abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:24:08 #251
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56868806
oow ik hoor het al.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56868834
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:08 schreef VoreG het volgende:

[..]

De grootste club van Nederland die in verval is en de grootste speler die Nederland ooit had vinden elkaar weer. Heeft wel nieuwswaarde toch?
Toch vind ik het overdreven dat b.v. programma's als Een Vandaag en Netwerk er aandacht aan besteden.
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:25:34 #253
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56868842
Hij zegt dus niks, alloh ga maar voorbeschouwen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56868886
Johan: ''Ajax is mijn club''

woensdag 20 februari 2008 @ 20:27:39 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56868904
Cruijff gaat dus gewoon weer vanaf afstand adviezen geven en gaat geen officiële functie vervullen.
Jammer dat hij dat weer niet aandurft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:28:02 #256
32402 s0k
..............................
pi_56868912
het is geen, geen schuldgeverij
..................................................................................................................................................
pi_56868927
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:27 schreef golfer het volgende:
Cruijff gaat dus gewoon weer vanaf afstand adviezen geven en gaat geen officiële functie vervullen.
Kunnen beter ff afwachten, misschien stelt ie daar iemand anders voor aan maar gaat hij samen met diegene wel alle aankopen en alles bespreken, dan heeftie alsnog een soort van functie.
pi_56868937
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat jullie de grootste zijn niet moeten verwarren met de grootste bek hebben en eens moeten accepteren dat je niet elk jaar kampioen kunt worden.
Ajax is de grootste club, al gaat het 10 jaar niet echt goed.
-
pi_56868963
quote:
.
Aandurft? Misschien is ie niet eens voor een officiele functie gevraagd.
Hij gaat de hele structuur op de schop gooien en mensen aanstellen waar hij vertrouwen in heeft. Lijkt mij echt prima. .
-
pi_56868967
quote:
Hij denkt aan z'n gezondheid, lijkt me een goede zaak. De adviezen (een legio) die hij nu geeft wordt echt wat mee gedaan, dat is niet echt gebeurd in het verleden. Iemand op afstand lijkt me uitstekend.
That's all folks!
pi_56869024
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:

johan
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:35:41 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56869112
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:

Hij denkt aan z'n gezondheid, lijkt me een goede zaak. De adviezen (een legio) die hij nu geeft wordt echt wat mee gedaan, dat is niet echt gebeurd in het verleden. Iemand op afstand lijkt me uitstekend.
Ik zie hem liever in een officiële functie waarin je hem dan ook kan aanspreken op de resultaten. Dit is mij weer te vrijblijvend van hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56869147
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zie hem liever in een officiële functie waarin je hem dan ook kan aanspreken op de resultaten. Dit is mij weer te vrijblijvend van hem.
Hoezo? Als die nieuwe opzet faalt is hem dat aan te rekenen, me dunkt.
-
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:38:38 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56869194
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

Nee, dan zal hij ongetwijfeld weer zeggen dat zijn adviezen niet goed zijn uitgevoerd door anderen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56869196
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zei die net ook:

Ik ben verantwoordelijk.
pi_56869292
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:

Kippenvel
pi_56869589
Had hij het over warm contact met Hiddink !
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:59:18 #268
32402 s0k
..............................
pi_56869739
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Had hij het over warm contact met Hiddink !
Denk dat cruyff en hiddink bij 1 ploeg samen teveel botsen. Als je de afgelopen jaren kijkt naar de hoeveelheid macht hiddink binnen een organisatie wilt, is dat schrikbarend. Bij PSV wilde hij ook nog eens voorzitter worden zo ongeveer
..................................................................................................................................................
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:10:44 #269
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_56870002
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Toch vind ik het overdreven dat b.v. programma's als Een Vandaag en Netwerk er aandacht aan besteden.
dat is het ook. er zijn wel iets belangrijkere dingen op de wereld lijkt mij.

maar goed, het scoort kennelijk. ik kijk de samenvatting later vanavond wel
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_56870097
quote:

[..]

Dat geeft maar weer eens aan hoe dichter de media op Ajax zit dan psv en feyenooit.
pi_56870155
quote:

[..]

Dat het journaal er met een hoop bombarie om 18.00 mee begon vond ik overdreven, maar het is wel nieuws(wat later in journaal was mijn inziens beter geweest), al heb ik het gevoel dat Cruijf alleen een adviserende rol heeft, dus.......overdreven allemaal.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:34:21 #272
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56870676
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kippenvel
.
pi_56870722
Cruijf is een koekebakker, ajax zal alleen nog maar harder achteruit gaan, vooral als van Basten gaat coachen
Nothing to see here, carry on
pi_56871039
quote:
'Ik ga zeggen welke organisatievorm het beste is en dan zit mijn rol erop', beschreef Cruijff zijn rol voor de camera's van de NOS.
En dan mij uitlachen als ik zeg dat ie hoogstens TD wordt .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2008 @ 22:15:42 #275
862 Arcee
Look closer
pi_56872031
quote:
Inderdaad, ik dacht eerst: "Hier kan Wiegel een voorbeeld een nemen", maar niet dus.

Nu bij Nova: Jan Mulder en Frits Barend over Cruijff.

Godfried Bomans: "Johan Cruijff doet in zoverre aan een engel denken dat ook een engel niet aan de zwaartekracht onderhevig is. Ik heb hem vaak zien spelen en mij dan telkens verwonderd dat hij na afloop gewoon met de anderen mee het veld afliep en niet opsteeg en over de tribunes heen aan de einder verdween."
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:32:51 #276
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56872512
zal eens tijd worden dat meneer verantwoordelijkheid gaat nemen
pi_56874209
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan zet hij dus een stroman op de functie van van Geel..... lekker via via weer en zelf redelijk veilig blijven
Ja dus,
Chruiff roept van de kant, dat hij met beter weet, maar neemt nooit de verantwoordelijkheid.

Aan die ego tripper, heb je geen donder.

Ik heb niet niks, een hekel aan Chruiff. dat hij in 1978 niet mee ging naar het WK, vergeeft ik hem nooit.
pi_56874243
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
zal eens tijd worden dat meneer verantwoordelijkheid gaat nemen
Hij zei letterlijk "ik ben verantwoordelijk".
-
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:31:00 #279
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56874252
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:29 schreef rja het volgende:

[..]
Chruiff.
!!!!!!!!!!!
><(({°>
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2008 @ 23:32:35 #280
862 Arcee
Look closer
pi_56874297
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:29 schreef rja het volgende:
Ja dus,
Chruiff roept van de kant, dat hij met beter weet, maar neemt nooit de verantwoordelijkheid.

Aan die ego tripper, heb je geen donder.

Ik heb niet niks, een hekel aan Chruiff. dat hij in 1978 niet mee ging naar het WK, vergeeft ik hem nooit.
Cool, wat post jij weinig. Langzaam, maar gestaag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56874312
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij zei letterlijk "ik ben verantwoordelijk".
En schonk vervolgens nog een wijntje in op zijn dakterras in Barcelona
pi_56874330
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Cool, wat post jij weinig. Langzaam, maar gestaag.
Ik vergeeft het hem.
pi_56874358
Cruijff durft het dus niet aan. Goede analyse van Henk Spaan bij P en W die zeer negatief over hem is.

Als je wat wilt moet je er natuurlijk voor gaan en niet denken dat je het een beetje met een afstandsbediening op kunt lossen. Ik vind het maar een halve oplossing. Bovendien lijkt het mij sowieso ingewikkeld: als hij iets voor elkaar wil krijgen dan zullen er toch mensen moeten zijn die een touw aan zijn warrige verhalen kunnen vastknopen. Ik denk niet dat die er zijn.
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:39:15 #284
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56874461
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
Cruijff durft het dus niet aan.
Waarom zegt ie dan letterlijk net op de NOS "ik ben verantwoordelijk" ?
><(({°>
pi_56874494
Tussen het roepen en het daadwerkelijk zijn zit nog wel een wezenlijk verschil.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2008 @ 23:40:41 #286
862 Arcee
Look closer
pi_56874495
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:39 schreef BigKahuna het volgende:
Voor de organisatie, even opnieuw op poten zetten dus. Hij wordt geen technisch directeur, of zo.
pi_56874513
quote:
Cruijff durft het dus niet aan. Goede analyse van Henk Spaan bij P en W die zeer negatief over hem is.

Als je wat wilt moet je er natuurlijk voor gaan en niet denken dat je het een beetje met een afstandsbediening op kunt lossen. Ik vind het maar een halve oplossing. Bovendien lijkt het mij sowieso ingewikkeld: als hij iets voor elkaar wil krijgen dan zullen er toch mensen moeten zijn die een touw aan zijn warrige verhalen kunnen vastknopen. Ik denk niet dat die er zijn.
ja precies. Hij zegt wel dat hij verantwoording neemt. Maar wat houdt dat dan precies in? Dat wanneer het verkeerd gaat hij zn excuses aanbied? En tijdens het proces alleen maar kritiek in columns schrijft vanuit zn dakterras in Barcelona? Hoe kun je nou verantwoording nemen als je alleen maar het bestuur vormt. Degene die straks op de bestuurders stoel zit is toch altijd eind-verantwoordelijk? Of als het helemaal verkeerd gaat; mag de nieuwe technisch directeur dan roepen dat hij niet verantwoordelijk is?

kletskoek die verantwoordelijkheid. Maar dat neemt niet weg dat ik blij ben dat Cruijff het bestuur vormt
pi_56874556
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef toma het volgende:

[..]

ja precies. Hij zegt wel dat hij verantwoording neemt. Maar wat houdt dat dan precies in? Dat wanneer het verkeerd gaat hij zn excuses aanbied? En tijdens het proces alleen maar kritiek in columns schrijft vanuit zn dakterras in Barcelona? Hoe kun je nou verantwoording nemen als je alleen maar het bestuur vormt. Degene die straks op de bestuurders stoel zit is toch altijd eind-verantwoordelijk? Of als het helemaal verkeerd gaat; mag de nieuwe technisch directeur dan roepen dat hij niet verantwoordelijk is?

kletskoek die verantwoordelijkheid. Maar dat neemt niet weg dat ik blij ben dat Cruijff het bestuur vormt
Hij heeft die mensen aangesteld.. Dus als zij falen is het de schuld van Cruijff, ongeacht of ze zijn adviezen opvolgen. Hij zet ze neer, hij is verantwoordelijk. Beetje trainer/speler verhaal. .
-
pi_56874571
quote:
Cruijff durft het dus niet aan.
.
-
pi_56874590
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:39 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ja, me hoela. Hij bedoelt daarmee dat ie de macht wil en dat ie het voor het zeggen moet hebben. Niet dat ie er op afgerekend mag worden. Cruijff is iemand die niet in denkt in termen van 'dat hij fouten kan maken' of 'er naast kan zitten' want hij gaat er bloedserieus van uit dat hij het altijd bij het rechte eind heeft. Een soort Peter R. de Vries van het voetbal.
pi_56874613
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Je hebt het nieuws niet gevolgd? Advies vanaf de zijlijn blijven geven, dat is nou niet bepaald iets durven.
pi_56874628
quote:

Ik denk dat jullie het allemaal niet begrijpen.
JC gaat op bestuurlijk niveau de zooi herstructueren. Bepaalde functies duidelijk omkaderen, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.
Je kan het eigenlijk vergelijken met een curator binnen een slecht lopend bedrijf.
Wanneer hij de juiste mensen op de juiste plek heeft gezet, kan hij vanaf een afstand kijken of het functioneerd, en zoniet, ingrijpen.

En verder, zal hij zich natuurlijk meer bemoeien met de transfermarkt.
Hierin zal hij advies geven, maar niet in kunnen/mogen beslissen.

Een vaste functie ambieert hij niet meer in de voetballerij door alle comoties erom heen.
pi_56874635
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij heeft die mensen aangesteld.. Dus als zij falen is het de schuld van Cruijff, ongeacht of ze zijn adviezen opvolgen. Hij zet ze neer, hij is verantwoordelijk. Beetje trainer/speler verhaal. .
Alsof er zoveel afhangt van de samenstelling van dat bestuur?
pi_56874637
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar wat houdt die verantwoording dan in? Als het mis gaat, gaat Ajax hem dan ontslaan? Nee dat kan niet. Gaan ze hem een boete opleggen? Dat kan ook niet. Die verantwoording houdt gewoon niks in. Het enige wat hij kan verliezen is zn eer.
pi_56874677
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:45 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie het allemaal niet begrijpen.
JC gaat op bestuurlijk niveau de zooi herstructueren. Bepaalde functies duidelijk omkaderen, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.
Je kan het eigenlijk vergelijken met een curator binnen een slecht lopend bedrijf.
Wanneer hij de juiste mensen op de juiste plek heeft gezet, kan hij vanaf een afstand kijken of het functioneerd, en zoniet, ingrijpen.

En verder, zal hij zich natuurlijk meer bemoeien met de transfermarkt.
Hierin zal hij advies geven, maar niet in kunnen/mogen beslissen.

Een vaste functie ambieert hij niet meer in de voetballerij door alle comoties erom heen.
Ach kom nou toch, dat kan Cruijff helemaal niet. Jullie hebben hem toch wel een beetje gevolgd?

Hij weet iets van voetbal maar niks van management en bedrijfsstructuren.

Maar wat jij zegt is ook lekker makkelijk: hij zou wat mensen neerzetten die het vervolgens moeten gaan doen. Me reet zeg, alsof daar de crux van het probleem zit.
pi_56874679
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef toma het volgende:

[..]

Zit Cruijff in het bestuur dan ?

Volgens mij gaat Cruijff geen enkele officiële functie vervullen binnen Ajax.

Hij kan elke baan krijgen binnen Ajax die hij wil.

Maar doet hij niks, gewoon een betweter die beter weet en daarna je laat zaken.

Aan Cruijff heb je geen donder.
pi_56874724
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:47 schreef rja het volgende:

[..]
bullshit. Cruijff is een echte Ajacied die laat zn club niet zakken, helemaal niet in zwaar weer. Hij komt nu niet voor niets de club weer op poten zetten.
pi_56874746
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach kom nou toch, dat kan Cruijff helemaal niet. Jullie hebben hem toch wel een beetje gevolgd?

Hij weet iets van voetbal maar niks van management en bedrijfsstructuren.

Maar wat jij zegt is ook lekker makkelijk: hij zou wat mensen neerzetten die het vervolgens moeten gaan doen. Me reet zeg, alsof daar de crux van het probleem zit.
Heeft ie toevallig ook niet Barcelone met groot succes herstructureerd?
pi_56874784
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:47 schreef rja het volgende:

[..]

Zit Cruijff in het bestuur dan ?

Volgens mij gaat Cruijff geen enkele officiële functie vervullen binnen Ajax.

Hij kan elke baan krijgen binnen Ajax die hij wil.

Aan Cruijff heb je geen donder.
Idd geen officiele functie binnen Ajax. Maar dit heeft een curator in een bedrijf ook niet.
Je bent gewoon anti JC(Ajax) of je bent jaloers dat Ajax waarschijnlijk de komende jaren weer in beter vaarwater terrecht kom.
Verder discussier je op het niveau van een kleuter.
pi_56874799
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Heeft ie toevallig ook niet Barcelone met groot succes herstructureerd?
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')