Dat snap ik, daarom plaats ik ook zo'n reactiequote:Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
vaak is het niet WAT je zegt waar mensen op reageren, maar de manier waarop je het zegt
of het nog een nasleep van maandag was, maar ik had echt moeite met hydro en ben dan daadwerkelijk helemaal op! maar lekker niks gepland vandaag, dus dat komt goed uit!quote:
Das minder!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
dag begint goed. complete versnellingsbak aan gort gereden. nu aan het wachten op reserve auto bij de dealer.
Geef elkaar een hand en koffie (ja cappuchino is gewoon koffie met opgeklopte melkquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:15 schreef saban het volgende:
[..]
Een discussie moet altijd kunnen![]()
Ik ben heus niet direct agressief opgesteld tegenover WL/Beller![]()
Hoevaak moet ik het nog zeggen, geen koffieGeef mij cappuchino
Vertel?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha waarom sta ik daar niet van te kijken
oepsquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
op snelweg gebeurd. moest remmen voor een file, ik geef weer gas bij en
toen
een knal. bout is losgetrild en die heeft de versnellingsbak vernield. motor hangt nu dus ook maar los erin.
Te hoge toeren gemaakt dus?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
op snelweg gebeurd. moest remmen voor een file, ik geef weer gas bij en
toen
een knal. bout is losgetrild en die heeft de versnellingsbak vernield. motor hangt nu dus ook maar los erin.
we zullen zienquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das minder!
Hopen dat je tijdelijke auto wel een leuke auto is
kee en succes!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we zullen zien
ga nu mn internet weer verbreken kom vanmiddag nog wel ff langs
dus ik moet gaan beargumenteren dat hij bijv vantevoren al kan zien wat voor persoon het is, en dat hij wel/niet respect gaat tonen ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL, in dit geval geef ik hem wel gelijk hoor.
Maar buiten dat, geef elkaar een hand en een bak koffie and relaxt
Als ik zie dat iemand die zich druk gedraagt, luid praat, onvriendelijk met de buchauffeur omgaat tijdens het instappen, dan is dat genoeg 'info' om niet op te staan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus ik moet gaan beargumenteren dat hij bijv vantevoren al kan zien wat voor persoon het is, en dat hij wel/niet respect gaat tonen ?
mogguh!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:27 schreef Arjan007 het volgende:
goedemorgen allemaal (beetje laat hehe)
Trouwens, ik vroeg of je dit kon beargumenteren:quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus ik moet gaan beargumenteren dat hij bijv vantevoren al kan zien wat voor persoon het is, en dat hij wel/niet respect gaat tonen ?
Waar staat dat ik respectloos? Waar maak je dat van op.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat jij je respectloos over een ouder iemand uitlaat, terwijl je zelf wel respect verwacht.
beetje hypocriet dus als je het mij vraagt
Cabaret Sgele... Cabaretquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
Iedereen mag een mening hebben, als iemand hem vraagt te onderbouwen, moet hij zelf weten of hij dat wel of niet doet.
Als WL dat niet wilt doen, is dat toch ook zijn goed recht? Ik zie hier de problemen allemaal niet
De laatstequote:Op donderdag 21 februari 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
is het zinvol om te achterhalen waar de discussie over gaat, of maar gewoon langs me heen te laten gaan!
Vragen staan vrij, maar of hij het zal beargumenteren is toch volledig aan hem?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:28 schreef saban het volgende:
[..]
Trouwens, ik vroeg of je dit kon beargumenteren:
[..]
Waar staat dat ik respectloos? Waar maak je dat van op.
In het kort;quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
is het zinvol om te achterhalen waar de discussie over gaat, of maar gewoon langs me heen te laten gaan!
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:28 schreef saban het volgende:
[..]
Trouwens, ik vroeg of je dit kon beargumenteren:
[..]
Waar staat dat ik respectloos? Waar maak je dat van op.
helemaal mee eenschquote:
Achja, hoe intelligent komt iemand over als diegene zegt 'Jij bent respectloos', waarop persoon tegenover hem/haar vraagt 'Waarom?' en dan als antwoord krijgt 'Hier ga ik niet op in'.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen staan vrij, maar of hij het zal beargumenteren is toch volledig aan hem?
dank je voor het compliment!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:32 schreef saban het volgende:
[..]
Achja, hoe intelligent komt iemand over als diegene zegt 'Jij bent respectloos', waarop persoon tegenover hem/haar vraagt 'Waarom?' en dan als antwoord krijgt 'Hier ga ik niet op in'.
En wat heeft een dergelijke zin met intellect te maken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:32 schreef saban het volgende:
[..]
Achja, hoe intelligent komt iemand over als diegene zegt 'Jij bent respectloos', waarop persoon tegenover hem/haar vraagt 'Waarom?' en dan als antwoord krijgt 'Hier ga ik niet op in'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |