vaak is het niet WAT je zegt waar mensen op reageren, maar de manier waarop je het zegtquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik vind van niet, ik vind het een leuke discussie!
Jammer dat jij en Beller alleen bijten op hem terwijl ik bijna het zelfde zeg
Jij niet, gelukkig. Echter....quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, zie je mij zeggen dat ik je respectloos vind?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat jij je respectloos over een ouder iemand uitlaat, terwijl je zelf wel respect verwacht.
beetje hypocriet dus als je het mij vraagt
Het is niet mijn zin krijgen, maar als je uitlatingen doet over iemand, beargumenteer dat danquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je er niet over doorgaan als je je zin niet krijgt hoor. dan wordt je vervelend
Waarom denk je dat negatief ben opgesteld tegenover de(/het?) samenleving.quote:
ik had toch al gezegd dat het een zinloze discussie is en dat jij erover door blijft gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef saban het volgende:
[..]
Het is niet mijn zin krijgen, maar als je uitlatingen doet over iemand, beargumenteer dat dan
Pff, duur grapje.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
dag begint goed. complete versnellingsbak aan gort gereden. nu aan het wachten op reserve auto bij de dealer.
Je mening moet je natuurlijk hebben, dat is je goed recht. Echter zou ik wel willen weten hoe jij aan je mening komt, het gaat tenslotte om mij als persoonquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had toch al gezegd dat het een zinloze discussie is en dat jij erover door blijft gaan.
jij hebt een mening, en ik. daar laat ik het bij.
lease bedrijf. vw fox met pas 40k op tellerquote:
hoezo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:12 schreef draculettetje het volgende:ik heb het gevoel topspoprt te hebben geleverd
tja je hebt dan mooi pech.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:13 schreef saban het volgende:
[..]
Je mening moet je natuurlijk hebben, dat is je goed recht. Echter zou ik wel willen weten hoe jij aan je mening komt, het gaat tenslotte om mij als persoon
WL, in dit geval geef ik hem wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je er niet over doorgaan als je je zin niet krijgt hoor. dan wordt je vervelend
Klein auto, is het fijn rijden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lease bedrijf. vw fox met pas 40k op teller
Een discussie moet altijd kunnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL, in dit geval geef ik hem wel gelijk hoor.
Maar buiten dat, geef elkaar een hand en een bak koffie and relaxt
Dat snap ik, daarom plaats ik ook zo'n reactiequote:Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
vaak is het niet WAT je zegt waar mensen op reageren, maar de manier waarop je het zegt
of het nog een nasleep van maandag was, maar ik had echt moeite met hydro en ben dan daadwerkelijk helemaal op! maar lekker niks gepland vandaag, dus dat komt goed uit!quote:
Das minder!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
dag begint goed. complete versnellingsbak aan gort gereden. nu aan het wachten op reserve auto bij de dealer.
Geef elkaar een hand en koffie (ja cappuchino is gewoon koffie met opgeklopte melkquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:15 schreef saban het volgende:
[..]
Een discussie moet altijd kunnen![]()
Ik ben heus niet direct agressief opgesteld tegenover WL/Beller![]()
Hoevaak moet ik het nog zeggen, geen koffieGeef mij cappuchino
Vertel?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha waarom sta ik daar niet van te kijken
oepsquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
op snelweg gebeurd. moest remmen voor een file, ik geef weer gas bij en
toen
een knal. bout is losgetrild en die heeft de versnellingsbak vernield. motor hangt nu dus ook maar los erin.
Te hoge toeren gemaakt dus?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
op snelweg gebeurd. moest remmen voor een file, ik geef weer gas bij en
toen
een knal. bout is losgetrild en die heeft de versnellingsbak vernield. motor hangt nu dus ook maar los erin.
we zullen zienquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das minder!
Hopen dat je tijdelijke auto wel een leuke auto is
kee en succes!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we zullen zien
ga nu mn internet weer verbreken kom vanmiddag nog wel ff langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |