abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56874857
quote:
Cruijff: 'Na advies zit mijn taak erop'

Hilversum - (Elfvoetbal)Johan Cruijff krijgt bij Ajax de taak om het technische gedeelte van de club te reorganiseren. Dat liet 'El Salvador' woensdagavond weten aan tafel bij de NOS. Hij wordt geen trainer, technisch directeur of voorzitter, zo zei hij.

"De ledenraad heeft mij gevraagd om het technische beleid op me te nemen. 'Ja, dat is goed', zei ik toen", liet Cruijff weten. Hij zal dat doen in aan adviserende rol op afstand, maar wel één waarin hij verantwoordelijkheid heeft. "Ik breng advies, ga zeggen: ik vind dat deze organisatie zo en zo het beste is. Daar houdt mijn taak op. Maar ik heb wel verantwoordelijkheid. Mocht het mislukken, dan ben ik verantwoordelijk. Ik heb nooit iets geroepen om vervolgens weg te lopen, zoals wel eens is gesuggereerd."

Cruijff besliste pas dinsdag om de vergadering van de ledenraad bij te wonen. "Over het algemeen wordt er tijdens zulke bijeenkomsten over mij gepraat in negatieve zin. Ik dacht laat ik ze eens verrassen", zei Cruijff. "De laatste jaren zijn bij Ajax niet geweest zoals het moet. De organisatie is niet goed. Het is mijn taak om de boel te organiseren. Natuurlijk heb ik een plan liggen, maar ik ga daar niets over zeggen."

In het rapport van Uri Coronel, die Ajax helemaal doorlichtte, kwamen twee bestuursmodellen naar voren. Eén met een sterke trainer en een minder aanwezige technisch directeur en één met een sterke technisch directeur en een minder gewichtige trainer. Cruijff kon niet zeggen welke zijn voorkeur heeft. "Ze hebben mij gevraagd de beste vorm te kiezen. Welke dat is, weet ik nog niet. Dat hangt van de personen af. Ik houd alle opties open."

Cruijff twijfelde niet toen de ledenraad hem vroeg bij te springen. In zijn column in De Telegraaf had Cruijff maandag al aangegeven dat hij het vreemd vond dat Ajax niet bij hem had aangeklopt. "Die column was provocerend, dat geef ik toe. Maar dat vond ik wel leuk. Toen Ajax het vroeg, hoefde ik niet te twijfelen. Ajax is mijn club en één van de parels van het Nederlandse voetbal. In het buitenland is het nog steeds een instituut. Het doet pijn als je dat ziet verschrompelen."
UPDATE

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 07-03-2008 16:20:05 ]
pi_56874874
Het is Cruijff, .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56874913
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Idd geen officiele functie binnen Ajax. Maar dit heeft een curator in een bedrijf ook niet.
Je bent gewoon anti JC(Ajax) of je bent jaloers dat Ajax waarschijnlijk de komende jaren weer in beter vaarwater terrecht kom.
Verder discussier je op het niveau van een kleuter.
Bedoel je nou dat je zijn optreden bij ajax wil vergelijken met dat van een curator???????
Dan heb je er toch echt weinig van begrepen, met alle respect. Wat moet Ajax nou met een curatorachtig iemand?
pi_56874972
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Bedoel je nou dat je zijn optreden bij ajax wil vergelijken met dat van een curator???????
Dan heb je er toch echt weinig van begrepen, met alle respect. Wat moet Ajax nou met een curatorachtig iemand?
Ik neem dat puur als vergelijking.
Een curator gaat ook snijden in het persooneelsbestand, en de juiste mensen op de juiste plek zetten.
Echter in een bedrijf heeft dit een finaciële reden, en bij Ajax voetbal technisch.
Dus ja, de basis principes kan je met elkaar vergelijken.
pi_56875031
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:00 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik neem dat puur als vergelijking.
Een curator gaat ook snijden in het persooneelsbestand, en de juiste mensen op de juiste plek zetten.
Echter in een bedrijf heeft dit een finaciële reden, en bij Ajax voetbal technisch.
Dus ja, de basis principes kan je met elkaar vergelijken.
Een curator heeft niets met personeelsbestand en de juiste mensen op de juiste plek zetten te doen. De vergelijking slaat nergens op.

Je zou Cruijff beter kunnen vergelijken met een soort interim-manager. Die gaan aan de slag in een bedrijf waar het niet loopt en waar de verhoudingen niet goed zijn. Maar zo'n manager is standaard iemand van buiten. Dat is de fout die hier gemaakt wordt. Cruijff is belanghebbende en grijpt deze kans om zijn vriendjes en vazallen op de juiste plek te zetten. En niemand die nu in durft te grijpen. en te zeggen: kom op Johan, als je dat wil dan gaan we ervoor en dan krijg je die functie, of anders opzouten.

Nu krijgt hij de kans om het half en vrijblijvend te doen - het heeft geen enkele waarde dat hij zegt dat hij er verantwoordleijk voor is. Ik snap de teleurstelling van golfer en Henk Spaan wel. Al denkt Henk Spaan ook op recht dat ie het niet kan.
  donderdag 21 februari 2008 @ 00:07:12 #6
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56875049
ben benieuwd of er spelers komen omdat hij er zit ?
pi_56875105
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij wordt toch geen trainer? Hij gaat even wat vrienden en kennissen benoemen (Van Basten etc.) en dan gaat ie weer golfen.
  donderdag 21 februari 2008 @ 00:14:20 #9
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56875189
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij wordt toch geen trainer? Hij gaat even wat vrienden en kennissen benoemen (Van Basten etc.) en dan gaat ie weer golfen.
hehe dat zal best wel

pi_56875239
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Cruijff zit NIET bij Ajax de komende paar jaar. Hij gaat alleen een bestuur samen stellen. Verder doet hij niks en hij zal dus ook GEEN invloed hebben op de spelersgroep.
pi_56875503
Ben benieuwd wat 'ie de komende maanden gaat doen.
pi_56875754
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:30 schreef Radegast het volgende:
Ben benieuwd wat 'ie de komende maanden gaat doen.
Onbegrijpelijk adviezen afgeven die vervolgens niet worden opgevolgd en doordat ie zelf geen officiële functie krijgt kan ie ook niet ter verantwoording geroepen worden.
Johan ten voeten uit weer.
Ik had zo gehoopt dat hij nu eens wel een echte aanstelling zou aanvaarden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 februari 2008 @ 01:09:24 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56876066
aha, het wordt dus toch gewoon een advies op veilige afstand. Anderen lanceren en als het toch weer misgaat heeft hij het iig niet zelf gedaan

Piet Keizer gaat dus van Geel vervangen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56876112
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:09 schreef rubbereend het volgende:
aha, het wordt dus toch gewoon een advies op veilige afstand. Anderen lanceren en als het toch weer misgaat heeft hij het iig niet zelf gedaan
Dat is toch meesterlijk? Je kunt het doen, je kunt het laten en Johan laat het doen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 februari 2008 @ 01:15:30 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56876130
ik vind het gewoon de veilige weg kiezen. Hij heeft in zijn column vaak een mening over het zou moeten. Met de inrichting van de technische staf, over de opzet van de jeugdopleiding op de spelersaankoop. Heb dan ook het lef om een jaar lang de boel op poten te zetten naar jouw inzichten ipv vanaf de zijlijn wat mensen aan te sturen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56876213
"Structuur op poten zetten."

Is dat hetzelfde als wat vriendjes op de belangrijke posities benoemen en wat advies geven over welke spelers ze moeten kopen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 februari 2008 @ 01:25:55 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56876243
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:23 schreef De_Hypotheker het volgende:

Is dat hetzelfde als wat vriendjes op de belangrijke posities benoemen
dat denk ik vooral
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56877158
Zou het hem ooit lukken om kampioen te worden met Ajax als niet speler?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2008 @ 07:38:14 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56877377
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 05:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou het hem ooit lukken om kampioen te worden met Ajax als niet speler?
Ach met een Europese beker ben ik ook tevreden
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 21 februari 2008 @ 09:53:49 #20
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56878882
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef toma het volgende:

[..]

Cruijff zit NIET bij Ajax de komende paar jaar. Hij gaat alleen een bestuur samen stellen. Verder doet hij niks en hij zal dus ook GEEN invloed hebben op de spelersgroep.
Dat zei ik dus gisteren ook al en toen werd ik keihard op de vingers getikt?
pi_56880100
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef toma het volgende:

[..]

Had je gisteren toch beter moeten opletten, hij zei dat hij daarin wel degelijk invloed kon hebben.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:59:33 #22
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_56880155
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 01:23 schreef De_Hypotheker het volgende:

Is dat hetzelfde als wat vriendjes op de belangrijke posities benoemen en wat advies geven over welke spelers ze moeten kopen?
Precies. Wel nuttig zo'n rapport vol aanbevelingen. Om vervolgens (met alle respect) Johan Cruijff lekker eigenzinnig wat met poppetjes te laten schuiven.

Johan Cruijff gaat zelf duidelijke lijnen, structuren en verantwoordelijkheden uitzetten. Maar zijn eigen lijn, structuur en verantwoordelijkheid is gelijk al de eerste horde waarover gestruikeld wordt.
pi_56881387
Ach, bij Barcelona kon het ook geen kwaad.
Secrets never die. Only people.
pi_56881491
http://www.tvrecensies.nl/

CRUYFF TERUG: OMROEPLAND OVERSTUUR

Eigenlijk zagen wij gisteren de definitieve ontmaskering dat geheel omroepland Ajax is. Dat was al zo, dat is altijd al zo geweest, en dat blijft ook zo. Als we dat maar onthouden dan valt de absurde media-aandacht voor de terugkeer van Johan Cruijff wel te verklaren, anders is er een collectief steekje los daar in Hilversum. Hilversum is Ajax. Het Gooi is 020 en door een gestoorde PTT-er ooit op 035 aangesloten, vandaar dat het zicht erop zo vaak belemmerd werd, maar nu kwamen ze er zelfs voor uit.

Nadat de heer Cruyff de avond tevoren de ledenraad van Ajax had bezocht, -spontaan- maar wie gelooft dat binnen de cirkel van 020, was gisteravond dus het mediale wachten op het verslag van de verlosser zelf.

“Het laatste nieuws het beste in beeld”, zo afficheert het RTL-Nieuws zichzelf tegenwoordig, en men had het geluk dat juist voor het verstrijken van de zendtijd, 19.48 uur, het nieuws kon worden meegenomen.

Dit, omdat Cruyff onderweg was naar een NOS-studio en dus door RTL kon worden opgevangen, aldus de blije nieuwspresentatoren van RTL.

Echter, het werd het eerste nieuws dat het slechtst in beeld werd gebracht, want de eigen verslaggever van RTL liet zich in het tumult opzij zetten door Jan van Loenen van NOVA die in RTL-zendtijd aan Johan Cruyff zijn veronderstelling voorlegde:

“…Dus u gaat een bestuursfunctie vervullen…”.

Johan Cruyff letterlijk: “…ben je gek, hoe kom je daar nou bij…”.

Dus RTL had niks.

Het was nog maar het begin, want nog geen paar minuten daarna ontfermde Matthijs van Nieuwkerk (VARA) zich over de kwestie en deze schakelde live over naar Jack van Gelder van NOS-Studiosport in een belendende studio en die kreeg de vraag voorgelegd:

“…Is tie al binnen Jack?…”.

Dat moest nog worden ontkend en vandaar dat Jack van Matthijs de opdracht meekreeg:

“…Aan jou de taak nu hem namens heel Nederland zo te martelen dat we echt alles te horen krijgen…”.

Immers, Van Gelder was in afwachting van zijn analyticus Cruyff voor een beschouwing op de wedstrijd Arsenal – Milan. Jack antwoordde dat hij zich niet onder druk liet zetten en verbaasde zich erover dat ook Patty Brard inmiddels tot de Nederlandse sportjournalistiek was toegetreden.

Bij alles dat we zagen verbaasde ons dit nog het minst.

In De Wereld Draait Door namen wij vervolgens kennis van een reportage van het front, aangeleverd door Studio-Sport van de NOS.

Wij zagen wederom NOVA-verslaggever Jan van Loenen met een krant wapperen, het Parool, want daar had hij uit begrepen dat er met Cruyff iets aan de hand was. Dus drong hij zich richting de heer Cruyff door de menigte heen met de vraag:

“…meneer Cruijff dit is het Parool van vandaag….wilt u één seconde blijven staan alstublieft..”.

Dat was meneer Cruijff niet van plan want hij had haast om de studio te bereiken van waaruit nu juist deze reportage werd uitgezonden. Het zou nog veel gekker worden.

Samenvattend tot dusver: In de De Wereld Draait Door van de VARA van Matthijs van Nieuwkerk kregen we Jack van Gelder van NOS-Sport te zien, omdat men zelf niet bij Cruyff aanwezig was, deze schakelde door naar een aankomstreportage met Cruyff zoals deze even tevoren al door het RTL-Nieuws was uitgezonden en waarin Jan van Loenen van NOVA van de NPS aan Cruyff vroeg, omdat de RTL-verslaggever zich opzij had laten schuiven, even te blijven staan omdat hij, Van Loenen dus, in het Parool had gelezen dat er iets aan de hand was. En Jack van Gelder wees er vervolgens op dat hij zo even Patty Brard zich met de zaak had zien bemoeien. Dat is Omroepland in connectie tot Ajax. Totaal overstuur dus.

Het was intussen 20.00 geworden. Het NOS-Journaal. Uiteraard opende Sacha de Boer met dit belangwekkende nieuws, maar omdat zij het nieuws zelf ook nog niet kende duurde de opening uiterst kort en deelde zij mee aan het slot van het NOS-Journaal de heer Cruyff persoonlijk te laten horen omdat deze toch in de buurt was.

De Boer: “…We horen het ‘t liefst uit zijn eigen mond, maar dat kan pas aan het eind van dit programma, dus eerst andere zaken…”.

En zo werd het 20.05 uur, ja zelfs 20.10 uur, en zapte ondergetekende even van Ned. 1 naar Ned. 3, want de verlosser werd nu geacht in staat te zijn op alle netten tegelijk neer te kunnen dalen, en inderdaad, hij was gearriveerd bij Jack van Gelder op 3. En die liet de kaas natuurlijk niet van zijn brood eten door het te hebben waarvoor ze samen waren gekomen, te weten een voorbeschouwing van Arsenal-Milan, maar de knop om te draaien en de man van de dag om 20.15 uur meteen door te zagen over “het nieuws” dat nu in hoogsteigen persoon recht tegenover hem zat.

En Cruyff sprak het ook uit: “…de ledenraad heeft een onderzoek gedaan, daar kwam een partij conclusies uit. Toen zeiden ze, wil jij het technische plaatje op je nemen. Toen heb ik gezegd…nou dat is goed…”.

En even later: “…ik ben geen voorzitter, trainer, bestuurder, ik ben helemaal niks…”

En dat was het dus.

Terug bij het NOS-Journaal omdat was beloofd dat Cruyff ook daar live sprekend zou worden opgevoerd. Dat gebeurde dus niet, want in plaats van dat de oelewappers even doorschakelden naar Nederland 3 waar de grootmeester, zoals boven vermeld, aan het woord was, kwam men bij nader inzien en in strijd met de belofte niet op dít idee, maar op een geheel andere invalshoek.

Het journaal werd besloten met beelden van een straatje uit Betondorp waarin niets was te zien behalve een man die, wijzend naar een muurtje, vertelde dat Cruijff hier in zijn jonge jeugd tegen een bal had getrapt.

En toen gebeurde het want, terwijl Cruyff dus op het andere net acteerde besloot het journaal, hoe intelligent, Cor van Eijden, de voorzitter van ledenraad van Ajax aan het woord te laten.

Maar omdat de Hilversumse heksenketel intussen meer Ajax-paniek uitstraalde dan journalistieke inzichten kregen wij een heer Van Eijden in beeld met de vreemdste uitspraken die wij ooit in relatie tot Ajax vernamen, althans wij gingen af op de ondertitels want we verstonden allang geen woord meer vanwege het brullachen bij ons thuis op de bank.

“Alle bovenbouwleerlingen moeten de herinnering levend houden”

“aan een van de 11.000 kinderen die slachtoffer werden van de Holocaust”

Dat Ajax vaak wordt genoemd in relatie tot het Jodendom was ons niet ontgaan, maar dat de huidige problemen in relatie tot de Holocaust werden gebracht kon er bij ons toch niet echt in, en het brullachen hield dan ook op.

Voor heel kort weliswaar, want terwijl de heer Cruyff op Ned. 3 op dat moment het Ledenraadvoorstel aan zijn adres aan het analyseren en toejuichen was, verklaarde Van Eijden onder in beeld hier weer het tegenovergestelde:

“Ik ben erg geschokt door het voorstel”

En zelfs toen moest de hele aanhangende Ajax-clan en 020-scène nog op de buis komen. Uiteraard eerst bij NOVA waar Twan Huys het woord gaf aan Jan Mulder die het persbericht begon voor te lezen van eerder die dag waaruit bleek dat “…Johan gisteren is gevraagd de technische zaken onder zijn hoede te nemen…”, logisch toch dat Jan Mulder hiervoor was uitgenodigd, en ín de studio was tevens aangeschoven Frits Barend van, zoals Twan het introduceerde: “Het Gesprek”.

Nu kennen wij Barend overal van, behalve van Het Gesprek dat nog steeds beneden het kijkcijfer 1 verkeert.

Van Frits Barend hoorden we het belangwekkende gegeven dat Johan Cruyff “…in de studio hiernaast zit…”, dat schiet dus lekker op, en vandaar dat ook hier Jan van Loenen, die het Parool dus had gelezen, niet met een vraaggesprek met Johan Cruijff op de proppen kwam maar het een interview met Jan Mulder.

Op alle netten gebeurde er intussen de meeste vreselijke dingen rond de terugkeer van de verlosser, maar gelukkig was er dan toch nog Johan Derksen die bij Pauw en Witteman aan het slot van de avond letterlijk door ons liet optekenen:

“Ik denk dat met de komst van hem (Johan Cruyff dus) ALLE problemen opgelost zijn”.

Die bewaren wij dus, want we zullen ons nog veel amuseren over 020 in de toekomst.

Henk Spaan las als epiloog nog een Ajax-gedicht voor en tijdens die bezigheid realiseerden wij ons dat we een avond lang niemand van de nieuwe Ajax-generatie hadden gezien, of van aanstormende jeugd, maar slechts volgevreten vijftigers waarvan de meesten al boven de zestig zijn.

Allemaal denken ze hun speeltje terug te hebben, dus daar zullen wij neutralen nog veel meer last van gaan krijgen dan alleen gisteravond.

Als de NOS nu ook nog de uitzendrechten van de eredivisiewedstrijden terughaalt is de cirkel helemaal rond. Dan kunnen wij na een uitstapje van drie jaar in het vervolg elke zondagavond om 19.00 uur met het bord op schoot, ongeacht de stand op de ranglijst, eerst weer naar Ajax kijken, ook al speelden ze een dag eerder, alvorens ze zowel bij 020 als 035 er na heel lange tijd achter komen dat er nóg 17 clubs meedoen aan de competitie.
pi_56881665
hahaha meesterlijk verhaal

heb de tv gisteren uitgezet, het was niet te harden inderdaad
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:17:04 #26
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_56884084
Hoorde ik het nou overigens goed dat hij zei dat hij het hele rapport niet eens heeft gelezen?
  donderdag 21 februari 2008 @ 15:36:45 #27
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_56885677
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:17 schreef Veerboot het volgende:
Hoorde ik het nou overigens goed dat hij zei dat hij het hele rapport niet eens heeft gelezen?
Dat is toch schitterend? Het begint allemaal met een rapport dat alles anders moet en vervolgens werkt dat hele rapport averechts omdat nu helemaal niet meer duidelijk is wie voor wat zijn verantwoordelijkheid gaat nemen.
pi_56885777
Wat een gecalimero weer.

Waarom zou de mening van een droploser die het over 020 heeft nog meetellen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56885884
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou de mening van een droploser die het over 020 heeft nog meetellen?
Zo praat je niet over Cruijff
pi_56885923
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo praat je niet over Cruijff
Ik praat over iedereen zoals ik wil lieve kleine SCH .
Get woke, go broke!
pi_56885970
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik praat over iedereen zoals ik wil lieve kleine SCH .
Oh, ja vrijheid van meningsdinges en zo. Dat moeten ze ook maar een afschaffen
pi_56886234
Op fok is geen vrijheid van meningsuiting
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56886264

Van het Feyenoord Netwerk

Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56886437
Ik vond Cruijff zn opmerking over de datum en het tijdstip van de vergadering wel mooi.
Als voetballiefhebber wil je toch de champions league kijken, en niet vergaderen?
Hajeto!
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:16:08 #35
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_56886550
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:10 schreef Crack_david het volgende:
Ik vond Cruijff zn opmerking over de datum en het tijdstip van de vergadering wel mooi.
Als voetballiefhebber wil je toch de champions league kijken, en niet vergaderen?
Daar was ik het ook volledig mee eens. En vond ik tevens het beste voorbeeld van hoe er bij Ajax op dit moment tegen voetbal aangekeken wordt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_56886552
quote:
Zo'n terloopse opmerking die eigenlijk in 1 zin weergeeft waar het mis zit bij Ajax .
Get woke, go broke!
pi_56886876
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]

Van het Feyenoord Netwerk

Feyenoorders die het hebben over hoop doet leven
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56887102
quote:
ja, simpele maar doeltreffende opm.
maar dat komt omdat ze bij ajax al jaren niet meer weten wanneer de champions league avonden zijn...
pi_56887494
Cruijff dus tijdelijk bij Ajax om puin te ruimen. Is ook goed. Al is hij er maar één week, dan heeft dat al genoeg effect. Laat hem in die periode dat hij aan de slag is al zijn vriendjes maar op belangrijke posten zetten want noem mij eens één voetbalvriendje van Cruijff dat geen verstand van het spelletje heeft.
pi_56887519
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:58 schreef Beschouw het volgende:
Cruijff dus tijdelijk bij Ajax om puin te ruimen. Is ook goed. Al is hij er maar één week, dan heeft dat al genoeg effect. Laat hem in die periode dat hij aan de slag is al zijn vriendjes maar op belangrijke posten zetten want noem mij eens één voetbalvriendje van Cruijff dat geen verstand van het spelletje heeft.
Jack van Gelder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')