Daar heb je opzich gelijk in. Maar dat zou natuurlijk een hele rare regeling zijn ;-) Al zou ik me daar niet zo dru kom maken bij AH want dat berekend R&R allemaal vol automatischquote:Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef mausb het volgende:
[..]
Dat staat er niet! Zaterdag 4.00 uur is niet vrijdag tussen 21.00 uur en 6.00 uur... Als ze dat bedoelen, dan moeten ze dat opschrijven. Zaterdag begint op 0.00 uur, dus je kan het anders uitleggen...
Maurice, doe je nou niet zo dom voor.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef mausb het volgende:
[..]
Dat staat er niet! Zaterdag 4.00 uur is niet vrijdag tussen 21.00 uur en 6.00 uur... Als ze dat bedoelen, dan moeten ze dat opschrijven. Zaterdag begint op 0.00 uur, dus je kan het anders uitleggen...
niemand hier ervaring mee?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:47 schreef -Sum- het volgende:
belastingtechnische vraag:
nu ik stage loop, heb ik de loonheffingskorting aangevraagd voor mn stagevergoeding en stopgezet bij AH.
Maar ga ik nu 40% belasting betalen over ALLE inkomsten die ik nog bij ah heb? dus naast loon ook over:
Aanvullende winstuitkering?
Personeelkorting?
Vakantiegeld?
Ja over je winstuitkering en vakantiegeld ga je 40% belasting betalen over je personeelskorting niet want dit is een onbelaste uitkering van AH.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:40 schreef -Sum- het volgende:
[..]
niemand hier ervaring mee?
hebben toch genoeg mensen in dit topic elders stage gelopen!
aangezien ik fulltime werk betaal ik al over alle bijzondere beloningen iets van 42%. Dat is dus overwerk, vakantiegeld, winstuitkering, etc ,etc.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:40 schreef -Sum- het volgende:
[..]
niemand hier ervaring mee?
hebben toch genoeg mensen in dit topic elders stage gelopen!
okej bedankt!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja over je winstuitkering en vakantiegeld ga je 40% belasting betalen over je personeelskorting niet want dit is een onbelaste uitkering van AH.
Overigens wel dikke kans dat je aan het eind van het jaar het kan terugvragen.
GRTZ
ivo
Hoi,quote:Op maandag 17 maart 2008 21:46 schreef mic_forever het volgende:
hej schipper
sinds wanneer ben je als part time teamleider benoemd en hoe oud ben je en wat verdien je p/u ?
welk filiaal werk je? is bij jullie het hele concept verkoopklaar, verkoopafhandeling etc etc al ingevoerd dan enzo.
doe mij er een paar!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:15 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik heb er nog vrij veel liggen zeg maar
ik wil er ook wel een paar, ruilen kan ook?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:15 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik heb er nog vrij veel liggen zeg maar
had je ze niet moeten weggeven..quote:
ja hoor.. maar de meeste heb ik toch nog wel.. welke moet jij hebben dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:56 schreef wiillie het volgende:
[..]
ik wil er ook wel een paar, ruilen kan ook?
zoek nog de nachtengaal smurf!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:17 schreef zuivelman het volgende:
[..]
had je ze niet moeten weggeven..welke wil je nog hebben dan?
[..]
mss sneller dan jij denkt!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:31 schreef zuivelman het volgende:
[..]
tsja... of je die ooit zal vinden...
Petjes/mutsenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef qwox het volgende:
Ik wil even jullie mening vragen over iets.
Ik werk zelf ook bij de AH en heb het idee dat wij als albert heijn toch wel het uiterlijk van de winkel en het personeel hoog hebben staan. Bij het filliaal waar ik zelf werk wordt er bijvoorbeeld niet toegestaan dat je als man oorbellen draagt tijdens het werk. Er zijn er al genoeg geweest die daarvoor bij de manager mochten komen. Bij het filliaal waar ik zelf vaak boodschappen doe is dat echter nogal anders, aangezien de helft van de jongen/mannen daar rondlopen met oorbellen al dan niet piercings. Nu kwam ik er vandaag echter zelfs medewerkers tegen die gewoon petjes/mutsen op hadden.
Mijn mening is dus dat je als medewerker van de Albert Heijn geen petjes/mutsen, oorbellen of piercings kan dragen op de winkelvloer, hoe denken jullie daar over?
Petjes en mutjes, korte broeken en slippers zijn niet toegestaan ben ik van mening, een piercing of oorbel/knopjes moet kunnen bij mannen/jongens (al heb ik ze zelf niet). Uiteraard moeten de piercings niet overheersen en niet op de gekste en raarste plekken zitten... Dus per situatie is dat verschillend vind ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef qwox het volgende:
Ik wil even jullie mening vragen over iets.
Ik werk zelf ook bij de AH en heb het idee dat wij als albert heijn toch wel het uiterlijk van de winkel en het personeel hoog hebben staan. Bij het filliaal waar ik zelf werk wordt er bijvoorbeeld niet toegestaan dat je als man oorbellen draagt tijdens het werk. Er zijn er al genoeg geweest die daarvoor bij de manager mochten komen. Bij het filliaal waar ik zelf vaak boodschappen doe is dat echter nogal anders, aangezien de helft van de jongen/mannen daar rondlopen met oorbellen al dan niet piercings. Nu kwam ik er vandaag echter zelfs medewerkers tegen die gewoon petjes/mutsen op hadden.
Mijn mening is dus dat je als medewerker van de Albert Heijn geen petjes/mutsen, oorbellen of piercings kan dragen op de winkelvloer, hoe denken jullie daar over?
ik wel.........maar das ver voor jou tijd!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:17 schreef zuivelman het volgende:
[..]
time will tellken je dat liedje: tomorrow, tomorrow......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |