
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:59 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Die krijg je wel dat is namelijk de toeslag die vrijdag van 21:00 tot 06:00 loopt ofwel ook dan krijg je 50% toeslag.
Dat staat er niet! Zaterdag 4.00 uur is niet vrijdag tussen 21.00 uur en 6.00 uur... Als ze dat bedoelen, dan moeten ze dat opschrijven. Zaterdag begint op 0.00 uur, dus je kan het anders uitleggen...
pi_57423387
Over 3 weken met heel het filiaal naar parijs
pi_57426312
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef mausb het volgende:

[..]

Dat staat er niet! Zaterdag 4.00 uur is niet vrijdag tussen 21.00 uur en 6.00 uur... Als ze dat bedoelen, dan moeten ze dat opschrijven. Zaterdag begint op 0.00 uur, dus je kan het anders uitleggen...
Daar heb je opzich gelijk in. Maar dat zou natuurlijk een hele rare regeling zijn ;-) Al zou ik me daar niet zo dru kom maken bij AH want dat berekend R&R allemaal vol automatisch
  maandag 17 maart 2008 @ 10:50:10 #178
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_57427939
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef mausb het volgende:

[..]

Maurice, doe je nou niet zo dom voor.
Het leven is geen krentenbol.
  maandag 17 maart 2008 @ 13:40:53 #179
16149 -Sum-
pi_57431135
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:47 schreef -Sum- het volgende:
belastingtechnische vraag:

nu ik stage loop, heb ik de loonheffingskorting aangevraagd voor mn stagevergoeding en stopgezet bij AH.
Maar ga ik nu 40% belasting betalen over ALLE inkomsten die ik nog bij ah heb? dus naast loon ook over:
Aanvullende winstuitkering?
Personeelkorting?
Vakantiegeld?
niemand hier ervaring mee?

hebben toch genoeg mensen in dit topic elders stage gelopen!
pi_57432434
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:40 schreef -Sum- het volgende:

[..]

Ja over je winstuitkering en vakantiegeld ga je 40% belasting betalen over je personeelskorting niet want dit is een onbelaste uitkering van AH.
Overigens wel dikke kans dat je aan het eind van het jaar het kan terugvragen.

GRTZ
ivo
  maandag 17 maart 2008 @ 16:56:55 #181
17061 mvt
blame Canada
pi_57434757
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:40 schreef -Sum- het volgende:

[..]

aangezien ik fulltime werk betaal ik al over alle bijzondere beloningen iets van 42%. Dat is dus overwerk, vakantiegeld, winstuitkering, etc ,etc.
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 17 maart 2008 @ 19:22:34 #182
16149 -Sum-
pi_57437230
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja over je winstuitkering en vakantiegeld ga je 40% belasting betalen over je personeelskorting niet want dit is een onbelaste uitkering van AH.
Overigens wel dikke kans dat je aan het eind van het jaar het kan terugvragen.

GRTZ
ivo
okej bedankt!
pi_57440468
hej schipper
sinds wanneer ben je als part time teamleider benoemd en hoe oud ben je en wat verdien je p/u ?

welk filiaal werk je? is bij jullie het hele concept verkoopklaar, verkoopafhandeling etc etc al ingevoerd dan enzo.
pi_57442867
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:02 schreef Simsfan88 het volgende:
Albert Heijn is uitgesmurfd
ik heb er nog vrij veel liggen zeg maar
pi_57446592
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:46 schreef mic_forever het volgende:
hej schipper
sinds wanneer ben je als part time teamleider benoemd en hoe oud ben je en wat verdien je p/u ?

welk filiaal werk je? is bij jullie het hele concept verkoopklaar, verkoopafhandeling etc etc al ingevoerd dan enzo.
Hoi,

Ik ben 4 Juni 2007 benoemd (officieel nog als VS want de functie teamleider ontstond pas op 16 Juli). Je word natuurlijk gewoon als Teamleider (verkoopklaar of verkoopafhandeling) benoemd en niet specefiek als full-time of part-time teamleider.
Ik ben zelf 22 en verdien nu 10,22 per uur.
Werk in filiaal 1073 te Amstelveen.

Wij werken in zover dat mogelijk is volledig volgens het concept verkoopklaar en verkoopafhandeling. Vers en Houdbaar staat op 1 planning (verkoopklaar). De uren van het kwaliteitsteam staan wel op een apparte planning verkoopklaar. Ook verkoopafhandeling heeft nog wel 2 planningen (kassa en counter). Net zoals dat het "vullen" van brood, deli,kaas nog altijd onder verkoop valt en niet onder verkoopklaar. Maar voor het grootste deel werken wij dus wel volgens het hele concept.
Wij waren overigens één van de eerste winkels die de planningen heeft samengevoegd tot "verkoopklaar'.

Als teamleider(s) staan we zeer geregeld vanaf 16:00 met 1 of 2 teamleiders. Omdat we met alleen maar part-time teamleiders verkoopklaar werken tussen de 12 en 32 uur (die allemaal studeren of weer gaan studeren) zijn de ASM en SM er veel 7-16 (en dus niet tot 19) maar vinden we opzich niet heel erg betekend alleen soms wel wat extra druk.

Vragen? Stel ze maar
pi_57456246
quote:
Op maandag 17 maart 2008 23:15 schreef zuivelman het volgende:

[..]

doe mij er een paar!
pi_57456400
quote:
Op maandag 17 maart 2008 23:15 schreef zuivelman het volgende:

[..]

ik wil er ook wel een paar, ruilen kan ook?
heb niets in mijn schuurtje
pi_57456764
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef crx-boy het volgende:

[..]

doe mij er een paar!
had je ze niet moeten weggeven.. welke wil je nog hebben dan?
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:56 schreef wiillie het volgende:

[..]

ik wil er ook wel een paar, ruilen kan ook?
ja hoor.. maar de meeste heb ik toch nog wel.. welke moet jij hebben dan?
pi_57459279
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:17 schreef zuivelman het volgende:

[..]

had je ze niet moeten weggeven.. welke wil je nog hebben dan?
[..]
zoek nog de nachtengaal smurf!
pi_57459428
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:24 schreef crx-boy het volgende:

[..]

zoek nog de nachtengaal smurf!
tsja... of je die ooit zal vinden...
pi_57459497
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:31 schreef zuivelman het volgende:

[..]

tsja... of je die ooit zal vinden...
mss sneller dan jij denkt!
pi_57460307
Ik wil even jullie mening vragen over iets.
Ik werk zelf ook bij de AH en heb het idee dat wij als albert heijn toch wel het uiterlijk van de winkel en het personeel hoog hebben staan. Bij het filliaal waar ik zelf werk wordt er bijvoorbeeld niet toegestaan dat je als man oorbellen draagt tijdens het werk. Er zijn er al genoeg geweest die daarvoor bij de manager mochten komen. Bij het filliaal waar ik zelf vaak boodschappen doe is dat echter nogal anders, aangezien de helft van de jongen/mannen daar rondlopen met oorbellen al dan niet piercings. Nu kwam ik er vandaag echter zelfs medewerkers tegen die gewoon petjes/mutsen op hadden.

Mijn mening is dus dat je als medewerker van de Albert Heijn geen petjes/mutsen, oorbellen of piercings kan dragen op de winkelvloer, hoe denken jullie daar over?

[ Bericht 0% gewijzigd door qwox op 18-03-2008 20:06:50 (typo's) ]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:18:10 #194
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_57460655
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef qwox het volgende:
Ik werk zelf ook bij de AH en heb het idee dat wij als albert heijn toch wel het uiterlijk van de winkel en het personeel hoog hebben staan. Bij het filliaal waar ik zelf werk wordt er bijvoorbeeld niet toegestaan dat je als man oorbellen draagt tijdens het werk. Er zijn er al genoeg geweest die daarvoor bij de manager mochten komen. Bij het filliaal waar ik zelf vaak boodschappen doe is dat echter nogal anders, aangezien de helft van de jongen/mannen daar rondlopen met oorbellen al dan niet piercings. Nu kwam ik er vandaag echter zelfs medewerkers tegen die gewoon petjes/mutsen op hadden.

Mijn mening is dus dat je als medewerker van de Albert Heijn geen petjes/mutsen, oorbellen of piercings kan dragen op de winkelvloer, hoe denken jullie daar over?
Petjes/mutsen Maat oorbellen en/of piercings vind ik iets anders. Vind dat dat wel moet kunnen opzich.
pi_57461866
petjes en mutsen op zich niet.. tenzij het zo'n mooie AH pet is.. maar zelfs dat vind ik op zich niet kunnen.. aangezien je dan iemand z'n ogen niet kan zien.. en das voor de klant niet prettig, plus dat het me niet goed lijkt voor de indruk die jij(c.q. je personeel) maakt op de klant
pi_57462855
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef qwox het volgende:

Petjes en mutjes, korte broeken en slippers zijn niet toegestaan ben ik van mening, een piercing of oorbel/knopjes moet kunnen bij mannen/jongens (al heb ik ze zelf niet). Uiteraard moeten de piercings niet overheersen en niet op de gekste en raarste plekken zitten... Dus per situatie is dat verschillend vind ik.
pi_57465291
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:33 schreef crx-boy het volgende:

[..]

mss sneller dan jij denkt!
time will tell ken je dat liedje: tomorrow, tomorrow......
pi_57468133
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:17 schreef zuivelman het volgende:

[..]

time will tell ken je dat liedje: tomorrow, tomorrow......
ik wel.........maar das ver voor jou tijd!
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:45:06 #199
53175 Fessie
Astra Power
pi_57471480
Maar als ik het dus goed heb begrepen krijgen we 31 maart loon+nog een beetje winst uitkering. En die 28 april vakantiegeld???
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:09:36 #200
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_57471978
Yess..

Beetje winstuitkering? 38% van je gemiddelde maandloon van vorig jaar me dunkt. Als ik het goed heb zit bij 28 april ook weer PK!
Bier ende tieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')