Ah joh, iedere gek zo zijn gebrek toch?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Misschien moet ik dan toch maar eens andere hobby's zoeken
Vertel, ben benieuwd! Van wie had je welke leeftijd gegokt?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in profielen enzo..ik zie dat ik er overal goed naast heb gezeten
Lees: Ik ben luiquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jawel, ik wil beeld en geluid... niet van die kleine rot letterjes
Ja ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vertel, ben benieuwd! Van wie had je welke leeftijd gegokt?
Ik noem het gewoon: "Prettig gestoord".quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh, iedere gek zo zijn gebrek toch?
Die omschrijving voldoet ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon: "Prettig gestoord".
Bij een boek moet je de bladzijden omslaan, daar kan je best moe van worden hoorquote:
En bedankt he!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die omschrijving voldoet ook
Had 'm gezien, maar download ging erg traag, kon geen mirror vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is het gelukt met die drivers? Had je de link nog gezien gister?
Yeayquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben ook 23. *schudt de hand*
Mwah moet ons wel lukken tochquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En bedankt he!
Volgens mij is bijna iedereen weg Beller... we posten zo deze pagina vol hahaha
Ja dat is zoquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij een boek moet je de bladzijden omslaan, daar kan je best moe van worden hoor
hoorspellen zijn veel leukerquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zoMaar vind het gewoon echt leuk om te lezen
War of the Worlds ftw!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoorspellen zijn veel leuker
ben nu bezig in Steven King 's - mobiel, lekker griezelig boekquote:
Momenteel bezig met de Vliegeraarquote:
Cool! Mooi dat het werkt nuquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef saban het volgende:
[..]
Had 'm gezien, maar download ging erg traag, kon geen mirror vinden.
Heb de drivers van hier en daar geplukt
Is dat reden tot feest dan? My god dit jaar 24... ik word oudquote:
daar kijk ik liever de film vanquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Momenteel bezig met de Vliegeraar
Respect voor de volwassen medemens ja!quote:
krijg je van mij een rollator goed ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dat reden tot feest dan? My god dit jaar 24... ik word oud
Kom je hem brengen? Kan je meteen biertje happenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je van mij een rollator goed ?
nee man pas als je over de 30 bent, ben je oudquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
Is dat reden tot feest dan? My god dit jaar 24... ik word oud
Film is ook goed, maar het boek is meer detail werk, daar hou ik wel vanquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kijk ik liever de film van
Aaaightquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Respect voor de volwassen medemens ja!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |