Omdat ik sterk het gevoel heb dat hij juist op zoek ging naar een conflict, om zich weer terug te trekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom laf als hij het niet kan doen zoals hij het wilde doen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat ik sterk het gevoel heb dat hij juist op zoek ging naar een conflict, om zich weer terug te trekken.
Omdat je dat van te voren moet bedenken, dat niet alles precies zo gaat zoals JC wil.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom laf als hij het niet kan doen zoals hij het wilde doen?
maar hij stapt er toch ook niet zomaar in lijkt mijquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat ik sterk het gevoel heb dat hij juist op zoek ging naar een conflict, om zich weer terug te trekken.
Hij zou de vrije ruimte krijgen, dan moet je die geven.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat je dat van te voren moet bedenken, dat niet alles precies zo gaat zoals JC wil.
Het is natuurlijk ook een beetje krom dat je eerst een rapport over het gevoerde beleid maakt, waaruit blijkt dat de jeugdopleiding eigenlijk het enige is wat wel functioneert, en dat er dan iemand langs komt die zegt "ik ga een beetje dat rapport lezen zeg, ik los het zo wel op, want ik ben Cruyff" en vervolgens juist die jeugdopleiding drastisch wil gaan veranderen. Voetbal draait niet alleen om techniek, helaas snapt Cruyff dat niet zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax wil dus geen drastische ingrijpende veranderingen, opvallend.
Dat is veel waard, als de eerste de beste coach al zijn nieuwe technische staf mag samenstellenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef Blawh het volgende:
Er is altijd nog het heilige rapport jongens, don't worry.
En dit denk je vanwege..? Redenen bedenken kunnen we allemaalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met jeugdspelers bij de selectie halen zoals Martina en van der Heijden ipv krachten zoals Rommedahl en Kuffour te halen.
Jezus, wat ongelooflijk, dom, triest en kortzichtig zo'n antwoord. En dat noemt zich dan Ajacied...quote:
Jaakke gaat weg, Fontein gaat weg. Het heeft toch echt wel een positieve invloed gehad.. Van Basten heeft zijn eigen plannen met de jeugd, wie zegt dat dit niet goed is?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef Blawh het volgende:
Er is altijd nog het heilige rapport jongens, don't worry.
Hoezo? De deal was dat hij het technische vlak helemaal zou opzetten, op zijn verantwoording. Als dat dan niet kan dan zou ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat je dat van te voren moet bedenken, dat niet alles precies zo gaat zoals JC wil.
Wees maar niet bang, morgen komt Het Jodenblad De Telegraaf traditioneel nog wel met een of ander relletje bij PSV.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens is het meest schandalige natuurlijk dat Cruijff praat over rust dit en rust dat, en dan de vrijdag voor PSV-Ajax dit naar buiten brengt!
Jezus, Cultheld. Doe niet zo achterlijk. Van jou had ik juist wel wat meer verwacht.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:17 schreef cultheld het volgende:
[..]. Hij is ook wel zo iemand die, wanneer enkele details in een concept hem niet aanstaan, meteen afhaakt als men niet volledig naar zijn pijpen wil dansen.
Cruijff heeft te maken met de gehele reorganisatie van Ajax, terwijl van Basten alleen over 1 en 2 gaat. Dus wanneer er iets fout zit tussen van Basten en Cruijff zal het naar mijn mening waarschijnlijk gaan over hoe snel jeugdspelers bij het eerste zou komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dit denk je vanwege..? Redenen bedenken kunnen we allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |