nee dan ben je pas ontgroendquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
nee man pas als je over de 30 bent, ben je oud
Nou als je 20 bent geworden dan zit je in de "tig jaren" dan kan het aftakelen beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
nee man pas als je over de 30 bent, ben je oud
Super reactiequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dan ben je pas ontgroend
RESTECP!quote:
Whehehe tiepfautquote:
Oh really nowquote:
http://www.imdb.com/title/tt0419887/quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Film is ook goed, maar het boek is meer detail werk, daar hou ik wel van
dat is ook wel zoquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
nee dan ben je pas ontgroend
Ik in Everything is Illuminated.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Momenteel bezig met de Vliegeraar
Waarom?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Respect voor de volwassen medemens ja!![]()
idd , einde vrijheid . zucht .. hahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is ook wel zodan ben je 'klaar' met leren en moet je (meestal) de rol van opvoeder overnemen, vrouw en kids enzulks
Omdat dat normaal is?quote:
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik in Everything is Illuminated.Die is fijnnnn.
maar zo ver is het voor mij nog nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
idd , einde vrijheid . zucht .. haha
Ja klopt, is een mooie film jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0419887/
hij schijnt wel goed te zijn. had er een review van gezien bij dwdd
En dan vader worden... wow aparte ervaringquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , einde vrijheid . zucht .. haha
ja voor die tijd moet je wel even flink oefenen voordat het zover isquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan vader worden... wow aparte ervaring
Toch? Of ben ik daar zo afwijkend in opgevoed?quote:
pompen of verzuipenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja voor die tijd moet je wel even flink oefenen voordat het zover is
je bedoeld oefenen als vader, toch?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ja voor die tijd moet je wel even flink oefenen voordat het zover is
Je bent afwijkend opgevoed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch? Of ben ik daar zo afwijkend in opgevoed?
Mwah jongeren mogen het verdienen, bedoel de jeugd van tegenwoordig steekt basisscholen in de brand onder de noemer van "baldadigheid". Dergelijk tuig krijgt van mijn 0% respectquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:39 schreef saban het volgende:
[..]
Je bent afwijkend opgevoed.
Respect heb je voor iedereen, niet alleen voor ouderen
Ouderen verkrachten minderjarigequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah jongeren mogen het verdienen, bedoel de jeugd van tegenwoordig steekt basisscholen in de brand onder de noemer van "baldadigheid". Dergelijk tuig krijgt van mijn 0% respect
Daarom... niet iedereen verdient het hequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:42 schreef saban het volgende:
[..]
Ouderen verkrachten minderjarige
Dus niet alleen jongeren moeten het verdienen, ook ouderen.
Inderdaad! hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Respect voor de volwassen medemens ja!![]()
respect moet je verdienen , dat komt met de ouderdom.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:39 schreef saban het volgende:
[..]
Je bent afwijkend opgevoed.
Respect heb je voor iedereen, niet alleen voor ouderen
Ik ben nu 20 bakken aan het imagen....quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
Gaat goed hier![]()
" He Sgele, 1 user bij jou uit je team heeft de pc naar de moeren geholpen, aangezien de halve IT afdeling ziek is, kan jij het ff fixen? "
Da's lang geleden... Nieuwe HD en imagen die bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |