abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:58:04 #176
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224670
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij zei gewoon dat je hem verantwoordelijk mocht houden. Dat betekent toch niet dat hij alle vrijheid heeft.

Het is toch helemaal niet realistisch om 1 persoon in een mijoenenbedrijf alle vrijheid te geven? Als hij zegt dat Huntelaar voor 2 ton weg mag, dan moet dat ook maar kunnen? Om maar iets te noemen?
Waarom zou je verantwoordelijk gehouden willen worden voor een plan waar je niet 100% achter staat?
Onzin dus. En nogmaals, alle vrijheid tot zover de beursnotering het toeliet. Spelers van 20 miljoen voor 2 ton wegdoen strookt niet met de beursnotering, dus dat soort beslissingen kunnen per definitie niet.
Lees nou eens voor je reageert.
-
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:00:06 #177
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_57224712
Cruijff:
quote:
Kijk. Er zijn twee dingen. Ten eerste is er sprake van een professioneel verschil van mening wie ik niet ben begonnen en niet van een conflict op het persoonlijke niveauvlak van anderen. Ten derde: Omdat ik de jeugdopleiding - wie al jaren niet klopt - snel op het niveau wil hebben wie bij Ajax hoort, moet er drastisch worden ingegrepen qua verschillende vlakken. Ik heb daarvoor een duidelijk omlijnd plan gemaakt wie van voor naar Z klopt, alleen wordt mijn visie niet gedeeld door de mensen wie het moeten uitvoeren. Logisch? Nou ja, dan heb je dus een probleem en niet ik''.
pi_57224717
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom zou je verantwoordelijk gehouden willen worden voor een plan waar je niet 100% achter staat?
Onzin dus. En nogmaals, alle vrijheid tot zover de beursnotering het toeliet. Spelers van 20 miljoen voor 2 ton wegdoen strookt niet met de beursnotering, dus dat soort beslissingen kunnen per definitie niet.
Wellicht zijn er na die uitspraak intern beslissingen genomen die Cruijff niet aanstonden. En hij weet ook wel dat hij niet in de pers op die uitspraak terug kan komen, omdat hij dan wordt neergezet als draaikont. Dus lost ie 't maar zo op.

Maar dat is natuurlijk ook maar een theorie. Niemand hier weet voorlopig nog hoe het werkelijk zit. Dat zal de komende dagen wel duidelijk worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57224741
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd, waarom zou Cruijff hier een persbericht over uitbrengen?
En er natuurlijk ook nog bij zeggen er geen mededelingen meer over wil doen. Waardoor dit natuurlijk een week door gaat speculeren. Ja, met de rust zit het dus wel goed
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:01:50 #180
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224749
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat naar buiten wordt gecommuniceerd. Een paar jaar terug heb ik een interessant achtergrondartikel over de handel en wandel van Cruijff gelezen en op basis van de vele voorbeelden (feiten) die in dat stuk werden genoemd, durf ik de uitleg van Cruijff op z'n minst te wantrouwen. Waar hij ook werkte, overal kreeg hij ruzie.
Omdat het een ongetwijfeld een lastig karakter is om mee te werken. Dat geloof ik graag.
Maar ik vind het raar dat Van Basten boven Cruijff kan staan indeze. Vraag dan Van Basten de club te hervormen....
Had Cruijff gewoon lekker z'n gang laten gaan, dan had Van Basten zich lekker met de spelers kunnen bezighouden/
-
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:01:59 #181
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57224756
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:51 schreef 9christensen het volgende:

[..]

ja
Dat deed ik zo even
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:04:57 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224808
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wellicht zijn er na die uitspraak intern beslissingen genomen die Cruijff niet aanstonden. En hij weet ook wel dat hij niet in de pers op die uitspraak terug kan komen, omdat hij dan wordt neergezet als draaikont. Dus lost ie 't maar zo op.

Maar dat is natuurlijk ook maar een theorie. Niemand hier weet voorlopig nog hoe het werkelijk zit. Dat zal de komende dagen wel duidelijk worden.
We zullen zien. Maar als het echt stuk is gelopen op het plan rondom de jeugd, dan geef ik hem gelijk.
Het is zo'n fundamenteel deel van de club Ajax, dat ik het kan begrijpen dat ie er klaar mee is als zo'n belangrijk idee al van tafel wordt geveegd.
Hij bied zijn hulp aan onder zijn voorwaarden, Ajax gaat daar op in maar er wordt meteen "nee" gezegd op zijn eerste hervorming.
Dan zit je er toch voor Jan Lul?
-
pi_57224820
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Niet alle vrijheid dus. De hervorming van de jeugdopleiding per direct totaal willen omgooien, strookt ook niet met de beursnotering.

Cruijff denkt blijkbaar echt dat hij God is en met niemand rekening hoeft te houden. Ik dacht dat hij wel iets realistischer zou zijn. Maar het woord laf lijkt me wel op zijn plek.

Gelukkig zijn er altijd nog wel wat fans die het voor hem opnemen omdat ze het niet kunnen verdragen dat hun grote held toch niet zo'n eerlijk mens is.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:05:40 #184
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224827
Ajax is echt terminaal trouwens, een kankerpatient is er nog beter aan toe. .
-
pi_57224831
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

We zullen zien. Maar als het echt stuk is gelopen op het plan rondom de jeugd, dan geef ik hem gelijk.
Het is zo'n fundamenteel deel van de club Ajax, dat ik het kan begrijpen dat ie er klaar mee is als zo'n belangrijk idee al van tafel wordt geveegd.
Hij bied zijn hulp aan onder zijn voorwaarden, Ajax gaat daar op in maar er wordt meteen "nee" gezegd op zijn eerste hervorming.
Nee hoor, dat wist hij toen hij er aan begon.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:07:03 #186
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224855
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet alle vrijheid dus. De hervorming van de jeugdopleiding per direct totaal willen omgooien, strookt ook niet met de beursnotering.

Cruijff denkt blijkbaar echt dat hij God is en met niemand rekening hoeft te houden. Ik dacht dat hij wel iets realistischer zou zijn. Maar het woord laf lijkt me wel op zijn plek.

Gelukkig zijn er altijd nog wel wat fans die het voor hem opnemen omdat ze het niet kunnen verdragen dat hun grote held toch niet zo'n eerlijk mens is.
Het is bij jou alleen maar een kruistocht om Cruijff zwart te maken. Het begint echt zielig te worden .
Behalve dat, Cruijff is helemaal niet mijn grote held. Nooit geweest ook.
Alleen weet ik wel zeker dat hij iemand is die Ajax weer een club had kunnen maken.
-
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:08:10 #187
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224875
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, dat wist hij toen hij er aan begon.
Ik reageer niet meer inhoudelijk op je. Dat jij issues hebt met Cruijff, prima.
Maar ga maar lekker met iemand anders in discussie.
-
pi_57224878
pi_57224882
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat het een ongetwijfeld een lastig karakter is om mee te werken. Dat geloof ik graag.
Maar ik vind het raar dat Van Basten boven Cruijff kan staan indeze. Vraag dan Van Basten de club te hervormen....
Had Cruijff gewoon lekker z'n gang laten gaan, dan had Van Basten zich lekker met de spelers kunnen bezighouden/
Als Ajax niet presteerd is Van Basten degene die in eerste instantie het commentaar krijgt, niet Cruyff. Dan kan ie nog zo verantwoordelijk zijn, Cruyff wordt in de pers pas aangepakt als men er echt niet meer omheen kan (zoals bijvoorbeeld met zn uitspraken over Van Nistelrooy).
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57224902
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Voor zo ver ik het uit 't Telegraafberichtje kan halen, gaat het inderdaad om een verschil van inzicht in de invulling van de herstructurering van de jeugdopleiding.

Misschien wilde Van Basten (na goed overleg met de hoge heren van Ajax) op termijn hetzelfde bereiken als Cruijff, maar met een minder rigoureuze aanpak en kan Cruijff dat als zuiver voetbaldier niet begrijpen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57224908
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het is bij jou alleen maar een kruistocht om Cruijff zwart te maken. Het begint echt zielig te worden .
Nee hoor.

Ik hou me liever aan de feiten en vindt het rete irritant dat jij op basis van leugens, veronderstellingen en grote woorden je teleurstelling aan anderen zit op te dringen. Dat is zielig.

Je zou er gaan aan doen een beetje te dimmen. Je zegt dingen die niet kloppen en weigert er op terug te komen.

Welk belang heb ik er bij om Cruijff zwart te maken? Ik vind het proces interessant en ik vind het journalistiek en psychologisch interessant. Verder niet.

En het stoort me mateloos als mensen maar wat roepen en dat ook nog zo stellig doen.
pi_57224922
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik reageer niet meer inhoudelijk op je. Dat jij issues hebt met Cruijff, prima.
Maar ga maar lekker met iemand anders in discussie.
Dat is al de 2e keer dat je dat zegt
pi_57224927
Wat zat ik er weer ver naast met mening over de Verlosser
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:10:21 #194
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57224929
toch meer een Feyenoorder ?
pi_57224950
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef SCH het volgende:
Welk belang heb ik er bij om Cruijff zwart te maken?
misschien wilde je een 2e Pelé?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:11:34 #196
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57224959
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
toch meer een Feyenoorder ?
A josti has entered the building.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:13:23 #197
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57225003
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

A josti has entered the building.
ik lach me dood om het bericht op nu.nl zal je zien nieuwe trainer van feyenoord
j cruijff
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:15:36 #198
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57225058
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik lach me dood om het bericht op nu.nl zal je zien nieuwe trainer van feyenoord
j cruijff
Ik lach me dood om jou posts, keep it up
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57225141
Godverdomme, wat een kneuzenkermis.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 maart 2008 @ 17:30:17 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57225391
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')