Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
respect moet je verdienen , dat komt met de ouderdom.
je kan niet verwachten dat je als 12 jarige respect krijg van een oudere!
als jongere wordt ook van je verwacht dat je opstaat voor een ouder iemand in de bus.
koffie hoer dan ? hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nu 20 bakken aan het imagen....
Maarja, het moet nou eenmaal, als je maar niet denkt dat ik 1 of andere telefoon hoer ben
Ik sta dus mooi niet op hoor! Mijn knie is ook naar de klote.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
respect moet je verdienen , dat komt met de ouderdom.
je kan niet verwachten dat je als 12 jarige respect krijg van een oudere!
als jongere wordt ook van je verwacht dat je opstaat voor een ouder iemand in de bus.
Dat ligt er dus maar net aan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik mijn koffiehoertjes (lees collega's) voorquote:
en later verwacht jij het wel dat anderen het voor jou doen ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:47 schreef saban het volgende:
[..]
Dat ligt er dus maar net aan.
Je kan vaak zien wat voor persoon het is, ik ga niet opstaan voor een oudere als ik geen respect van diegene krijg.
Ik soms, ik heb wel helemaal 2 boeken...quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Film is ook goed, maar het boek is meer detail werk, daar hou ik wel van
jij lijkt me niet echt positief gesteld over de samenlevingquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:48 schreef saban het volgende:
Owja en irritante oudere moeten eens leren dat je na het uitstappen van de trein niet stil moet staan maar moet doorlopen!
Hoevaak gebeurd het dat je tegen een stilstaand oud oma aanloopt :/
Ik zeg helemaal niet dat ik het niet doe?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en later verwacht jij het wel dat anderen het voor jou doen ?
maar je moet het maar s doen, dan zal je eens zien hoeveel respect je na zon handeling krijgt.
Dat wist ik al lang hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nu 20 bakken aan het imagen....
Maarja, het moet nou eenmaal, als je maar niet denkt dat ik 1 of andere telefoon hoer ben
Dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij lijkt me niet echt positief gesteld over de samenleving
Hahaha waarom sta ik daar niet van te kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik soms, ik heb wel helemaal 2 boeken...
The green mile, en Dreamcatcher
(beide ook op DVD natuurlijk)
Inderdaad, en pas opstaan als de trein/ander voertuig stilstaat,quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:48 schreef saban het volgende:
Owja en irritante oudere moeten eens leren dat je na het uitstappen van de trein niet stil moet staan maar moet doorlopen!
Hoevaak gebeurd het dat je tegen een stilstaand oud oma aanloopt :/
Blijkbaar wel, en dat ouderen niet doorlopen nadat ze uitstappen heeft te maken dat het lichaam anders reageert dan het lichaam van een jonger persoon. Kan je niks aan doen, maar je kan je wel mee leren omgaan als jonger persoonquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en later verwacht jij het wel dat anderen het voor jou doen ?
maar je moet het maar s doen, dan zal je eens zien hoeveel respect je na zon handeling krijgt.
Rimpelsaurierquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en pas opstaan als de trein/ander voertuig stilstaat,
nee rimpelsauriėr... gaarne alvast klaarstaan als de trein/ander voertuig stilstaat
Ik heb een lange tijd met een "brace" gelopen, kon mijn knie dus niet buigen...
dan zie je pas dat er weinig mensen voor je willen opstaan
Wat is er mis aan om aan te geven hoe ouderen zich gedragen @ OV?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij lijkt me niet echt positief gesteld over de samenleving
Tjah die mensen heb je gewoon, ik zou het wel doen... maar dat ben ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en pas opstaan als de trein/ander voertuig stilstaat,
nee rimpelsauriėr... gaarne alvast klaarstaan als de trein/ander voertuig stilstaat
Ik heb een lange tijd met een "brace" gelopen, kon mijn knie dus niet buigen...
dan zie je pas dat er weinig mensen voor je willen opstaan
Niks mee te maken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, en dat ouderen niet doorlopen nadat ze uitstappen heeft te maken dat het lichaam anders reageert dan het lichaam van een jonger persoon. Kan je niks aan doen, maar je kan je wel mee leren omgaan als jonger persoon
nou dat jij je respectloos over een ouder iemand uitlaat, terwijl je zelf wel respect verwacht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:53 schreef saban het volgende:
[..]
Wat is er mis aan om aan te geven hoe ouderen zich gedragen @ OV?
Dus dat doen alle ouderen volgens jou?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:53 schreef saban het volgende:
[..]
Wat is er mis aan om aan te geven hoe ouderen zich gedragen @ OV?
Quote eens waar ik mij respectloos uitlaat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat jij je respectloos over een ouder iemand uitlaat, terwijl je zelf wel respect verwacht.
beetje hypocriet dus als je het mij vraagt
Uiteraard niet. Ik zeg alleen dat het irritant is als ze dat doen, is het ineens minder irritant omdat diegene oud is?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus dat doen alle ouderen volgens jou?
Maar wel begrijpbaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:59 schreef saban het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ik zeg alleen dat het irritant is als ze dat doen, is het ineens minder irritant omdat diegene oud is?
Lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
maar goed, koffie iemand ?
Als ik zit ga ik niet meer staan, ook niet voor een rimpelsauriėr.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah die mensen heb je gewoon, ik zou het wel doen... maar dat ben ik
nee, want dit is een zinloze discussie heb ik al doorquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:58 schreef saban het volgende:
[..]
Quote eens waar ik mij respectloos uitlaat?
lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
maar goed, koffie iemand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |