nou dat jij je respectloos over een ouder iemand uitlaat, terwijl je zelf wel respect verwacht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:53 schreef saban het volgende:
[..]
Wat is er mis aan om aan te geven hoe ouderen zich gedragen @ OV?
Dus dat doen alle ouderen volgens jou?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:53 schreef saban het volgende:
[..]
Wat is er mis aan om aan te geven hoe ouderen zich gedragen @ OV?
Quote eens waar ik mij respectloos uitlaat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat jij je respectloos over een ouder iemand uitlaat, terwijl je zelf wel respect verwacht.
beetje hypocriet dus als je het mij vraagt
Uiteraard niet. Ik zeg alleen dat het irritant is als ze dat doen, is het ineens minder irritant omdat diegene oud is?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus dat doen alle ouderen volgens jou?
Maar wel begrijpbaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:59 schreef saban het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ik zeg alleen dat het irritant is als ze dat doen, is het ineens minder irritant omdat diegene oud is?
Lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
maar goed, koffie iemand ?
Als ik zit ga ik niet meer staan, ook niet voor een rimpelsauriėr.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah die mensen heb je gewoon, ik zou het wel doen... maar dat ben ik
nee, want dit is een zinloze discussie heb ik al doorquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:58 schreef saban het volgende:
[..]
Quote eens waar ik mij respectloos uitlaat?
lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
maar goed, koffie iemand ?
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, want dit is een zinloze discussie heb ik al door
Maakt het niet minder irritant, alleen omdat ik dit aangeef ben ik respectloos tegenover ouderen? Surequote:
sorry, merkloze koffie is hetquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
lekkeralleen als het uit een DE apparaat komt.... ben deze koffie hier een beetje zat
In het openbaar vervoer vaak wel ja!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus dat doen alle ouderen volgens jou?
Dat is wat anders gast. Jij hebt gewoon lichamelijke beperkingen... dat klinkt erger dan dat het isquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik zit ga ik niet meer staan, ook niet voor een rimpelsauriėr.
Ik help wel altijd mensen b.v kinderwagens enzo, dat vind ik gewoon netjes.
Er zijn genoeg jongeren in het openbaar vervoer waarvan hun lichaam goed is
en dus wel even kunnen opstaan voor ouderen. Ik kan gewoon niet te lang staan vanwegen mijn knie.
Verstandigquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha wat je wil gast, wat je wil. ik ga er toch niet op verderquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:03 schreef saban het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Vooroordelen hebben zonder dat ik maar iets hebt gezegt.
[..]
Maakt het niet minder irritant, alleen omdat ik dit aangeef ben ik respectloos tegenover ouderen? Sure
Kan me heel goed voorstellen dat het lastig is voor ouderen, en ach het is maar waar men zich druk om kan makenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In het openbaar vervoer vaak wel ja!
Ze hebben allemaal zo'n eigen 40 km/uur voertuig,
en kunnen voor een prikkie zo een rimpelsauriėr taxi bestellen!
Natuurlijk niet iedereen, maar procentueel gezien wel erg veel
hier moet je zelf koffie zettenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry, merkloze koffie is hetwel goed te drinken hoor
Ik vind van niet, ik vind het een leuke discussie!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gast, zie je mij zeggen dat ik je respectloos vind?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:03 schreef saban het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Vooroordelen hebben zonder dat ik maar iets hebt gezegt.
[..]
Maakt het niet minder irritant, alleen omdat ik dit aangeef ben ik respectloos tegenover ouderen? Sure
hier een druk op de knop! maja moet er wel naar lopen hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
hier moet je zelf koffie zettendegene die het heeft gedaan heeft niet echt hard voor de zaak volgens mij
Ach ja, uitlatingen hebben waar je daarna niet meer achterstaat, of tenminste niet wil beargumenterenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha wat je wil gast, wat je wil. ik ga er toch niet op verder
Ik liep na mijn knie operaties ook altijd op krukken, maar als ik iemand de bus in zie komen die 60 jaar ouder is, en slecht ter been, sta ik alsnog op als niemand anders dat doet, die mensen zouden maar ondersteboven duiken als zo'n bus of trein ineens remt.. dat is niet te overzien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wat anders gast. Jij hebt gewoon lichamelijke beperkingen... dat klinkt erger dan dat het is
Maar men ziet dat van "buiten" niet, dus denken mensen vaak anders over je hequote:Op donderdag 21 februari 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wat anders gast. Jij hebt gewoon lichamelijke beperkingen... dat klinkt erger dan dat het is
moet je er niet over doorgaan als je je zin niet krijgt hoor. dan wordt je vervelendquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:06 schreef saban het volgende:
[..]
Ach ja, uitlatingen hebben waar je daarna niet meer achterstaat, of tenminste niet wil beargumenteren
vaak is het niet WAT je zegt waar mensen op reageren, maar de manier waarop je het zegtquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik vind van niet, ik vind het een leuke discussie!
Jammer dat jij en Beller alleen bijten op hem terwijl ik bijna het zelfde zeg
Jij niet, gelukkig. Echter....quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, zie je mij zeggen dat ik je respectloos vind?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat jij je respectloos over een ouder iemand uitlaat, terwijl je zelf wel respect verwacht.
Het is niet mijn zin krijgen, maar als je uitlatingen doet over iemand, beargumenteer dat danquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je er niet over doorgaan als je je zin niet krijgt hoor. dan wordt je vervelend
Waarom denk je dat negatief ben opgesteld tegenover de(/het?) samenleving.quote:
ik had toch al gezegd dat het een zinloze discussie is en dat jij erover door blijft gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef saban het volgende:
[..]
Het is niet mijn zin krijgen, maar als je uitlatingen doet over iemand, beargumenteer dat dan
Pff, duur grapje.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
dag begint goed. complete versnellingsbak aan gort gereden. nu aan het wachten op reserve auto bij de dealer.
Je mening moet je natuurlijk hebben, dat is je goed recht. Echter zou ik wel willen weten hoe jij aan je mening komt, het gaat tenslotte om mij als persoonquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had toch al gezegd dat het een zinloze discussie is en dat jij erover door blijft gaan.
jij hebt een mening, en ik. daar laat ik het bij.
lease bedrijf. vw fox met pas 40k op tellerquote:
hoezo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:12 schreef draculettetje het volgende:ik heb het gevoel topspoprt te hebben geleverd
tja je hebt dan mooi pech.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:13 schreef saban het volgende:
[..]
Je mening moet je natuurlijk hebben, dat is je goed recht. Echter zou ik wel willen weten hoe jij aan je mening komt, het gaat tenslotte om mij als persoon
WL, in dit geval geef ik hem wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je er niet over doorgaan als je je zin niet krijgt hoor. dan wordt je vervelend
Klein auto, is het fijn rijden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lease bedrijf. vw fox met pas 40k op teller
Een discussie moet altijd kunnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL, in dit geval geef ik hem wel gelijk hoor.
Maar buiten dat, geef elkaar een hand en een bak koffie and relaxt
Dat snap ik, daarom plaats ik ook zo'n reactiequote:Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
vaak is het niet WAT je zegt waar mensen op reageren, maar de manier waarop je het zegt
of het nog een nasleep van maandag was, maar ik had echt moeite met hydro en ben dan daadwerkelijk helemaal op! maar lekker niks gepland vandaag, dus dat komt goed uit!quote:
Das minder!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
dag begint goed. complete versnellingsbak aan gort gereden. nu aan het wachten op reserve auto bij de dealer.
Geef elkaar een hand en koffie (ja cappuchino is gewoon koffie met opgeklopte melkquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:15 schreef saban het volgende:
[..]
Een discussie moet altijd kunnen![]()
Ik ben heus niet direct agressief opgesteld tegenover WL/Beller![]()
Hoevaak moet ik het nog zeggen, geen koffieGeef mij cappuchino
Vertel?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha waarom sta ik daar niet van te kijken
oepsquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
op snelweg gebeurd. moest remmen voor een file, ik geef weer gas bij en
toen
een knal. bout is losgetrild en die heeft de versnellingsbak vernield. motor hangt nu dus ook maar los erin.
Te hoge toeren gemaakt dus?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
op snelweg gebeurd. moest remmen voor een file, ik geef weer gas bij en
toen
een knal. bout is losgetrild en die heeft de versnellingsbak vernield. motor hangt nu dus ook maar los erin.
we zullen zienquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das minder!
Hopen dat je tijdelijke auto wel een leuke auto is
kee en succes!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we zullen zien
ga nu mn internet weer verbreken kom vanmiddag nog wel ff langs
dus ik moet gaan beargumenteren dat hij bijv vantevoren al kan zien wat voor persoon het is, en dat hij wel/niet respect gaat tonen ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL, in dit geval geef ik hem wel gelijk hoor.
Maar buiten dat, geef elkaar een hand en een bak koffie and relaxt
Als ik zie dat iemand die zich druk gedraagt, luid praat, onvriendelijk met de buchauffeur omgaat tijdens het instappen, dan is dat genoeg 'info' om niet op te staan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus ik moet gaan beargumenteren dat hij bijv vantevoren al kan zien wat voor persoon het is, en dat hij wel/niet respect gaat tonen ?
mogguh!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:27 schreef Arjan007 het volgende:
goedemorgen allemaal (beetje laat hehe)
Trouwens, ik vroeg of je dit kon beargumenteren:quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus ik moet gaan beargumenteren dat hij bijv vantevoren al kan zien wat voor persoon het is, en dat hij wel/niet respect gaat tonen ?
Waar staat dat ik respectloos? Waar maak je dat van op.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Cabaret Sgele... Cabaretquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
Iedereen mag een mening hebben, als iemand hem vraagt te onderbouwen, moet hij zelf weten of hij dat wel of niet doet.
Als WL dat niet wilt doen, is dat toch ook zijn goed recht? Ik zie hier de problemen allemaal niet
De laatstequote:Op donderdag 21 februari 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
is het zinvol om te achterhalen waar de discussie over gaat, of maar gewoon langs me heen te laten gaan!
Vragen staan vrij, maar of hij het zal beargumenteren is toch volledig aan hem?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:28 schreef saban het volgende:
[..]
Trouwens, ik vroeg of je dit kon beargumenteren:
[..]
Waar staat dat ik respectloos? Waar maak je dat van op.
In het kort;quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
is het zinvol om te achterhalen waar de discussie over gaat, of maar gewoon langs me heen te laten gaan!
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:28 schreef saban het volgende:
[..]
Trouwens, ik vroeg of je dit kon beargumenteren:
[..]
Waar staat dat ik respectloos? Waar maak je dat van op.
helemaal mee eenschquote:
Achja, hoe intelligent komt iemand over als diegene zegt 'Jij bent respectloos', waarop persoon tegenover hem/haar vraagt 'Waarom?' en dan als antwoord krijgt 'Hier ga ik niet op in'.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen staan vrij, maar of hij het zal beargumenteren is toch volledig aan hem?
dank je voor het compliment!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:32 schreef saban het volgende:
[..]
Achja, hoe intelligent komt iemand over als diegene zegt 'Jij bent respectloos', waarop persoon tegenover hem/haar vraagt 'Waarom?' en dan als antwoord krijgt 'Hier ga ik niet op in'.
En wat heeft een dergelijke zin met intellect te maken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:32 schreef saban het volgende:
[..]
Achja, hoe intelligent komt iemand over als diegene zegt 'Jij bent respectloos', waarop persoon tegenover hem/haar vraagt 'Waarom?' en dan als antwoord krijgt 'Hier ga ik niet op in'.
Uitlatingen hebben zonder ze te kunnen beargumenteren?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wat heeft een dergelijke zin met intellect te maken?
Valt me wel trouwens op, sinds jij hier post zijn er meer zinloze discussies, ik denk... ik zeg maar even wat de rest denktquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:33 schreef saban het volgende:
WL: Dat zijn feiten, ze stoppen plotseling voor je, omdat ik dat irritant vind ben ik respectloos?
dat zijn geen feiten. zo beleef JIJ hetquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:33 schreef saban het volgende:
WL: Dat zijn feiten, ze stoppen plotseling voor je, omdat ik dat irritant vind ben ik respectloos?
Bijna!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee doe ik dat!
is het al lunch tijd?
Dus iedere uitlating die een persoon doet moet hij of zij kunnen beargumenteren in jouw optiek?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:35 schreef saban het volgende:
[..]
Uitlatingen hebben zonder ze te kunnen beargumenteren?
Wat je beleeft zijn gewoon feiten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn geen feiten. zo beleef JIJ het
quote:feit (het; feiten)
1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat
Nog eventjes wachtenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
geen lunch tijd nog dus, hmmmmm
Uiteraard, anders doe je geen uitlating.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus iedere uitlating die een persoon doet moet hij of zij kunnen beargumenteren in jouw optiek?
dit geeft alleen aan dat het echt is wat er is gebeurd, in deze situatie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:37 schreef saban het volgende:
[..]
Wat je beleeft zijn gewoon feiten.
[..]
Nee, heb ik niet doorquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:37 schreef tripack het volgende:
ik vind wel dat Saban een negatieve kijk op de samenleving heeft. wat jammer is, want het is zo'n mooie wereld. Saban heb je het gevoel dat je niet serieus genomen wordt oid?
Ik heb nergens gezegt dat alle ouderen dat doen, ik heb zelfs gezegt dat niet alle ouderen zo zijn.quote:
Dus als ik het met jouw belevingswijze niet eens ben, dan moet ik dat pertinent kunnen beargumenteren? Hmm typisch...quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:39 schreef saban het volgende:
[..]
Uiteraard, anders doe je geen uitlating.
Als ik zeg Bush is gewelddadig, moet ik dat wel kunnen beargumenteren.
Als ik zeg Beatrix is fout bezig, moet ik dat wel kunnen beargumenteren.
Ik zeg niet zomaar Clinton is achterlijk zonder het te kunnen beargumenteren.
Gast ga aub een topic hierover openen aub, je irriteert de mensen die hier dagelijks hun zegje doen, over meer Interessante dingen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:40 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet door
Vertel, waarom vind jij dat ik een negatief kijk heb
Nee. Echter hoe kan je zonder argumenten ergens een 'mening over hebben'?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus als ik het met jouw belevingswijze niet eens ben, dan moet ik dat pertinent kunnen beargumenteren? Hmm typisch...
De tijd vliegt zo toch ook voorbijquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast ga aub een topic hierover openen aub, je irriteert de mensen die hier dagelijks hun zegje doen, over meer interressante dingen.
Sorry hoor, maar normaal zit hier een hartstikke gezellige groep mensen die elkaar een beetje helpen door de saaie werkdag heen komen... jij helpt daar NIET bij
Zie mijn post hierboven dus ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast ga aub een topic hierover openen aub, je irriteert de mensen die hier dagelijks hun zegje doen, over meer interressante dingen.
Sorry hoor, maar normaal zit hier een hartstikke gezellige groep mensen die elkaar een beetje helpen door de saaie werkdag heen komen... jij helpt daar NIET bij
Nee WL, zo bedoel ik het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat ik veel negatieve reacties van je zie langskomen. en je kan je wel druk maken over ouderen en hoe ze zich in het OV gedragen, maar je schiet er weinig mee op en er komen trouwens alleen maar meer ouderen erbijquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:40 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet door
Vertel, waarom vind jij dat ik een negatief kijk heb
Gelukkig maar, hoe is het gegaan trouwens?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jammer ha ha nou ja een kwartierje hou ik wel vol
Omdat een mening ook uit een gevoel kan ontstaan? Uit een manier van opvoeden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef saban het volgende:
[..]
Nee. Echter hoe kan je zonder argumenten ergens een 'mening over hebben'?
Jij had trouwens gekeken naar leeftijden, maar wat jij dan verwacht?quote:
Ik vind het irritant, niet meer niet minder.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat ik veel negatieve reacties van je zie langskomen. en je kan je wel druk maken over ouderen en hoe ze zich in het OV gedragen, maar je schiet er weinig mee op en er komen trouwens alleen maar meer ouderen erbij
Uiteindelijk hopen we zelf ooit ook zo'n leeftijd te bereikenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat ik veel negatieve reacties van je zie langskomen. en je kan je wel druk maken over ouderen en hoe ze zich in het OV gedragen, maar je schiet er weinig mee op en er komen trouwens alleen maar meer ouderen erbij
* Dr.Droxz pakt saban bij zijn kraag, kijkt hem boos aan en zegt: En nu stoppen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef saban het volgende:
[..]
De tijd vliegt zo toch ook voorbij
hap hap hap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |