Wat is zijn naam, want volgens mij weet ik wie het is. Hij werkte namelijk (als ik de goeie persoon voor me heb) op de Vondellaan in Utrecht. Hij is inderdaad zo homo als het maar kan zijn. Hij werkte daar achter de kassa en had een handoekje of iets dergelijks naast hem liggen om ze handen na elke klant even schoon te maken.. Plus die stem van hem is niet uit te staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Nee hij is 34.
Marokkaan (op zich niet erg)
Homo (op zich niet erg)
Combinatie (wel erg).
Hij is dus nieuw en komt van een AH in Utrecht, en wordt in een klein dorp neergezet. Jammer dat hier alleen havo/hbo en vwo/wo werkt, en je dus niks hoeft te commanderen omdat iedereen gewoon wéét wat hij of zij moet doen.
TL: Wat doe jij hier normaal.
Mono: Eehh, beetje allrounden.
TL: Op welke afdeling
Mono: Ja een beetje allrounden, dat zei ik toch.
TL: Ooh, oké. In welk pad.
Mono: Ja in heel de winkel.
Gozer snapt het niet helemaal.Pauper, optieften!
Edit: Hij praat als een NICHT en dat kan ik niet UITSTAAN!![]()
Hier nog een, ook een nieuwe! Inmiddels al 3 werkdagen er op zitten..quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:55 schreef cryotek het volgende:
AH-XL Overvecht-medewerker hierr![]()
tevens een verkapte TVP
die jij bedoeld is echt geen TL hoor!quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:55 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Wat is zijn naam, want volgens mij weet ik wie het is. Hij werkte namelijk (als ik de goeie persoon voor me heb) op de Vondellaan in Utrecht. Hij is inderdaad zo homo als het maar kan zijn. Hij werkte daar achter de kassa en had een handoekje of iets dergelijks naast hem liggen om ze handen na elke klant even schoon te maken.. Plus die stem van hem is niet uit te staan.
Dit filmpje is gemaakt door een klasgenoot die werkt bij (ASM) AH Troosterhof in Utrecht. Hij heeft gelijk het vervoersbedrijf gebeld en vertelt van de chauffeur. De chauffeur heeft uiteindelijk wel alles zelf netjes opgestapeld en van hem is nooit meer iets vernomenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:03 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
oplossing is heel simpel, direct melden bij expeditie(via ssc), vermeld hierbij het rit nummer(dat staat op het manifest). en de chaufeur krijgt het manifest niet mee, tenzij hij alsnog de retouren mee neemt.
Leek mij ook niet, maargoed..quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:07 schreef crx-boy het volgende:
[..]
die jij bedoeld is echt geen TL hoor!
en is ook ziek op dit moment!
maandag een nieuwe collega voor jou!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:04 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien ik gisteren jarig was, betekend dat ook weer stijging van mijn uurloon
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Brammie1 het volgende:
ben ik ff blij dat ik in een filiaal werk waar ze niet meedoen met acties zoals deze met de smurfen
Vanmiddag hoorde ik van de Chaufeur die onze verslevering heeft bezorgd dat de chaufeur boos was omdat het personeel niet 5 stapels fusten op de klep zette (zoals hij vroeg) maar slechts 4. beetje een heethoofd dus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:17 schreef Stammies het volgende:
[..]
Dit filmpje is gemaakt door een klasgenoot die werkt bij (ASM) AH Troosterhof in Utrecht. Hij heeft gelijk het vervoersbedrijf gebeld en vertelt van de chauffeur. De chauffeur heeft uiteindelijk wel alles zelf netjes opgestapeld en van hem is nooit meer iets vernomen
Da's logisch jij werkt voor Stationsfoodstore B.V, franchise nemer van Albert Heijn. Stationsfoodstore is een volle dochter van Servex B.V. dat valt dan weer onder NS poort, De holding van alle NS werkmaatschapijen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Brammie1 het volgende:
ben ik ff blij dat ik in een filiaal werk waar ze niet meedoen met acties zoals deze met de smurfen
Zeker weten? wij kregen gisteravond anders wel een doos van die poppetjes (onbesteld maar wel belast, al is het voor 0,00) ingestuwd, en onze 'overburen' ook. Het idee daarachter ontgaat me echter volledig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Brammie1 het volgende:
Tuurlijk is het logisch, maar niet om de reden die jij noemt. De AH To Go filialen van AH zelf, zoals op het Damrak, AMC en op Schiphol doen ook niet mee met dat gesmurf en andere onzin, gewoon omdat het niet in het concept van een To Go valt, daar heeft Servex niets mee van doen. Reguliere Franchise-wijkwinkels doen normaal gesproken namelijk wel gewoon mee.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef blizzard_rail het volgende:
Da's logisch jij werkt voor Stationsfoodstore B.V, franchise nemer van Albert Heijn. Stationsfoodstore is een volle dochter van Servex B.V. dat valt dan weer onder NS poort, De holding van alle NS werkmaatschapijen.
ik hoorde idd vandaag dat we een doos smurfen binnen gekregen haddenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:17 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zeker weten? wij kregen gisteravond anders wel een doos van die poppetjes (onbesteld maar wel belast, al is het voor 0,00) ingestuwd, en onze 'overburen' ook. Het idee daarachter ontgaat me echter volledig.
Daar hebben we een heel simpel antwoord op, hoor. De afspraak tussen de Servex-AH To Go's en de AH-DC's is (op hun aandringen) dat alles, dat alles dat binnenkomt dat niet in ons assortiment zit en ook niet als 1- of 2 euro artikel verkocht kan worden, wordt vernietigd. Als je dit protocol gevolgd hebt, kunnen ze natuurlijk niet moeilijk gaan doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:31 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
ik hoorde idd vandaag dat we een doos smurfen binnen gekregen haddenEen paar collega's hadden alle zakjes opgetrokken om te kijken welke erin zaten, was de baas niet zo blij mee. Die dingen moesten kennelijk teruggestuurd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |